לא כולל דיארה/מחליף אחר ללויזו?
חלון העברות 2026
-
שחר
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1865 לייקים
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
לא הייתה לאורך הקיץ הזה שום אמירה חד משמעית מצד אף מקורב שהולך להגיע זר נוסף מעבר לשחקן שיחליף את לויזו.
האמירה הייתה שלצד חיפוש המחליף של לויזו, בודקים את השוק כל הזמן ושאם יימצאו מישהו ששווה את זה אז יעשו עוד שינוי.
נכתב גם שמרוצים מכל הזרים.
לא ברור מאיפה הבטחון שלך.
אבל בוא נראה.
-
שחר
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1865 לייקים
מוזמן גם אתה להתערבות.צ'ימבויקה כתב: ↑20 יוני 2026, 17:11
לא הייתה לאורך הקיץ הזה שום אמירה חד משמעית מצד אף מקורב שהולך להגיע זר נוסף מעבר לשחקן שיחליף את לויזו.
האמירה הייתה שלצד חיפוש המחליף של לויזו, בודקים את השוק כל הזמן ושאם יימצאו מישהו ששווה את זה אז יעשו עוד שינוי.
נכתב גם שמרוצים מכל הזרים.
לא ברור מאיפה הבטחון שלך.
אבל בוא נראה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
יצא מסר מספורט 1/וואלה שהפועל ת״א מתכננת להתחזק בשלושה שחקנים משמעותיים גג ושמאמינים שדיארה יחתום השבוע
החיזוקים יגיעו כשימצאו ולא ״תחת לחץ״
אם מגיעים לאירופה רק עם דיארה כחיזוק מעריך שהקישור יהיה זהה לעונה שעברה (פרט לזה שדיארה כרגע יוצב ב10) אומנם הייתי מעוניין לראות את קרייב/פלקאו ב6 פרבר ב8 ודיארה ב10
החיזוקים יגיעו כשימצאו ולא ״תחת לחץ״
אם מגיעים לאירופה רק עם דיארה כחיזוק מעריך שהקישור יהיה זהה לעונה שעברה (פרט לזה שדיארה כרגע יוצב ב10) אומנם הייתי מעוניין לראות את קרייב/פלקאו ב6 פרבר ב8 ודיארה ב10
אף לא צעד לאחור 
-
Dubi Dubkin
- הצטרף: 07 יולי 2025, 18:33
- קיבל.ה 166 לייקים
לא מבין תהייפ על פרבר
שחקן משלים ללא מספרים
לא שווה הרכב בשם צורה
מעבר לדיארה אם יבוא (מקווה ע"ח שאנדה)
צריך 10 במקום לואיזו, חלוץ במקום בואטנג
ועוד 6/8 ישראלי בכיר
בלי השידרוגים האלה
לצערי הרב ,נדרוך במקום סביב מקום 4 כמו שנה שעברה.
רוצה להאמין ומקווה שאנשים עם חזון בדמות ספרא רוצים להתקדם משנה לשנה ומקווה שיתבטא גם במעשים.
שחקן משלים ללא מספרים
לא שווה הרכב בשם צורה
מעבר לדיארה אם יבוא (מקווה ע"ח שאנדה)
צריך 10 במקום לואיזו, חלוץ במקום בואטנג
ועוד 6/8 ישראלי בכיר
בלי השידרוגים האלה
לצערי הרב ,נדרוך במקום סביב מקום 4 כמו שנה שעברה.
רוצה להאמין ומקווה שאנשים עם חזון בדמות ספרא רוצים להתקדם משנה לשנה ומקווה שיתבטא גם במעשים.
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6330 לייקים
בסדר, אני מקווה שזה מה שיהיה אבל כרגע האינדיקציות הגלויות לנו דרך התקשורת ומקורבים בפורום מראות הפוך.
מן הסתם שהדברים דינמיים בקיץ ועד שהחלון לא נסגר הוא לא נסגר אבל להיות משוכנע שיגיעו לפחות 2 זרים חדשים כרגע? אני בטח לא אהיה לאור האמור.
נחיה ונראה.
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
פרבר החתמה טובה בעינייDubi Dubkin כתב: ↑20 יוני 2026, 17:56 לא מבין תהייפ על פרבר
שחקן משלים ללא מספרים
לא שווה הרכב בשם צורה
מעבר לדיארה אם יבוא (מקווה ע"ח שאנדה)
צריך 10 במקום לואיזו, חלוץ במקום בואטנג
ועוד 6/8 ישראלי בכיר
בלי השידרוגים האלה
לצערי הרב ,נדרוך במקום סביב מקום 4 כמו שנה שעברה.
רוצה להאמין ומקווה שאנשים עם חזון בדמות ספרא רוצים להתקדם משנה לשנה ומקווה שיתבטא גם במעשים.
לגבי יתר הדברים אני מסכים עם איתך מאוד
חיפה עם ירין לוי ומרדכי ואני מניח שנראה שם 3-4 זרים
חדשים.
בעיניי הפועל כדי לעשות מקום 4 צריכה בתרחיש הכי פסימי להביא מחליף ברמת לויזו לצד קפיצת מדרגה מאוד משמעותית מצד בואטנג/דאפה, שאנדה וקרייב.
יש לנו בעיית עומק בקישור המרכזי ובעיית איכות בקישור המרכזי, בצד שמאל ובחוד.
יש עוד זמן עד סוף הקיץ ואולי נקבל 3 שחקנים זרים חדשים, אבל אי אפשר להתחמק מזה.
-
שחר
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1865 לייקים
נגמרו ימי האינדיקציות ובטוב שכך.
-
talb55
- הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
- קיבל.ה 451 לייקים
הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
-
טכנית לארז
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
- קיבל.ה 2826 לייקים
אז שנדה כן מיועד לעזוב?
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
אז אתה בעצם אומר שמעבר ל10 זר ודיארה שמיועד לכנף שמאל הפועל מחפשת להחליף את פלקאו או קרייב?talb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
אף לא צעד לאחור 
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1792 לייקים
אולי פרימור לקח את פרנאן לביקור בבורסה ברמת גן
- רדפוקס
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:46
- קיבל.ה 6330 לייקים
נשמע נהדר ומעודד יותר (בהרבה) ממה ששומעים מהתקשורת.talb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
תודה על העדכון.
-
talb55
- הצטרף: 21 ינואר 2025, 08:16
- קיבל.ה 451 לייקים
אני לא ידוע להגיד על חשבון מי ומה השיקולים, אבל מחפשים להתחזק גם בעמדות מאוישות.RedDrifter כתב: ↑20 יוני 2026, 19:35אז אתה בעצם אומר שמעבר ל10 זר ודיארה שמיועד לכנף שמאל הפועל מחפשת להחליף את פלקאו או קרייב?talb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3246 לייקים
אופיר סער צדק מסתבר(הטענה שדיארה יבוא לשמאל ומחפשים בנוסף מחליף ללויזו) לכל מעריצי צנצי
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
אם המחשבה המקצועית היא לא ללכת על ישראלים סטייל יוספי ווייסמן לצד הזרים הקיימים אלא להביא 2-3 זרים לצד מגן שמאל ישראלי ופרבר, אז זו בשורה מאוד חיובית.
אין מה לומר.
אין מה לומר.
-
לירון האדום
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
- קיבל.ה 2978 לייקים
דיארה שמאל וזר לאמצע במקום שאנדה?talb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
או שמחפשים ישראלי ל 10?
צריך לזכור גם שמשחקים רק עם 6 זרים
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
7 למה 6?לירון האדום כתב: ↑20 יוני 2026, 20:27דיארה שמאל וזר לאמצע במקום שאנדה?talb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
או שמחפשים ישראלי ל 10?
צריך לזכור גם שמשחקים רק עם 6 זרים
אף לא צעד לאחור 
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 129 לייקים
קצת אוויר לנשימהtalb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
-
htafan99
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
- קיבל.ה 192 לייקים
טוב מאוד שדיארה בא לשמאל, אין לי כח לכל מני ניסויים.
אני גם בטוח שאיך שהוא בא עמדות 9 ו10 משתפרות אוטומטית, לא משנה מי יהיה שם.
אני גם בטוח שאיך שהוא בא עמדות 9 ו10 משתפרות אוטומטית, לא משנה מי יהיה שם.
אם דיארה מגיע אני יאכל את הכובע אבל פשוט לא מאמין לזה, זה לא שהוא אפילו שחקן מעל הליגה אבל כל הסחבת איתו גורמת לי להאמין שהוא לא יחזור לארץ בקרוב
מצטרף לפסימיות לגבי דיארה, שנה של חיזורים כנראה באה עם הצעה מאוד נדיבה מצידנו. מרגיש שסחבק לא רוצה לישראל.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
הצבי ישראל
- הצטרף: 18 ינואר 2022, 18:18
- קיבל.ה 116 לייקים
-
אדום לבן
- הצטרף: 06 מאי 2023, 13:02
- קיבל.ה 113 לייקים
במילים אחרותtalb55 כתב: ↑20 יוני 2026, 19:29 הדברים דינמיים והמונדיאל מעט את השוק. כאמור דיארה מטרת על, הוא מושך אותנו אבל מקווים לטוב ואופטימים. כידוע הוא מיועד לאגף שמאל, ומחפשים מחליף ללויאזו. מחפשים גם זר נוסף שישדרג את הקישור (לפסימיים אגיד שזה לא רק בגדר חיפושים, אלא הצעות ממשיות). כל זה נכון לימים האחרונים.
מביאים 8,10 וכנף שמאל
זה אומר משחררים את לויזו, סילבה
וקראייב? הריי לא ישחררו בואטנג אם לא מביאים חלוץ
או שמתכננים להביא חלוץ ישראלי?
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
עוד יום עוד כתבה על דיארה
״ כי כעת יש התפתחות חיובית בגזרתו. ישנו צמצום משמעותי בפערים הכספיים בין המועדון לשחקן וכן בנוגע לסעיפים שונים.״
דלפ הכתבים מתחילים לעשות מזה צחוק בכוונה
״ כי כעת יש התפתחות חיובית בגזרתו. ישנו צמצום משמעותי בפערים הכספיים בין המועדון לשחקן וכן בנוגע לסעיפים שונים.״
דלפ הכתבים מתחילים לעשות מזה צחוק בכוונה
אף לא צעד לאחור 
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 129 לייקים
אומרים להם מה לפרסם פשוטRedDrifter כתב: ↑21 יוני 2026, 10:55 עוד יום עוד כתבה על דיארה
״ כי כעת יש התפתחות חיובית בגזרתו. ישנו צמצום משמעותי בפערים הכספיים בין המועדון לשחקן וכן בנוגע לסעיפים שונים.״
דלפ הכתבים מתחילים לעשות מזה צחוק בכוונה
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
ארי כהן מושאל לטבריה
אף לא צעד לאחור 
-
Red Ghost
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:25
- קיבל.ה 599 לייקים
עד מתי החוזה שלו בהפועל?
זה נראה כבר כמו שחקן שאם העונה לא ייעשה קפיצת מדרגה מטורפת ייצטרך להמכר באיזה סכום סימלי / להשתחרר מהקבוצה.
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 904 לייקים
טבריה מסתמנת כחממת מושאלים: עידו שרון, ברנס וארי כהן.
כנראה זה ההכרות של חן סול
כנראה זה ההכרות של חן סול
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
אין ספק שעד כה ההחלטה הוכיחה את עצמה..RedDrifter כתב: ↑21 יוני 2026, 12:47האריך חוזה בדצמבר 2025 עד סוף 28/29
מרוב שהוא מוצלח, פאקינג הפועל פ״ת לא מממשת עליו אופציה כשחקן סגל.
נס גלוי שהוא מצא קבוצה בליגת העל, מניח שבינואר כבר יירד ללאומית.
על מה ולמה הוא קיבל חוזה עד גיל 26?
בזמן אמת זה נאמר מכמה מקומות, וכולם פה הימרו שהוא מקבל לירה וחצי ושהוא שווה את ההימור.
ובכן לא שווה את ההימור. סתם פרגנו לו.
-
adom4
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 18:33
- קיבל.ה 903 לייקים
אפשר לחשוב איזה הימור זה, אם יצא ממנו שחקן הרווחנו אם לא זאת לא הוצאה גדולה.צ'ימבויקה כתב: ↑21 יוני 2026, 13:38אין ספק שעד כה ההחלטה הוכיחה את עצמה..
מרוב שהוא מוצלח, פאקינג הפועל פ״ת לא מממשת עליו אופציה כשחקן סגל.
נס גלוי שהוא מצא קבוצה בליגת העל, מניח שבינואר כבר יירד ללאומית.
על מה ולמה הוא קיבל חוזה עד גיל 26?
בזמן אמת זה נאמר מכמה מקומות, וכולם פה הימרו שהוא מקבל לירה וחצי ושהוא שווה את ההימור.
ובכן לא שווה את ההימור. סתם פרגנו לו.
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 534 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2905 לייקים
- לוסיאנו
- הצטרף: 10 פברואר 2022, 21:36
- קיבל.ה 129 לייקים
