מונאקו בחוץ - שישי 20:30
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
לא שומרים בכלל
כל סל שלשה פנויה או לייאפ
כל סל שלשה פנויה או לייאפ
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
אולי נשאיר אותם שוב חופשיים מ3 מה אתם אומרים הפועל? זה קרה רק 20 פעם עד עכשיו
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
נראה לי מכתוב שעוד סדרה עם המאמן הזועף של ולנסיה
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
יש פה קבוצה אחת שרוצה, הקבוצה אחת שמשדרת שעשתה את שלה לעונה, לא שומרת, לא לוקחת ריבאונד ונמצאת בעס"ק.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
הגנה של שרמוטות כזאת לא ראיתי הרבה זמן
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
אנחנו עם 4 שחקנים יותר, תעשה עבירות יא מזדיינים
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
אם כבר החליטו לוותר, אז שיכניס את ים מדר
לא יודע מה הם אכלו בחדר הלבשה או מה עבר שמה.
מהשנייה הראשונה ראיתי שמשהו באנרגיות לא שמה.
הפועל לא תנצח את המשחק הזה.
מהשנייה הראשונה ראיתי שמשהו באנרגיות לא שמה.
הפועל לא תנצח את המשחק הזה.
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8938 לייקים
איזה ביזיון.
אולי איטודיס גם ישנה משהו במקום לעשות תנועות עם הידיים?
אולי איטודיס גם ישנה משהו במקום לעשות תנועות עם הידיים?
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
תתחילו לשמור יא בני זונותגביזון כתב:הגנה של שרמוטות כזאת לא ראיתי הרבה זמן
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
מזכיר את המשחק נגד באסקוניה
כל התקפה סל
כל התקפה סל
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
איזה ביזיון. למה להתבזות ככה תשמרו
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
למה אנחנו רוצים סדרה עם ריאל כוסאמא שלכם למה?
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
בדרך לקבל 65 נקודות במחצית
גם בערב כזה הוא אפילו לא ינסה להשתמש בסגל שלו אה, 9 שחקנים ברוטציה מקסימום וימות העולם
גם בערב כזה הוא אפילו לא ינסה להשתמש בסגל שלו אה, 9 שחקנים ברוטציה מקסימום וימות העולם
-
קובי
- הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
- קיבל.ה 747 לייקים
מנומסים לא נעים להם לסחוט עבירות ממונקו
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
אם היה לו אופי של מאדרפאקר ולא של ילד כנסייה הוא לא היה באירופה
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 469 לייקים
היה ברור שתהיה ירידת מתח אחרי הדרבי, אבל זו התרסקות מתח. כאילו הם במשחק אימון בפתיחת העונה מבחינת האינטנסיביות.
-
Adom_Adom
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
- קיבל.ה 635 לייקים
שוב באים למשחק ראווה במקום לשחק כמו שצריך
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
קבוצה שהיא מאניה דיפרסיה. משחק אחד מתבזה מול באסקוניה ומפגינה אימפוטנציה מרשימה, משחק הבא מנצחת בשיניים את פנאתנייקוס, נותנת מלחמה בדרבי ואז עולה ככה למשחק הזה.
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2050 לייקים
ואחרי כל התשבוחות שעפו על איטודיס מאז הבטחת העלייה - אין מתיש כמו ניהול הרוטציה שלו. תשתמש בסגל שלך רבאק
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 469 לייקים
התקווה שלי שהמשחק עוד צעיר. שנצליח לצאת בפיגור סביר להפסקה ושנצא קבוצה אחרת למחצית השניה.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
שופטים שרמוטות
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
שנה הבאה אפשר בבקשה להביא 4 שלוקח ריבאונד? דחוף
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
שיוריד את רנדולף. אלוהים יודע למה הבאנו אותו
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2088 לייקים
טוב מפסידים פה
להתפלל שולנסיה יפסידו
להתפלל שולנסיה יפסידו
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
וואסה החוצה דחוף
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2764 לייקים
כלום וזאת הבעיה. הוא לא תורם כלום.
בכללי כדורסל נורא של העפת שלשות
עכשיו הוא בדיוק איבד כדור מכדרור ואכל שלשה בפנים
נערך לאחרונה על ידי Red_man ב 17 אפריל 2026, 21:18, נערך פעם 1 בסך הכל.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5211 לייקים
אוטורו ישן בהגנה.
המשחק הזה מתחיל להיות גמור, תנו לבלייקני ולכו לאונן בצד.
לא רוצים לשמור לא צריך.
בלי קשר השופטים לא שורקים לנו שום עבריה.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
המשחק הזה מתחיל להיות גמור, תנו לבלייקני ולכו לאונן בצד.
לא רוצים לשמור לא צריך.
בלי קשר השופטים לא שורקים לנו שום עבריה.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי גביזון ב 17 אפריל 2026, 21:19, נערך פעם 1 בסך הכל.
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
הקבוצה הזאת יכלה להגיע רחוק מאוד, מאוד במפעל העונה
הקיבעון של איטודיס זה הדבר היחיד שמונע מאיתנו
הקיבעון של איטודיס זה הדבר היחיד שמונע מאיתנו
