מורגן

פורום אוהדי הפועל תל אביב
Red Ghost
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
קיבל.ה  599 לייקים

זה מטורף איך שחקן שהתחיל לא טוב אבל לא כל כך גרוע פשוט איבד את הבטחון ככל שהמעמד שלו ירד ועכשיו הוא מסוגל לתת תפוקה ברמה של לאומית ומטה.
להפרד בהקדם...
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

RedDrifter כתב:איזה מזל שאחרי ה14 לא נראה אותך יותר
איך אנשים פה אוהבים להתגרות בגורל.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

לא שייך לרמה הזאת
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

היה סביר בתור מגן הבעיה שהוא גם כמו יאזן, מוגבל מאוד בתנועה שלו ולא בא לקבל כדורים מלואיזו/קורין וזה פשוט השאיר אותם תמיד במצב של 2 על 1
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  634 לייקים

הייתי אומר להפרד אבל נביא מורגן גנרי אחר
ובשוק בלמים ישראלי רע מאוד הייתי משאיר
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

וואלה הוא לא מגן ובטח שהוא מוגבל מאוד אבל נתן את כל הלב והנשמה היום במשחק.
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

הוא בחור טוב מאוד ואוהב את הפועל אבל מגן שמאלי הוא לא, בלם מחליף וזהו.
הוא גרם לי להתגעגע ליזן במחצית הראשונה וזה לא קל בכלל (וכנראה שגם לברדה הוא גרם להתגעגע ליזן).
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

בתור בלם רביעי חי איתו בסבבה בתור מגן בא לי לקפוץ מצוק
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

מהשחקני סגל רחב שאפשר לסמוך עליהם שכל דקה על המגרש הוא ייתן הכל , עושה רושם של בחור אהוב בתוך הסגל, בלי יומרות ועם הרבה אהבה למקום
שימשיך לעשות עבודה לא רעה שנוא נקרא לדגל
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

מישהו מוכן לעשות סרטון ביצועים שלו מהמשחק עם הסאונד של ״זה בכוונה, זה בכוונה, זה בשביל הפייר פליי״?

לא בא אליו בטענות, רק לברדה, זו הייתה בחירה הזויה שהתבררה כפשע גדול, עם כל כך הרבה רבדים. להציב את הבלם הבינוני הזה בתור מגן שמאל, לתת לו לרוץ על הקו בזמן שמבקש מקוקו להשאר בלם שלישי.

והוא גם קיבל את סרט הקפטן, מה בינו ובין קפטן? אפשר היה לתת לקרייב ואולי להחזיר לו את החיוך לפנים. ברדה הזה פשוט מנותק לפעמים.
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

מסכים איתך שהוא לא מגן שמאל
יתרה מכך הוא ממש פגע בנו
הוא בלם פרופר, ואם כבר הוא היה צריך להישאר מאחור
בשיטה הבעייתית של ברדה

מצד שני הוא באמת נותן את הכל, סהכ אני מבסוט עליו
ושחקן ישראלי כמותו כגיבוי מהספסל אין לי בעיה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

חירב לנו את משחק ההתקפה

לא יודע מה אני חושב עליו

אולי בתור שחקן סגל בסוף הרוטציה הוא סביר
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
זיטו
הצטרף: 22 מאי 2021, 13:49
מיקום: על האמבולנס
קיבל.ה  375 לייקים

הוא בלם בסדר גמור ובחור נהדר.
אין לו מקום בהרכב של הפועל - בטח ובטח לא כמגן.
העיקר שהיה שותף
"יש דברים שחשובים יותר מכסף. כמו דרבי למשל" | ע. דמארי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

הראשון לעזוב הקיץ

בהצלחה זיו תודה על הכל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
אונישנקו
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
קיבל.ה  535 לייקים

אונישנקו כתב: 24 מאי 2026, 21:28 https://www.sport5.co.il/NewsRoom?FolderId=890#nr290555

זיו מורגן עוזב את הפועל ת"א, אחרי שהמועדון בחר לא לממש את האופציה
תודה על הכל!
הקפטן בדרבי הבלתי נשכח
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

חייב להגיד שהוא לא היה רע כמגן שמאלי בקצת ששיחק שם בינואר.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
הצבי ישראל
הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
קיבל.ה  119 לייקים

סיים חוזה או שוחרר?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

הצבי ישראל כתב: 24 מאי 2026, 21:34 סיים חוזה או שוחרר?
סיים חוזה, הפועל לא מימשה אופציה להארכה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

תמונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רדפוקס
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
קיבל.ה  6339 לייקים

אחלה זיו מורגן, שיהיה לו בהצלחה בהמשך אבל לא נגדנו.
עומרי דראגס
הצטרף: 27 מאי 2021, 20:35
קיבל.ה  109 לייקים

אחלה זיו שיהיה בהצלחה!!
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

תודה על הכל, שיהיה בהצלחה בהמשך
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

אחלה מורגן, גם בתור בנאדם
בהצלחה
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

לב גדול ונשמה .
באמת מחוץ למגרש גם עושה כל כך הרבה טוב,
חושב שבתור שחקן סגל הוא סביר אבל אם לא מביאים שחקן אחר במקומו או מביאים מישהו שברמה שלו היה עדיף להשאיר אותו אבל סומך על ברדה והצוות המקצועי.
בהצלחה בהמשך זיו היקר ותודה על הכל
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

אחלה מורגן
שיהיה המון בהצלחה!
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

אחלה זיו מורגן, מאחל לו הצלחה מכל הלב
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

אוהב אותו
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

אחלה מורגן.
מקווה שימצא קבוצה שתתן לו לשחק.
היה מגן שמאלי לא כזה רע
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

אחלה מורגן, נתן את הכל בשביל המועדון.
שיהיה לו הרבה בהצלחה, מגיע לו
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  634 לייקים

אחלה מורגן הרבה בהצלחה
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

RedDrifter כתב: 24 מאי 2026, 21:40 תמונה
לא רק קיים, גם פתח כקפטן במשחק הזה
אחלה מורגן
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

אחלה מורגן ובהצלחה,
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

קפבלנקה כתב: 24 מאי 2026, 23:10 אחלה מורגן ובהצלחה,
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.
ישראלוב עונה על התיאור הזה ב2-3 משחקים בשנה שהוא כשיר
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

לא השחקן הכי וואו אבל שחקן נשמה שנתן הכל, חבל שהוא עוזב ולא ליידנר
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

אחלה גוטן מורגן. תודה על הכל
ונרקומן
הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
קיבל.ה  595 לייקים

לא ייאמן שהוא עלה לנו כל כך הרבה ובסוף משתחרר בחינם.
איזה מטומטמים עבדו פה בשנים האחרונות..

ובכל זאת - תודה על העלייה. אחלה מורגן
שליחת תגובה