קריאה לאיחוי הקרע

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
ארדיטי
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 09:14
קיבל.ה  257 לייקים

איזה שרשור מיותר, אף אחד בהנהלה של הפועל לא רוצה את ארגון הפשיעה המכונה "אולטראס" בחזרה ביציע.
אף אחד שיצא לו לחוות רימוני עשן, חזיזים, אלימות פיזית, שירי שואה וקנס אחרי קנס אחרי רדיוס לא רוצה אותם בחזרה ביציע.

שמחים מאוד שהם לא חלק מאיתנו יותר, שמחים לא להיות מזוהים עם אלימות, שמחים שאפשר לבוא עם ילדים למשחק בלי לחשוש לבריאות שלהם.
בהחלט צריך למלא את היציע, באנשים חדשים שמגיעים כי הקבוצה מרגשת ומנצחת. לאט לאט גם יבנה בסיס עידוד, ושירים חדשים (בלי שואה אפילו) ותהייה אווירה מעולה גם בלי להיות תלויים בחבורה של ילדים שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת ושהזהות שלהם מוגדרת בכמה הם "גברים" ואין הם מזיינים את השופטים ואת האוהדים של הקבוצות האחרות.
אסור בשום פנים ואופן לאפשר לארגון הזה לחזור, שנים אנחנו מבקשים מההנהלה להלחם בחלאות האלה ועכשיו אנשים מחפשים איך להחזיר אותם?
לכו קיבינימט תעודדו את מכבי.
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

Red_man כתב: 15 יוני 2026, 14:30
שונא_מכבי כתב: 15 יוני 2026, 14:28 כבר ניתן לראות את הנרטיב החדש של המחרימים ברשתות ובפלטפורמות החברתיות השונות -
יש רק 3,000 מקומות; ויש 4,000 מנויים; זה כמובן בלי אותם מחרימים שממילא לא מתכוונים להגיע גם לדרייב אין כל זמן שעופר ינאי הבעלים של הקבוצה.
אז עכשיו עולות מהם הטענות ההפוכות - איך קובעים מי נשאר בחוץ? מה יהיה על הטרמפיסטים? ועוד ועוד...רק להציף בעיות מבלי באמת לרצות בפתרון.
שיהיה ברור - להערכתי גם ינאי לא מעוניין בפתרון איתם. פשוט גם הם לא איתו. הרוב השפוי, והקבוצה, כמובן נמצאים באמצע וניזוקים.
אני חושב שקיימים מספיק אנשים שאם תציע להם רק מנוי יורוליג בלי הליגה הם די ישמחו מזה. תן להם מנוי יורוליג וקדימות לקנות כרטיסים בריסייל/שלבים מאוחרים בגביע וזה יספיק ללא מעט אנשים כנראה.
קשה לי להאמין שיורוליג בשנה הבאה יהיה בארץ כך שלאנשים הללו לא יישאר בעצם כלום

כל מי שהצביע בעד חזרה לדרייבאין ידע שזה אומר שיכול להיות שלא יהיה לו מנוי (לפחות כאלה שלא היה להם מנוי קודם לכך בדרייבאין)
אז ממש לא תהיה לו שום סיבה להתלונן על כך.
להיפך, יש אנשים (גם פה בפורום) שאמרו שהם מתנדבים לוותר על המנוי שלהם כדי שיחזרו לדרייבאין.
יתכבדו ויעמדו במילתם

מבחינתי סדר העדיפויות למנויים בדרייבאין צריך להיות
- מנויים שהיו מנויים גם לדרייבאין וגם ליד אליהו
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו לפחות ל-80% מהמשחקים מול ה"קטנות" (לא כולל דרבי, ירושלים וחולון) או משרתי מילואים
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו פחות מ-80% מהמשחקים או מנויי דרייבאין ותיקים ללא מנוי ליד אליהו השנה
- קהל רחב
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3921 לייקים

Praškevičios כתב: 15 יוני 2026, 14:53
מילפורד כתב: 15 יוני 2026, 14:10 כלומר אתה מפרש את התגובה הזאת ככזאת שאומרת שלא באמת נעבור לדרייב אין?
או שאתה מראש מתלונן על זה שהפתרונות שיוצעו לא מתאימים?
חושב שגם אתה מבין שתגובה כזאת רק מוכיחה שהם לא יודעים כרגע איך להתמודד עם תרחיש כזה ולא מוסיפה בטחון למי שקורא אותה.

אוקיי.
ואתה לא רואה פער בין איך שכתבת את זה עכשיו לאיך שתיארת את זה מקודם:
Praškevičios כתב: 15 יוני 2026, 12:29 אין כנראה כוונה אמיתית לבצע אותן.
יש כאן קושי, שצריך להתגבר עליו, יכול להיות (סביר להניח) שהפתרונות לא יהיו אידיאלים ועוד יהיו לנו תלונות גם עליהם.
אבל הם שאלו את קהל מה הוא רוצה, ועכשיו פועלים בהתאם.
איפשהו בדרך קפצת למסקנה שאני עדיין לא מבין על סמך מה שאין כוונה אמיתית לבצע.
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

דרך אגב, מתווכחים כאן לא מעד על מי יגיע,לא יגיע,מנוי לדרייב אין, מנוי ליד אליהו וכו' וכו'.
מעניין מאוד מה הולך להיות המחיר למנוי בדריב אין..
מאוד מקווה שלא נגלה פתאום שאין כולכך הרבה קופצים על המנויים כי המחיר יהיה כזה שלא יעשה בכלל חשק למוצר
Praškevičios
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 10:43
קיבל.ה  99 לייקים

מילפורד כתב: 15 יוני 2026, 15:40
Praškevičios כתב: 15 יוני 2026, 14:53
מילפורד כתב: 15 יוני 2026, 14:10 כלומר אתה מפרש את התגובה הזאת ככזאת שאומרת שלא באמת נעבור לדרייב אין?
או שאתה מראש מתלונן על זה שהפתרונות שיוצעו לא מתאימים?
חושב שגם אתה מבין שתגובה כזאת רק מוכיחה שהם לא יודעים כרגע איך להתמודד עם תרחיש כזה ולא מוסיפה בטחון למי שקורא אותה.

אוקיי.
ואתה לא רואה פער בין איך שכתבת את זה עכשיו לאיך שתיארת את זה מקודם:
Praškevičios כתב: 15 יוני 2026, 12:29 אין כנראה כוונה אמיתית לבצע אותן.
יש כאן קושי, שצריך להתגבר עליו, יכול להיות (סביר להניח) שהפתרונות לא יהיו אידיאלים ועוד יהיו לנו תלונות גם עליהם.
אבל הם שאלו את קהל מה הוא רוצה, ועכשיו פועלים בהתאם.
איפשהו בדרך קפצת למסקנה שאני עדיין לא מבין על סמך מה שאין כוונה אמיתית לבצע.
תוך חודשים ספורים (עוד לפני פתיחת עונת המשחקים הבאה) נדע האם ההבטחה הזו תתממש והפועל תחזור לדרייב-אין או תתפוגג גם היא כמו הבטחות אחרות.
מקווה מאוד שאני טועה הפעם.
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  973 לייקים

מסתמן שהאשכול הזה כבר לא עוסק באיחוי הקרע אלא,בדומה לאשכול על ינאי, בהנהלה ובינאי ובמידת האמון בהם/תמיכה במהלכים שלהם

אם זה ככה, כל עניין הדיון על האיחוי מפסיק להתקיים (זה בלי קשר לרושם שאין ממש מאמץ לאיחוי בתוך הקהל )
אוהד כורסא
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  908 לייקים

עוזבים את יד אליהו.
הצד השני: עופר אפס לא באים לידי אליהו.

עושים סקר אם לחזור:
עופר אפס ולא באמת יחזור.

חוזרים בפועל:
עופר אפס לא באים לדרייב אין.

לא משנה מה יעשו הם לא יסלחו. חיילים של שמעון.
Ofirkko
הצטרף: 28 אפריל 2024, 18:55
קיבל.ה  11 לייקים

אני הצבעתי בעד להישאר בהיכל מנורה פשוט כי הבנתי ששום דבר לא יפייס את המחרימים וזה שנחזור לדרייב אין לא יעזור, אני חושב שלמעשה כל התגמשות מהצד שרוצה בחזרת האולטראס למגרשים רק מחזקת אותם בעמדתם ומרחיקה את היום שהם יחזרו כי הם מרגישים שהם מנצחים ושהם בסוף יצליחו להעיף את עופר. לכן, לצערי אני חושב שרק הישארות ביד אליהו והתעלמות מהרעש שהם עושים יכולים לשנות את המצב. יקרה אחד מ2: או שלאורך זמן יגיעו אנשים אחרים (וזה יקח שנים) או שחלק מהמחרימים יחזרו (לא הגרעין הקשה) ובסוף בסוף אם הם יראו ששום דבר לא משתנה והחיים ממשיכים אולי אז (וזה רק אולי כי יש מצב שהם ימשיכו להחרים) הם יסכימו לרדת מהעץ הגדול שהם טיפסו עליו. אני כותב את זה בצער כי הייתי שמח שהם יחזרו והייתי מוכן לעשות הרבה ויתורים בשביל זה אבל מצד שני בסוף העמדה שלהם היא נגד הקהל הרחב כי ללא קשר לעופר ברגע שיש יותר אנשים ממקומות צריך למצוא לזה פתרון ומעבר לזה לצערי כמו שכתבתי למעלה ככל שמנסים לייצר פשרות ולהחזיר אותם ככה הם רק משתכנעים שהסוף קרוב וכל מה שנשאר להם זה להמשיך להחרים עד שעופר יתייאש


אגב, גם נושאים בפורום כמו איחוי הקרע לא תורמים כי שוב הם משדרים להם שהצד השני מתגמש כי הוא מיואש. בעיני פשוט צריך להפסיק לדבר על זה וגם לא לתת לכל הרעש שהם עושים יותר מדי יחס. ברגע שהם לא יצליחו להסיט את תשומת הלב אליהם יותר אז הם יתחילו לחשוב על להתפשר, כל עוד הם מרגישים שמתייחסים אליהם, מבחינתם הם מצליחים במשימה
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1040 לייקים

לא מובן לי בכלל למה צריך לחזור לדרייב-אין בזמן שהמחרימים אומרים שחור על גבי לבן שהם לא מתכוונים לחזור עד שעופר יעזוב. את מי מנסים לרצות פה?
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3342 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב:לא מובן לי בכלל למה צריך לחזור לדרייב-אין בזמן שהמחרימים אומרים שחור על גבי לבן שהם לא מתכוונים לחזור עד שעופר יעזוב. את מי מנסים לרצות פה?
זה ממש טמטום
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3921 לייקים

א. זה קצת (ממש טיפל׳ה) מוציא את המחרימים בערוותם, ויש לזה מעט ערך.
ב. בפועל, ראינו השנה שבליגה אין ממש צורך ביותר מהדרייב אין, יכול להיות שבעוד שנה/שנתיים, אם נמשיך להיות תחרותיים באופן עקבי על תארים, המעגל יתרחב ואז גם אולי נדע יותר מה קורה עם שיפוץ/אולם חדש ואפשר יהיה לחשוב שוב.
ג. מלחתחילה, שילוב של דרייב אין בליגה, ויד אליהו ביורוליג, נשמע כמו שילוב טוב, צריך לזכור שהמעבר ליד אליהו, נעשה במקור כשלא היינו ביורוליג עדיין עם שאיפות גם להגדיל הכנסות לטובת העניין וגם לשדר ליורוליג שמגיע לנו (ולנסיה קיבלו את המקום שלהם רק בזכות זה שיש להם אולם חדש וגדול), היום כשתקענו יתד ראשון ביורוליג גם ככה, זה פחות חשוב.

לא יודע אם האמור לעיל שווה את החזרה, מנגד לכל זה. שמנו לעצמנו מגבלה של שליש מכמות הקהל המקסימאלית שיכולה להגיע למשחקי ליגה, וכבר ראינו לא פעם ולא פעמיים שיש פוטנציאל , בערך לכפול מכמות הקהל שנכנסת בדרייב אין.
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  983 לייקים

לא התעמקתי, האם נשמרת אופציה (מבחינתנו וחוקית ) לחזור ליד ושם בפלייאוף?
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3921 לייקים

כבר עברנו פעם אחת באמצע עונה.
אבל כמו שאני אומר תמיד לילדים שלי: ״לא פורשים באמצע שנה, סיימו את השנה כמו שצריך ולקראת שנה הבאה נחשוב על שינויים״.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2919 לייקים

אם חששתם שיהיה שקט בפגרה אז שאקו קיבל היום מכתב התראה לפני תביעה.
מהפוסט ששאקו פרסם אני יכול להניח בזהירות שהיא חזקה בדיני לשון הרע בערך כמו שהיא מלומדת בדיני ספורט ובדיונים באיגוד הכדורסל.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  438 לייקים

Niro כתב: 23 יוני 2026, 20:11 אם חששתם שיהיה שקט בפגרה אז שאקו קיבל היום מכתב התראה לפני תביעה.
מהפוסט ששאקו פרסם אני יכול להניח בזהירות שהיא חזקה בדיני לשון הרע בערך כמו שהיא מלומדת בדיני ספורט ובדיונים באיגוד הכדורסל.
מיותר
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2736 לייקים

אין ספק צעד קריטי דקה לפני משחק על עונה שלמה
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 20:32 אין ספק צעד קריטי דקה לפני משחק על עונה שלמה
אפשר לחשוב שאיטודיס או גינת התעסקו במייל הזה
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2736 לייקים

בני12 כתב: 23 יוני 2026, 20:37
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 20:32 אין ספק צעד קריטי דקה לפני משחק על עונה שלמה
אפשר לחשוב שאיטודיס או גינת התעסקו במייל הזה
ברור שלא נו. עדיין זה סתם מפגר לשלוח לו את זה היום. הרי שנינו יודעים שהוא יחגוג את האירוע הזה כמו משוגע בטח אם נפסיד היום.
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1547 לייקים

Red_man כתב: 23 יוני 2026, 20:40
בני12 כתב: 23 יוני 2026, 20:37
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 20:32 אין ספק צעד קריטי דקה לפני משחק על עונה שלמה
אפשר לחשוב שאיטודיס או גינת התעסקו במייל הזה
ברור שלא נו. עדיין זה סתם מפגר לשלוח לו את זה היום. הרי שנינו יודעים שהוא יחגוג את האירוע הזה כמו משוגע בטח אם נפסיד היום.
יחגוג עם נפסיד? מזיז תביצה באמת. ההתעסקות בקקה הזה זה משהו מדהים. אשכרה אם אין טוויטר אף אחד לא יודע מי זה בכלל .
OMG עווופררר
שליחת תגובה