מורגן
-
Red Ghost
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
- קיבל.ה 599 לייקים
זה מטורף איך שחקן שהתחיל לא טוב אבל לא כל כך גרוע פשוט איבד את הבטחון ככל שהמעמד שלו ירד ועכשיו הוא מסוגל לתת תפוקה ברמה של לאומית ומטה.
להפרד בהקדם...
להפרד בהקדם...
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
איך אנשים פה אוהבים להתגרות בגורל.RedDrifter כתב:איזה מזל שאחרי ה14 לא נראה אותך יותר
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
היה סביר בתור מגן הבעיה שהוא גם כמו יאזן, מוגבל מאוד בתנועה שלו ולא בא לקבל כדורים מלואיזו/קורין וזה פשוט השאיר אותם תמיד במצב של 2 על 1
אף לא צעד לאחור 
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
הייתי אומר להפרד אבל נביא מורגן גנרי אחר
ובשוק בלמים ישראלי רע מאוד הייתי משאיר
ובשוק בלמים ישראלי רע מאוד הייתי משאיר
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
וואלה הוא לא מגן ובטח שהוא מוגבל מאוד אבל נתן את כל הלב והנשמה היום במשחק.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
הוא בחור טוב מאוד ואוהב את הפועל אבל מגן שמאלי הוא לא, בלם מחליף וזהו.
הוא גרם לי להתגעגע ליזן במחצית הראשונה וזה לא קל בכלל (וכנראה שגם לברדה הוא גרם להתגעגע ליזן).
הוא גרם לי להתגעגע ליזן במחצית הראשונה וזה לא קל בכלל (וכנראה שגם לברדה הוא גרם להתגעגע ליזן).
-
אסון למכבי
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
- קיבל.ה 156 לייקים
בתור בלם רביעי חי איתו בסבבה בתור מגן בא לי לקפוץ מצוק
מהשחקני סגל רחב שאפשר לסמוך עליהם שכל דקה על המגרש הוא ייתן הכל , עושה רושם של בחור אהוב בתוך הסגל, בלי יומרות ועם הרבה אהבה למקום
שימשיך לעשות עבודה לא רעה שנוא נקרא לדגל
שימשיך לעשות עבודה לא רעה שנוא נקרא לדגל
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
מישהו מוכן לעשות סרטון ביצועים שלו מהמשחק עם הסאונד של ״זה בכוונה, זה בכוונה, זה בשביל הפייר פליי״?
לא בא אליו בטענות, רק לברדה, זו הייתה בחירה הזויה שהתבררה כפשע גדול, עם כל כך הרבה רבדים. להציב את הבלם הבינוני הזה בתור מגן שמאל, לתת לו לרוץ על הקו בזמן שמבקש מקוקו להשאר בלם שלישי.
והוא גם קיבל את סרט הקפטן, מה בינו ובין קפטן? אפשר היה לתת לקרייב ואולי להחזיר לו את החיוך לפנים. ברדה הזה פשוט מנותק לפעמים.
לא בא אליו בטענות, רק לברדה, זו הייתה בחירה הזויה שהתבררה כפשע גדול, עם כל כך הרבה רבדים. להציב את הבלם הבינוני הזה בתור מגן שמאל, לתת לו לרוץ על הקו בזמן שמבקש מקוקו להשאר בלם שלישי.
והוא גם קיבל את סרט הקפטן, מה בינו ובין קפטן? אפשר היה לתת לקרייב ואולי להחזיר לו את החיוך לפנים. ברדה הזה פשוט מנותק לפעמים.
-
shaolin232
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 784 לייקים
מסכים איתך שהוא לא מגן שמאל
יתרה מכך הוא ממש פגע בנו
הוא בלם פרופר, ואם כבר הוא היה צריך להישאר מאחור
בשיטה הבעייתית של ברדה
מצד שני הוא באמת נותן את הכל, סהכ אני מבסוט עליו
ושחקן ישראלי כמותו כגיבוי מהספסל אין לי בעיה
יתרה מכך הוא ממש פגע בנו
הוא בלם פרופר, ואם כבר הוא היה צריך להישאר מאחור
בשיטה הבעייתית של ברדה
מצד שני הוא באמת נותן את הכל, סהכ אני מבסוט עליו
ושחקן ישראלי כמותו כגיבוי מהספסל אין לי בעיה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
חירב לנו את משחק ההתקפה
לא יודע מה אני חושב עליו
אולי בתור שחקן סגל בסוף הרוטציה הוא סביר
לא יודע מה אני חושב עליו
אולי בתור שחקן סגל בסוף הרוטציה הוא סביר
אף לא צעד לאחור 
- זיטו
- הצטרף: 22 מאי 2021, 13:49
- מיקום: על האמבולנס
- קיבל.ה 375 לייקים
הוא בלם בסדר גמור ובחור נהדר.
אין לו מקום בהרכב של הפועל - בטח ובטח לא כמגן.
העיקר שהיה שותף
אין לו מקום בהרכב של הפועל - בטח ובטח לא כמגן.
העיקר שהיה שותף
"יש דברים שחשובים יותר מכסף. כמו דרבי למשל" | ע. דמארי
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
הראשון לעזוב הקיץ
בהצלחה זיו תודה על הכל
בהצלחה זיו תודה על הכל
אף לא צעד לאחור 
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
תודה על הכל!אונישנקו כתב: ↑24 מאי 2026, 21:28 https://www.sport5.co.il/NewsRoom?FolderId=890#nr290555
זיו מורגן עוזב את הפועל ת"א, אחרי שהמועדון בחר לא לממש את האופציה
הקפטן בדרבי הבלתי נשכח
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2827 לייקים
חייב להגיד שהוא לא היה רע כמגן שמאלי בקצת ששיחק שם בינואר.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
סיים חוזה, הפועל לא מימשה אופציה להארכה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6339 לייקים
אחלה זיו מורגן, שיהיה לו בהצלחה בהמשך אבל לא נגדנו.
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
תודה על הכל, שיהיה בהצלחה בהמשך
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
לב גדול ונשמה .
באמת מחוץ למגרש גם עושה כל כך הרבה טוב,
חושב שבתור שחקן סגל הוא סביר אבל אם לא מביאים שחקן אחר במקומו או מביאים מישהו שברמה שלו היה עדיף להשאיר אותו אבל סומך על ברדה והצוות המקצועי.
בהצלחה בהמשך זיו היקר ותודה על הכל
באמת מחוץ למגרש גם עושה כל כך הרבה טוב,
חושב שבתור שחקן סגל הוא סביר אבל אם לא מביאים שחקן אחר במקומו או מביאים מישהו שברמה שלו היה עדיף להשאיר אותו אבל סומך על ברדה והצוות המקצועי.
בהצלחה בהמשך זיו היקר ותודה על הכל
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
אחלה זיו מורגן, מאחל לו הצלחה מכל הלב
-
אוגוסטוס היל
- הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
- קיבל.ה 1632 לייקים
אחלה מורגן.
מקווה שימצא קבוצה שתתן לו לשחק.
היה מגן שמאלי לא כזה רע
מקווה שימצא קבוצה שתתן לו לשחק.
היה מגן שמאלי לא כזה רע
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
אחלה מורגן, נתן את הכל בשביל המועדון.
שיהיה לו הרבה בהצלחה, מגיע לו
שיהיה לו הרבה בהצלחה, מגיע לו
-
דולימנגה99
- הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
- קיבל.ה 232 לייקים
-
קפבלנקה
- הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
- קיבל.ה 936 לייקים
אחלה מורגן ובהצלחה,
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.
אבל צריך להביא בלם ישראלי עם רגל שמאל למקרה שצ'יקו נפצע או מורחק.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
-
וינסנט
- הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
- קיבל.ה 533 לייקים
לא השחקן הכי וואו אבל שחקן נשמה שנתן הכל, חבל שהוא עוזב ולא ליידנר
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
אחלה גוטן מורגן. תודה על הכל 

-
ונרקומן
- הצטרף: 03 אוקטובר 2023, 16:51
- קיבל.ה 595 לייקים
לא ייאמן שהוא עלה לנו כל כך הרבה ובסוף משתחרר בחינם.
איזה מטומטמים עבדו פה בשנים האחרונות..
ובכל זאת - תודה על העלייה. אחלה מורגן
איזה מטומטמים עבדו פה בשנים האחרונות..
ובכל זאת - תודה על העלייה. אחלה מורגן

