הוקיץ' כתב: ↑21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
כן, פיני גרשון לא המציא את זה. מכביסטים אומרים את זה לאנשי הפועל כבר 50 שנה פחות יותר. הם אשכרה אומרים את הדברים האלה מילה במילה בסדרה התיעודית "האגרוף". אז מה אם ארואסטי תקף את לארגי כדי ששניהם יורחקו ולא יהיה להפועל סיכוי לקחת אליפות? תילחמו למרות זאת, אל תתבכיינו. כנ"ל לגבי האגרוף המדובר של מרסר לתומר, הכספים מרשות השידור במשך עשרות שנים, המתנות לשופטים, השריון ביורוליג, שמעון מזרחי סגן יו"ר איגוד הכדורסל, רקנאטי הבעלים של ערוץ הספורט וכו' וכו'. זה אפילו לא כזה יצירתי, אוכלוסיות פריבילגיות אומרות את זה לאוכלוסיות מוחלשות בכל העולם. אז מה אם כל התנאים נגדכם? פשוט תעבדו קשה ותנצחו את המערכת (מה שהם כמובן מעולם לא נאלצו לעשות). הנה תראו, יש אחד ממיליון שהצליח אז גם את יכולים. למען הסר ספק, התשובה הראויה היא: לכו זדיינו.
אבל נחמד שאתה משפרר אותם. זה באמת היה חסר לנו.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
LintonTownes כתב:
מה שנכון נכון. תגידו על עופר (ינאי) מה שאתם רוצים, קלאסה אין לו
בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
אתם מבינים שיש פה עובד מועדון שצרח על שופטים אבל חוסר הקלאס הוא של ינאי?
פרופוגנדה על סטרואידים.
גביזון כתב: ↑21 יוני 2026, 23:17
בשם הממלכתית וה"קלאסה" בתחת שלי הגיעו 50 שנות ציוווי למכבי. עופר שלח מקבל כסף מגוף בבעלות מכבי תל אביב. לא חייבים כלום לערוץ רקנטי, מי שרוצה להמשיך למצוץ לערוץ בבעלות מכבי שימשיך עם ממלכתיות.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
אתם מבינים שיש פה עובד מועדון שצרח על שופטים אבל חוסר הקלאס הוא של ינאי?
פרופוגנדה על סטרואידים.
לא השתנה כלום, זו אותה קבוצה ששימון היה יו"ר איגוד הכדורסל היה מגיע באמצע משחק ודופק בחוזקה על שולחן המזכירות ב2 אגרופים בשידור חי, אבל איזה קלאסה יש להם.
מגיע עופר ואומר שם עליכם זין,מספיק. תודה על זה.
אין כמו הקלאסה של המחלה לאורך ההיסטוריה.
תמיד היה להם בעל תפקיד בקלאסה, שמלוק לקח לנו אליפות בקלאסה ופנאן היה קלאסה של בנק, שימון לאורך ההיסטוריה קלאסה מהלכת, רלף קליין באמירה מלאת קלאסה, הג'נג' המסריח כולו קלאסה.
רק ללמוד מהם על קלאסה.
הוקיץ' כתב: ↑21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
קראתי את שר הטבעות, יוליסס, והסילמריליון - כולם באנגלית. זה לא הופך אותי לגאון.
וכל הדיון הזה על חירות חיובית מול שלילית כבר נדוש.. מוזמנים לקרוא את ישעיהו ברלין.
מה שברור זה שצריך משתיהן.
נערך לאחרונה על ידי MichaelWright ב 22 יוני 2026, 09:43, נערך פעם 1 בסך הכל.
LintonTownes כתב: ↑22 יוני 2026, 00:15
הכל נכון ואין על זה וויכוח, אבל השאלה היא האם אתה רוצה להמשיך להתמסכן ולהפסיד, או להפסיק להתמסכן ולנצח
פחחחחחחחחחחח
אתה קואוצ'ר במקרה? זה דמות של אסי כהן או משהו?
אם אתה חושב שההפסדים למכבי 50 שנה ברציפות זה עניין מקרי ואין לו שום קשר לגישה הלוזרית והבכיינית שלנו, אז לדעתי אתה טועה. אם אתה שואל אותי אין לי בעייה להמשיך להיות לוזר, להתמסכן ולהמשיך להפסיד גם עוד 50 שנה אבל מה הקטע גם לבוא עם הכסף הגדול, גם לחשוב בענק ובה בעת וגם להמשיך להתבכיין ולהתמסכן? אם כבר משנים גישה אז למה לא באמת לשנות גישה
נכון,הפועל כדורסל היא הלוזרית הכי גדולה בהיסטוריה של הספורט בארץ.
אבל להפסדים אין שום קשר לבכיינות.כי הייתי שם עם הפאול על בארי בשניות האחרונות של גמר הגביע,הייתי שם שאבידן גנב לבארי את הכדור,גם כשהנבלה ארואסטי התנפל על מייק.ועוד עשרות שריקות לטובת הרעים במשך עשרות שנים.
אז לבכיינות יש ועוד איך יש סיבה.
רק לחשוב על איזה בכיינות היה בצד השני אם רק אחד או שניים מהמקרים האלו היו קורים נגדם.
פרימו לוי כתב: ↑21 יוני 2026, 23:23
וזה אחרי שידור שלם שלא לומר סדרה שלמה שלא לומר כבר איזה שלוש שנים שכל פעם שהוא מפרשן דרבי הוא נשמע כמו אוהד מכבי פר אקסלנס, כאילו הוא משדר אותם ביורוליג. לא משפריץ כמו גיל ברק אבל תמיד ידגיש טעויות שיפוט לטובתנו ויקטין אותן כשהן לרעתנו, תמיד יסביר מה מכבי ועודד והחברה צריכים לעשות, תמיד הנקודת מבט היא של מכבי נגד איזה קבוצה לא מעניינת מפולין או משהו.
כלב גדול
כמו שאמר פיני גרשון אחרי משחק 2 וצדק, יש להפועל (לנו) רגשי נחיתות קשים בכל מה שקשור לשופטים וגם בכל מה שקשור להתנהלות מול התקשורת, אז אם רוצים לקחת אליפות ולנצח את מכבי, גם אנחנו האוהדים צריכים להתקדם, להפסיק להתבכיין ולהתמסכן כל הזמן, להתנהג באלגנטיות, עם קלאס, ולא להתרגש מכל שטות שאומרים בערוץ הספורט. עופר שלח הוא בטוח לא ״כלב גדול״. הבנאדם גאון (כמה אנשים פה בפורום קראו את יוליסס, שלא לדבר על תרגמו אותו מאנגלית?)
כן, פיני גרשון לא המציא את זה. מכביסטים אומרים את זה לאנשי הפועל כבר 50 שנה פחות יותר. הם אשכרה אומרים את הדברים האלה מילה במילה בסדרה התיעודית "האגרוף". אז מה אם ארואסטי תקף את לארגי כדי ששניהם יורחקו ולא יהיה להפועל סיכוי לקחת אליפות? תילחמו למרות זאת, אל תתבכיינו. כנ"ל לגבי האגרוף המדובר של מרסר לתומר, הכספים מרשות השידור במשך עשרות שנים, המתנות לשופטים, השריון ביורוליג, שמעון מזרחי סגן יו"ר איגוד הכדורסל, רקנאטי הבעלים של ערוץ הספורט וכו' וכו'. זה אפילו לא כזה יצירתי, אוכלוסיות פריבילגיות אומרות את זה לאוכלוסיות מוחלשות בכל העולם. אז מה אם כל התנאים נגדכם? פשוט תעבדו קשה ותנצחו את המערכת (מה שהם כמובן מעולם לא נאלצו לעשות). הנה תראו, יש אחד ממיליון שהצליח אז גם את יכולים. למען הסר ספק, התשובה הראויה היא: לכו זדיינו.
אבל נחמד שאתה משפרר אותם. זה באמת היה חסר לנו.
יש לי חבר מכביסט
תמיד הוא אומר
פעם זה לטובתך ופעם זה לרעתך.
והתשובה שלי אליו היא.
זה קל להגיד כשזה כל הזמן לטובתך
הוקיץ' כתב: ↑21 יוני 2026, 23:20
בדיוק!
הבן אדם יושב ומקבל כסף מערוץ בבעלות אחת הקבוצות ואז מרצה לנו על קלאסה. איך הוא לא מתבייש?
אתם מבינים שיש פה עובד מועדון שצרח על שופטים אבל חוסר הקלאס הוא של ינאי?
פרופוגנדה על סטרואידים.
לא השתנה כלום, זו אותה קבוצה ששימון היה יו"ר איגוד הכדורסל היה מגיע באמצע משחק ודופק בחוזקה על שולחן המזכירות ב2 אגרופים בשידור חי, אבל איזה קלאסה יש להם.
מגיע עופר ואומר שם עליכם זין,מספיק. תודה על זה.
Red_man כתב:
אתה יודע אפשר לבקר את איטודיס עד קץ הימים וחלק מהביקורת מוצדקת.
אפשר לבקר את אטורו שהעלה במשקל ולא שמר על כושר וזה יהיה מוצדק.
אסור להתעלם מזה שהבן אדם הכי דומיננטי במועדון אומר שהליגה לא חשובה כל כך ורק אירופה חשובה. מה אתה חושב שזה לא מחלחל? באים למאמן ואומרים לו תשמע, אירופה הכי חשוב תעשה פלייאוף לגבי הליגה תואר יהיה נחמד אבל לא על זה תימדד. אז ככה המאמן מתייחס לזה, ככה השחקנים החשובים שמים זין וככה הם לא חוזרים כן חוזרים ועושים פארטיה. בעונה שעברה כשהוא רצה את מוטלי פה הוא ידע לכופף אותו כמו גדול והעונה פתאום דממה.
ככה גם גינת פתאום מרשה לעצמו לדפוק פיצה עם דן שמיר ופתאום כל שחקן שם זין על הכל כי לא אכפת להם מהליגה. יש בדיוק ארבעה שבאים לתת את הדם כל משחק בסדרה הזאת: שגב, ים מדר, עוז בלייזר ואודיאסי. כל השאר פשוט מחכים לצאת לחופש.
שגב סיטואציה קצת שונה כי הוא לא ממש משחק אבל שחקן שביום שאביו נפטר התעקש להירשם ולהיות בסגל אני לא יכול לומר שזה לא חשוב לו והוא יקבל ממנו את כל הקרדיט שבעולם גם אם החליט במשחק 2 שלא להירשם.
יכול להראות לי איפה הוא אמר את זה ומתי?
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
הוא אמר את זה באחד הפודקסטים שהוא התראיין אליהם. אני אנסה למצוא את הקטע
אם שמעת את הפודקסט אז אתה יודע שזה לא מה שנאמר שם.
הוא אמר שגם אם העונה הזו תגמר ללא תואר מקומי היא עדיין תחשב בעיניו כהצלחה.
הוא אמר שהתארים המקומיים לא מושגים בתחרות מקצועית תחרותית והוגנת כי יש פה מערכת שלא מאפשרת להשיג את התואר בצורה הוגנת.
הוא למעשה מדבר על זה שכל המערכת מוטה נגד הפועל תל אביב ולכן הוא אומר שזה לא כשלון אם לא ניקח אליפות כי זה לא תלוי ביכולת שלנו.
אני יודע שזה סופר חשוב לו.
ואני בטוח שהוא מבהיר את זה מצוין לשחקנים.
זה לא מקרה שהוא הגיע למשחק השלישי.
רדנקו כתב: ↑21 יוני 2026, 23:14
יכול להראות לי איפה הוא אמר את זה ומתי?
Sent from my CPH2581 using Tapatalk
הוא אמר את זה באחד הפודקסטים שהוא התראיין אליהם. אני אנסה למצוא את הקטע
אם שמעת את הפודקסט אז אתה יודע שזה לא מה שנאמר שם.
הוא אמר שגם אם העונה הזו תגמר ללא תואר מקומי היא עדיין תחשב בעיניו כהצלחה.
הוא אמר שהתארים המקומיים לא מושגים בתחרות מקצועית תחרותית והוגנת כי יש פה מערכת שלא מאפשרת להשיג את התואר בצורה הוגנת.
הוא למעשה מדבר על זה שכל המערכת מוטה נגד הפועל תל אביב ולכן הוא אומר שזה לא כשלון אם לא ניקח אליפות כי זה לא תלוי ביכולת שלנו.
אני יודע שזה סופר חשוב לו.
ואני בטוח שהוא מבהיר את זה מצוין לשחקנים.
זה לא מקרה שהוא הגיע למשחק השלישי.
תשמע אני ממש בטוח שקראתי משהו בסגנון הזה של פחות אכפת לו מתואר מקומי. אם לא הבנתי אותו נכון אז זאת טעות שלי
הוא אמר את זה באחד הפודקסטים שהוא התראיין אליהם. אני אנסה למצוא את הקטע
אם שמעת את הפודקסט אז אתה יודע שזה לא מה שנאמר שם.
הוא אמר שגם אם העונה הזו תגמר ללא תואר מקומי היא עדיין תחשב בעיניו כהצלחה.
הוא אמר שהתארים המקומיים לא מושגים בתחרות מקצועית תחרותית והוגנת כי יש פה מערכת שלא מאפשרת להשיג את התואר בצורה הוגנת.
הוא למעשה מדבר על זה שכל המערכת מוטה נגד הפועל תל אביב ולכן הוא אומר שזה לא כשלון אם לא ניקח אליפות כי זה לא תלוי ביכולת שלנו.
אני יודע שזה סופר חשוב לו.
ואני בטוח שהוא מבהיר את זה מצוין לשחקנים.
זה לא מקרה שהוא הגיע למשחק השלישי.
תשמע אני ממש בטוח שקראתי משהו בסגנון הזה של פחות אכפת לו מתואר מקומי. אם לא הבנתי אותו נכון אז זאת טעות שלי
אולי זו לא טעות שלך, אלא פשוט גורמים עשו עיוות לדבריו על מנת להוציא אותו לא טוב.
לא קל בתקופה האחרונה לברור את המוץ מן התבן.
רדנקו כתב: ↑23 יוני 2026, 11:25
אם שמעת את הפודקסט אז אתה יודע שזה לא מה שנאמר שם.
הוא אמר שגם אם העונה הזו תגמר ללא תואר מקומי היא עדיין תחשב בעיניו כהצלחה.
הוא אמר שהתארים המקומיים לא מושגים בתחרות מקצועית תחרותית והוגנת כי יש פה מערכת שלא מאפשרת להשיג את התואר בצורה הוגנת.
הוא למעשה מדבר על זה שכל המערכת מוטה נגד הפועל תל אביב ולכן הוא אומר שזה לא כשלון אם לא ניקח אליפות כי זה לא תלוי ביכולת שלנו.
אני יודע שזה סופר חשוב לו.
ואני בטוח שהוא מבהיר את זה מצוין לשחקנים.
זה לא מקרה שהוא הגיע למשחק השלישי.
תשמע אני ממש בטוח שקראתי משהו בסגנון הזה של פחות אכפת לו מתואר מקומי. אם לא הבנתי אותו נכון אז זאת טעות שלי
אולי זו לא טעות שלך, אלא פשוט גורמים עשו עיוות לדבריו על מנת להוציא אותו לא טוב.
לא קל בתקופה האחרונה לברור את המוץ מן התבן.
תשמע אם טעיתי (ויכול להיות שטעיתי, אני רק בן אדם) ולא הבנתי נכון אין לי בעיה להודות בזה. אין לי איזה משהו נגד עופר בכל הכוח ממש לא. כשאני רואה לנכון אני מבקר אותו (ואני מבקר לא מעט) וכשאני רואה לנכון אני מבקר את העמותה, האולטראס וכדומה. המציאות היא לא שחור או לבן ואין פה אשם אחד.
תשמע אני ממש בטוח שקראתי משהו בסגנון הזה של פחות אכפת לו מתואר מקומי. אם לא הבנתי אותו נכון אז זאת טעות שלי
אולי זו לא טעות שלך, אלא פשוט גורמים עשו עיוות לדבריו על מנת להוציא אותו לא טוב.
לא קל בתקופה האחרונה לברור את המוץ מן התבן.
תשמע אם טעיתי (ויכול להיות שטעיתי, אני רק בן אדם) ולא הבנתי נכון אין לי בעיה להודות בזה. אין לי איזה משהו נגד עופר בכל הכוח ממש לא. כשאני רואה לנכון אני מבקר אותו (ואני מבקר לא מעט) וכשאני רואה לנכון אני מבקר את העמותה, האולטראס וכדומה. המציאות היא לא שחור או לבן ואין פה אשם אחד.
אני שמעתי את הפודקאסט ומסכים לחלוטין שזה ממש לא מה שהוא אמר
גורמים בעלי אג׳נדה, פמפמו שהוא אמר משהו אחר והנה זה הצליח להם
Red_man כתב: ↑21 יוני 2026, 23:17
הוא אמר את זה באחד הפודקסטים שהוא התראיין אליהם. אני אנסה למצוא את הקטע
אם שמעת את הפודקסט אז אתה יודע שזה לא מה שנאמר שם.
הוא אמר שגם אם העונה הזו תגמר ללא תואר מקומי היא עדיין תחשב בעיניו כהצלחה.
הוא אמר שהתארים המקומיים לא מושגים בתחרות מקצועית תחרותית והוגנת כי יש פה מערכת שלא מאפשרת להשיג את התואר בצורה הוגנת.
הוא למעשה מדבר על זה שכל המערכת מוטה נגד הפועל תל אביב ולכן הוא אומר שזה לא כשלון אם לא ניקח אליפות כי זה לא תלוי ביכולת שלנו.
אני יודע שזה סופר חשוב לו.
ואני בטוח שהוא מבהיר את זה מצוין לשחקנים.
זה לא מקרה שהוא הגיע למשחק השלישי.
תשמע אני ממש בטוח שקראתי משהו בסגנון הזה של פחות אכפת לו מתואר מקומי. אם לא הבנתי אותו נכון אז זאת טעות שלי
כשהבאתי את הלינק לפודקאסט ההוא,כתבתי.
שהוא אמר משהו שהרבה לא יבינו את מה שהוא אמר.ויקחו את זה למקום אחר.