הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

פורום אוהדי הפועל תל אביב
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

וזה פנדל וצהוב שני של קראבלי אבל לא ישרקו
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

בואטנג זה דאפה 2
15.5.2010
הצטרף: 21 פברואר 2022, 23:19
קיבל.ה  61 לייקים

פנדל, מה יהיה????
זה לא נורמלי מה שהולך פה
נערך לאחרונה על ידי 15.5.2010 ב 06 מאי 2026, 20:53, נערך פעם 1 בסך הכל.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

איזה עונש זה בואטנג
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

מכור הכל מכור
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

השופט הזה צריך לרדת ללאומית לשנה.
RedArmy555
הצטרף: 05 יולי 2022, 09:19
קיבל.ה  15 לייקים

אין יותר פנדל מזה
הסבתא של הפועל
הצטרף: 11 ינואר 2021, 13:28
קיבל.ה  268 לייקים

המשחק מכור
סמל אישי של משתמש
SickleCell
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 00:56
קיבל.ה  664 לייקים

איך בדיוק זה לא פנדל וצהוב שני?
סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

מה זה החרא הזה איך זה לא פנדל
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

טורי נו בחייייאאתת.....
OMG עווופררר
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

בן זונה גדרני
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

השופט הזה טיפה עושה רושם של מישהו שלא מכר את המשחק להפועל בנזיד עדשים (כולל הוואר)
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

גדראני ימניאק
נערך לאחרונה על ידי וינסנט ב 06 מאי 2026, 20:55, נערך פעם 1 בסך הכל.
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

טוריאל אלוהים מה איך
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

לפחות בעיטה טובה.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

איך הוא לקח את זה הקרחת הזה
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

משחק שלישי שאלקוקין נכנס מחליף ונראה מעולה. נקודת אור גדולה.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

לא מגיע לנו להפסיד
משחק נאחס
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5204 לייקים

וואוו לואיזו

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2748 לייקים

אלקוקין בדקות גדולות טוריאל נהדר. יא אללה שלך לואיזו
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

איזה לוזריםםםםםםםם
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

לא עובדים על סיומת באימונים ינעל רבאק מה זה
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

לבכות ממה שקורה פה. רק לבכות.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

אני לא מאמיןןןןןןן
סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

זה לא יכול להיות אמיתי
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

לואייזזזוווו שים את זההה
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אם ברדה מאמן אמיתי - מוציא את למקין ומכניס את אלטמן. זה החילוף המתבקש היחיד בדינאמיקה כזאת.
אדום נחמד
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:29
קיבל.ה  353 לייקים

זה לא אמיתי

Sent from my 2312FPCA6G using Tapatalk

פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

לא יעזור זה לא שלנו היום
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1585 לייקים

איך זה לא נכנס לואיזווווו?
15.5.2010
הצטרף: 21 פברואר 2022, 23:19
קיבל.ה  61 לייקים

שייזדינו כולם
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

זהו גמר את המשחק ברדה, מכניס את הנגר
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אבל הוא לא. דקות טובות, ובמקום חילוף שינעץ כדור לשער שלהם עושה חילוף פחדני.
סמל אישי של משתמש
DJSavta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:38
קיבל.ה  484 לייקים

ברדה דפק קפיצת ראש
סמל אישי של משתמש
teknoboy
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
קיבל.ה  2069 לייקים

מה זה לואיזו
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

זה המשחק הכי מתסכל בהיסטוריה.

קארמת מדינת ביתר.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

אם אל-ים המפקיר לא מזיין אותנו ביתר יוצאים מפה היום עם חבילה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

אנחנו בתהליך כתב: 06 מאי 2026, 20:57 לא מגיע לנו להפסיד
משחק נאחס
מגיע לנו להביס.
משחק מקולל.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
שליחת תגובה