קולין מלקולם
-
Money
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 22:00
- קיבל.ה 1184 לייקים
לשחרר
לא חושב שיכול לתרום גם נגד גליל/נתניה/רעננה
לא חושב שיכול לתרום גם נגד גליל/נתניה/רעננה
- KingAlpaca
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 15:08
- קיבל.ה 2072 לייקים
שטויות
האדום הצורר:
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
גם הבוסטר שלא ניתן כמעט בשום מקום במערב וכבר ניתן לשליש מהאוכלוסייה כאן זה רק בגלל שישראל הצליחה להשיג את החיסונים לפני כולם? אתה מאמין לחרטוטים של עצמך?
מי אנחנו? אנחנו בית"ר!
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2042 לייקים
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2928 לייקים
-
Redcow
- הצטרף: 31 ינואר 2026, 01:59
- קיבל.ה 100 לייקים
הוא לא הבעיה אבל גם לא הפתרון. למען האמת גם בתחילת העונה לא הבנתי את ההחתמה שלו ועד עכשיו אני לא מבין. אחלה גבר, שחקן כדורסל סביר, גיא פלטין משודרג עם אפרו. לא השחקן שהיינו צריכים בטח שיש את איש. שהם ביחד על המגרש קשה מאוד לייצר נקודות והם תופסים אותו תפקיד. 4 במקומו בתחילת העונה היה משפר משמעותית, מה שהופך את כל העניין לעוד יותר לא ברור אם לא הייתה כוונה להשאיר את קאבוקלו ועדיין החתימו את מלקולם
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
אתה לא יכול להרשות לעצמך שחקן שמשחק 36 דקות במשחק אבל לא יכול לתרום התקפית שום דבר.
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
eשיחק אמש 36 דקות. קלע 9 נקודות רובן במחצית הראשונה.יותם שירן הלא מקורי כתב: ↑04 פברואר 2026, 08:20 אתה לא יכול להרשות לעצמך שחקן שמשחק 36 דקות במשחק אבל לא יכול לתרום התקפית שום דבר.
היה חייב לקבל מנוחה הולמת ולא קיבל.
איטודיס שגה כשלא שילב את פלטין במקומו, לפחות למספר דקות.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
הדבר הזה שווה הקפצה של האשכול…
אגב, היה אחלה היום בלי קשר לזה.
-
עד המ!!ת הפועל
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
- קיבל.ה 1044 לייקים
היה טוב מאוד ונתן סל שבחיים לא ראיתי LOL
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3364 לייקים
אין יותר מזהמילפורד כתב:
הדבר הזה שווה הקפצה של האשכול…
אגב, היה אחלה היום בלי קשר לזה.
לאאא,ישששש
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 469 לייקים
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3364 לייקים
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 469 לייקים
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1938 לייקים
יש לו יד סבירה מאוד לשלוש (בטח יותר מאיש) ועדיין הוא לעיתים מתעקש לעשות פייק ואז חיתוך לתוך הצבע, שהרבה פעמים נגמר באיבוד.
לא ברור לי למה.
לא ברור לי למה.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
-
Flamengo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
- קיבל.ה 244 לייקים
-
אדום ותיק
- הצטרף: 29 נובמבר 2020, 19:06
- קיבל.ה 1392 לייקים
אמש היה לו משחק די סולידי. שיחק רק כ 23 דקות. זה שחקן שבמשחק רגיל עובר את ה 30 דקות כמו עם מילנו שם עבר את ה 33 דקות. בדכ קולע הרבה יותר מה 3 נקודות של אמש.
בכלל, ההצטרפות של קסלר והמשחק ההגנתי המשובח שלו, פותחת מרחב אפשרויות גדול יותר לאיטודיס כי יש לו כרגע 3 בולדוגים הגנתיים.
בכלל, ההצטרפות של קסלר והמשחק ההגנתי המשובח שלו, פותחת מרחב אפשרויות גדול יותר לאיטודיס כי יש לו כרגע 3 בולדוגים הגנתיים.
השיא - זכיה באליפות במעוז הפאשיזם הירושלמי!
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
אם נעשה ונשמע ונשתוק ונציית, גם לומר בוקר טוב יחשב פה לחטא! (טרטיף, מולייר)
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2042 לייקים
אין לי משהו מיוחד להגיד אבל מגיעה לו מילה טובה והקפצה של האשכול. היה מעולה ברבע הרביעי
-
Nati
- הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
- קיבל.ה 3364 לייקים
והפעם אף אחד לא יגיד שזה היה במקרהבני12 כתב:פעם שניה עם שלשה מהחצי

-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
משחק bounce back יפה מאד שלו עם מהלכים מצויינים
יחד, רק יחד! 
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
רק רוצה לציין , שבשלשה מהחצי בסוף הרבע השלישי , היה גם פאול של הרננגומז.
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
שימו לב להודעה הראשונה בעמוד הזה 
קורה ששחקנים בתקופות פחות טובות, חברים.
הבחור נותן כבר 4 משחקים פנומנלים, לא פחות.
הגנתית. לא מעט התקפית.
קורה ששחקנים בתקופות פחות טובות, חברים.
הבחור נותן כבר 4 משחקים פנומנלים, לא פחות.
הגנתית. לא מעט התקפית.
יחד, רק יחד! 
-
Flamengo
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 19:52
- קיבל.ה 244 לייקים
פורח בעמדה מספר 4 .
אוהב לקבל אסיסטים מג'ונס מתחת לסל.
אוהב לקבל אסיסטים מג'ונס מתחת לסל.
- Spiderman
- הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
- קיבל.ה 270 לייקים
העלה רמה במשחקים האחרונים, בעיקר בצד ההתקפי.
אחלה קולין, בולדוזר הגנתי.
אחלה קולין, בולדוזר הגנתי.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים

השלשה שנתנה לנו את המשחק