לקראת ק"ש - שבת ב 17:00 בנתניה
- Spiderman
- הצטרף: 25 דצמבר 2023, 22:59
- קיבל.ה 270 לייקים
-
Adam
- הצטרף: 27 אפריל 2024, 14:15
- קיבל.ה 300 לייקים
אין צורך בניבולי פה כמובן, אך גם אני, כמוך, מרגיש שפעם היה ערך של לתמוך בכל שחקן רק כי הוא לובש את החולצה האדומה (אולי עד מקרי קיצון). כעת זה מרגיש לי שאנשים אוהדים את הקבוצה אבל שונאים את השחקנים, לא מבין איך אתם חיים עם הדיסוננס הזה.
-
Niro
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
- קיבל.ה 2930 לייקים
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
עדיין כואב לו והם החליטו להעלות אותו? מקווה ממש שהם יודעים ב100% מה הם עושים
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
joshsoos
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 10:44
- קיבל.ה 983 לייקים
זה מה שקורה כשאין ניהול.
הוא גם איים עלי עכשיו בפרטי שהוא ימצא אותי. אם הייתי רואה טעם להתלונן הייתי עושה את זה, אבל...
-
הוקיץ'
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:07
- קיבל.ה 8938 לייקים
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
אין ספק שאלקוקין במשחק חלש חחחחחחחח
אחלה דאפה כדור ענק
יופי הפועל!!
אחלה דאפה כדור ענק
יופי הפועל!!
נערך לאחרונה על ידי אנחנו בתהליך ב 13 דצמבר 2025, 18:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
ישששששששש
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
redrony
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
- קיבל.ה 1179 לייקים
-
אדום
- הצטרף: 16 נובמבר 2020, 17:49
- קיבל.ה 1202 לייקים
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
-
nirgo
- הצטרף: 24 ינואר 2022, 23:08
- קיבל.ה 757 לייקים
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
אף אחד לא יוצא אליו, איך לא יכבוש?
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
- בז'רנו
- הצטרף: 06 דצמבר 2020, 05:34
- קיבל.ה 931 לייקים
איזה גןל מפגר.כולם עומדים ולא לוחצים את החלןץ שלהם
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
זה משהו שפלקאו עושה הרבה העונה. עומד רחוק משחקן כדי לא לעשות טעות שתהיה עליו. זוכר כמה שערים שספגנו ככה עליו.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
-
דל פיירו
- הצטרף: 09 דצמבר 2020, 06:23
- קיבל.ה 135 לייקים
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
קיבלנו על משיכות בחולצה כאלו פנדלים נגדנו
- ההוא שאמרו לו
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:01
- קיבל.ה 1343 לייקים
גליץ' פסיכי של פלקאו, לא מאמין שזה לא נגמר בגול
GLAD ALL OVER
האמיני יום יבוא!
האמיני יום יבוא!
-
אלון1
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 18:30
- קיבל.ה 323 לייקים
יאלה בוסקילה לא הרגשנו אותך השנה.
יש לי תחושה טובה.
יש לי תחושה טובה.
- Mendelson
- הצטרף: 12 אוגוסט 2024, 14:07
- קיבל.ה 982 לייקים
למה את דפאה? למה?
זה אומר שמשחקים בלי חלוץ. אלטמן לא חלוץ חוד.
זה אומר שמשחקים בלי חלוץ. אלטמן לא חלוץ חוד.
-
Mario
- הצטרף: 02 ינואר 2021, 17:09
- קיבל.ה 468 לייקים
נאסר באמת משתדל אבל הוא לא מסוגל ליותר מזה וזה פשוט לא מספיק.
חלש להחריד ומאבד מלא כדורים!!
חלש להחריד ומאבד מלא כדורים!!
