עופר ינאי
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1885 לייקים
״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ 
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 299 לייקים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3197 לייקים
מקווה שהעובדות האלה לא יבואו על חשבון הקבוצה , משוכנע שלא
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2259 לייקים
לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2044 לייקים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2259 לייקים
בכל מה שנוגע למכבי - אין שום דבר קטנוני מדי, שום דבר גועלי מדי, שום דבר לא במקום מדי.
שום דבר.
שום דבר.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2087 לייקים
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2044 לייקים
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.Xavi כתב: ↑24 יוני 2026, 16:31נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
נזכרתי עכשיו איך כל מיני מכביסטים העירו שאנחנו לא מפסידים בכבוד.
ואז נזכרתי בדון עוזב את מעמד נשיא המדינה בהענקת גביע כשהמחלה הפסידו לבנק יהב לפני כמה שנים.
