מרקוס קוקו וולקאם

פורום אוהדי הפועל תל אביב
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

RedDrifter כתב: 19 אפריל 2026, 23:53 היה קצת פחות מורגש במשחק הזה משאר הדרבים

יש לו בעיה רצינית עם צהובים, הוא יכול וצריך לקבל צהוב במאצ׳ אפים מול וארלה כי אין מה לעשות, הבן זונה מהיר אבל ראבק, למה אתה מאבד את הראש? הוא תמיד מקבל צהוב כל כך סתמי שמגביל אותו בפיזיות - אין בעיה שתקבל צהוב, אבל תקבל אותו כשאין ברירה
לא היתה עבירה שם
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

אוגוסטוס היל כתב: 19 אפריל 2026, 23:54 לקח לו חצי שעה בערך ללמוד את וארלה ואז השתפר מאוד
חוץ מבגול שזה באסה, אחרי זה לא עבר אותו בכלל, סגר אותו טוב
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

כרובית כתב: 20 אפריל 2026, 00:18
אוגוסטוס היל כתב: 19 אפריל 2026, 23:54 לקח לו חצי שעה בערך ללמוד את וארלה ואז השתפר מאוד
חוץ מבגול שזה באסה, אחרי זה לא עבר אותו בכלל, סגר אותו טוב
הוא מאוד התקשה מולו בשלושים הדקות הראשונות. אחרי זה קיבל קצת יותר עזרה.
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

משחק לא טוב בכלל שלו היום
אף לא צעד לאחור :hapoel:
וינסנט
הצטרף: 01 יוני 2023, 13:29
קיבל.ה  533 לייקים

לא יודע לתקוף, כדורים פשוטים הוא מוסר רק לשחקנים של היריבה
chimpfive
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:22
קיבל.ה  509 לייקים

ממש מבאס
Money
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
קיבל.ה  1184 לייקים

המשחק הכי גרוע שלו בהפועל
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
אסון למכבי
הצטרף: 02 ינואר 2021, 13:41
קיבל.ה  156 לייקים

כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
אוף אבל אני בת
תשמע יאזן לא בסגל כבר איזה שלושה משחקים אז פחות, אני גם לא אוהבת את למקין בעמדה הזו אבל מרגישה שאין ברירה
כי מה שקורה מאבדים את קוקו בימים ואז מאבדים אותו גם בשמאל וזה קצת נורא
היום הא עלה עם קוקו בשמאל ואלטמן בשמאל וזה הפך להיות אגף מזעזע
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25
כרובית כתב: 02 מאי 2026, 23:19 רק שלא ישים אותו בשמאל נגד ביתר בבקשה למה זה לא זה בצד הזה
עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

RedDrifter כתב: 03 מאי 2026, 09:23
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20
אסון למכבי כתב: 02 מאי 2026, 23:25

עכשיו אין ברירה. אתה מעדיף שם את יזאן?
בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן
כשיאזן עוד שיחק אני העדפתי אותו על מורגן (כמגן כמובן). בינתיים גם מורגן לא שיחק הרבה, ואולי עדיף את למקין למרות שהוא לא מספיק הגנתי לדעתי. ואחרי כל זה, יש לי ביקורת על בחירת העמדות של ברדה, אבל אני די סומך עליו מבחינת בחירת השחקנים בהרכב ובסגל לפי כושר או יכולת שהוא מזהה. אל ים וארצ'ל הם דוגמאות טובות לשחקנים שהוכיחו את עצמם אחרי שלא ראו הרבה דשא.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:37
RedDrifter כתב: 03 מאי 2026, 09:23
בונדר כתב: 03 מאי 2026, 09:20

בגדול אני כן, אבל נראה שברדה התייאש ממנו לגמרי והוא לא שיחק כבר המון זמן.
ומה עם מורגן? הוא לא שיחק מאז נתניה לדעתי אבל לפחות הגנתית הוא טוב על קוקו בשמאל ובכללי טוב על יאזן
כשיאזן עוד שיחק אני העדפתי אותו על מורגן (כמגן כמובן). בינתיים גם מורגן לא שיחק הרבה, ואולי עדיף את למקין למרות שהוא לא מספיק הגנתי לדעתי. ואחרי כל זה, יש לי ביקורת על בחירת העמדות של ברדה, אבל אני די סומך עליו מבחינת בחירת השחקנים בהרכב ובסגל לפי כושר או יכולת שהוא מזהה. אל ים וארצ'ל הם דוגמאות טובות לשחקנים שהוכיחו את עצמם אחרי שלא ראו הרבה דשא.
אמת

אני רואה 2 אופציות לבית״ר

או מורגן כמגן שמאל או ארצ׳ל בלם וצ׳קו מגן שמאל (חייבים מקסימום כיסוי על אצילי אסור לתת לו לנשום)

קוקו על אצילי לא נראה לי כמו רעיון טוב ובכללי קוקו מעט בירידה ולכן עדיף שיהיה בעמדה הטבעית שלו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

מורגן היה פצוע, לא יודעת אם כשיר
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2978 לייקים

המשחק הכי טוב שלו בהפועל, היה בכל מקום
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

אחלה קוקו באמת תנו לו לשחק בימין ושחררו ממנו בשמאל
אף לא צעד לאחור :hapoel:
סמל אישי של משתמש
Shacham
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 13:51
קיבל.ה  1119 לייקים

מחצית ראשונה רעה, מחצית שניה אדירה.
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1335 לייקים

שחקן אדיר
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1885 לייקים

זה קטע כזה ששחקן מצליח הכי הרבה כשהוא משחק בתפקיד שלו
סמל אישי של משתמש
בעל(ת) האוב
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 12:51
קיבל.ה  298 לייקים

Shacham כתב: 06 מאי 2026, 22:59 מחצית ראשונה רעה, מחצית שניה אדירה.
נכון מאוד.
רינגו סטאר המלך

"כל מקרה מוות הוא כישלון של מדע הרפואה" (נדמה לי שאמר את זה המשורר דוד אבידן, אבל לא בטוח).
איתן
הצטרף: 15 דצמבר 2025, 13:45
קיבל.ה  19 לייקים

הכי טוב על הדשא
נערך לאחרונה על ידי איתן ב 09 מאי 2026, 23:45, נערך פעם 1 בסך הכל.
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  634 לייקים

שחקן ברמה גבוה
פומפה
הצטרף: 12 ינואר 2021, 15:16
קיבל.ה  765 לייקים

היה היום תחנה אחרונה בהגנה
צריך לתת קצת ייתר בהתקפה אבל יופי של שחקן
CouchPotato
הצטרף: 15 אוגוסט 2025, 15:51
קיבל.ה  146 לייקים

לשחק נגדו זה כמו לרוץ לתוך קיר.
D&3
הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
קיבל.ה  1793 לייקים

אז ככה נראית הופעה של שחקן ליגה צרפתית בליגה שלנו
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

לא זוכר מתי היה לנו מגן ימני ברמה הזאת, אם בכלל
אלון1
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
קיבל.ה  323 לייקים

לא רוצה לרשום משהו שטותי
אבל הבנאדם לדעתי רמה מעל פנסטיל
אי אפשר לעבור אותו
כושר מדהים
קצת אם היה תומך בהתקפה מרים פעם פעמיים במחצית קרוס טוב
זה חלום
אבל ענק ענק
אדום
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
קיבל.ה  1201 לייקים

בינגו
אוגוסטוס היל
הצטרף: 07 ינואר 2021, 23:02
קיבל.ה  1632 לייקים

אגב, נכון שללויזו נרשם הבישול, אבל החלק של קוקו בגול הרבה יותר משמעותי
סמל אישי של משתמש
הפועל
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
מיקום: מהורהר על גדות הירקון
קיבל.ה  2190 לייקים
יצירת קשר:

יש בבית הספר היסודי של הילד שלי איזה בן 15 שכל הזמן בא לשחק איתם. ככה זה נראה בגדול.
פשוט רמה מעל הליגה הזאת, בבירור לא שייך לפה
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2923 לייקים

לא האמנתי שהוא יהיה כל כך טוב, כיף שהוא כאן
סמל אישי של משתמש
ההוא שאמרו לו
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
קיבל.ה  1343 לייקים

היה נהדר היום
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  441 לייקים

המגן הכי טוב שלנו ב20 השנה האחרונות, אולי למעט 11 גולים של בן דיין בדאבל.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
RedDrifter
הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
מיקום: אוסישקין
קיבל.ה  931 לייקים

החומה ה(סינית)צרפתית שלנו בלתי ניתן לעבור אותו
אף לא צעד לאחור :hapoel:
shaolin232
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 20:34
קיבל.ה  784 לייקים

משחק מדהים
הגורם לגול המשמעותי שלנו עם המסירה ללואיזו
לדעתי הוא פשוט קיבל הנחיות לא לתקוף
כי שהוא רץ קדימה מאוד קשה לעצור אותו
ובנוסף עמד לבד המון פעמים בהגנה והצליח
טכנית לארז
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 20:21
קיבל.ה  2827 לייקים

באמת משחק מדהים.
דריבל ענק על מפתן השש עשרה
כולנו ניצבים בהצגה של מורן מאירי
סמל אישי של משתמש
Hapolo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 20:16
קיבל.ה  1105 לייקים

קרנף
רדיוס לבית"ר!
dino
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 11:17
קיבל.ה  3249 לייקים

שחקן ענק ולא רק מהיום(או אתמול נכון לכתיבת שורות אלו)
כיף לראות אותו משחק, את האלגנטיות האופיינית לכדורגלנים צרפתים. חכם, לא נלחץ בכלל מלחץ.
שליחת תגובה