את מי לאהוד במונדיאל הזה?

שליחת תגובה
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  788 לייקים

לא רק שהאווירה בארה"ב נראית די גרועה, גם הנבחרות אפורות, עם הרבה כוכבים מזדקנים ומאוסים.
אני בכלל לא יודע את מי לעודד.
הולנד ואנגליה המאכזבות התמידיות הן אופציה מסוימת אם כי לא מלהיבה.
גרמניה וברזיל לא באות בחשבון מבחינתי. גם צרפת וארגנטינה ופורטוגל לא עושות לי את זה בשום צורה.
איך הגענו למצב שהכל כזה מעאפן?

את מי אתם אוהדים ולמה?
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

ברזיל

אוהבים את ישראל מאוד וגם יש להם שם באמת אחלה של אנשים
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3354 לייקים

אנגליה,הפועל של הנבחרות
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

RedDrifter כתב: 07 יוני 2026, 08:40 ברזיל

אוהבים את ישראל מאוד וגם יש להם שם באמת אחלה של אנשים
אני לא יכול לאהוד צהוב
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

יפה ששתי הנבחרות הראשונות שהועלו פה הן השתיים הדוחות ביותר
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

אצלי באופן אישי, אנגליה, כחלק מההזדהות המשפחתית.
באופן דומה , מכל הקבוצות בחו"ל אחרי הפועל ארסנל היא הקבוצה הבאה שמועדפת עלי.

אבל תמיד גם היתה לי חיבה להולנד.
סמל אישי של משתמש
רועי גווארה
הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
מיקום: שורה 9 וחצי
קיבל.ה  580 לייקים

ירדן
הכי קרובים אלינו גאוגרפית ותרבותית
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
קפבלנקה
הצטרף: 05 יולי 2023, 15:08
קיבל.ה  936 לייקים

רק ארגנטינה, מה יש לכם?
Jonatan192
הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
קיבל.ה  91 לייקים

מעבר להפועל אני אוהד יונייטד, אז לא אתנגד לזה שאנגליה או פורטוגל יזכו
Lucas
הצטרף: 18 אפריל 2023, 17:06
קיבל.ה  25 לייקים

ארגנטינה !
ובמידה ולא הלוואי אנגליה
אלון1
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
קיבל.ה  323 לייקים

אנגליה
ברזיל
ארגנטינה (רק בגלל מסי)
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

האם מותר להיות בעד אקוודור
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

D&3 כתב: 08 יוני 2026, 08:06 האם מותר להיות בעד אקוודור
לדעתי רק בטלוויזיה שחור לבן
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

ישראלי טוב אוהד את הולנד ואז גם את אנגליה
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
קפטן ג'ק
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
קיבל.ה  788 לייקים

בקיצור אין את מי לאהוד. אין כמעט שחקנים שאפשר להתחבר אליהם.

אנסה לקצת לעודד את אנגליה, הולנד או ברזיל, מהנימוק שהן לא זכו המון זמן (הולנד אף פעם לא זכתה), ואם יזכו אז זה ישמח את התושבים שם ממש.
שזה נימוק שבסה"כ עושה שכל, כי אם מדינה אחרת תזכה אז התושבים שם בטח לא ישמחו בכלל.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

קורסאו, כאפ וורדה וברזיל
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

דויטשלנד אובר אלס
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

ארגנטינה
נטו בגלל שזה המונדיאל האחרון לשחקן הכי גדול אי פעם ששיחק במשחק הזה.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  467 לייקים

סנגל. תיקון על השוד שנעשה להם באליפות אפריקה. וגם הגיע הזמן שנבחרת מאפריקה השחורה תעבור את רבע הגמר.
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

Xavi כתב: 10 יוני 2026, 00:36 רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:20
Xavi כתב: 10 יוני 2026, 00:36 רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכה
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

בונדר כתב: 13 יוני 2026, 19:24
ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:20
Xavi כתב: 10 יוני 2026, 00:36 רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכה
יש להם בדגל גם לבן וכחול, הלבן נחשב אלגנטי ומודרני.
מעניין אם אפשר להשיג חולצת רטרו לבנה אבל כנראה שאין לה ביקוש כי היא מזוהה עם המראקנסרו של שנת 50.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:33
בונדר כתב: 13 יוני 2026, 19:24
ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:20
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכה
יש להם בדגל גם לבן וכחול, הלבן נחשב אלגנטי ומודרני.
מעניין אם אפשר להשיג חולצת רטרו לבנה אבל כנראה שאין לה ביקוש כי היא מזוהה עם המראקנסרו של שנת 50.
כן אבל הלבן ממש זניח ביחס לשלושת הצבעים האחרים
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

בונדר כתב: 13 יוני 2026, 19:24
ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:20
Xavi כתב: 10 יוני 2026, 00:36 רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכה
איטליה משחקים בכחול
אגב גם אנחנו שמשחקים בתכלת
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

אאל"ט גם במקרה של איטליה זה הצבע של בית המלוכה (שהיה להם פעם)
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

teknoboy כתב: 13 יוני 2026, 21:52 אאל"ט גם במקרה של איטליה זה הצבע של בית המלוכה (שהיה להם פעם)
צודק, בית סבויה
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  2190 לייקים
יצירת קשר:

ציון סוזוקי עד המוות
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

הפועל כתב: 15 יוני 2026, 09:07 ציון סוזוקי עד המוות
אני מעדיף את ישראל מיציבושי
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

שלום בית קדימה שכנים (יאללה לפתוח שרשור על המשחק בלגיה מצרים לא הבנתי)
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

בונדר כתב: 13 יוני 2026, 19:24
ארז שדה כתב: 13 יוני 2026, 19:20
Xavi כתב: 10 יוני 2026, 00:36 רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכה
יפן משחקים בכחול למרות שהדגל לבן אדום
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

את מי לאהוד במונדיאל הזה? אפשר את אמבפה.
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

הדירוג שלי
ברזיל
פורטוגל
אורוגוואי
ארגנטינה

שכל השאר ימותו
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1044 לייקים

אני עם ארחנטינה.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

רציתי להיות הייטר של המונדיאל הזה, אבל בנתיים הוא אחלה בחלה
אולי יש לי מדגם לא מייצג כי לא ראיתי המון, אבל ממה שראיתי המשחקים נהדרים, הכוכבים הגיעו, השיפוט נהדר, הקבוצות דרג ז' מתגלות כלא פראייריות, רק שימשיך
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

האמריקאים מוכשרים בלגרום לאחרים לעשות להם את העבודה.
העצמי נגד פרגוואי, ועכשיו האוסטרלי המסכן הזה שלא הגיע לו החמצן למוח
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
תתאבד כבר
הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
קיבל.ה  170 לייקים

השופט נפצע. בחיים לא ראיתי דבר כזה
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש

כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
סמל אישי של משתמש
רועי גווארה
הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
מיקום: שורה 9 וחצי
קיבל.ה  580 לייקים

תתאבד כבר כתב: 19 יוני 2026, 23:00 האמריקאים מוכשרים בלגרום לאחרים לעשות להם את העבודה.
העצמי נגד פרגוואי, ועכשיו האוסטרלי המסכן הזה שלא הגיע לו החמצן למוח
האמריקאים בעיקר מוכשרים בליפול לדשא, למשוך בחולצות ובמכנסיים ולהתגרות ביריבים...
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

רועי גווארה כתב: 20 יוני 2026, 00:01
תתאבד כבר כתב: 19 יוני 2026, 23:00 האמריקאים מוכשרים בלגרום לאחרים לעשות להם את העבודה.
העצמי נגד פרגוואי, ועכשיו האוסטרלי המסכן הזה שלא הגיע לו החמצן למוח
האמריקאים בעיקר מוכשרים בליפול לדשא, למשוך בחולצות ובמכנסיים ולהתגרות ביריבים...
מהמנבחרות היותר טובות עד כה
הלוק רוני קובן סטייל של פוצ'טינו זה בונוס
שליחת תגובה