שאר הליגה 25/26
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3197 לייקים
זה לא ייאמן שמכבי קבוצה כזו בינונית שאפילו הסגל השלישי שלנו עדיף עליהם על הנייר עומדת לזכות פה באליפות.מהקלות שיש כל זה בזכות איטודיס האפס
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לפי פוש ברק הפועל, בינגהאם בדרך למכבי
יחד, רק יחד! 
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
באסה. אוהב אותו מאוד ולדעתי יפרח שם.
יכאב לי לראות אותו מצליח דווקא אצלם.
יכאב לי לראות אותו מצליח דווקא אצלם.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
אני חושב שאפשר להיות די בטוחים עם זה שזאת היתה טעות לא להמשיך איתו השנה.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5205 לייקים
לא לא לא, רק זה חסר לי שבינגהאם יגיע לשם!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
אלא אם מביאים אותו ל5, הוא מחליף של הורד לכן נגדנו הוא לא ישחק בתאוריה ולא יקח ריבאונדים על הראש של גביזון. כמה שהוא שחקן נחמד, כל עוד תומר פה ומשאירים את איש הוא לא רלוונטי אלינו
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2924 לייקים
לא שותף פה לחשש.
מה שכן, אפרת עמורבן מפרסמת שירוויח 600 אלף דולר, חצי מאיש.
מה שכן, אפרת עמורבן מפרסמת שירוויח 600 אלף דולר, חצי מאיש.
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
בא לי לשמוע את השאלות של פופי אליו
יחד, רק יחד! 
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5205 לייקים
בינגהאם סיכן לשנתיים במכבי, כוסעמעמעמעמק ערס, הוא לפני השיא שלו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3363 לייקים
וואו
איזה מכות במשחק של העמק נגד ירושלים
איזה מכות במשחק של העמק נגד ירושלים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3363 לייקים
אם אין הרחקות מהמשחק,ביחוד של הרפר,אז צריכים לסגור את הליגה.
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1234 לייקים
שיחק טוב בחיפהגביזון כתב:בינגהאם סיכן לשנתיים במכבי, כוסעמעמעמעמק ערס, הוא לפני השיא שלו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
נתן עונה מעולה ברוסיה השנה
אין ספק שהוא אפילו לא מתקרב לתקרת הזכוכית שלו ויתן שנתיים טובות במכבי
אבל כנראה שאז יעזוב ואת הפיק יעשה בקבוצה טובה יותר ביורוליג.
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1234 לייקים
לא רק הארפר, יש עוד כמה שצריכים לרדת לחדר הלבשה ולחזור לשחק בעונה הבאהNati כתב:אם אין הרחקות מהמשחק,ביחוד של הרפר,אז צריכים לסגור את הליגה.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3363 לייקים
כתבתיCharlie כתב:לא רק הארפר, יש עוד כמה שצריכים לרדת לחדר הלבשה ולחזור לשחק בעונה הבאהNati כתב:אם אין הרחקות מהמשחק,ביחוד של הרפר,אז צריכים לסגור את הליגה.
הרחקות
-
דאר אל כופר
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 19:38
- קיבל.ה 45 לייקים
ירושלים קבוצה מגעילה, וההנחות שהם מקבלים במשך כבר שנתיים זה בזיון
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8921 לייקים
אני חושב שעשו בשכל שלא הרחיקו. אם היו מרחיקים אחד אז היו צריכים כבר חמישה וזה היה הורס את המשחק. וגם פוגע בעמק הרבה יותר מאשר בירושלים.
-
דאר אל כופר
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 19:38
- קיבל.ה 45 לייקים
מאז התקרית ירושלים היו כמובן עם חמש עבירות, ואז ביותר משלוש דקות העמק לא הלכו אל הקו פעם אחת
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
הוא יותר טוב ממה שהיה למכבי תל אביב בצבעCharlie כתב: ↑02 יוני 2026, 19:11שיחק טוב בחיפהגביזון כתב:בינגהאם סיכן לשנתיים במכבי, כוסעמעמעמעמק ערס, הוא לפני השיא שלו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
נתן עונה מעולה ברוסיה השנה
אין ספק שהוא אפילו לא מתקרב לתקרת הזכוכית שלו ויתן שנתיים טובות במכבי
אבל כנראה שאז יעזוב ואת הפיק יעשה בקבוצה טובה יותר ביורוליג.
אבל הוא הרבה פחות טוב ממה שיש לנו בפנים וממה שאנחנו מחפשים לחיזוק
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3363 לייקים
מאז תקרית המכות
העמק קלעו רק 4 נקודות .
העמק קלעו רק 4 נקודות .
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8921 לייקים
לא צריך להגזים בחשיבות ההחתמה הזאת של בינגהאם. כן, הוא מאוד מוכשר, אבל הוא גם רך כמו מרגרינה ודקיק כמו אטריה. שחקנים כאלה בדרך כלל מאוד מתקשים ביורוליג.
אני בהחלט רואה סיטואציה שבה הכדורסל של קטש מצליח להוציא ממנו את היתרונות וזה עובד יפה, אבל מכבי בעונה החולפת הייתה הקבוצה עם הצבע הכי רך ביורוליג והיא איכשהו מצליחה לרכך אותו עוד יותר.
אני בהחלט רואה סיטואציה שבה הכדורסל של קטש מצליח להוציא ממנו את היתרונות וזה עובד יפה, אבל מכבי בעונה החולפת הייתה הקבוצה עם הצבע הכי רך ביורוליג והיא איכשהו מצליחה לרכך אותו עוד יותר.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8921 לייקים
זה די משעשע לראות איך אחרי כל בלבולי המוח שלהם על תהליכים, מתינות ולא לקפוץ מעל הפופיק, ירושלים עכשיו מחתימים את סשה אוברדוביץ' על הראש של יונתן אלון ומנסים לקנות בכסף רישיון יורוליג.
הודאה מלאה בכישלון.
הודאה מלאה בכישלון.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
היורוליג אוהבים אנשים עם כסף ולא ממש אכפת להם מי קונה את הרישיון כל עוד הכיסים תפוחים.
וירושלים יודעים את זה.
וירושלים יודעים את זה.
יחד, רק יחד! 
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2756 לייקים
את הקהל שלהם לא מעניין תהליכים. מעניין אותם כסף וכמה שיותר ממנו ולקחת תארים. אז האירוניה היא שבעונה הבאה ממוצע הקהל שלהם יעלה
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8921 לייקים
קודם כל, בצדק. האוהדים שלהם רוצים ניצחונות ולא לשמוע ש"זו לא העונה לזכות ביורוקאפ".
דבר שני, כל הדיבורים האלה על דרך ותהליך הם די קשקוש. בכדורסל האירופי מוכח פעם אחר פעם שקבוצות אינסטנט יכולות לזכות בכל תואר אפשרי ואין באמת תקרת זכוכית לדבר הזה. ראינו קבוצות כמו ולנסיה וז'לגיריס מוציאות מעצמן יותר ממה שהתקציב שווה באמצעות סגל שרץ כמה שנים ביחד ושיטה של מאמן, אבל זה דורש בסיס מקומי רחב שפשוט אין בכדורסל הישראלי, או לכל הפחות חוקי זרים מאפשרים.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
עוד משחק להסרת חלודה. לתרגל, להחזיר אנשים לעניינים.
יחד, רק יחד! 
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2756 לייקים
לא אמרתי שהם לא צודקים. סתם מצחיקה אותי הטהרנות הזאתהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 22:03קודם כל, בצדק. האוהדים שלהם רוצים ניצחונות ולא לשמוע ש"זו לא העונה לזכות ביורוקאפ".
דבר שני, כל הדיבורים האלה על דרך ותהליך הם די קשקוש. בכדורסל האירופי מוכח פעם אחר פעם שקבוצות אינסטנט יכולות לזכות בכל תואר אפשרי ואין באמת תקרת זכוכית לדבר הזה. ראינו קבוצות כמו ולנסיה וז'לגיריס מוציאות מעצמן יותר ממה שהתקציב שווה באמצעות סגל שרץ כמה שנים ביחד ושיטה של מאמן, אבל זה דורש בסיס מקומי רחב שפשוט אין בכדורסל הישראלי, או לכל הפחות חוקי זרים מאפשרים.
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8921 לייקים
אותי יותר מעניין מה יש לכל הפרשנים בשקל להגיד עכשיו.Red_man כתב: ↑04 יוני 2026, 10:10לא אמרתי שהם לא צודקים. סתם מצחיקה אותי הטהרנות הזאתהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 22:03קודם כל, בצדק. האוהדים שלהם רוצים ניצחונות ולא לשמוע ש"זו לא העונה לזכות ביורוקאפ".
דבר שני, כל הדיבורים האלה על דרך ותהליך הם די קשקוש. בכדורסל האירופי מוכח פעם אחר פעם שקבוצות אינסטנט יכולות לזכות בכל תואר אפשרי ואין באמת תקרת זכוכית לדבר הזה. ראינו קבוצות כמו ולנסיה וז'לגיריס מוציאות מעצמן יותר ממה שהתקציב שווה באמצעות סגל שרץ כמה שנים ביחד ושיטה של מאמן, אבל זה דורש בסיס מקומי רחב שפשוט אין בכדורסל הישראלי, או לכל הפחות חוקי זרים מאפשרים.
נו אדון אלי סהר, עדיין ירושלים מתנהלים בשפיות?
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2756 לייקים
הם תמיד יגידו שהם שפויים ומחושבים וידה ידה ידה. שטילמן הזה הוא גם מתברר כעופר פשוט לאף אחד שם לא אכפת אז יהיה להם סבבההוקיץ' כתב: ↑04 יוני 2026, 10:39אותי יותר מעניין מה יש לכל הפרשנים בשקל להגיד עכשיו.Red_man כתב: ↑04 יוני 2026, 10:10לא אמרתי שהם לא צודקים. סתם מצחיקה אותי הטהרנות הזאתהוקיץ' כתב: ↑03 יוני 2026, 22:03
קודם כל, בצדק. האוהדים שלהם רוצים ניצחונות ולא לשמוע ש"זו לא העונה לזכות ביורוקאפ".
דבר שני, כל הדיבורים האלה על דרך ותהליך הם די קשקוש. בכדורסל האירופי מוכח פעם אחר פעם שקבוצות אינסטנט יכולות לזכות בכל תואר אפשרי ואין באמת תקרת זכוכית לדבר הזה. ראינו קבוצות כמו ולנסיה וז'לגיריס מוציאות מעצמן יותר ממה שהתקציב שווה באמצעות סגל שרץ כמה שנים ביחד ושיטה של מאמן, אבל זה דורש בסיס מקומי רחב שפשוט אין בכדורסל הישראלי, או לכל הפחות חוקי זרים מאפשרים.
נו אדון אלי סהר, עדיין ירושלים מתנהלים בשפיות?

