בבדיקה קצרה בפורום, יש פה נושאים על מחירי הכרטיסים, על החנות מרצנדייז, על מערך הדוברות, 2 נושאים על הפאקינג כרוז, נושא CAS ואירופה (שאין לנו מושג מה קורה עם זה) ועוד..
לא יכול להיות שמועדון ענק כזה עם קהל ענק כזה מתנהל בצורה כזאת, כמה דברים אפשר לעשות לא נכון? כמה ההתנהלות מול הקהל תמשיך להיות ביזיונית? למה אנחנו לא מעודכנים על מה שקורה במועדון שלנו (פציעות, רוכש וכו'..) ??
לכם יש מוצר ואנחנו הלקוחות, וזה לא לעיניין להמשיך לזרוק עלינו ככה, בואי תפתחי איזה ערוץ התקשרות, או איזה פגישת זום עם נציגי אוהדים או אפילו משהו פרונטלי סטייל הפועל אוסישקין בכפר הירוק. רק טוב יצא לכם מדבר כזה ונזק זה לא יכול לעשות.
ברור לי שזאת רק עוד הודעה שאני כותב פה אבל יאללה הלוואי ומישהו יזיז פה עיניינים.
