ריבאונדים

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
שליחת תגובה
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3347 לייקים

די,די כבר.
לא מסוגלים לקחת ריבאונדים.ומילא בהתקפה,לפחות קחו בהגנה.
אי אפשר לנצח כשלא לוקחים,ריבאונדים.
ותוסיפו 2 שחקני חמישייה שגם לא מסוגלים לקלוע.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

!!!

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3347 לייקים

גביזון כתב:אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
אחלה איש
אבל הוא לא ברמה של שחקן שצריך לפתוח בחמישייה של קבוצת צמרת ביורוליג.
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

גביזון כתב: 01 מאי 2026, 23:05 אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
ממש...

הוא לא רבאונדר טוב, והוא נמוך לעמדה 4.

לא הגיוני שהגבוה השני שלך משחק 30 דקות ומוריד רק כדור חוזר אחת מתחת לסל שלנו
אדום ותיק
הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
קיבל.ה  1392 לייקים

El dudernio כתב: 02 מאי 2026, 00:00
גביזון כתב: 01 מאי 2026, 23:05 אני חושש שעונה הבאה זה ימשיך להיות עקב האכילס שלנו, אם בוחרים להשאיר את איש כ4.

Sent from my 22101320G using Tapatalk
ממש...

הוא לא רבאונדר טוב, והוא נמוך לעמדה 4.

לא הגיוני שהגבוה השני שלך משחק 30 דקות ומוריד רק כדור חוזר אחת מתחת לסל שלנו
אדוארדס לקח יותר ריבאונדים מאודייסי ומוינרייט ב 7 דקות ששיחק...
בלט מאד החוסר ב 4 חזק ומשמעותי שעליו מדברים כל העונה.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!

אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

ריבאונד זה נטו עניין של מאמץ ורצון.
כמובן שאתלטיות עוזרת אבל גבוה שמשחק 28 דקות ומסיים עם ריבאונד או שניים זה בעיקר עצלות ואי הבנה איך לסגור נכון.

גם גארדים איכותיים יודעים לסגור נכון.
יחד, רק יחד! :heart:
redead
הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
קיבל.ה  943 לייקים

ריבאונד הוא חלק ממשחק הגנה
שעומדים נכון בהגנה יודעים גם לסגור ולקחת ריבאונד
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

redead כתב: 04 מאי 2026, 11:30 ריבאונד הוא חלק ממשחק הגנה
שעומדים נכון בהגנה יודעים גם לסגור ולקחת ריבאונד
ריבאונד לא מקבלים בזכות מיקום גאומטרי אלא לוקחים מהיריב בכוח. כל השאר זה תירוצים.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

תנסו לבדוק כמה ריבאונד התקפה לוקחים לנו הגארדים של היריבות.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

צריך להביא שחקנים שזה הטיקט שלהם.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

כמה משחקים הפסדנו על החרא של הריבאונדים כבר כמה??

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

סוף סוף!
זה הביא לניצחון.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

ריבאונד = נצחון!

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

קסלר
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

7even כתב:קסלר
10 ריבאונדים לשחקן ספסל מול ריאל מדריד קבוצת הריבאונד הטובה ביורוליג זה יפה מאד.

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

אכן מדובר בריאל , ומבלי להוריד מההישג שלו, הם שיחקו בלי טבארס , ויותר מזה , בדקות ארוכות שיחקו עם ליילס ואוקיקי בעמדות 4-5.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2285 לייקים

וגם בלי גארובה ברוב המחצית השניה וחלק מהראשונה.
סמל אישי של משתמש
M-26-7
הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
קיבל.ה  105 לייקים

ברייאנט גם עם 9 ריבאונדים
:hammersickle: מהפכה אינה גן של שושנים. מהפכה היא המאבק בין העבר לעתיד
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2035 לייקים

כשניצחנו פרקנו אותם בריבאונד. בהפסדים כמו היום בדיוק הפוך. אולי גביזון צודק אחרי הכל וריבאונד זה הכי חשוב
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2035 לייקים

44-31
@גביזון
או שמא @מעקביזון
באופן עקבי שנים גם כשאנחנו מנצחים הם מזיינים אותנו בריבאונד, סורקין תמיד מתחפש לאנדרה דרמונד מולנו, אקסטרה תענוג הערב
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

פרימו לוי כתב:44-31
[mention]גביזון[/mention]
או שמא @מעקביזון
באופן עקבי שנים גם כשאנחנו מנצחים הם מזיינים אותנו בריבאונד, סורקין תמיד מתחפש לאנדרה דרמונד מולנו, אקסטרה תענוג הערב
!!!!!
רק ככה!!!
ריבאונד זה החיים

סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

Put the ball in the basket

אחרי זה , ריבאונדים
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

9-16 לנו בריבאונד התקפה ועוד היה שם איירבול של בלייזר לדעתי שפלטין תפס. אז 17 נו...
עשינו להם מה שהם כל הזמן עושים לנו.

אולי מצאנו את הדרך
יחד, רק יחד! :heart:
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3347 לייקים

מילפורד כתב:Put the ball in the basket

אחרי זה , ריבאונדים
ריבאונדים מאוד חשובים בהגנה.
הרבה משחקים הפסדנו בגלל ריבאונד בהגנה.
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3922 לייקים

מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.


Sent from my 22101320G using Tapatalk

בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3054 לייקים

גביזון כתב: 29 מאי 2026, 12:18
מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
ואני חשבתי שזה בגלל המאמן הדגול סלים וארזה והשחקן הדגול לא פחות נשרק'ה
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

גביזון כתב: 29 מאי 2026, 12:18
מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
חשבתי זה דור הטיקטוק.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

בני12 כתב:
גביזון כתב: 29 מאי 2026, 12:18
מילפורד כתב:מסכים, ועל כן שמתי אותם כדבר הבא הכי חשוב אחרי לקלוע לסל.
אתה נופל פנ לטעות קלאסית של דור הצט גיפיטי שכל מה שהוא אומר אתם אומרים אמן.
כדורסל במקור החל בברזיל כששחקן אחד היה זורק על קיר (רק אחרי זה הגיע הקרש) ו2 שחקנים אחרים היו מתמודדים מי לוקח אותו מהאוויר.
עד שיום אחד הכדור ניתר מהקיר ישר לתוך סל קניות ריק מקש, וילד אחד בשם ז'ילברטו התלהב ואמר איזה מגניב משחק שהכדור נכנס לסל. ז'ילברטו היה ילד חרא ונביא שקר ובגללו עד היום אנחנו מתעסקים בקשקוש של להכניס כדור לסל. במקום להתעסק בעיקר המשחק = לקחת ריבאונדים.
הבעיה היחידה שמכניסים לך סל זה לא הנקודות נגדך במהלך, זה עצם העניין שלא ניתן לקחת ריבאונד מזריקה שכזאת.


Sent from my 22101320G using Tapatalk
ואני חשבתי שזה בגלל המאמן הדגול סלים וארזה והשחקן הדגול לא פחות נשרק'ה
הופ הופ
הופ הופ

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

כוס עמעמעק!!
קחו ריבאונד!!!!!!!!!!

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

היום הפסדנו משחק פלייאוף ראשון על ריבאונד
על ריבאונד
על ריבאונד
ראשון שלקה כל כדור ריבאונד התקפה ועשתה ממנו סל או שלשה.

ריבאונד - מנצח משחקים
זלזול בריבאונד - אתה מפסיד בפלייאוף לראשון

Sent from my 22101320G using Tapatalk


סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

לא רוצים
לא צריך

Sent from my 22101320G using Tapatalk

שליחת תגובה