עונת המלפפונים 26/27

פורום אוהדי הפועל תל אביב
נעול
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אהלן אהלן

הפלייאוף אומנם לא גמור אבל כבר התחילו לצוץ לא מעט שמות בימים האחרונים ולדעתי זה זמן לגיטימי לפתוח את הנושא הזה שכולם (לא) אוהבים

בפעם הקודמת היה פה shit show לא קטן לכן אשמח שכאשר אנשים מביאים שמות/שמועות הם יציינו מאיפה זה מגיע (טוויטר, אינסטגרם, טלגרם, ספורט 5 וכו)

=========
1. יונתן פרבר - שמועות שסגר בהפועל לעונה הקרובה לאחר שסירב להאריך חוזה בהפועל חיפה (ספורט 5)

2. אוגריסה - שמועות מפי כמה מקורות (ספורט 1, ynet) שהמועמדות שלו נבחנת בהפועל ותלויה בתפוקה של בואטנג בפלייאוף (חשוב לציין שיש שמועות שבית״ר חזק בתמונה במירוץ עליו)

3. אברטון בלה - חברו של קרייב לשעבר בלבסקי סופיה שעל פי ספורט 5 וכתבות בבולגריה מועמד אלינו (מועמד לעוד מספר קבוצות כמו מכבי חיפה לפי ספורט 5) מסיים חוזה בקיץ 2027 בלבסקי

4. אופק עובדיה - היה שחקן נוער של הפועל ומועמד לחזור אלינו בעונה הבאה ממכבי הרצליה (על פי ספורט 5)

5. תומר יוספי - לא חושב שיש צורך להרחיב בהרבה, דובר עליו רבות העונה ורבות השמועות שהפועל ינסו לסגור איתו בקיץ (ספורט 5, ynet)
אף לא צעד לאחור :hapoel:
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2082 לייקים

יש פה כמה שמות טובים מאוד. אבל משגע אותי איך אף אחד פה לא קשר 50-50 שזה בדיוק העמדה שאנחנו הכי צריכים
איתן
הצטרף: 15 דצמבר 2025, 13:45
קיבל.ה  19 לייקים

חייב קשר 50-50 ברמה(זר או אבו פאני כי אין ישראלי אחר ברמה)
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

איתן כתב: 22 אפריל 2026, 20:43 חייב קשר 50-50 ברמה(זר או אבו פאני כי אין ישראלי אחר ברמה)
יש לך את אלקוקין וקרייב, מה שחסר זה קשר אחורי וקשר התקפי
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  4589 לייקים

היה שחקן בשנים האחרונות שגם אנחנו וגם ביתר רצינו כביכול, ובסוף הגיע אלינו?
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

7even כתב: 22 אפריל 2026, 21:12 היה שחקן בשנים האחרונות שגם אנחנו וגם ביתר רצינו כביכול, ובסוף הגיע אלינו?
מאיימבו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בן לוז
הצטרף: 18 יוני 2023, 12:03
קיבל.ה  737 לייקים

אנחנו ביוני?
מוקדם מדי לאשכול הזה.. קודם צריך להבטיח אירופה
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

בן לוז כתב: 22 אפריל 2026, 21:18 אנחנו ביוני?
מוקדם מדי לאשכול הזה.. קודם צריך להבטיח אירופה
הפלייאוף היה צריך להסתיים בעוד 20 יום אבל בגלל המלחמה זה התארך קצת

מה גם שכמו שאתה רואה מתחילים לצאת שמות ושמועות מה שהופך את זה ללגיטימי (שנה שעברה האשכול נפתח בחמישי לאפריל) לדבר על זה
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
רווי
הצטרף: 03 ספטמבר 2023, 14:32
קיבל.ה  1549 לייקים

7even כתב: 22 אפריל 2026, 21:12 היה שחקן בשנים האחרונות שגם אנחנו וגם ביתר רצינו כביכול, ובסוף הגיע אלינו?
ישראל זגורי
OMG עווופררר
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

כמו בפעם הקודמת שפתחת אשכול מלפפונים הרבה לפני הזמן
ננעל
נעול