יורם ארבל

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

תא מרבוטא כתב: 02 מאי 2026, 11:46 שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
לאחרונה? :)
יחד, רק יחד! :heart:
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

7even כתב: 03 מאי 2026, 16:43
תא מרבוטא כתב: 02 מאי 2026, 11:46 שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
לאחרונה? :)
טוב, לאחרונה זה מונח גמיש....
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

תא מרבוטא כתב: 03 מאי 2026, 16:55
7even כתב: 03 מאי 2026, 16:43
תא מרבוטא כתב: 02 מאי 2026, 11:46 שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
לאחרונה? :)
טוב, לאחרונה זה מונח גמיש....
ממה שאני זוכר הוא פוטר לפני כעשור מרוב הערוצים ועבר ל-one בגלל ביקורת ציבורית על טעויותיו הרבות
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
omersa
הצטרף: 10 יולי 2024, 14:17
קיבל.ה  33 לייקים

היה צריך לפרוש 10-15 שנים אחורה , היה שידור נורא נגד חיפה
שליחת תגובה