מערך עידוד ביד אליהו

מועצת הכדורסל של אוהדי הפועל
לזכרו של אורי שלף ז"ל, ממיסדי עמותת הפועל אוסישקין
סמל אישי של משתמש
iamgabormarton
הצטרף: 22 ינואר 2023, 14:22
קיבל.ה  706 לייקים

מעריץ אתכם בטירוף אחרי הודעה כזאת כשהצד השני רק מפיץ עליכם רעל
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

כל פאקינג מילה
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

Adom500 כתב: 11 פברואר 2026, 11:52

ולמי שאין אינסטגרם :

אנחנו מרגישים שיש כמה דברים שאנחנו צריכים להבהיר למי שמגיע ולמי שלא מגיע למשחקי הכדורסל (כל אחד מהסיבות שלו)
1. אנחנו לא באנו להחליף את האולטראס, רק לשמור על הקצב
2. ⁠אנחנו לא מקבלים כסף, גיבוי, תמיכה או כל דבר אחר מהמועדון - הלוואי (זה היה מקל עלינו מאוד)
קל לי להגיד את זה מהצד, אבל אני חושב שהתמיכה צריכה להיות מהקהל ולא מההנהלה. תרמתי פה בפייבוקס פעם או פעמיים, אבל לדעתי אם תתרימו מדי פעם במזומן באולם זה יעזור.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
covid bryant
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 16:13
קיבל.ה  188 לייקים

Adom500 כתב: 11 פברואר 2026, 11:52

ולמי שאין אינסטגרם :

אנחנו מרגישים שיש כמה דברים שאנחנו צריכים להבהיר למי שמגיע ולמי שלא מגיע למשחקי הכדורסל (כל אחד מהסיבות שלו)
1. אנחנו לא באנו להחליף את האולטראס, רק לשמור על הקצב
2. ⁠אנחנו לא מקבלים כסף, גיבוי, תמיכה או כל דבר אחר מהמועדון - הלוואי (זה היה מקל עלינו מאוד)
3. ⁠אנחנו מאמינים בערך עליון אחד שהוא לדחוף את הקבוצה לא משנה מה קורה ושמחאות עושים מאחורי הקלעים ומהיציע - אבל לא מהבית
4. ⁠אנחנו מבינים שיש אנשים שלא מרגישים מחוברים לקבוצה, ובכנות - גם אנחנו לא מרגישים מחוברים כמו פעם… אבל המטרה שלנו היא לשמר את הלהבה של הפועל ולדחוף את הקבוצה 40 דק של משחק, כל משחק - 5 אנשים או 5000
5. ⁠אנחנו אוהבים את הפועל - את הסמל, הקהל, המועדון, האנשים ואנחנו יודעים שגם אתם
אז זה הרגע שלנו להראות את הכוח שלנו, את האהבה, הדחיפה ולבוא בראשון וברביעי למשחקים בנתניה, לעודד איתנו ולדחוף את הקבוצה
הקרע בקהל ייפתר רק כשעופר והארגון יישבו ויפתרו ביניהם את הכל, לנו אין מה לעשות עם זה (למרות שניסינו)
אז הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות זה לבוא, לעודד, לדחוף את הקבוצה ובינתיים לקרוא מכאן למועדון, לעופר, לארגון ולכל מי שיש לו יד בדבר - תשבו, תדברו, תפתרו - אנחנו בינתיים שומרים על הקצב, ומחכים מאוד למנגינה
יאללה הפועל
יופי של הודעה, כפיים
בא אתכם לנתניה
יאללה הפועל :heart: :hapoel:
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

נגמרו הכרטיסים לנתניה ביום ראשון?
אין לי אופציה למשוך את הכרטיס
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

ranjef כתב: 11 פברואר 2026, 18:07 נגמרו הכרטיסים לנתניה ביום ראשון?
אין לי אופציה למשוך את הכרטיס
אני עכשיו משכתי כרטיס, ונראה שיש עוד המון כרטיסים לאזור D. תוודא שאתה משתמש בכתובת המייל של המנוי
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3055 לייקים

בונדר כתב: 11 פברואר 2026, 18:29
ranjef כתב: 11 פברואר 2026, 18:07 נגמרו הכרטיסים לנתניה ביום ראשון?
אין לי אופציה למשוך את הכרטיס
אני עכשיו משכתי כרטיס, ונראה שיש עוד המון כרטיסים לאזור D. תוודא שאתה משתמש בכתובת המייל של המנוי
גם לאיזור C יש עדיין כרטיסים
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

לצערי לא אוכל להגיע למשחק נגד מ. רמת גן
מוכן להעביר את הכרטיס שלי בחינם למי שרוצה
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2286 לייקים

קובי כתב: 12 פברואר 2026, 00:43 לצערי לא אוכל להגיע למשחק נגד מ. רמת גן
מוכן להעביר את הכרטיס שלי בחינם למי שרוצה
יום ראשון או רביעי?
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3055 לייקים

רדנקו כתב: 12 פברואר 2026, 17:17
קובי כתב: 12 פברואר 2026, 00:43 לצערי לא אוכל להגיע למשחק נגד מ. רמת גן
מוכן להעביר את הכרטיס שלי בחינם למי שרוצה
יום ראשון או רביעי?
רמת גן זה ברביעי
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  300 לייקים

אני גם לא מתכוון להגיע, 2 כרטיסים בחינם למי שרוצה
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

איזה כיף בבלומפילד.
shaharot
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 02:12
קיבל.ה  1421 לייקים

יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 14:55 איזה כיף בבלומפילד.
ולמה היה כיף בבלומפילד?
כי יש בעלים שמזרים כסף, מביא שחקנים טובים והקבוצה מנצחת 5 רצוף

זה לא יכול לעבוד אחרת
Adam
הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
קיבל.ה  300 לייקים

בונדר כתב: 11 פברואר 2026, 13:51
Adom500 כתב: 11 פברואר 2026, 11:52
קל לי להגיד את זה מהצד, אבל אני חושב שהתמיכה צריכה להיות מהקהל ולא מההנהלה. תרמתי פה בפייבוקס פעם או פעמיים, אבל לדעתי אם תתרימו מדי פעם במזומן באולם זה יעזור.
צודק בהחלט, תתרימו במזומן באולם.
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

shaharot כתב: 13 פברואר 2026, 17:01
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 14:55 איזה כיף בבלומפילד.
ולמה היה כיף בבלומפילד?
כי יש בעלים שמזרים כסף, מביא שחקנים טובים והקבוצה מנצחת 5 רצוף

זה לא יכול לעבוד אחרת
זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
עד המ!!ת הפועל
הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:41
קיבל.ה  1045 לייקים

חשבתי שהבעיה שלכם היא יד-אליהו. מסתבר שהבעיה שלכם היא הבעלים ואתם סתם מבלבלים את המוח שזה קשור לאולם.
יותם שירן הלא מקורי
הצטרף: 13 אוקטובר 2025, 23:46
קיבל.ה  129 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב: 13 פברואר 2026, 18:06 חשבתי שהבעיה שלכם היא יד-אליהו. מסתבר שהבעיה שלכם היא הבעלים ואתם סתם מבלבלים את המוח שזה קשור לאולם.
מאלה שמילאו את יד אליהו בעונה שעברה, הבעיה חד משמעית הבעלים.
סמל אישי של משתמש
רדנקו
הצטרף: 01 דצמבר 2020, 22:06
קיבל.ה  2286 לייקים

עד המ!!ת הפועל כתב:חשבתי שהבעיה שלכם היא יד-אליהו. מסתבר שהבעיה שלכם היא הבעלים ואתם סתם מבלבלים את המוח שזה קשור לאולם.
אין סתירה בין הדברים.
אני מנוי, מגיע ליד אליהו ובעקרון בעד עופר אבל מסכים עם כל מילה בהודעה האחרונה של הלא מקורי.

Sent from my CPH2581 using Tapatalk

El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46
shaharot כתב: 13 פברואר 2026, 17:01
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 14:55 איזה כיף בבלומפילד.
ולמה היה כיף בבלומפילד?
כי יש בעלים שמזרים כסף, מביא שחקנים טובים והקבוצה מנצחת 5 רצוף

זה לא יכול לעבוד אחרת
זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

יש גם הסעות חזור מנתניה לתל אביב בסוף המשחקים?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
חסוניפולוס
הצטרף: 04 אוקטובר 2021, 22:38
מיקום: תא המעצר
קיבל.ה  42 לייקים

El dudernio כתב: 14 פברואר 2026, 13:41
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46
shaharot כתב: 13 פברואר 2026, 17:01

ולמה היה כיף בבלומפילד?
כי יש בעלים שמזרים כסף, מביא שחקנים טובים והקבוצה מנצחת 5 רצוף

זה לא יכול לעבוד אחרת
זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
תגיד,
מישהו בכלל יודע מה הקול של מואיז?
פאשיסט צעיפים :bow:
כבר לא מוגבל לפורום קנסו בעקבות שכרון הכוח של מילפורד :smoke:
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

חסוניפולוס כתב: 14 פברואר 2026, 13:50
El dudernio כתב: 14 פברואר 2026, 13:41
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46

זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
תגיד,
מישהו בכלל יודע מה הקול של מואיז?
כרגע כתבו שעדיף שעופר פחות יתראיין ויצייץ. מה הקשר לקול של מואיז?
אגב מה הקול של ניסנובס? של כבירי? זה משנה? כי הם היו ממש אחלה בתקשןרת לפי שיטתך. פשוט פוררו את הקבוצה בשקט.
הבנו שאתה בעד מואיז בכדורסל. תמצא אחד כזה ונדבר. עד אז החלופות תהיינה שאול סטייל או עמותה ושתיהן גרועות.אה כן. גם מואיז כדורסל ירצה אולם גדול- אז תוודא שהוא בענין של חולון.
Red_man
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:43
קיבל.ה  2763 לייקים

חסוניפולוס כתב: 14 פברואר 2026, 13:50
El dudernio כתב: 14 פברואר 2026, 13:41
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46

זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
תגיד,
מישהו בכלל יודע מה הקול של מואיז?
אני מבין את הטענה ודי מסכים איתה. ספציפית את הקול של מואיז אנחנו מכירים כי הוא מי שדיבר בספייס שהיה בטוויטר בזמנו, וזה היה הזוי ברמות בעיניי. בנוסף הוא משתתף בסרטון וולקאם של קרייב (אין לי בעיה עם זה אפילו אהבתי את ההומור העצמי שם). דווקא את אדמונד בחיים לא שמעתי מדבר. אני בקושי האמנתי שהם אמיתיים עד שראיתי אותם בבלומפילד בעונה שעברה מול יפו ובאותו משחק העבירו את שער 7 ל-2 בגלל מגבלות קהל.
אני לא יודע גם איך מיקי מלכה והווארד נשמעים ואני גם לא ממש זוכר את גילי מדבר יותר מדי.
Yaffe
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 19:42
קיבל.ה  25 לייקים

El dudernio כתב: 14 פברואר 2026, 13:41
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46
shaharot כתב: 13 פברואר 2026, 17:01

ולמה היה כיף בבלומפילד?
כי יש בעלים שמזרים כסף, מביא שחקנים טובים והקבוצה מנצחת 5 רצוף

זה לא יכול לעבוד אחרת
זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
לא הבנתי, מישהו מכריח אותו להתראיין? מישהו מכריח אותו להסתובב על הפרקט? מישהו מכריח אותו לצייץ? מישהו מכריח אותו להתנגח באוהדים? איך אפשר שלא לצרוך את זה אם הוא שם את עצמו במרכז כל הזמן? לא לראות משחקים?
שמחתי שהוא נכנס בבעלים, עשיתי מנוי ליד אליהו (וגם השנה), וכן, בתור אוהד הקבוצה מותר לי להתלונן שהוא מביך את הקבוצה שלי עם ההתנהגות שלו.
(וגם הייתי שמח שמאויז היה מצייץ פחות ומשאיר את זה לאוהדים, כנראה שלשמחתנו טוב שהוא לא גר בארץ).
El dudernio
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 19:13
קיבל.ה  2062 לייקים

Yaffe כתב: 14 פברואר 2026, 16:18
El dudernio כתב: 14 פברואר 2026, 13:41
יותם שירן הלא מקורי כתב: 13 פברואר 2026, 17:46

זה צד אחד
צד שני אין לך בעלים שעולה אצל פופי בחמש באוויר
ואז בגיים פריוויו עולה לדבר עם הפאנל
ואז באמצע משחק פופי דוחפת לו מיקרופון אז הוא חייב לדבר
ואז אחרי המשחק עוד פעם עולה לדבר
קשה לכתוב כמה מיאוס זה יוצר.
תגיד שמואיז היה פה הדר עלתה ליציע לראיין אותו? או שהיא ויתרה על התענוג?
וכשהוא צייץ משהו על זה שאחרי 14 שנה אין חטוף בעזה ותל אביב אדומה... מישהו לקח אצ הציוץ ועזה לו שמיינג על זילות בחיי אדם ואיך הוא משוווה?

ברור שבשני המקרים הסיבה היא לא.... זה ההבדל ביחס התקשורתי בין המקרים, וזה ההבדל ביחס שלך בין המקרים. הכל עניין של פוזיציה.

בגדול אשמח שהוא יפסיק... אני בכלל טוען שהוא חייב להתחיל להארח את עשירי הארץ והעולם בתאי הצפיה ולא להגיע לאזור הפרקט אבל זה לא האיש... ברגע שיתנו לו מיקרופון זה שיט שואו מובטח. לכן כמו שהמלצתי כבר בעבר פשוט לא לצרוך את זה.
לא הבנתי, מישהו מכריח אותו להתראיין? מישהו מכריח אותו להסתובב על הפרקט? מישהו מכריח אותו לצייץ? מישהו מכריח אותו להתנגח באוהדים? איך אפשר שלא לצרוך את זה אם הוא שם את עצמו במרכז כל הזמן? לא לראות משחקים?
שמחתי שהוא נכנס בבעלים, עשיתי מנוי ליד אליהו (וגם השנה), וכן, בתור אוהד הקבוצה מותר לי להתלונן שהוא מביך את הקבוצה שלי עם ההתנהגות שלו.
(וגם הייתי שמח שמאויז היה מצייץ פחות ומשאיר את זה לאוהדים, כנראה שלשמחתנו טוב שהוא לא גר בארץ).
ברור שאף אחד לא מכריח אותו להתראיין, אבל גם אף אחד לא מכריח אותנו להפוך כל ראיון איתו לאירוע משנה סדרי עולם....
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

איפה אתם מתמקמים היום?
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
בני12
הצטרף: 26 נובמבר 2020, 22:43
קיבל.ה  3055 לייקים

בונדר כתב: 15 פברואר 2026, 17:11 איפה אתם מתמקמים היום?
היו מאחורי הסל
עברו עכשיו ליציע המרכזי בגלל צפיפות הקהל
סמל אישי של משתמש
בונדר
הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
קיבל.ה  442 לייקים

בני12 כתב: 15 פברואר 2026, 17:29
בונדר כתב: 15 פברואר 2026, 17:11 איפה אתם מתמקמים היום?
היו מאחורי הסל
עברו עכשיו ליציע המרכזי בגלל צפיפות הקהל
המאבטח מציק להם בדיוק
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.

מחדל טקטי
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  1888 לייקים

וואו שלט פריסה מרשים
שאפו
סמל אישי של משתמש
סומך
הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
קיבל.ה  1937 לייקים

לא הבנתי למה הדפיסו את אריק הניג על דגל המנואלה?
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
ramig76
הצטרף: 29 אפריל 2024, 08:18
קיבל.ה  300 לייקים

הילדים שלי שוב טמטמו אותי ועברתי איתם במחצית מאולם 2 למטה לגוש המעודד. לא יודע איך זה נשמע מבחוץ אבל זה פשוט כיף לא נורמלי. בשנה הבאה אני אעשה מנוי רק לשם.
Maor
הצטרף: 17 יוני 2022, 23:58
קיבל.ה  361 לייקים

אלופים אחד אחד כל מי שחלק מהגוש!
תודה על כל ההשקעה שלכם.
Nati
הצטרף: 25 נובמבר 2020, 22:18
קיבל.ה  3369 לייקים

עוד כמה ניצחונות,והתלונות ייעלמו
תא מרבוטא
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 09:31
קיבל.ה  974 לייקים

מצטער
דעתי על האלימות ביציעים ועל הזלזול בשאר הקהל בקרב חלק מהאולטרס ידועה
אבל אתמול רוב המשחק היה דממה. כאילו אנחנו ב.ס ליכטנשטיין ולא הפועל.
גם בפיגור וגם לקראת הפסד ודאי חובה לעודד. לפחות רוב הזמן. לא מצפה ולא רוצה פירו, ולא כוסות ליציע של מכבי- כולה לעודד. מזל ששימון עלה לפרקט בשלב מסוים וזה העיר את היציע. קצת.
עם האולטראס היה עידוד כל הזמן. גם כשחטפנו חמישיות בדרבי
לא מצפה שלארגון חדש שמנסה להרים אוירה יהיו אותו ניסיון ואנרגיות של האולטרס אבל לפחות שיהיה רצף
ASAFABADI
הצטרף: 03 דצמבר 2020, 01:37
קיבל.ה  369 לייקים

חייב להגיד שעל הזין המשחק אבל מה שהיה ביציע היום זה בושה וחרפה. לא היתה שניה שלא שמעו את מכבי יותר
אפילו ברגעי מומנטום לא עודדנו זה בכלל שיא ביזיון כאילו אחרי עשרים שניות מפסיקים גם כשאנחנו מובילים או מומנטום מה זה???
הייתי ביציע 3 ורק אני ועוד בחור אחד מעודדים אנשים לא שרים מילה אחת אין להם מושג
והשיא זה שאני עומד בפאקינג דרבי אליפות וכולם מסביבי רק צועקים לי לשבת
אני הכי בעד עופר ומת עליו אבל אם זה נמשך ככה אני לצערי לא אגיע לא בקטע של להחרים אלא כי באמת מעדיף לראות מהבית אווירה יותר טובה ולא צריך לשמוע את מכבי שרים לי כל המשחק על הפנים
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  2930 לייקים

אווירה של בית שימוש. ארגון אוהדים שלא מגיע לעודד, אנשים עם ציורים צהובים על החולצות, ספרתי לפחות 4 אנשים עם חולצות דני אבדיה, מדכא.
סמל אישי של משתמש
Rak-Hapoel
הצטרף: 31 מרץ 2026, 07:20
קיבל.ה  68 לייקים

Niro כתב: 19 יוני 2026, 00:21 אווירה של בית שימוש. ארגון אוהדים שלא מגיע לעודד, אנשים עם ציורים צהובים על החולצות, ספרתי לפחות 4 אנשים עם חולצות דני אבדיה, מדכא.
חולצות אבדיה ואפילו גלוך נצפו השנה גם בבלומפילד .
ויותר מפעם אחת.
:hapoel: אפליקציית 'רק הפועל' זמינה בגוגל פליי ובאפסטור :hapoel:
ranjef
הצטרף: 08 דצמבר 2020, 10:56
קיבל.ה  2260 לייקים

הקהל היה אחלה. מעל 8 אלף איש, למרות שכל עוכרי הפועל אמרו שיהיה 4000.
דחף יפה בריצות ואפילו בפיגור ברבע הרביעי.
לא הפסדנו בגלל הקהל. הפסדנו בגלל שאיש ומוטלי נופלים מהזרים שלהם ב-3 דרגות
Adom500
הצטרף: 18 מאי 2022, 09:54
קיבל.ה  330 לייקים

ASAFABADI כתב: 19 יוני 2026, 00:19 חייב להגיד שעל הזין המשחק אבל מה שהיה ביציע היום זה בושה וחרפה. לא היתה שניה שלא שמעו את מכבי יותר
אפילו ברגעי מומנטום לא עודדנו זה בכלל שיא ביזיון כאילו אחרי עשרים שניות מפסיקים גם כשאנחנו מובילים או מומנטום מה זה???
הייתי ביציע 3 ורק אני ועוד בחור אחד מעודדים אנשים לא שרים מילה אחת אין להם מושג
והשיא זה שאני עומד בפאקינג דרבי אליפות וכולם מסביבי רק צועקים לי לשבת
אני הכי בעד עופר ומת עליו אבל אם זה נמשך ככה אני לצערי לא אגיע לא בקטע של להחרים אלא כי באמת מעדיף לראות מהבית אווירה יותר טובה ולא צריך לשמוע את מכבי שרים לי כל המשחק על הפנים
מסכים איתך, לא חושב שהגוש אשם ספציפית כי הוא היחיד שעוד מנסה ושר כל המשחק.

אבל שאר הקהל שר רק במומנטומים או אחרי איזה שלשה (וישר שותק אחרי סל של מכבי).

היום ניסיתי לעזור וזה הרגיש כמו לעודד גופות ברוב המשחק.

לא כיף.
קובי
הצטרף: 21 אוקטובר 2023, 13:27
קיבל.ה  747 לייקים

כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד מוזמן לקנות כרטיס ולהצטרף לגוש.
כל מי שיש לו טענות לגוש המעודד ולא מתכוון להצטרף ולתת את הגרון מוזמן ללכת להזדיין.
שליחת תגובה