ריבאונדים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
די,די כבר.
לא מסוגלים לקחת ריבאונדים.ומילא בהתקפה,לפחות קחו בהגנה.
אי אפשר לנצח כשלא לוקחים,ריבאונדים.
ותוסיפו 2 שחקני חמישייה שגם לא מסוגלים לקלוע.
לא מסוגלים לקחת ריבאונדים.ומילא בהתקפה,לפחות קחו בהגנה.
אי אפשר לנצח כשלא לוקחים,ריבאונדים.
ותוסיפו 2 שחקני חמישייה שגם לא מסוגלים לקלוע.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
אחלה אישגביזון כתב:אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
אבל הוא לא ברמה של שחקן שצריך לפתוח בחמישייה של קבוצת צמרת ביורוליג.
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
אדוארדס לקח יותר ריבאונדים מאודייסי ומוינרייט ב 7 דקות ששיחק...El dudernio כתב: ↑02 מאי 2026, 00:00ממש...
הוא לא רבאונדר טוב, והוא נמוך לעמדה 4.
לא הגיוני שהגבוה השני שלך משחק 30 דקות ומוריד רק כדור חוזר אחת מתחת לסל שלנו
בלט מאד החוסר ב 4 חזק ומשמעותי שעליו מדברים כל העונה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
ריבאונד זה נטו עניין של מאמץ ורצון.
כמובן שאתלטיות עוזרת אבל גבוה שמשחק 28 דקות ומסיים עם ריבאונד או שניים זה בעיקר עצלות ואי הבנה איך לסגור נכון.
גם גארדים איכותיים יודעים לסגור נכון.
כמובן שאתלטיות עוזרת אבל גבוה שמשחק 28 דקות ומסיים עם ריבאונד או שניים זה בעיקר עצלות ואי הבנה איך לסגור נכון.
גם גארדים איכותיים יודעים לסגור נכון.
יחד, רק יחד! 
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
ריבאונד הוא חלק ממשחק הגנה
שעומדים נכון בהגנה יודעים גם לסגור ולקחת ריבאונד
שעומדים נכון בהגנה יודעים גם לסגור ולקחת ריבאונד
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
תנסו לבדוק כמה ריבאונד התקפה לוקחים לנו הגארדים של היריבות.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
צריך להביא שחקנים שזה הטיקט שלהם.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
כמה משחקים הפסדנו על החרא של הריבאונדים כבר כמה??
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
ריבאונד = נצחון!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
קסלר
יחד, רק יחד! 
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
10 ריבאונדים לשחקן ספסל מול ריאל מדריד קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג זה יפה מאד.7even כתב:קסלר
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
אכן מדובר בריאל , ומבלי להוריד מההישג שלו, הם שיחקו בלי טבארס , ויותר מזה , בדקות ארוכות שיחקו עם ליילס ואוקיקי בעמדות 4-5.
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
וגם בלי גארובה ברוב המחצית השניה וחלק מהראשונה.
- M-26-7
- הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
- קיבל.ה 105 לייקים
ברייאנט גם עם 9 ריבאונדים
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2035 לייקים
כשניצחנו פרקנו אותם בריבאונד. בהפסדים כמו היום בדיוק הפוך. אולי גביזון צודק אחרי הכל וריבאונד זה הכי חשוב
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2035 לייקים
44-31
@גביזון
או שמא @מעקביזון
באופן עקבי שנים גם כשאנחנו מנצחים הם מזיינים אותנו בריבאונד, סורקין תמיד מתחפש לאנדרה דרמונד מולנו, אקסטרה תענוג הערב
@גביזון
או שמא @מעקביזון
באופן עקבי שנים גם כשאנחנו מנצחים הם מזיינים אותנו בריבאונד, סורקין תמיד מתחפש לאנדרה דרמונד מולנו, אקסטרה תענוג הערב
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
!!!!!פרימו לוי כתב:44-31
[mention]גביזון[/mention]
או שמא @מעקביזון
באופן עקבי שנים גם כשאנחנו מנצחים הם מזיינים אותנו בריבאונד, סורקין תמיד מתחפש לאנדרה דרמונד מולנו, אקסטרה תענוג הערב
רק ככה!!!
ריבאונד זה החיים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
Put the ball in the basket
אחרי זה , ריבאונדים
אחרי זה , ריבאונדים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
9-16 לנו בריבאונד התקפה ועוד היה שם איירבול של בלייזר לדעתי שפלטין תפס. אז 17 נו...
עשינו להם מה שהם כל הזמן עושים לנו.
אולי מצאנו את הדרך
עשינו להם מה שהם כל הזמן עושים לנו.
אולי מצאנו את הדרך
יחד, רק יחד! 
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3347 לייקים
ריבאונדים מאוד חשובים בהגנה.מילפורד כתב:Put the ball in the basket
אחרי זה , ריבאונדים
הרבה משחקים הפסדנו בגלל ריבאונד בהגנה.
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים
ואני חשבתי שזה בגלל המאמן הדגול סלים וארזה והשחקן הדגול לא פחות נשרק'הגביזון כתב: ↑29 מאי 2026, 12:18אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
חשבתי זה דור הטיקטוק.גביזון כתב: ↑29 מאי 2026, 12:18אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
יחד, רק יחד! 
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
הופ הופבני12 כתב:ואני חשבתי שזה בגלל המאמן הדגול סלים וארזה והשחקן הדגול לא פחות נשרק'הגביזון כתב: ↑29 מאי 2026, 12:18אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
הופ הופ
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
כוס עמעמעק!!
קחו ריבאונד!!!!!!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
קחו ריבאונד!!!!!!!!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
היום הפסדנו משחק פלייאוף ראשון על ריבאונד
על ריבאונד
על ריבאונד
ראשון שלקה כל כדור ריבאונד התקפה ועשתה ממנו סל או שלשה.
ריבאונד - מנצח משחקים
זלזול בריבאונד - אתה מפסיד בפלייאוף לראשון
Sent from my 22101320G using Tapatalk
על ריבאונד
על ריבאונד
ראשון שלקה כל כדור ריבאונד התקפה ועשתה ממנו סל או שלשה.
ריבאונד - מנצח משחקים
זלזול בריבאונד - אתה מפסיד בפלייאוף לראשון
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5204 לייקים
לא רוצים
לא צריך
Sent from my 22101320G using Tapatalk
לא צריך
Sent from my 22101320G using Tapatalk
