מונאקו בחוץ - שישי 20:30

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  469 לייקים

המשחק עוד רגע מתחיל ואין אשכול. התנצלותי אם עברתי על איזה חוק בלתי כתוב.

הפועל במשחק על מיקום - נצחון ואנחנו במקום הרביעי עם עלאק ביתיות נגד פנרבחצ׳ה, הפסד ואנחנו ללא יתרון נגד פנרבחצ׳ה, ריאל או ולנסיה.
gershon
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 11:45
קיבל.ה  380 לייקים

יאללה הפועל!
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

יאללה הפועל מלחמה!
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2764 לייקים

חשוב לנצח הערב
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

יאללה הפועל!!!

Sent from my 22101320G using Tapatalk

סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  469 לייקים

מירוטיץ לא משחק. הם עולים עם שבעה שחקנים בסגל?
סמל אישי של משתמש
Brilliant
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
קיבל.ה  469 לייקים

טעות שלי, הם היו שמונה במשחק (הנצחון) נגד ברצלונה בלעדיו.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

איזה כיף לראות משחק בלי הסכין על הצוואר סוף סוף
Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

הם עם 8 שחקנים, איטודיס ישחק עם רוטציה של 8 שחקנים
סה"כ משחק שקול
סמל אישי של משתמש
מילפורד
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
קיבל.ה  3924 לייקים

יש להם את:
ג׳יימס, שטרזל, אוקובו, דיאלו, בגראן, בלוסומגיים, ת׳ייס והייז.

שחקנים אחד אחד, אבל זה כל הסגל.
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

הצגת שחקנים טופ יורוליג יש להם
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

הרבה, הרבה, הרבה חדירות לסל בתקווה להרבה עבירות שלהם
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

55 שלהם נראה כמו טיילר אניס WTF
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

התקפה ראשונה שהם לא מסיימים בסל
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 17 אפריל 2026, 20:32 55 שלהם נראה כמו טיילר אניס WTF
היינו מתים
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

מי אמר שהמשחק הזה לא חשוב למונאקו הם פתחו בטירוף אנחנו נראים בהלם חייבים להתעורר
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

לא נגיע רחוק עם איש בחמישיה
צריך להתחיל לפתוח בפלייאוף עם בלייקני כמו שהיה נגד מכבי
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

חייבים להוציא מהם עבירות הם עם סגל סופר קצר

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

מזל שניצחנו את הדרבי
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

מה יהיה עם ההחטאות של אוטורו מתחת לסל?

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Xavi
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
קיבל.ה  2088 לייקים

אוטורו לא בפוקוס
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

אוטורו על 2/6 מטווח סנטימטר.
מה יהיה?
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

מה זה הבדיקה בשקל הזאת של השופטים?
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
lior777
הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
קיבל.ה  265 לייקים

אין מה לומר אחלה איש זה בואו ניתן לו חוזה לעוד 5 שנים
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

רבע רע
nirgo
הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
קיבל.ה  757 לייקים

חושך
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אייקיו כדורסל שלילי יש לויינרייט, נס שהבטחנו עוד עונה איתו בחמישייה
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

אם נמשיך לסרוק סתם ל3 אפשר לחזור לסופיה

Sent from my 22101320G using Tapatalk

Flamengo
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
קיבל.ה  244 לייקים

מרגיש כמו סוג של האנגאובר
Adom_Adom
הצטרף: 27 אפריל 2024, 12:23
קיבל.ה  635 לייקים

למה אנחנו כאלה גרועים
Gania23
הצטרף: 28 אפריל 2024, 14:13
קיבל.ה  221 לייקים

נראה שהפלייאוף מספיק להם , לא מעוניינים להשיג מעבר
ארז שדה
הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
קיבל.ה  1586 לייקים

פתיחה גרועה שלנו
אני מודאג
סמל אישי של משתמש
פרימו לוי
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
קיבל.ה  2050 לייקים

איש 0 מ9 לשלוש בארבעת המשחקים האחרונים כולל היום
אולי עדיף למסור לבלייקני לזריקה משלוש חברים
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

רסקין מתמוגג מאושר, אומר הרבה על הרבע הזה.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

רבע זוועה
הוקיץ'
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
קיבל.ה  8938 לייקים

יש פה קבוצה אחת שבאה לשחק, וזו לא זאת שמקבלת משכורות בזמן.
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

רדומים, מפוזרים
רע, רע מאוד
סמל אישי של משתמש
גביזון
הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
קיבל.ה  5211 לייקים

לא לזרוק מבחוץ, לחדור ולשחק לצבע להוציא מהם עבירות ולעשות סלים מתחת חסל

Sent from my 22101320G using Tapatalk

שליחת תגובה