לאוהד יש זכות להגיד ולעשות מה שבא לו?
אבל לעופר אין זכות לתבוע אותו דיבה?
יפה.
אני לא יודע מה הגבולות שלך, אבל האוהד הזה עשה בעיקר נזק להפועל בשנתיים האחרונות.
החזרה לדרייב אין
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
כאמור התביעה הזו נראית לי ירי בנגמש מצד עופראיש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 10:18האוהד הזה לא חצה שום גבולתא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 10:08במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
זכותו לא להגיע ליד אליהו , זכותו לצאת נגד זה וזכותו להגיד מה שבא לו.
מעבר לזה שזאת זכותו כל התייחסות של עופר אליו מעבירה עוד אנשים (כמוני) להיות נגד עופר
גם את זה מיותר להגיד
לא זכותו של שאקו לומר מה שבא לו. במקרה הספציפי הזה כאמור זה נראה לי באמת התרסה , אבל ממש לא זכותו לאיים, לשקר, להסית.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3924 לייקים
אתה אומר משהו שאמור להיות ברור , אבל חסר פה איזה ״לדעתי״.
בלי להיכנס לתביעה הספיציפית הזאת , והאם בכלל זה עוזר במשהו התביעה הזאת (אגב, נדמה לי שזה רק מכתב התרעה כרגע) , אבל בעלים של קבוצה, כל קבוצה , שחושב שיש בן אדם שפועל כדי לפגוע בקבוצה שלו, ולא משנה מי, תביעה אישית זה משהו שיש לו בארסנל הזכויות.
צריך להיות חכם באיך שמנצלים את הארסנל הזה, אבל בין זה לבין אסור להשתמש בזה, יש פער.
אגב, שאקו , בציטוטים שלו, כשזה מגיע בכתב חושב על מה שהוא כותב ומנסח את זה מספיק חכם כדי שלא יצדיק שום תביעה.
בהתנהלות שלו פנים מול פנים , הדברים שהוא מוציא מהפה בדרך כלל הרבה פחות שקולים, ושם לא פעם ראיתי אותו עובר את הגבול שיכול להצדיק תביעות כאלה ואחרות.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
לא זכותו לאייםתא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 12:09כאמור התביעה הזו נראית לי ירי בנגמש מצד עופראיש גדול כתב: ↑27 יוני 2026, 10:18האוהד הזה לא חצה שום גבולתא מרבוטא כתב: ↑27 יוני 2026, 10:08
במקרה של אותו אוהד זה ממש לא כזה ברור
אישית, וגם רשמתי את זה, אני חושב שההתרעה בתביעה הזו דווקא מאד מאתרגת את אותו אוהד ומשניאה את עופר, עע התגובה שלך
אבל אותו אוהד לפי דיווחים ודןגמאות פה עשה הרבה מאד כדי לחצות גבולות (רק ככה בשלוף, לומר בפומבי ברשת לאוהד שביקר אותו, שהוא מוזמן ל.... את ה. . . השלם את החסר לבד).
כמו שרשמת קודם, לך דעה שונה וזה בסדר
אבל זה ממש לא ברור וחד משמעי במקרה שלו שבעלי הקבוצה יבליג על הדברים שלו
זכותו לא להגיע ליד אליהו , זכותו לצאת נגד זה וזכותו להגיד מה שבא לו.
מעבר לזה שזאת זכותו כל התייחסות של עופר אליו מעבירה עוד אנשים (כמוני) להיות נגד עופר
גם את זה מיותר להגיד
לא זכותו של שאקו לומר מה שבא לו. במקרה הספציפי הזה כאמור זה נראה לי באמת התרסה , אבל ממש לא זכותו לאיים, לשקר, להסית.
במידה וקרה
זכותו של מי שהוא איים עליו להגיש תלונה
לא ממקומו של בעלים להעמיד במקום אוהד שמשקר בטח לא בתביעה.
עופר בכלל לא אמור להתעסק עם מה שאנשים רושמים בטוויטר זה לא אמור לעניין אותו.
עצם זה שהוא מתעסק בזה רק מרחיק עוד אנשים
אבל עזוב הנושא מוצה
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3369 לייקים
הנושא מוצה,הנושא מוצה.
מרוב שהנושא מוצה כל פעם הוא מעלה את הנושא,מתווכח.ואז כותב.הנושא מוצה.
עד הפעם הבאה.
שכרגיל לא ייקח לו הרבה זמן לחזור לנושא.
מרוב שהנושא מוצה כל פעם הוא מעלה את הנושא,מתווכח.ואז כותב.הנושא מוצה.
עד הפעם הבאה.
שכרגיל לא ייקח לו הרבה זמן לחזור לנושא.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 645 לייקים
