הפועל נגד בית"ר - יום רביעי, 6.5 ב-19:30

פורום אוהדי הפועל תל אביב
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

בן זונה קנצפולסקי שיעיפו אותו מהקבוצה
לא יכול לראות אותו יותר בחיים
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

הכל הולך לבית"ר במדינת בית"ר.

זה בלתי נמנע.
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
די נו
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

מהלך מעצבן ומתסכל. אבל עשה לי טוב לראות את פיבן יורד אחריו ומרגיע את הקהל שם שלא לגמור את אל ים. ולדעתי צור עשה פה הצגה כדי לתת לברדה זמן להגיב, כל הכבוד לו אם זה המקרה.
פושעי מרינוביץ לדין
הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
קיבל.ה  9 לייקים

הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
זו ליצנות להגיד שזה לא אדום נכון זה מעצבן אבל זה אדום של 100% מה שמעצבן זה איך הדברים הללו נשרקים מולנו כל כך בקלות
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

בהילוך חוזר נראה שזה לא בטוח אדום אבל אל ים עדיין אדיוט
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

דבר אחד יצא טוב שהוא לא ישחק בדרבי
הגלמוד מלוד
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 12:07
קיבל.ה  579 לייקים

chimpfive כתב: 06 מאי 2026, 20:02
הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
די נו
אני רציני לחלוטין. אני אפילו לא מצליח להמציא טיעון נגד. אין פה שום דבר. הצהוב הכי צהוב שיש.
פושעי מרינוביץ לדין כתב: 06 מאי 2026, 20:03
הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
זו ליצנות להגיד שזה לא אדום נכון זה מעצבן אבל זה אדום של 100% מה שמעצבן זה איך הדברים הללו נשרקים מולנו כל כך בקלות
שום ליצנות, אין פה שום דבר שלפי החוקה והתקדימים מגיע עליו אדום. גליץ' לעבר כדור, עם רגל אחת על הקרקע, בלי איבוד שליטה, בלי malice. לא גליץ' מסוכן יותר מדי. סתם איחר לכדור בשניה. זה הזייה מבחינתי שאנשים מקבלים את זה
נערך לאחרונה על ידי הגלמוד מלוד ב 06 מאי 2026, 20:05, נערך פעם 1 בסך הכל.
"I never thought leopards would eat MY face", sobs woman who voted for the Leopards Eating People's Faces Party
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

:arrow: זה הזמן לפלקאו החיה
נערך לאחרונה על ידי htafan99 ב 06 מאי 2026, 20:03, נערך פעם 1 בסך הכל.
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2071 לייקים

הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי

גליץ' עם רגל אחת, על הקרקע, ניסיון ברור להגיע לכדור. אין פה שום טענה לאיך ולמה זה צריך להיות אדום. הזייה הזייה הזייה
זה אדום
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
amorphis
הצטרף: 22 אוגוסט 2023, 10:24
קיבל.ה  344 לייקים

לא אדום בחיים בחיים
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

טוב שמשפחת ספרא רואה את החומר של הקבוצה הזו
הקבוצה הזו לא יכולה לייצר כלום מעבר למקום 4
עם הילדים האלה
ועם זרים כמו קרייב
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

Niro כתב: 06 מאי 2026, 18:19 טעות ענקית לוותר על פלקאו, ועוד בשביל אל-ים. החלטה זוועה של ברדה שאני כל כך מקווה שלא תתהפך עלינו.
הכתובת הייתה אחןשרמוטה על הקיר. חרא על ברדה, כל כך אשמח שהוא לא יהיה פה
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:03
chimpfive כתב: 06 מאי 2026, 20:02
הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
די נו
אני רציני לחלוטין. אני אפילו לא מצליח להמציא טיעון נגד. אין פה שום דבר. הצהוב הכי צהוב שיש.
זה בדיוק ההגדרה לאדום
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

מה לא אדום
נכנס לו מעל הרגל
100 אחוז אדום לאל ים חאלס כבר
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

אותה עבירה בדיוק.
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

אדום זה גובה קרסול ומעלה
מי שלא שיחק כדורגל מקצועני שלא ינסה להסביר
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:03
chimpfive כתב: 06 מאי 2026, 20:02
הגלמוד מלוד כתב: 06 מאי 2026, 20:02 אין פה שום דבר שאפילו מתקרב לאדום. הזייה. אחת ההחלטות שיפוט הכי הזויות שראיתי בחיים שלי
די נו
אני רציני לחלוטין. אני אפילו לא מצליח להמציא טיעון נגד. אין פה שום דבר. הצהוב הכי צהוב שיש.
ממתי כניסה ישירה כזאת בקרסול היא צהוב? בחייאת
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

תסלחו לי אבל קורין עדיף על טוריאל כבר
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

יאללה כבר, הוא תמיד מרים רגל ונועץ הילד המפגר הזה, מה אתם מגנים בכלל על הפאול ההזוי הזה?
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1092 לייקים

יאללה בוא נסיים עם זה
עוד משחק שברדה גמר לנו עוד לפני שהתחיל
long live the zapta
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

ברדה דביל
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

הוא כל הקריירה הקצרה והמיותרת שלו עם ואר במשחקים, אם הוא עדיין לא יודע שלנעוץ את הפקקים ברגליים של שחקנים יכול לגרום לאדום אז מה נגיד?
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

סתיו מחריד
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

טוריאל עלה שיכור
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

קנצפולסקי הבן זונה
מקווה שפה נגמר הסיפור של האידיוט הזה בהפועל.
בחיים שלו לא היה שחקן!!!!
נערך לאחרונה על ידי Spiderman ב 06 מאי 2026, 20:08, נערך פעם 1 בסך הכל.
סמל אישי של משתמש
בז'רנו
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
קיבל.ה  931 לייקים

טוריאל על הפנים
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

טוריאל זוועה
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

הייתי מוריד את למקין ומעלה את ארצ׳ל, מוותר על מגן ששורף קו ומבקש מקוקו להיות בלם שלישי. ועם ארצ׳ל באמצע. זה עדיף מאשר להשאיר שם בור, למרות שקרייב נלחם יפה.
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

שופט זבל
OrCohen
הצטרף: 22 נובמבר 2020, 12:25
קיבל.ה  328 לייקים

טוריאל אגואיסט
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

זה השופט המניאק שדפק אותנו נגד נתניה
לא אשכח את הפרצוף של הבן זונה הזה
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

מאמן סמרטוט שפותח עם שחקן כזה
ושחקן אפס שהיה צריך לקבל בעיטה לפני 4 שנים כבר
בושה
תמשיכו עם ברדה נמשיך להסתפק במועט
וגם בואטנג הביתה
פושעי מרינוביץ לדין
הצטרף: 19 אוגוסט 2025, 21:53
קיבל.ה  9 לייקים

OrCohen כתב: 06 מאי 2026, 20:09 טוריאל אגואיסט
חחחחחח ועוד מזכירים אותו כמועמד לשחקן העונה גיבור על הלאומית.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

בואטנג טוב היום
htafan99
הצטרף: 28 אפריל 2024, 20:34
קיבל.ה  192 לייקים

OrCohen כתב: 06 מאי 2026, 20:09 טוריאל אגואיסט
הוא לא, מאז שלואיזו הגיע הוא נהיה קנאי מסריח והגיע הזמן שמישהו יגיד את זה.

זה משפיע על כל המשחק שלו
:hapoel: פותח האשכול האגדי של ה 3-2 על ביתר בבלומפילד :hapoel: רשמתי ״הניצחון הוא שלנו מחר״ יום לפני ניצחון בדרבי אחרי 12 שנים :hapoel:
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2924 לייקים

Xavi כתב: 06 מאי 2026, 20:09 זה השופט המניאק שדפק אותנו נגד נתניה
לא אשכח את הפרצוף של הבן זונה הזה
צודק, אבל מה הוא אשם באדום הזה?
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

בז'רנו כתב: 06 מאי 2026, 20:08 טוריאל על הפנים
מה חדש?
רק הפועל
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
קיבל.ה  3196 לייקים

אחריי האדום אין ספרט שלא מפסידים את זה , באסה
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

רק הפועל כתב: 06 מאי 2026, 20:12 אחריי האדום אין ספרט שלא מפסידים את זה , באסה
נתגונן נתגונן עד שניפול מהרגליים נקבל את הגול שלנו ונבוא גמורים לדרבי
שליחת תגובה