מיציץ׳
-
אוהד כורסא
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 912 לייקים
ספרו לי עוד שים מדר צריך להוכיח את עצמו על הפרקט כדי לקבל דקות.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2042 לייקים
עזוב, הוא לא ברמה. מיציץ׳, זה שחקן ברמה.אוהד כורסא כתב: ↑29 אפריל 2026, 23:09 ספרו לי עוד שים מדר צריך להוכיח את עצמו על הפרקט כדי לקבל דקות.
- Red Wolf
- הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
- קיבל.ה 1885 לייקים
זה הזמן של עופר להראות שהוא איש עסקים יוצא דופן
ולהצליח לדחוף אותו לאיזה שהיא קבוצה אחרת
ולהצליח לדחוף אותו לאיזה שהיא קבוצה אחרת
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מזמן לא שנאתי ככה שחקן.
או שאולי את הקרדיט שהוא מקבל.
או שאולי את הקרדיט שהוא מקבל.
יחד, רק יחד! 
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
אני כל כך שונא אותך
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
אוהד כורסא
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 912 לייקים
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 747 לייקים
לא מצליח להבין את ההתנהלות איתו
מה לא רואים ולא מבינים שם במועדון שכל העולם רואה ומבין
מה לא רואים ולא מבינים שם במועדון שכל העולם רואה ומבין
-
Karl Marx
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 252 לייקים
תכף יבואו כל הקשקשנים עם סטטיסטיקות ויטענו שהוא לא כזה גרוע.
בכל פעם שניסינו לייצר מיני-מומנטום הוא כבר דאג לאבד ברשלנות ולדאוג שנישאר מאחור.
בכל פעם שניסינו לייצר מיני-מומנטום הוא כבר דאג לאבד ברשלנות ולדאוג שנישאר מאחור.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2928 לייקים
אם נשאר לו מעט כבוד עצמי הוא פורש מכדורסל השנה.
-
Adom500
- הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
- קיבל.ה 330 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
תדייק לפחותאוהד כורסא כתב: ↑29 אפריל 2026, 23:45אתה זה שאמרת שים מדר לא ברמה ולא הוכיח את עצמו ולכן לא מקבל דקות, לא?
יחד, רק יחד! 
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 747 לייקים
14 איבודי כדור בסה"כ
מתוכם 6 של מיציץ'
מתוכם 6 של מיציץ'
-
Karl Marx
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 252 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
אם בריאנט משחק היום, וקולע 4 נקודות, לא חושב שהיינו מסתכלים על המשחק של מיציץ באותה צורה.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
-
איש גדול
- הצטרף: 19 מאי 2025, 14:31
- קיבל.ה 642 לייקים
די איתו די
אנחנו כבר במאי לא בינואר
אפשר כבר להסיק מהמצב שהוא שחקן גמור
תנו לים לשחק , גם עדיף עליו מקצועית וגם הקהל יותר אוהב אותו.
זה שיש לו חוזה כזה זה באמת תיק אבל זה לא אומר שצריך לתת לו להמשיך להחריב לנו משחקים
אנחנו כבר במאי לא בינואר
אפשר כבר להסיק מהמצב שהוא שחקן גמור
תנו לים לשחק , גם עדיף עליו מקצועית וגם הקהל יותר אוהב אותו.
זה שיש לו חוזה כזה זה באמת תיק אבל זה לא אומר שצריך לתת לו להמשיך להחריב לנו משחקים
- M-26-7
- הצטרף: 19 יוני 2023, 19:09
- קיבל.ה 105 לייקים
פלטין אחד האןברייטדים. בשביל זה יש לנו את יםמילפורד כתב: ↑30 אפריל 2026, 00:24 אם בריאנט משחק היום, וקולע 4 נקודות, לא חושב שהיינו מסתכלים על המשחק של מיציץ באותה צורה.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
שיחק אתמול 30 דקות - הכי הרבה בקבוצה
מחר כבר משחק מספר 2
שאלוהים יעזור
מחר כבר משחק מספר 2
שאלוהים יעזור
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
יש מצב שיש לו איזה מינימום דקות בחוזה או משו?
אם כספי יכל לעשות את זה בטח גם מיציץ.
אין הסבר למה שהדבר הזה עושה על המגרש ככ הרבה דקות.
אם כספי יכל לעשות את זה בטח גם מיציץ.
אין הסבר למה שהדבר הזה עושה על המגרש ככ הרבה דקות.
יחד, רק יחד! 
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
- red in blood
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 17:58
- קיבל.ה 785 לייקים
מיצ׳יץ לא כאן בשביל לעשות נקודות בעצמו, אלא בשביל לנהל את המשחק. הוא כושל בזה.מילפורד כתב: ↑30 אפריל 2026, 00:24 אם בריאנט משחק היום, וקולע 4 נקודות, לא חושב שהיינו מסתכלים על המשחק של מיציץ באותה צורה.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
ואם ברגע האחרון בראיינט היה נכנס וקולע 5 נקודות והיינו איכשהו מנצחים, אז אולי לא היו כועסים כמו עכשיו על מיצ׳יץ, אבל לא חושב שהיה מישהו אחד שהיה יכול להגיד שהמשחק שלו אתמול היה משהו מתקבל על הדעת. עזוב לשכר שלו או למעמד שלו, אלא לשחקן אנונימי בהפועל.
"אנחנו אולי קהל פרובוקטיבי, קהל שנון, קהל עם לשון חריפה וחדה, ולפעמים חסרת רחמים, אבל אנחנו לא גזענים."
- עומר חרמש ז״ל
- עומר חרמש ז״ל
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2928 לייקים
לי אישית אין טיפת כעס עליו. האיבודים ההזויים שלו לא נובעים מזלזול או עודף בטחון, הוא צל של עצמו. אשם מי שנותן לו 30 דקות להשפיל את עצמו ככה.red in blood כתב: ↑30 אפריל 2026, 16:31מיצ׳יץ לא כאן בשביל לעשות נקודות בעצמו, אלא בשביל לנהל את המשחק. הוא כושל בזה.מילפורד כתב: ↑30 אפריל 2026, 00:24 אם בריאנט משחק היום, וקולע 4 נקודות, לא חושב שהיינו מסתכלים על המשחק של מיציץ באותה צורה.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
ואם ברגע האחרון בראיינט היה נכנס וקולע 5 נקודות והיינו איכשהו מנצחים, אז אולי לא היו כועסים כמו עכשיו על מיצ׳יץ, אבל לא חושב שהיה מישהו אחד שהיה יכול להגיד שהמשחק שלו אתמול היה משהו מתקבל על הדעת. עזוב לשכר שלו או למעמד שלו, אלא לשחקן אנונימי בהפועל.
- red in blood
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 17:58
- קיבל.ה 785 לייקים
גם, אבל הוא מנסה בכח לעשות את עצמו הגיבור. לכדרר המון במקום ואז להכנס עם הראש בקיר או לזרוק מרחוק.Niro כתב: ↑30 אפריל 2026, 16:42לי אישית אין טיפת כעס עליו. האיבודים ההזויים שלו לא נובעים מזלזול או עודף בטחון, הוא צל של עצמו. אשם מי שנותן לו 30 דקות להשפיל את עצמו ככה.red in blood כתב: ↑30 אפריל 2026, 16:31מיצ׳יץ לא כאן בשביל לעשות נקודות בעצמו, אלא בשביל לנהל את המשחק. הוא כושל בזה.מילפורד כתב: ↑30 אפריל 2026, 00:24 אם בריאנט משחק היום, וקולע 4 נקודות, לא חושב שהיינו מסתכלים על המשחק של מיציץ באותה צורה.
אבל בריאנט לא שיחק היום, ומיציץ היה צריך לחפות על זה, ה15 נקודות שלו היו בסדר, גם יחסית, את השלשות המזעזעות שלו הוא קלע סביר הפעם.
אבל היחס איבודים/אסיסטים שלו , בלתי נסבל.
ועדיין, ההפסד הזה רשום הרבה יותר על חוסר סגירה לריבאונד מאשר האיבודים שלו.
הספיקו לקמפסו חמש דקות ברבע הראשון לקבור אותנו.
אני לא אומר את זה בצחוק, אם הייתי יכול, הייתי פותח במשחק 2 עם פלטין שישמור עליו.
ואם ברגע האחרון בראיינט היה נכנס וקולע 5 נקודות והיינו איכשהו מנצחים, אז אולי לא היו כועסים כמו עכשיו על מיצ׳יץ, אבל לא חושב שהיה מישהו אחד שהיה יכול להגיד שהמשחק שלו אתמול היה משהו מתקבל על הדעת. עזוב לשכר שלו או למעמד שלו, אלא לשחקן אנונימי בהפועל.
לא הייתי כועס עליו ככה אם היה מנסה לנהל את המשחק ולא מצליח, אבל הוא אפילו לא מנסה. ככל שהוא ביום פחות טוב, ככה הוא עוד יותר מנסה לקחת הכל על עצמו במקום לדאוג למשחק קבוצתי שיחפה על מה שלא הולך לו.
"אנחנו אולי קהל פרובוקטיבי, קהל שנון, קהל עם לשון חריפה וחדה, ולפעמים חסרת רחמים, אבל אנחנו לא גזענים."
- עומר חרמש ז״ל
- עומר חרמש ז״ל
-
יוסי האדום המקורי
- הצטרף: 18 יולי 2024, 21:23
לי ברור שים שרוף אצל איטודיס. אולי בגלל שהלך לנבחרת למרות שאמר לו לא ללכת. כל כך חבל. לחשוב שנקבל במקומו, אולי, את ההוא עם המגן שיניים.
לגבי מיצ'יץ' איטודיס אולי חושב שהסיכוי היחיד שלו להגיע לפיינל פור הוא רק איתו. כמו שחשב לגבי הסיכוי להגיע לפלייאוף.
פעמיים אולי, מה אני יודע, אין לי הסבר אחר.
בעצם יש הסבר אחר: איטודיס חושב שים לא יכול להיות שחקן רוטציה סביר ביורוליג, איטודיס הבטיח למיצ'יץ' שעל הספסל הוא לא יישב
לגבי מיצ'יץ' איטודיס אולי חושב שהסיכוי היחיד שלו להגיע לפיינל פור הוא רק איתו. כמו שחשב לגבי הסיכוי להגיע לפלייאוף.
פעמיים אולי, מה אני יודע, אין לי הסבר אחר.
בעצם יש הסבר אחר: איטודיס חושב שים לא יכול להיות שחקן רוטציה סביר ביורוליג, איטודיס הבטיח למיצ'יץ' שעל הספסל הוא לא יישב
נערך לאחרונה על ידי יוסי האדום המקורי ב 30 אפריל 2026, 18:58, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
MichaelWright
- הצטרף: 03 מרץ 2025, 07:05
- קיבל.ה 9 לייקים
רק לחשוב על סוף שנה שעברה כשים מדר סיים סידרה מול ולנסיה בה היה נראה שווה ערך למונטרו.
איפה למונטרו ואיפה ים מדר שנה לאחר מכן...
לגבי מיציץ' הוא השחקן הראשון של הפועל שאני ממש שונא. ואני אוהד את הקבוצה הזו 27 שנים.
איפה למונטרו ואיפה ים מדר שנה לאחר מכן...
לגבי מיציץ' הוא השחקן הראשון של הפועל שאני ממש שונא. ואני אוהד את הקבוצה הזו 27 שנים.
- רדנקו
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
- קיבל.ה 2285 לייקים
איטודיס הביא את ים לפנר במשכורת עתק.יוסי האדום המקורי כתב: ↑30 אפריל 2026, 18:20 לי ברור שים שרוף אצל איטודיס. אולי בגלל שהלך לנבחרת למרות שאמר לו לא ללכת. כל כך חבל. לחשוב שנקבל במקומו, אולי, את ההוא עם המגן שיניים.
לגבי מיצ'יץ' איטודיס אולי חושב שהסיכוי היחיד שלו להגיע לפיינל פור הוא רק איתו. כמו שחשב לגבי הסיכוי להגיע לפלייאוף.
פעמיים אולי, מה אני יודע, אין לי הסבר אחר.
בעצם יש הסבר אחר: איטודיס חושב שים לא יכול להיות שחקן רוטציה סביר ביורוליג, איטודיס הבטיח למיצ'יץ' שעל הספסל הוא לא יישב
אז לא חושב שהוא מאמין שים לא יכול להיות שחקן רוטציה סביר ביורוליג.
הבעיה היא מי שנמצא לפניו ומקבל עדיפות לפניו (אחרי שים העדיף את הנבחרת על הפועל בקיץ) וכנראה גם ההתנהלות שלו במהלך חלק מההזדמנויות שהוא קיבל שאיטודיס לא אהב.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2042 לייקים
אתה כנראה הזר השנוא עלי שהיה בהפועל
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
אני באמת חושב שהוא יצליח בקבוצה אחרת
-
פומפה
- הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
- קיבל.ה 769 לייקים
-
יהלום14אדום
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
- קיבל.ה 1590 לייקים
מסריח את הפרקט ומקבל דקות בלי סוף.
יאללה הביתה!!!
-
redead
- הצטרף: 08 אפריל 2021, 10:29
- קיבל.ה 943 לייקים
- Hapolo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
- קיבל.ה 1105 לייקים
מה שאנחנו יודעים עליו עכשיו הוא ידע על עצמו לפני שחתם על החוזה הזה. סחטיין עליו ששמר את הקלפים קרוב לחזה ודפק את עקיצת המאה
רדיוס לבית"ר!
-
Charlie
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 23:52
- קיבל.ה 1234 לייקים
כל העונה אני שומע את הבלוף של "חכו למשחקי ההכרעה של היורוליג באפריל ולפלייאוף. אז תראו את מיצ׳יץ׳. איטודיס בונה אותו לרגעים האלה".
עכשיו אני שומע הבטחות לעונה הבאה, שאז נראה את מיציץ בגדולתו.
יכול להיות שהשחקן עצמו מוציא את הטענות האלו לפרשנים ולכתבים?
כל עוד מיצ׳יץ׳ בהפועל - לא נגיע מעבר לרבע הגמר ובדרך נאבד נכסים אחרים כמו ים.
שיחזור לסרביה לעונת פרישה. הוא סוס מת.
עכשיו אני שומע הבטחות לעונה הבאה, שאז נראה את מיציץ בגדולתו.
יכול להיות שהשחקן עצמו מוציא את הטענות האלו לפרשנים ולכתבים?
כל עוד מיצ׳יץ׳ בהפועל - לא נגיע מעבר לרבע הגמר ובדרך נאבד נכסים אחרים כמו ים.
שיחזור לסרביה לעונת פרישה. הוא סוס מת.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2928 לייקים
הוא עגלה ואגואיסט ונראה לא ספורטאי והלוואי שנמצא דרך להיפטר ממנו, הכל נכון, אבל במשחק הזה הוא לא היה הבעיה שלנו. הוא היחידי בכל הסגל עם פלוס כלשהו בדקות שלו, 9+, אוטורו וג'ונס עם 21-, ברייאנט עם 18-, יש לו רק איבוד אחד על 4 אסיסטים.
ושוב, הלוואי והסדרה הזאת תהיה המשחקים האחרונים שלו אצלנו.
ושוב, הלוואי והסדרה הזאת תהיה המשחקים האחרונים שלו אצלנו.
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
"כֶּרֶם הָיָה לִידִידִי בְּקֶרֶן בֶּן-שָׁמֶן. וַיְעַזְּקֵהוּ וַיְסַקְּלֵהוּ וַיִּטָּעֵהוּ שֹׂרֵק וַיִּבֶן מִגְדָּל בְּתוֹכוֹ וְגַם-יֶקֶב חָצֵב בּוֹ; וַיְקַו לַעֲשׂוֹת עֲנָבִים וַיַּעַשׂ בְּאֻשִׁים."
עוד מוקדם לעשות סיכומים לגביו, אבל זה נראה מאד לא טוב.
עוד מוקדם לעשות סיכומים לגביו, אבל זה נראה מאד לא טוב.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
שודד בטרנינג. הקטע שהכתובת הייתה על הקיר איתו
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2087 לייקים
זה כי כשהוא יצא נשברנו ובסוף גם ויתרנו על המשחק לגמרי ואז ההפרש קפץ ל20 פלוס. ואגב יש לו חלק בזה כי במקום להוריד למינוס 9 ולנסות להמשיך את המומנטום הוא הרג אותו לגמריNiro כתב: ↑02 מאי 2026, 01:29 הוא עגלה ואגואיסט ונראה לא ספורטאי והלוואי שנמצא דרך להיפטר ממנו, הכל נכון, אבל במשחק הזה הוא לא היה הבעיה שלנו. הוא היחידי בכל הסגל עם פלוס כלשהו בדקות שלו, 9+, אוטורו וג'ונס עם 21-, ברייאנט עם 18-, יש לו רק איבוד אחד על 4 אסיסטים.
ושוב, הלוואי והסדרה הזאת תהיה המשחקים האחרונים שלו אצלנו.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
לנתח את הסדרה...לא חושב שננצח.
ים.
תודה.
ים.
תודה.
יחד, רק יחד! 
