עופר ינאי

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ :rose:
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  299 לייקים

Red Wolf כתב: 24 יוני 2026, 11:26 ״שכל הרקובים, עלובים ומושחתים לא יהיו יותר״ :rose:
מצד אחד זה נכון כמובן.
מצד שני, האם זה באמת חכם להצהיר כך על ההתקפה שלך? לא עדיף שבתחבולות תעשה לך מלחמה?
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3197 לייקים

מקווה שהעובדות האלה לא יבואו על חשבון הקבוצה , משוכנע שלא
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2259 לייקים

לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2044 לייקים

ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2259 לייקים

בכל מה שנוגע למכבי - אין שום דבר קטנוני מדי, שום דבר גועלי מדי, שום דבר לא במקום מדי.
שום דבר.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2087 לייקים

פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2044 לייקים

Xavi כתב: 24 יוני 2026, 16:31
פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
ranjef כתב: 24 יוני 2026, 14:04 לא לחץ יד לאף אחד מהטינופות בצהוב שבאו אליו.
טוב מאוד.
רק מחלות הם יכולים להעביר.
מלך
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 16:53
Xavi כתב: 24 יוני 2026, 16:31
פרימו לוי כתב: 24 יוני 2026, 15:17
לא יודע, יש לא ללחוץ ידיים לדון או לספי שמש ויש לא ללחוץ ידיים ללונדברג שבא אליו עם יד מושטת, זה נראה די מגעיל וקטנוני, והוא לא הכתובת לטענות המוצדקות של עופר.
נכון, יכל לצאת ג'נטלמן.
מצד שני, את מדמיין במצב הפוך את שימון לוחץ ידיים לכל השחקנים שלנו?
הדון הוא המיץ של הסחלה של הביוב האנושי עלי אדמות. הוא המצפן של מה שראוי במובן שכל דבר שהוא אי פעם עושה, צריך לעשות הפוך.
נזכרתי עכשיו איך כל מיני מכביסטים העירו שאנחנו לא מפסידים בכבוד.
ואז נזכרתי בדון עוזב את מעמד נשיא המדינה בהענקת גביע כשהמחלה הפסידו לבנק יהב לפני כמה שנים.
שליחת תגובה