היחיד שנלחם כתב:שחקן מטורף ויעיל עד שזה מגיע למאני טיים, שם הוא תמיד מאבד את הראש, לא פעם ראשונה. בכל מקרה להשאיר כי הוא הישראלי הטוב בליגה אחרי סורקין.
עם רגל ורבע הביא לך יורוקאפ בעונה שעברה...
איזה זכרון קצר יש לאנשים.
שימו במקומו כל גארד טופ יורוליג בסדרה הזאת אני בספק אם היה נותן תפוקה כזאת. אם הוא עוזב גם שנה הבאה לא ניקח שום תואר בארץ. כישראלי שווה גם 5 מיליון לעונה ואני לא מגזים. שיחק לבד כל הסדרה הזאת מול כל הקו האחורי שלהם, אני רוצה לסגור מעגל לראות אותו לוקח אליפות עם תותחים סביבו ולא אפסים גמורים.