אין דבר יותר שנוא ממ*בי תא
- iamgabormarton
- הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
- קיבל.ה 706 לייקים
לא יודע מה אנשים רואים אני ראיתי אתמול משתי הקבוצות כדורסל שלא שונה מהכדורסל שלנו
שום תרגיל ושום כלום ,זריקת שלשות ואם נכנס אז אחלה
המחלה ניצחו כי שחקני באיירן עשו מיציץ לקראת הסוף עם כמה איבודים מפגרים
שום תרגיל ושום כלום ,זריקת שלשות ואם נכנס אז אחלה
המחלה ניצחו כי שחקני באיירן עשו מיציץ לקראת הסוף עם כמה איבודים מפגרים
-
shaharot
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
- קיבל.ה 1416 לייקים
זה נכון מאודMaor כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:25 אני לא חושש מהיכולת שלהם והאמת לא כל כך מעניין אותי אם הם יעשו פלייאין או לא.
אבל תראו מה קורה שם, הנהלה שמסוכסכת אחד עם השני, רכש מביך, שמים מקלות למאמן שנחשב סמל במועדון, מחירי כרטיסים בשמיים ובגדול רחוקים שנות אור מהקבוצה ההישגית שהם היו פעם ביורוליג.
ועדיין אחרי כל זה, כל משחק הם סולד האוט קל. זה הכוח שלהם, ככה הם מנצחים, לא השיטה של עודד והמצאות אחרות.
ואצלנו.. מגמה הפוכה. זה לא עניין של רכש זה עניין של להתאחד סביב הקבוצה.
הם ב6-0 בבית מאז שחזרו המשחקים לארץ
ניצחו 8 את וילרבאן (היה 3 הפרש 2 דקות לסוף)
ניצחו 3 את ולנסיה
ניצחו 3 את זלגריס
ניצחו 4 את פאו
ניצחו 2 את פרטיזן
ניצחו 5 בהארכה את באיירן
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
יש כמה גורמים לזה שאתה מתעלם מהםMaor כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:25 אני לא חושש מהיכולת שלהם והאמת לא כל כך מעניין אותי אם הם יעשו פלייאין או לא.
אבל תראו מה קורה שם, הנהלה שמסוכסכת אחד עם השני, רכש מביך, שמים מקלות למאמן שנחשב סמל במועדון, מחירי כרטיסים בשמיים ובגדול רחוקים שנות אור מהקבוצה ההישגית שהם היו פעם ביורוליג.
ועדיין אחרי כל זה, כל משחק הם סולד האוט קל. זה הכוח שלהם, ככה הם מנצחים, לא השיטה של עודד והמצאות אחרות.
ואצלנו.. מגמה הפוכה. זה לא עניין של רכש זה עניין של להתאחד סביב הקבוצה.
1. אין מה לעשות, פוטנציאל הקהל שלהם נכון להיום הוא פי כמה וכמה מהפועל. גם אם 5,000 יחרימו עדיין יהיה מלא.
2. המסורת במפעל משחקת תפקיד. היורוליג תמיד היה מבחינתם הקרם דה לה קרם. גם כשהם סיימו בתחתית של התחתית המשחקים שלהם היו די מלאים.
3. את הרוב המוחלט של הקהל שם לא מעניין כלום חוץ ממשחקי בית ביורוליג וסדרת הגמר בישראל. זהו. אני בספק אם חלק גדול מהם יודע איזה מקום מכבי במפעל.
4. יש להם ערוץ בית שמפמפם כבר 20 שנה בערך משחקים שלהם ללא הפסקה. תרצה או לא זה משפיע מאד מאד מאד.
יחד, רק יחד! 
-
Redcow
- הצטרף: 31 ינואר 2026, 01:59
- קיבל.ה 100 לייקים
כדאי לקבוע תור לאופטיקאיiamgabormarton כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:47 לא יודע מה אנשים רואים אני ראיתי אתמול משתי הקבוצות כדורסל שלא שונה מהכדורסל שלנו
שום תרגיל ושום כלום ,זריקת שלשות ואם נכנס אז אחלה
המחלה ניצחו כי שחקני באיירן עשו מיציץ לקראת הסוף עם כמה איבודים מפגרים
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
צריך לקרוא לילד בשמו עושה רושם שהרבה אוהדים מפריע שאנחנו קבוצה עם כסף והם מתגעגעים למה שיה פעם , כל הקישקושים על קרע וכו זה שטויותMaor כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:25 אני לא חושש מהיכולת שלהם והאמת לא כל כך מעניין אותי אם הם יעשו פלייאין או לא.
אבל תראו מה קורה שם, הנהלה שמסוכסכת אחד עם השני, רכש מביך, שמים מקלות למאמן שנחשב סמל במועדון, מחירי כרטיסים בשמיים ובגדול רחוקים שנות אור מהקבוצה ההישגית שהם היו פעם ביורוליג.
ועדיין אחרי כל זה, כל משחק הם סולד האוט קל. זה הכוח שלהם, ככה הם מנצחים, לא השיטה של עודד והמצאות אחרות.
ואצלנו.. מגמה הפוכה. זה לא עניין של רכש זה עניין של להתאחד סביב הקבוצה.
-
בני12
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
- קיבל.ה 3054 לייקים
מדופלם?Redcow כתב: ↑13 פברואר 2026, 10:03כדאי לקבוע תור לאופטיקאיiamgabormarton כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:47 לא יודע מה אנשים רואים אני ראיתי אתמול משתי הקבוצות כדורסל שלא שונה מהכדורסל שלנו
שום תרגיל ושום כלום ,זריקת שלשות ואם נכנס אז אחלה
המחלה ניצחו כי שחקני באיירן עשו מיציץ לקראת הסוף עם כמה איבודים מפגרים
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2087 לייקים
זה שהתקשורת מפמפמת שזה סולד אאוט לא אומר שזה נכון. רואים במשחקים שלהם יציעים רבע ריקים ומאוחרי הסלים קצת מושבים ריקים. נכון שמביאים יותר מאיתנו אבל לא סולד אאוט כמו שהתקשורת רוצה להציגMaor כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:25 אני לא חושש מהיכולת שלהם והאמת לא כל כך מעניין אותי אם הם יעשו פלייאין או לא.
אבל תראו מה קורה שם, הנהלה שמסוכסכת אחד עם השני, רכש מביך, שמים מקלות למאמן שנחשב סמל במועדון, מחירי כרטיסים בשמיים ובגדול רחוקים שנות אור מהקבוצה ההישגית שהם היו פעם ביורוליג.
ועדיין אחרי כל זה, כל משחק הם סולד האוט קל. זה הכוח שלהם, ככה הם מנצחים, לא השיטה של עודד והמצאות אחרות.
ואצלנו.. מגמה הפוכה. זה לא עניין של רכש זה עניין של להתאחד סביב הקבוצה.
- גביזון
- הצטרף: 25 יוני 2022, 23:09
- קיבל.ה 5208 לייקים
אבל בחורף קר, הים כל כך אכזרבני12 כתב:מדופלם?Redcow כתב: ↑13 פברואר 2026, 10:03כדאי לקבוע תור לאופטיקאיiamgabormarton כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:47 לא יודע מה אנשים רואים אני ראיתי אתמול משתי הקבוצות כדורסל שלא שונה מהכדורסל שלנו
שום תרגיל ושום כלום ,זריקת שלשות ואם נכנס אז אחלה
המחלה ניצחו כי שחקני באיירן עשו מיציץ לקראת הסוף עם כמה איבודים מפגרים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
בוא ניצמד לעיקר אחר כך נתעסק בטפלXavi כתב: ↑13 פברואר 2026, 11:45זה שהתקשורת מפמפמת שזה סולד אאוט לא אומר שזה נכון. רואים במשחקים שלהם יציעים רבע ריקים ומאוחרי הסלים קצת מושבים ריקים. נכון שמביאים יותר מאיתנו אבל לא סולד אאוט כמו שהתקשורת רוצה להציגMaor כתב: ↑13 פברואר 2026, 09:25 אני לא חושש מהיכולת שלהם והאמת לא כל כך מעניין אותי אם הם יעשו פלייאין או לא.
אבל תראו מה קורה שם, הנהלה שמסוכסכת אחד עם השני, רכש מביך, שמים מקלות למאמן שנחשב סמל במועדון, מחירי כרטיסים בשמיים ובגדול רחוקים שנות אור מהקבוצה ההישגית שהם היו פעם ביורוליג.
ועדיין אחרי כל זה, כל משחק הם סולד האוט קל. זה הכוח שלהם, ככה הם מנצחים, לא השיטה של עודד והמצאות אחרות.
ואצלנו.. מגמה הפוכה. זה לא עניין של רכש זה עניין של להתאחד סביב הקבוצה.
-
Maor
- הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
- קיבל.ה 360 לייקים
-
ההוא מפעם
- הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
- קיבל.ה 378 לייקים
אומרים חודשיים בחוץ בדכ מכבי נוהגים להמעיט מאוד בחומרת הפציעה כדי שהאוהדים לא ידרשו חיזוק
בפועל זה כנ שחקן שני שלהם שמסיים את העונה .
ומה שקורה שככל שהעןמס הולך וגדל הסגל שם דווקא הולך ומצטמצם
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1586 לייקים
הגיע הזמן שאדון משבר יבקר גם אצלםההוא מפעם כתב: ↑15 פברואר 2026, 00:53אומרים חודשיים בחוץ בדכ מכבי נוהגים להמעיט מאוד בחומרת הפציעה כדי שהאוהדים לא ידרשו חיזוק
בפועל זה כנ שחקן שני שלהם שמסיים את העונה .
ומה שקורה שככל שהעןמס הולך וגדל הסגל שם דווקא הולך ומצטמצם
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
מרגיש לי שגם אם סורקין ייפצע, שזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות להם ברמת הליגה, בנוסף לשניים שכבר פצועים...איכשהו נצליח להפסיד להם בחוץ.ההוא מפעם כתב: ↑15 פברואר 2026, 00:53אומרים חודשיים בחוץ בדכ מכבי נוהגים להמעיט מאוד בחומרת הפציעה כדי שהאוהדים לא ידרשו חיזוק
בפועל זה כנ שחקן שני שלהם שמסיים את העונה .
ומה שקורה שככל שהעןמס הולך וגדל הסגל שם דווקא הולך ומצטמצם
יחד, רק יחד! 
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
עד כמה אני במצב רע אם היום בחצי גמר גביע אני מתלבט מי אשמח שתפסיד- המחלה או הבנק יהביה?
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
-
ranjef
- הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
- קיבל.ה 2260 לייקים
סוף סוף קצת חדשות טובותבני12 כתב:לונדברג בחוץ ל-4-6 שבועות
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
לא כזה ברור אם גם בנתניה, הורים צריכים לסיים עבודה, להתארגן, ולהגיע בזמן פקקים.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
- 7even
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
- מיקום: ליד שביט בשער
- קיבל.ה 4589 לייקים
גם בזה אין ספק למי שגר יחסית קרוב לדרייב אין או ליד אליהו.
אבל כל אחד והמיקום שנוח לו
יחד, רק יחד! 
בסתירה לכותרת האשכול הזה
אני מקווה שהיום הם יביסו את ירושלים ועל הדרך שהארפר וקרינגטוןישברו כל אחד כמה גפיים תוך כדי
אני מקווה שהיום הם יביסו את ירושלים ועל הדרך שהארפר וקרינגטוןישברו כל אחד כמה גפיים תוך כדי
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2087 לייקים
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
אותי לימדו תמיד להיות בעד הקבוצה שנגד מכבי ת״א.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
-
אדומה שלי אור
- הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
- קיבל.ה 55 לייקים
איזה הבדל מקקי נגד ים משחקים משחק אחר. חסימות רצים מהר הגנה הפוך ממה שקואץ שלנו עושה.
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 442 לייקים
לא ידעתי, עדיין אני נגד מכבי כמובן.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
תא מרבוטא
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
- קיבל.ה 974 לייקים
ומה יפה? שכמה שהתנפלו עלינו על גייקובן בראון שבכלל בקבוצה בפלייאוף תחתון והצענו חלופה, בנק יהב החתימו את הובר מהיריבה הישירה בפלייאוף
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
-
יותם שירן הלא מקורי
- הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
- קיבל.ה 129 לייקים
קטש בלי שאף אחד שומע, אל תיתן לבריסט וגבוה ממנו לשמור על הארפר. אל תשאל למה.
-
lior777
- הצטרף: 29 ספטמבר 2022, 12:15
- קיבל.ה 264 לייקים
סורקין זה קבוצה שלמה שם.. אני רק מתאר לעצמי אם הוא היה אצלנו איזו שליטה הייתה לנו בליגה וכמה זה היה מחליש אותם.. אולי עופר ינסה לפתות אותו שנה הבאה עם איזה 4 מיליון לעונה ובאיאוט שמן למחלה?
-
Red_man
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
- קיבל.ה 2757 לייקים
באורח פלא הגמד המשופם של ירושלים מקבל משמעותית פחות שריקות והולך פחות לקו. מי היה מאמין אה?
-
רק הפועל
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 19:27
- קיבל.ה 3199 לייקים
רק עכשיו אני קולט שזה חצי גמר גביע ולא משחק ליגה , מעניין תתחת אם ככה
-
אדומה שלי אור
- הצטרף: 18 אוקטובר 2025, 12:57
- קיבל.ה 55 לייקים
2 הקבוצית טובות מאיתנו בהרבה
זה לא כוחןת לצערי
זה לא כוחןת לצערי
- פרימו לוי
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:45
- קיבל.ה 2047 לייקים
מתי קלארק של הנבלות הפך לכוכב כזה? איזה דאנק משפיל על זוסמן והשני
*שיפסידו אמן
*שיפסידו אמן
