אל ים. אשכול מקצועי

פורום אוהדי הפועל תל אביב
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3343 לייקים

צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

היה מעולה, משחק באמת מצוין. חוץ מהעבירה המיותרת שעשה על סף הרחבה שלנו לפני שהוחלף
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

אחלה אל ים....

קשר אחורי זה אולי התפקיד הכי קשה היום בכדורגל המודרני ולכן עקומת השיפור בו היא האיטית מכולם.

כמעט ואין קשרים בטופ בגיל 20-21 כמו שהוא היה כשכולם כאן חתכו.

בכלל כל מי שהיה במונדיאלטו וכו הם שחקנים טובים. העמיסו עליהם הרבה והאוירה היתה רעילה זה מאןד פגע בהם אבל רובם לא אמרו את המילה האחרונה ברמה הארצית
סמל אישי של משתמש
צ'ימבויקה
הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
קיבל.ה  1198 לייקים

Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:23
צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?

קשר ישראלי אחורי מחליף בפרופיל יותר גבוה..
מודה שזו משימה לא פשוטה
עלי מוחמד למשל..

אולי נאור סבג או נדב נידם אפ מתישהו ייצא מהבית סוהר שנקרא. מכבי ת״א..
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

האם כל המשמיצנים, הטנפנים, מוציאי הדיבה המרושעים שאוכלים כעת את הכובע יערכו חשבון נפש?
האם שחקן הבית הבא שיעלה לבוגרים יזכה למעט חסד, הבנה וסבלנות? או שמא גם הוא יחטוף קיתונות של רפש, משטמה ודברי בלע מהמקלדת של אותם חלאות המין האנושי?
לצערי Boys will be boys וחלאות יהיו חלאות
דולימנגה99
הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
קיבל.ה  232 לייקים

צ'ימבויקה כתב: 01 מאי 2026, 17:12
Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:23
צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?

קשר ישראלי אחורי מחליף בפרופיל יותר גבוה..
מודה שזו משימה לא פשוטה
עלי מוחמד למשל..

אולי נאור סבג או נדב נידם אפ מתישהו ייצא מהבית סוהר שנקרא. מכבי ת״א..
נאור סבג או נדב נידם 🤣🤣🤣🤣
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

נתן משחק אחד נורמלי אחרי 5 שנים בבוגרים ואנשים פה מתחילים עם נאומים של "איפה אתם עכשיו אהה"
אנחנו פה, מי שרוצה צמרת לא יכול לבנות על אל ים כקשר 3-4 בהיררכיה, תפסיקו לעשות צחוק. מקווה שההופעה הטובה הזאת לא תעלה לנו ביוקר ושלא נצטרך לראות אותו במשחקים חשובים בעתיד
והסתלבט על נידם לא מתאים, נתן עונה מצוינת, הרבה יותר מוכשר ומתאים לקבוצה גדולה. סבג מבוגר אז פחות מעניין
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

בצורה שהמועדון מתנהל מאז ספרא ופרימור, המקצוענות והתאמות לסטנדרטים גבוהים שלא היתה לנו מעולם(לא בדאבל ולא בשמאבל), ביכולת הכלה של תקלות וניטרול רעשי לחץ אוהדים(או הפחתת רעשי לחץ זה יותר מדוייק)
זה קרקע פוריה לצמיחה ומיצוי פוטנציאל של שחקנים. לכן גם אל ים משתפר גם בלי לזרוק אותו בהשאלה לעירוני דימונה. לכן הם מנהלים את הפועל ולא אוהדים מהפויירום שחייבים להחליט לזרוק או להשאיר מיידית אחרי כל משחק.
סמל אישי של משתמש
Red-Pride
הצטרף: 25 אוגוסט 2025, 20:19
קיבל.ה  57 לייקים

מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 10:00 מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
אני זוכר כמה ירדו פה על ביבראס נאתכו. אשכרה חשבו שמכרנו שחקן פח במחיר מוגזם כשהוא עזב.
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

CouchPotato כתב: 02 מאי 2026, 11:31
Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 10:00 מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
אני זוכר כמה ירדו פה על ביבראס נאתכו. אשכרה חשבו שמכרנו שחקן פח במחיר מוגזם כשהוא עזב.
ספורי נראה לי היה הכי ידוע לשמצה
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

נתן חצי שעה נגד הזונות בירוק מה עשים ממנו
מושקוביץ
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
קיבל.ה  110 לייקים

לא הבנתי את הברך הזאת בחופשית. נראה שיותר ניסה לא לקבל מכה מהכדור מאשר לבעוט איכשהו לשער...

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

היחיד שנלחם
הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
קיבל.ה  71 לייקים

שאלוהים יסלח לי כמה שאני שונא את אל ים קנצפולסקי, ילד זין ,4 אדומים כבר בקריירה מאז שהוא אצלנו.
אנחנו בתהליך
הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
קיבל.ה  846 לייקים

לא צריך לראות עוד דקה בהפועל
הבן זונה הזה יותר מידי פעמים הפקיר אותנו
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

לך מאיתנו יא דיבוק, רק תלך לא רוצה לראות את הפרצוף גולם שלו.
ילד מטומטם וחסר אחריות, בושה שמשלמים ליצור הזה משכורת ככדורגלן.
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

יש לו סוכן גאון. שחקן להפועל כפר סבא
סמל אישי של משתמש
Spiderman
הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
קיבל.ה  270 לייקים

שיקרעו לו הרצועות כבר.
כמה מפגרים יש פה עשו ממנו שחקן שכחו במי מדובר.
בן של זונה
סמל אישי של משתמש
KingAlpaca
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
קיבל.ה  2070 לייקים

אשכול מקצועי?

באיזה מקצוע הוא?
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?

מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
NARKOTIKA
הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
קיבל.ה  469 לייקים

אפילו אני התחלתי להאמין שהוא השתנה
שלא ייראה יותר דקה
איזה ביזיון של שחקן
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

השתנה עלק, כנראה ראה שיש גלים מחר ורוצה לקום מוקדם. תמיד היה מפקיר ותמיד יהיה מפקיר.
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1414 לייקים

shaharot כתב: 25 אפריל 2026, 22:34
KingZivos כתב: 25 אפריל 2026, 22:14
shaharot כתב: 25 אפריל 2026, 22:05

מסכים ועדיין לא רוצה לראות אותו בסגל שנה הבאה
כי אתה משלם עליו מכיסך, או כי הוא עולה למועדון מילוני דולרים?
הוא שחקן ספסל, ישראלי, לא תופס מקום של זר, כמה קשרים אחוריים מוכשרים יותר אתה כבר חושב מוכנים להגיע להפועל להיות שחקני ספסל?
אני חושב שלהביא זר חזק על העמדה שלו להרכב סבבה מעולה ברכה, אם מביאים ישראלי מוכשר יותר להרכב- גם פצצה..
אבל לספסל בתור ישראלי כרגע אין הרבה יותר מדי אופציות
אני מדגיש- לספסל.
מה הקשר אם אני משלם עליו וכמה הוא עולה
ספרא עם כסף גדול עשה לנו קפיצת מדרגה כנראה למקום 4 ואירופה
אני רוצה עונה הבאה לכוון ל1-3
ושאל ים עולה מהספסל בדרבי האחרון זה לא יקדם אותנו למטרה הזאת מצטער
שרשמתי את זה יצאו עלי פה
אם רוצים לכוון לצמרת לאל ים לא צריך להיות מקום בסגל מצטער
ספרא טבא
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
קיבל.ה  467 לייקים

אפס מאופס היה נשאר וימות ככה
עוף מפה
uriazu
הצטרף: 29 אוקטובר 2025, 13:16
קיבל.ה  61 לייקים

כל משחק איתו אותו דבר
שיעיפו אותו כבר
Kanta
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
קיבל.ה  271 לייקים

בחיים לא שנאתי שחקן שלנו ככה.
מוכר אותנו כל פעם
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

יש לי ככ הרבה זכרונות גולש ככה ומקבל אדום וזה לא פחות מהזוי בהתחשב בכמות המשחקים ששיחק
long live the zapta
סמל אישי של משתמש
Mendelson
הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
קיבל.ה  982 לייקים

הייתי אופטימי לגביו והעדפתי אותו בהרכב, אבל אין ספק שהאדום הזה הוא סיבה מספיק טובה לשלוח אותו לעונת צינון בקבוצה קטנה. עדיין - לא שונא אותו, לא מתחבר לרעל, וחייבים להרגיע.
דוגיס
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
קיבל.ה  480 לייקים

לא מאשים אותו בחיים לא היה שחקן ובחיים גם לא יהיה. אני מאשים את האפס ששם אותו בהרכב במשחק כזה.
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

70 מטר מהשער
למה לעשות פעולה חסרת היגיון כזאת
איפה השכל לעזאזל
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

באמת שחשבתי שהוא התבגר והנה זה סוף סוף מתחבר, הוכיח לי ואני מקווה שלכל אחד במערכת אצלנו שהוא לא מתאים לסגל.
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2747 לייקים

תמיד הדביל הזה חוטף אדום מול ביתר. מוכן לשלם כדי שישחק שנה הבאה ביפו
cholo
הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
קיבל.ה  310 לייקים

דוגיס כתב: 06 מאי 2026, 20:28 לא מאשים אותו בחיים לא היה שחקן ובחיים גם לא יהיה. אני מאשים את האפס ששם אותו בהרכב במשחק כזה.
נסחפת מאוד חבר.
אל ים שחקן גרוע, אבל לקרוא לברדה אפס? איפה עפת
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

cholo כתב: 06 מאי 2026, 20:29 באמת שחשבתי שהוא התבגר והנה זה סוף סוף מתחבר, הוכיח לי ואני מקווה שלכל אחד במערכת אצלנו שהוא לא מתאים לסגל.
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס
פסדר, אמרו את זה באדום הקודם נגד ביתר, הפח הזה נשאר כאן לנצח
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

מקווה ששלחו במחצית מישהו לוולפסון לפנות את הדברים של האפס הזה. למפקיר כזה אין מקום בחדר הלבשה שלנו
Giovanni Giorgio
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
קיבל.ה  1091 לייקים

לא צריך להיגרר לשפה הזאת
הוא לא שחקן טוב, המאמן הרכיב אותו וממש לא בלית ברירה
האשם הוא המאמן
אל ים אוהב את הפועל על זה עוררין, הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב
long live the zapta
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

הוא השתפר מאוד בכדורגל, אבל כנראה שנשאר לו קבלת החלטות מטומטמת שכבר בגילו הצעיר גרמה לו לאדומים מיותרים. זה כבר הפך לטיקט שלו הגליצ׳ים החסרי אחריות שלו.
מה זה הגליץ׳ הזה? בשביל מי זה טוב? למה?
כמה משחקים הוא צריך בשביל ללמוד? כמה אירועים צריך בשביל ללמד בנאדם?
וכן, גם האשמה על ברדה. מי משאיר את הקשר האחורי, האגרסיבי היחיד שלנו שמתאים פיקס למשחק כזה? ברדה בישל את הדייסה.
סמל אישי של משתמש
בז'רנו
הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
קיבל.ה  931 לייקים

אם הוא לא מקבל אדום היום אנחנו צנצחים.
לעלות אותו ליציע ויום אחרי שהליגה מסתיימת למכור,להשאיל או לזרוק.
Mario
הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
קיבל.ה  468 לייקים

לא מספיק זיינת אותנו במהלך המשחק רואים אותו בערך דקה 75 נותן חצי חיוך.
לך תזדיין יא אפס שנה הבאה אני מקווה שתירקב בספסל של הפועל פ״ת
שליחת תגובה