מיציץ׳

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

איך אפשר להגיד משהו רע על מיציץ עכשיו?
הוא וים זה כמעט כל מה שיש להפועל בחודש האחרון.
שניהם כמעט לבד הביאו אותנו לגמר
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  465 לייקים

KingAlpaca כתב: 12 יוני 2026, 04:56
Brilliant כתב: 12 יוני 2026, 00:51
KingAlpaca כתב: 11 יוני 2026, 23:00 תודה לאל שהוריד אותו בסוף בשביל שנרוץ וננצח.

מאוד מקווה שלגמר נרשום את ג'ונס, בלייקני, ברייאנט, איש ואטורו.
די אלפקה, עכשיו זה סתם להטריל, נכון?
לא, זה פשוט יותר נחמד להגיד את האמת מלשקר.
המשחק אתמול שלו היה על גבול השלמות. מאז הדרבי הוא מוסר בממוצע בערך שישה אסיסטים על שני איבודים. קולע יותר מ-18 נקודות באחוזים גבוהים. משחק מעולה בהתקפה. סביר בהגנה. מה עוד אתה רוצה ממנו?
ידעת העונה במקרה או שניים לפרגן לו, אבל נראה שעכשיו כשהוא מצליח בעקביות לאורך שבעה משחקים אתה מצפה ממנו לסטנדרטים בלתי אפשריים.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2725 לייקים

איש גדול כתב: 12 יוני 2026, 08:13 איך אפשר להגיד משהו רע על מיציץ עכשיו?
הוא וים זה כמעט כל מה שיש להפועל בחודש האחרון.
שניהם כמעט לבד הביאו אותנו לגמר
הייתה לי ולכולנו אוקיינוס של ביקורת עליו לאורך העונה ובצדק.
הרבה אמרו (כולל אני) שאצל מאמן/שיטה אחרת הוא גם יראה אחרת והנה אנחנו רואים את זה.
לזכותו יאמר ולא משנה איך תיגמר העונה הוא הגיע ברגע הנכון לעונה. עם כל הכבוד ליורוליג אליפות חשובה לי פי אלף.
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  291 לייקים

Brilliant כתב: 12 יוני 2026, 00:51
KingAlpaca כתב: 11 יוני 2026, 23:00 תודה לאל שהוריד אותו בסוף בשביל שנרוץ וננצח.

מאוד מקווה שלגמר נרשום את ג'ונס, בלייקני, ברייאנט, איש ואטורו.
די אלפקה, עכשיו זה סתם להטריל, נכון?
ככל הנראה.
או שיש כאלה שזה עולה להם בדם להגיד את מה שכולם אומרים וללכת נגד העדר הופך להיות המטרה העיקרית.
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

סליחה ואסה. אתה גדול
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5170 לייקים

ראיתי שוב את המשחק, משחק ענק שלו, אף אחד לא יכל לשמור עליו, חיפש כל הזמן את האפשרות הטובה ביותר בהתקפה מסירה/חדירה/קליעה, לא בכח.


Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4585 לייקים

אולי קצת התפספס אבל בדקות החלשות שלנו ברבע שלישי כשירושלים כבר עלתה ל 5 הוא פשוט החליט שהמשחק לא יברח ויהי מה.

וכל אסיסט במהלך המשחק בצבע.
סוף סוף אני מרגיש שאני צופה באגדה
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

Brilliant כתב: 12 יוני 2026, 08:46
KingAlpaca כתב: 12 יוני 2026, 04:56
Brilliant כתב: 12 יוני 2026, 00:51

די אלפקה, עכשיו זה סתם להטריל, נכון?
לא, זה פשוט יותר נחמד להגיד את האמת מלשקר.
המשחק אתמול שלו היה על גבול השלמות. מאז הדרבי הוא מוסר בממוצע בערך שישה אסיסטים על שני איבודים. קולע יותר מ-18 נקודות באחוזים גבוהים. משחק מעולה בהתקפה. סביר בהגנה. מה עוד אתה רוצה ממנו?
ידעת העונה במקרה או שניים לפרגן לו, אבל נראה שעכשיו כשהוא מצליח בעקביות לאורך שבעה משחקים אתה מצפה ממנו לסטנדרטים בלתי אפשריים.
אתה באמת עם ראש פתוח?
לא רק הולך עם השם והעדר?
אם כן, אני אשקיע ואראה לך למה אתה טועה.

אגב, שישה אסיסטים על שני איבודים זה נחמד, לא יותר, ומול היריבות שלנו, זה בקושי סביר.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  465 לייקים

KingAlpaca כתב: 12 יוני 2026, 16:11
Brilliant כתב: 12 יוני 2026, 08:46
KingAlpaca כתב: 12 יוני 2026, 04:56
לא, זה פשוט יותר נחמד להגיד את האמת מלשקר.
המשחק אתמול שלו היה על גבול השלמות. מאז הדרבי הוא מוסר בממוצע בערך שישה אסיסטים על שני איבודים. קולע יותר מ-18 נקודות באחוזים גבוהים. משחק מעולה בהתקפה. סביר בהגנה. מה עוד אתה רוצה ממנו?
ידעת העונה במקרה או שניים לפרגן לו, אבל נראה שעכשיו כשהוא מצליח בעקביות לאורך שבעה משחקים אתה מצפה ממנו לסטנדרטים בלתי אפשריים.
אתה באמת עם ראש פתוח?
לא רק הולך עם השם והעדר?
אם כן, אני אשקיע ואראה לך למה אתה טועה.

אגב, שישה אסיסטים על שני איבודים זה נחמד, לא יותר, ומול היריבות שלנו, זה בקושי סביר.
כן בהחלט. למרות שבאופן בסיסי אני בעדו (כמו שבדרך כלל אני בעד שחקנים של הפועל), הכרתי במשחקים בהם היה גרוע והשפיע לרעה על הקבוצה (רוב העונה).

אשמח שתסביר את הפרספקטיבה שלך.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  52 לייקים

מי היה מאמין שהשילוב בין ואסה לים יענג את כולנו
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  109 לייקים

השילוב שלו עם ים אדיר , ומבחינה התקפית לא היית למגדל שום תשובה אליו . למחלה יש גארדים ששומרים טוב ֿ, יהיה הרבה יותר קשה .
דווקא מבחינה הגנתית היה יהיה יותר קל .
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2905 לייקים

shaar7_12 כתב: 12 יוני 2026, 23:42 השילוב שלו עם ים אדיר , ומבחינה התקפית לא היית למגדל שום תשובה אליו . למחלה יש גארדים ששומרים טוב ֿ, יהיה הרבה יותר קשה .
דווקא מבחינה הגנתית היה יהיה יותר קל .
יותר קל? מכבי קבוצת התקפה מפחידה. הגנתית יותר קל לשמור את סקאפינצב האיום מאשר את סורקין? את נמרוד לוי יותר מהורד? אתה לא בכיוון לדעתי.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3901 לייקים

הצד השני של זה, שהם קבוצת הגנה חלשה בהרבה מירושלים.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

ירושלים כבר מזמן לא קבוצת הגנה טובה.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3901 לייקים

לא אמרתי שהיא קבוצת הגנה טובה, אמרתי שהיא קבוצת הגנה יותר טובה (לכל הפחות יותר ״פיזית״) ממכבי.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

אני ממש לא חושב ככה.
הם בכלל לא פיזיים יותר.
בטח לא בהרכב ששיחק מולנו.
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8897 לייקים

מכבי היא אחת מקבוצות ההגנה הגרועות שראיתי. לא שירושלים יותר מדי מבריקה באספקט הזה.
בכל אופן, אני חושב שהוכח העונה שהמצ'אפ מול מכבי יותר נוח לנו מאשר המצ'אפ מול ירושלים, ועדיין, בלי יתרון הביתיות פשוט זה לא יהיה.
shaar7_12
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 17:51
קיבל.ה  109 לייקים

Niro כתב: 12 יוני 2026, 23:44
shaar7_12 כתב: 12 יוני 2026, 23:42 השילוב שלו עם ים אדיר , ומבחינה התקפית לא היית למגדל שום תשובה אליו . למחלה יש גארדים ששומרים טוב ֿ, יהיה הרבה יותר קשה .
דווקא מבחינה הגנתית היה יהיה יותר קל .
יותר קל? מכבי קבוצת התקפה מפחידה. הגנתית יותר קל לשמור את סקאפינצב האיום מאשר את סורקין? את נמרוד לוי יותר מהורד? אתה לא בכיוון לדעתי.
דברתי על גארדים בלבד , בהתייחסות למיציץ , ברור שהורד וסורקין מסוכנים מאד
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

הוקיץ' כתב:מכבי היא אחת מקבוצות ההגנה הגרועות שראיתי. לא שירושלים יותר מדי מבריקה באספקט הזה.
בכל אופן, אני חושב שהוכח העונה שהמצ'אפ מול מכבי יותר נוח לנו מאשר המצ'אפ מול ירושלים, ועדיין, בלי יתרון הביתיות פשוט זה לא יהיה.
למה? ניצחנו אותם בקלות אצלם בבית לפני פחות מחודש.
אמנם הם היו בלי קלארק ובריסט אבל הפעם הם יהיו בלי בלאט.
נושא הביתיות לא הפריע לנו אז.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8897 לייקים

ועדיין, גמר הפלייאוף יהיה באינטנסיביות אחרת אני מאמין.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2284 לייקים

ברור.
אבל לא חושב שענין הביתיות יהיה קריטי.
מלבד ההשפעה על השופטים שיזיינו אותנו כרגיל.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  52 לייקים

בלאט גמר עונה ?
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3901 לייקים

ככל הנראה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  904 לייקים

תתעורר יבן זונה אם אתה לא מגיע לסדרה הזאת במשחק הבא תתחיל לארוז ותגיד שזה גדול עלייך
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Karl Marx
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  252 לייקים

הים אותו ים, והמיצ׳יץ׳ אותו מיצ׳יץ׳.
אבל היי, אל תתנו לי להפריע לכם להתמוגג משלושה משחקים טובים בעונה ועל כמה גבר הוא שהוא נשאר בארץ.
מלך האיבודים של היורוליג הגיע לעבוד.
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

Karl Marx כתב: 16 יוני 2026, 22:25 הים אותו ים, והמיצ׳יץ׳ אותו מיצ׳יץ׳.
אבל היי, אל תתנו לי להפריע לכם להתמוגג משלושה משחקים טובים בעונה ועל כמה גבר הוא שהוא נשאר בארץ.
מלך האיבודים של היורוליג הגיע לעבוד.
תודה
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3178 לייקים

יזבל תביא אליפות על מה 6 מליון כל הסגל של מכבי בקושי 6 מליון
ביוניק מאן
הצטרף: 26 מאי 2026, 00:58
קיבל.ה  10 לייקים

היה מביך לראות איזה הבדל גופני בינו לבין לונדברג

איך נראה מכונה ואיך נראה שחקן שביר
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

אתה כל כך גרוע
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  259 לייקים

סמרטוט רצפה, סוס מת חשבתי שלפחות אופי נשאר לו מהימים של אנדול אבל גם זה לא. 6 מיליון דולר זה שחקן שנותן ממוצע של 30 נק בסדרה כזאת על הגארדים של מכבי. אם הוא רוצה את החוזה שלו אז שירקב ביציע עונה הבאה.
נערך לאחרונה על ידי lior777 ב 19 יוני 2026, 00:38, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  904 לייקים

לך הביתה יבן זונה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  52 לייקים

קוק וג'ונס למשחק הבא
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
joshsoos
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
קיבל.ה  976 לייקים

משימה מספר אחת ( אחרי שלא מחדשים לרכיכה המזדיינת חוזה ) זה למצוא מקום שיסכים לקלוט אותו. ואם לא אז רכז טופ יורוליג שישחק במקומו, כזה שלא בטוח שכבר יש בשוק
איש גדול
הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
קיבל.ה  634 לייקים

מטורף ההבדל בין איך שהןא נראה נגד ירושלים לאיך שהוא נראה בסדרה הזאת.
הוכיח סופית שאי אפשר לסמוך עליו להיות הרכז הזר הראשון בהיררכיה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  904 לייקים

זקן סרבי עם פרצוף עגל

לך הביתה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2029 לייקים

ההבדל הוא כשהוא נראה ככה
מיציץ' תביא לנו את זה בבקשה הלוואי אמן
תעיף ליציע
הצטרף: 29 דצמבר 2020, 21:57
קיבל.ה  356 לייקים

תאכלו ז שרמוטות
ראיתם היום mvp יורוליג
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2905 לייקים

כשהוא משחק ככה אני שומע ברקע כינורות
כמה כישרון יש לו יא אללה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2067 לייקים

מופע שלשות אדיר.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה