לאן (כי נשבר הזין)

פורום אוהדי הפועל תל אביב
שליחת תגובה
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  856 לייקים

1. אני רשום לאתר חדש - נכנס, כתוב לי אתה לא רשום, מבקשים טלפון ות.ז. - מכניס מקבל קוד. טופס של הכנסת פרטים, ממלא אותו, אתה כבר רשום אצלנו ואני נחסם. מתקשר אליהם, מקבל איזה עארס מגעיל בטלפון שחושב שהוא חכם גדול: שים שים את הפרטים. אני אומר לו עשיתי את זה, בוא בוא נראה. מנסה בעצמן - אני מעביר את הלאה תנסה עוד 3 שעות. ניסיתי, גם אחרי 6 שעות. האם הצלחתי? בין הפותרים יוגרל ערב רומנטי עם אחד העובדים שם

2. הלאה. שמישהו יסביר לי את ה resale: אני שם את הכרטיס ב resale, הוא נמכר אני מקבל 25 שקל. האם לאן מוכרים אותו ב 25? כי אם הם מוכרים אותו ב 50 נגיד, אני חושב שיש לזה שם
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1004 לייקים

הם באמת נוראיים ואני יודעת שדיברת עם מישהו וזה כאילו עדיף אבל שבוע שעבר יצרתי קשר עם הוואטסאפ שלהם ועזרו לי
בהתחלה יש בוט ואחרי זה עונה בנאדם אמיתי
050-3002526
אולי זה יותר יעזור
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  856 לייקים

תנקס
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  213 לייקים

כולם עובדים איתם ואין להם תחרות אז למה להם להשקיע ולהשתפר
בקרוב נדע אם עדיף שם טוב משמן טוב
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2287 לייקים

זה מדהים כמה הם מצליחים (כולם עובדים איתם) וכמה הם שמים פס על הלקוחות והכל שם גרוע...

לא מבין מה הבעיה לשייך 2 מנויים לאדם אחד אם זאת בקשתו תחת מייל אחד ותחת יוזר אחד.
טמטום
סמל אישי של משתמש
7even
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:35
מיקום: ליד שביט בשער
קיבל.ה  2654 לייקים

לי כבר כמה שנים שמים בנוסף למנוי שלי ושל הילד עוד מנוי של אדם אחר (קרוב משפחה).
למה? לא ברור.

השקעתי כמה דקות בלשלוח להם מייל ולהסביר. שינו - העיפו את הילד, שמו קרוב משפחה אחר. למה דווקא אותו? לא ברור.
שלחתי עוד מייל. הסברתי יפה. החזירו את הילד, והחזירו את קרוב המשפחה המקורי. שוב, לא ברור. וזה לא שהוא משלם באותו אשראי או הכתבות דומה. כלום.

התייאשתי. שיישאר. בסוף יעיפו אותי.

נ.ב - @redrony - תנסה דרך הוואטסאפ ותתעלם מהבוט. 4 מ-5 יענו בזמן יחסית סביר במושגים שלהם, כלומר עד 4 שעות.
יחד, רק יחד! :heart:
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1004 לייקים

לירון האדום כתב: 31 דצמבר 2024, 13:06 זה מדהים כמה הם מצליחים (כולם עובדים איתם) וכמה הם שמים פס על הלקוחות והכל שם גרוע...

לא מבין מה הבעיה לשייך 2 מנויים לאדם אחד אם זאת בקשתו תחת מייל אחד ותחת יוזר אחד.
טמטום
תשמע איך כל פעם הם כאילו משדרגים את האתר ובעצם הולכים אחרוה
עכשיו כל פעם כשנכנסים צריך לבקש קוד אימות מה שמעכב את הכניסה לאתר ואין אפשרות לשיוך בעלים ככה שאני כל פעם חייבת את אבא שלי זמין כדי להזמין לו כרטיס
זה הזוי, אנחנו בשנת 2025 מה נסגר איתכם יא מערכת פח
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  856 לייקים

מישהו מוכן להתייחס לסעיף 2 בהודעה הפותחת?
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  856 לייקים

7even כתב: 31 דצמבר 2024, 13:16 לי כבר כמה שנים שמים בנוסף למנוי שלי ושל הילד עוד מנוי של אדם אחר (קרוב משפחה).
למה? לא ברור.

השקעתי כמה דקות בלשלוח להם מייל ולהסביר. שינו - העיפו את הילד, שמו קרוב משפחה אחר. למה דווקא אותו? לא ברור.
שלחתי עוד מייל. הסברתי יפה. החזירו את הילד, והחזירו את קרוב המשפחה המקורי. שוב, לא ברור. וזה לא שהוא משלם באותו אשראי או הכתבות דומה. כלום.

התייאשתי. שיישאר. בסוף יעיפו אותי.

נ.ב - @redrony - תנסה דרך הוואטסאפ ותתעלם מהבוט. 4 מ-5 יענו בזמן יחסית סביר במושגים שלהם, כלומר עד 4 שעות.
אכן ביצעתי ואכן עזרו - תודה :)
ההוא מפעם
הצטרף: 28 אפריל 2024, 22:45
קיבל.ה  213 לייקים

לירון האדום כתב: 31 דצמבר 2024, 13:06 זה מדהים כמה הם מצליחים (כולם עובדים איתם) וכמה הם שמים פס על הלקוחות והכל שם גרוע...

לא מבין מה הבעיה לשייך 2 מנויים לאדם אחד אם זאת בקשתו תחת מייל אחד ותחת יוזר אחד.
טמטום
זה מדהים אותך כי אתה מתבלבל בהגדרות
אתה לא הלקוח, הקבוצות הם הלקוח מהן לאן קונה את הזכויות שלו לעשוק אותך
לכן למרות שאתה משלם במערכת היחסים המשולשת הזאת אתה למעשה המוצר
לכן זה גם היחס של לאן
אם הייתה אפשרות לקנות מלאן או ממשרד אחר הייתה רואה שיפור אדיר בשירות
בקרוב נדע אם עדיף שם טוב משמן טוב
redrony
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 20:41
קיבל.ה  856 לייקים

ההוא מפעם כתב: 31 דצמבר 2024, 16:07
לירון האדום כתב: 31 דצמבר 2024, 13:06 זה מדהים כמה הם מצליחים (כולם עובדים איתם) וכמה הם שמים פס על הלקוחות והכל שם גרוע...

לא מבין מה הבעיה לשייך 2 מנויים לאדם אחד אם זאת בקשתו תחת מייל אחד ותחת יוזר אחד.
טמטום
זה מדהים אותך כי אתה מתבלבל בהגדרות
אתה לא הלקוח, הקבוצות הם הלקוח מהן לאן קונה את הזכויות שלו לעשוק אותך
לכן למרות שאתה משלם במערכת היחסים המשולשת הזאת אתה למעשה המוצר
לכן זה גם היחס של לאן
אם הייתה אפשרות לקנות מלאן או ממשרד אחר הייתה רואה שיפור אדיר בשירות
אתה כן הלקוח, אתה מי שמכניס ללאן את הכסף. העמלה מכל עסקה. הבעיה היא כמו שאמרת שלאן הוא מונופול. מתחיל ונגמר בזה. בסוף אם מקבל יחס רע בסופרמרקט ולא הולך לקנות שם (בתור לקוח) אז יצרנים לא ישווקו לשם
אינפקציה
הצטרף: 20 דצמבר 2020, 11:15
קיבל.ה  35 לייקים

רק לי התאפסה היסטוריית רכישה מאז המעבר לאתר החדש???
לא יכול לרכוש כרטיסים!
סמל אישי של משתמש
Red Wolf
הצטרף: 18 נובמבר 2020, 15:29
קיבל.ה  801 לייקים

אינפקציה כתב: 31 דצמבר 2024, 16:22 רק לי התאפסה היסטוריית רכישה מאז המעבר לאתר החדש???
לא יכול לרכוש כרטיסים!
הכל ריק אצלי
רק מופיע שיש לי מנוי, אבל אין אירועים עתידיים אין היסטוריה אין כלום
Niro
הצטרף: 27 נובמבר 2020, 17:09
קיבל.ה  950 לייקים

אינפקציה כתב: 31 דצמבר 2024, 16:22 רק לי התאפסה היסטוריית רכישה מאז המעבר לאתר החדש???
לא יכול לרכוש כרטיסים!
גם לי, שימותו.
לירון האדום
הצטרף: 21 נובמבר 2020, 22:55
קיבל.ה  2287 לייקים

כרובית כתב: 31 דצמבר 2024, 14:40
לירון האדום כתב: 31 דצמבר 2024, 13:06 זה מדהים כמה הם מצליחים (כולם עובדים איתם) וכמה הם שמים פס על הלקוחות והכל שם גרוע...

לא מבין מה הבעיה לשייך 2 מנויים לאדם אחד אם זאת בקשתו תחת מייל אחד ותחת יוזר אחד.
טמטום
תשמע איך כל פעם הם כאילו משדרגים את האתר ובעצם הולכים אחרוה
עכשיו כל פעם כשנכנסים צריך לבקש קוד אימות מה שמעכב את הכניסה לאתר ואין אפשרות לשיוך בעלים ככה שאני כל פעם חייבת את אבא שלי זמין כדי להזמין לו כרטיס
זה הזוי, אנחנו בשנת 2025 מה נסגר איתכם יא מערכת פח
כל פעם במקום לבוא לקראת המנוי הם עושים משהו שיותר מקשה...
Asafasraf
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 13:08
קיבל.ה  1391 לייקים

אני באמת ובתמים שוקל לתבוע אותם.
מה שהם עשו תוך כדי העונה זה לא פחות מפשע.


Sent from my iPhone using Tapatalk
יהלום14אדום
הצטרף: 14 נובמבר 2020, 14:03
קיבל.ה  948 לייקים

איכשהו יצא מצב שיש לי באתר החדש משתמש אחד לכדורגל ואחד לכדורסל.
אני כבר לא מנסה לבצע איתם איחוד משתמשים כי יש לי הרגשה שזה יגרום לנזק יותר גדול
יאללה הביתה!!!
סמל אישי של משתמש
כרובית
הצטרף: 28 נובמבר 2020, 16:38
קיבל.ה  1004 לייקים

יהלום14אדום כתב: 01 ינואר 2025, 11:41 איכשהו יצא מצב שיש לי באתר החדש משתמש אחד לכדורגל ואחד לכדורסל.
אני כבר לא מנסה לבצע איתם איחוד משתמשים כי יש לי הרגשה שזה יגרום לנזק יותר גדול
אני באמת ממליצה לנסות לדבר איתם בוואטסאפ
zionz
הצטרף: 22 ספטמבר 2023, 15:55

מחפש עוד אנשים שהיתה להם בעיה בהזמנה באתר החדש, ובעקבות זאת חייבו אותם על כרטיס שלא התקבל.
קרה לי ולעוד מישהו שאני מכיר עם הכרטיסים מול טבריה, והם מתחמקים מלהחזיר את הכסף.
שליחת תגובה