מי טס
אשהה בעיר שמארחת את המשחק על המקום השלישי בזמן המשחק. יש טעם ללכת? נראה לי משחק מיותר יותר מגביע הטוטו.
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
יוגבאנדדד!!! הולי שיט.
מה אתה דפוק ברור שתלך. אם במקרה זו עיר עם סמים קלים מסוג קנביס חוקיים אז בכלל. תעשה מזה אירוע שלם. פוטנציאל למשחק מרגש. ובכל הכבוד, אלה יהיו נבחרות רציניות
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
