אקסים של הפועל
-
אלון1
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
- קיבל.ה 323 לייקים
יש מישהו מהזרים שלנו שיהיו במונידאל?
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 438 לייקים
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
דן איינבינדר מונה לעוזר המאמן זיו אריה במכבי פ"ת.
- בעל(ת) האוב
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
- קיבל.ה 298 לייקים
(העברתי מאשכול אירופה)

700,000 €??Niro כתב: ↑17 יוני 2026, 09:59 נכנס לטראנספרמרקט לרגל אחרי אפולון לימסול ורואה פרצוף מוכר "בשמועות"
https://www.transfermarkt.com/apollon-l ... verein/429

רינגו סטאר המלך
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
- רווי
- הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
- קיבל.ה 1548 לייקים
אפשר לזלזל אבל אוזבולט חלוץ סבבה לליגת העל. אם הוא דחף 11 שערים בעונה שכללה התקפה של ניב זריהן, עידן ורד ואיינבינדר אז בעונה שעברה היה שם כפול.
OMG עווופררר
-
amorphis
- הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
- קיבל.ה 344 לייקים
לדעתי החלוץ הכי טוב ששיחק בהפועל מאז התקופה של דמארי. היה סבבה לגמרי בתוך העמדה הזו שאנחנו ממש מצטיינים להתאכזב בה בשנים האחרונות
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 919 לייקים
נועם בונה כתב באינסטגרם שיש לו קרע בגיד אכילס,
חשבתי שהוא כבר שחקן לא פעיל אבל הבנתי שהוא משחק בקבוצה בליגה השלישית ברומניה
חשבתי שהוא כבר שחקן לא פעיל אבל הבנתי שהוא משחק בקבוצה בליגה השלישית ברומניה
-
אונישנקו
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 02:11
- קיבל.ה 535 לייקים
קובי רפואה מונה למנהל המקצועי של בני אילת מליגה ב'.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 438 לייקים
