אל ים. אשכול מקצועי
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.
אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.
אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3343 לייקים
ומי כן מתאים?צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.
אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
היה מעולה, משחק באמת מצוין. חוץ מהעבירה המיותרת שעשה על סף הרחבה שלנו לפני שהוחלף
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
El dudernio
- הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
- קיבל.ה 2062 לייקים
אחלה אל ים....
קשר אחורי זה אולי התפקיד הכי קשה היום בכדורגל המודרני ולכן עקומת השיפור בו היא האיטית מכולם.
כמעט ואין קשרים בטופ בגיל 20-21 כמו שהוא היה כשכולם כאן חתכו.
בכלל כל מי שהיה במונדיאלטו וכו הם שחקנים טובים. העמיסו עליהם הרבה והאוירה היתה רעילה זה מאןד פגע בהם אבל רובם לא אמרו את המילה האחרונה ברמה הארצית
קשר אחורי זה אולי התפקיד הכי קשה היום בכדורגל המודרני ולכן עקומת השיפור בו היא האיטית מכולם.
כמעט ואין קשרים בטופ בגיל 20-21 כמו שהוא היה כשכולם כאן חתכו.
בכלל כל מי שהיה במונדיאלטו וכו הם שחקנים טובים. העמיסו עליהם הרבה והאוירה היתה רעילה זה מאןד פגע בהם אבל רובם לא אמרו את המילה האחרונה ברמה הארצית
- צ'ימבויקה
- הצטרף: 06 ינואר 2022, 14:19
- קיבל.ה 1198 לייקים
קשר ישראלי אחורי מחליף בפרופיל יותר גבוה..
מודה שזו משימה לא פשוטה
עלי מוחמד למשל..
אולי נאור סבג או נדב נידם אפ מתישהו ייצא מהבית סוהר שנקרא. מכבי ת״א..
האם כל המשמיצנים, הטנפנים, מוציאי הדיבה המרושעים שאוכלים כעת את הכובע יערכו חשבון נפש?
האם שחקן הבית הבא שיעלה לבוגרים יזכה למעט חסד, הבנה וסבלנות? או שמא גם הוא יחטוף קיתונות של רפש, משטמה ודברי בלע מהמקלדת של אותם חלאות המין האנושי?
לצערי Boys will be boys וחלאות יהיו חלאות
האם שחקן הבית הבא שיעלה לבוגרים יזכה למעט חסד, הבנה וסבלנות? או שמא גם הוא יחטוף קיתונות של רפש, משטמה ודברי בלע מהמקלדת של אותם חלאות המין האנושי?
לצערי Boys will be boys וחלאות יהיו חלאות
-
דולימנגה99
- הצטרף: 15 ספטמבר 2024, 12:37
- קיבל.ה 232 לייקים
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
נתן משחק אחד נורמלי אחרי 5 שנים בבוגרים ואנשים פה מתחילים עם נאומים של "איפה אתם עכשיו אהה"
אנחנו פה, מי שרוצה צמרת לא יכול לבנות על אל ים כקשר 3-4 בהיררכיה, תפסיקו לעשות צחוק. מקווה שההופעה הטובה הזאת לא תעלה לנו ביוקר ושלא נצטרך לראות אותו במשחקים חשובים בעתיד
והסתלבט על נידם לא מתאים, נתן עונה מצוינת, הרבה יותר מוכשר ומתאים לקבוצה גדולה. סבג מבוגר אז פחות מעניין
אנחנו פה, מי שרוצה צמרת לא יכול לבנות על אל ים כקשר 3-4 בהיררכיה, תפסיקו לעשות צחוק. מקווה שההופעה הטובה הזאת לא תעלה לנו ביוקר ושלא נצטרך לראות אותו במשחקים חשובים בעתיד
והסתלבט על נידם לא מתאים, נתן עונה מצוינת, הרבה יותר מוכשר ומתאים לקבוצה גדולה. סבג מבוגר אז פחות מעניין
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
בצורה שהמועדון מתנהל מאז ספרא ופרימור, המקצוענות והתאמות לסטנדרטים גבוהים שלא היתה לנו מעולם(לא בדאבל ולא בשמאבל), ביכולת הכלה של תקלות וניטרול רעשי לחץ אוהדים(או הפחתת רעשי לחץ זה יותר מדוייק)
זה קרקע פוריה לצמיחה ומיצוי פוטנציאל של שחקנים. לכן גם אל ים משתפר גם בלי לזרוק אותו בהשאלה לעירוני דימונה. לכן הם מנהלים את הפועל ולא אוהדים מהפויירום שחייבים להחליט לזרוק או להשאיר מיידית אחרי כל משחק.
זה קרקע פוריה לצמיחה ומיצוי פוטנציאל של שחקנים. לכן גם אל ים משתפר גם בלי לזרוק אותו בהשאלה לעירוני דימונה. לכן הם מנהלים את הפועל ולא אוהדים מהפויירום שחייבים להחליט לזרוק או להשאיר מיידית אחרי כל משחק.
מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
-
CouchPotato
- הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
- קיבל.ה 146 לייקים
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
ספורי נראה לי היה הכי ידוע לשמצהCouchPotato כתב: ↑02 מאי 2026, 11:31אני זוכר כמה ירדו פה על ביבראס נאתכו. אשכרה חשבו שמכרנו שחקן פח במחיר מוגזם כשהוא עזב.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
נתן חצי שעה נגד הזונות בירוק מה עשים ממנו
-
מושקוביץ
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 13:27
- קיבל.ה 110 לייקים
לא הבנתי את הברך הזאת בחופשית. נראה שיותר ניסה לא לקבל מכה מהכדור מאשר לבעוט איכשהו לשער...
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
היחיד שנלחם
- הצטרף: 03 דצמבר 2025, 13:12
- קיבל.ה 71 לייקים
שאלוהים יסלח לי כמה שאני שונא את אל ים קנצפולסקי, ילד זין ,4 אדומים כבר בקריירה מאז שהוא אצלנו.
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
לא צריך לראות עוד דקה בהפועל
הבן זונה הזה יותר מידי פעמים הפקיר אותנו
הבן זונה הזה יותר מידי פעמים הפקיר אותנו
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
לך מאיתנו יא דיבוק, רק תלך לא רוצה לראות את הפרצוף גולם שלו.
ילד מטומטם וחסר אחריות, בושה שמשלמים ליצור הזה משכורת ככדורגלן.
ילד מטומטם וחסר אחריות, בושה שמשלמים ליצור הזה משכורת ככדורגלן.
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1201 לייקים
יש לו סוכן גאון. שחקן להפועל כפר סבא
- Spiderman
- הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
- קיבל.ה 270 לייקים
שיקרעו לו הרצועות כבר.
כמה מפגרים יש פה עשו ממנו שחקן שכחו במי מדובר.
בן של זונה
כמה מפגרים יש פה עשו ממנו שחקן שכחו במי מדובר.
בן של זונה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2070 לייקים
אשכול מקצועי?
באיזה מקצוע הוא?
באיזה מקצוע הוא?
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
-
NARKOTIKA
- הצטרף: 19 ינואר 2024, 08:56
- קיבל.ה 469 לייקים
אפילו אני התחלתי להאמין שהוא השתנה
שלא ייראה יותר דקה
איזה ביזיון של שחקן
שלא ייראה יותר דקה
איזה ביזיון של שחקן
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
השתנה עלק, כנראה ראה שיש גלים מחר ורוצה לקום מוקדם. תמיד היה מפקיר ותמיד יהיה מפקיר.
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1414 לייקים
שרשמתי את זה יצאו עלי פהshaharot כתב: ↑25 אפריל 2026, 22:34מה הקשר אם אני משלם עליו וכמה הוא עולהKingZivos כתב: ↑25 אפריל 2026, 22:14כי אתה משלם עליו מכיסך, או כי הוא עולה למועדון מילוני דולרים?
הוא שחקן ספסל, ישראלי, לא תופס מקום של זר, כמה קשרים אחוריים מוכשרים יותר אתה כבר חושב מוכנים להגיע להפועל להיות שחקני ספסל?
אני חושב שלהביא זר חזק על העמדה שלו להרכב סבבה מעולה ברכה, אם מביאים ישראלי מוכשר יותר להרכב- גם פצצה..
אבל לספסל בתור ישראלי כרגע אין הרבה יותר מדי אופציות
אני מדגיש- לספסל.
ספרא עם כסף גדול עשה לנו קפיצת מדרגה כנראה למקום 4 ואירופה
אני רוצה עונה הבאה לכוון ל1-3
ושאל ים עולה מהספסל בדרבי האחרון זה לא יקדם אותנו למטרה הזאת מצטער
אם רוצים לכוון לצמרת לאל ים לא צריך להיות מקום בסגל מצטער
-
ספרא טבא
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:06
- קיבל.ה 467 לייקים
אפס מאופס היה נשאר וימות ככה
עוף מפה
עוף מפה
כל משחק איתו אותו דבר
שיעיפו אותו כבר
שיעיפו אותו כבר
-
Kanta
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:34
- קיבל.ה 271 לייקים
בחיים לא שנאתי שחקן שלנו ככה.
מוכר אותנו כל פעם
מוכר אותנו כל פעם
-
Giovanni Giorgio
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
- קיבל.ה 1091 לייקים
יש לי ככ הרבה זכרונות גולש ככה ומקבל אדום וזה לא פחות מהזוי בהתחשב בכמות המשחקים ששיחק
long live the zapta
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
הייתי אופטימי לגביו והעדפתי אותו בהרכב, אבל אין ספק שהאדום הזה הוא סיבה מספיק טובה לשלוח אותו לעונת צינון בקבוצה קטנה. עדיין - לא שונא אותו, לא מתחבר לרעל, וחייבים להרגיע.
-
דוגיס
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:37
- קיבל.ה 480 לייקים
לא מאשים אותו בחיים לא היה שחקן ובחיים גם לא יהיה. אני מאשים את האפס ששם אותו בהרכב במשחק כזה.
-
shaolin232
- הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
- קיבל.ה 784 לייקים
70 מטר מהשער
למה לעשות פעולה חסרת היגיון כזאת
איפה השכל לעזאזל
למה לעשות פעולה חסרת היגיון כזאת
איפה השכל לעזאזל
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
באמת שחשבתי שהוא התבגר והנה זה סוף סוף מתחבר, הוכיח לי ואני מקווה שלכל אחד במערכת אצלנו שהוא לא מתאים לסגל.
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2747 לייקים
תמיד הדביל הזה חוטף אדום מול ביתר. מוכן לשלם כדי שישחק שנה הבאה ביפו
-
cholo
- הצטרף: 25 יוני 2023, 11:52
- קיבל.ה 310 לייקים
-
chimpfive
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
- קיבל.ה 509 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2923 לייקים
מקווה ששלחו במחצית מישהו לוולפסון לפנות את הדברים של האפס הזה. למפקיר כזה אין מקום בחדר הלבשה שלנו
-
Giovanni Giorgio
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 19:25
- קיבל.ה 1091 לייקים
לא צריך להיגרר לשפה הזאת
הוא לא שחקן טוב, המאמן הרכיב אותו וממש לא בלית ברירה
האשם הוא המאמן
אל ים אוהב את הפועל על זה עוררין, הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב
הוא לא שחקן טוב, המאמן הרכיב אותו וממש לא בלית ברירה
האשם הוא המאמן
אל ים אוהב את הפועל על זה עוררין, הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב
long live the zapta
-
dino
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
- קיבל.ה 3249 לייקים
הוא השתפר מאוד בכדורגל, אבל כנראה שנשאר לו קבלת החלטות מטומטמת שכבר בגילו הצעיר גרמה לו לאדומים מיותרים. זה כבר הפך לטיקט שלו הגליצ׳ים החסרי אחריות שלו.
מה זה הגליץ׳ הזה? בשביל מי זה טוב? למה?
כמה משחקים הוא צריך בשביל ללמוד? כמה אירועים צריך בשביל ללמד בנאדם?
וכן, גם האשמה על ברדה. מי משאיר את הקשר האחורי, האגרסיבי היחיד שלנו שמתאים פיקס למשחק כזה? ברדה בישל את הדייסה.
מה זה הגליץ׳ הזה? בשביל מי זה טוב? למה?
כמה משחקים הוא צריך בשביל ללמוד? כמה אירועים צריך בשביל ללמד בנאדם?
וכן, גם האשמה על ברדה. מי משאיר את הקשר האחורי, האגרסיבי היחיד שלנו שמתאים פיקס למשחק כזה? ברדה בישל את הדייסה.
- בז'רנו
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
- קיבל.ה 931 לייקים
אם הוא לא מקבל אדום היום אנחנו צנצחים.
לעלות אותו ליציע ויום אחרי שהליגה מסתיימת למכור,להשאיל או לזרוק.
לעלות אותו ליציע ויום אחרי שהליגה מסתיימת למכור,להשאיל או לזרוק.
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
לא מספיק זיינת אותנו במהלך המשחק רואים אותו בערך דקה 75 נותן חצי חיוך.
לך תזדיין יא אפס שנה הבאה אני מקווה שתירקב בספסל של הפועל פ״ת
לך תזדיין יא אפס שנה הבאה אני מקווה שתירקב בספסל של הפועל פ״ת

