ינאי יודע שברגע שיש טרקטור בדרייב אין , להפועל אין מקום אחר לשחק בו .Red_man כתב: ↑20 דצמבר 2024, 15:35אני חושב שאף אחד לא ישים כאלה סכומים על סיכוי גם אם הוא תיאורטי לחטוף ווטו. משקיעים לא יבואו וישלמו כשהם יודעים שיש סיכוי תיאורטי אפילו לווטו. איך חברה יכולה להשקיע ככה כסף ולהסביר את זה לבעלי המניות שלה?Red roy כתב: ↑20 דצמבר 2024, 15:25עכשיו תהיה ישר עם עצמךRed_man כתב: ↑20 דצמבר 2024, 15:19
אני אסביר לך פעם אחת את הבעיה עם ההחלטה תהיה קשוב.
עופר נדרש לשים עכשיו כסף לגייס תורמים לשלם לאדריכל וכו׳ ואז באוגוסט תהיה הצבעה בכלל האם עוברים או לא. בעצם הוא יכול למצוא את עצמו אחרי ששם עשרות מיליוני שקלים ואז למצוא את עצמו בבעיה גדולה יותר מהמקורית.
בגלל זה העמותה חוגגת כי אין שום הגיון ושום היתכנות כלכלית בקידום השיפוץ ככה ואז העמותה תגיד אההההה אמרנו לכם.
אגב עמותה אתה מתעלם מהביקורת על ההתנהלות המבישה שלה לאורך הדרך לפי הבורר.
אתמול הוחלט שעוברים ליד אליהו
רמי אמר שפסק הבורר מקובל ומחייב למרות שהוא יכול להיות שמח או לא , זה לא משנה .
האם אתה חושב שהעמותה תטיל וטו אחרי שינאי ישים את הכסף שהוא הבטיח וטרקטורים יתחילו לעבוד בדרייב אין ?
או שהעמותה השאירה לעצמה פתח לווטו במקרה שינאי חא יקיים את ההבטחה שלו ?
תהיה ישר עם עצמך היית משקיע כסף בפרויקט שיש סיכוי גם אם תיאורטי שהוא לא ייצא לפועל בנסיבות כאלה? ברור שלכל פרויקט יש סיכונים אבל זאת תוספת סיכון שהשוק לא יודע (וכנראה לא רוצה לדעת) איך להתמודד איתה.
הוא מכר 7000 מנויים ליד אליהו .
הוא יודע שברגע שהעבודות מתחילות שום וטו לא יהיה , והווטו נועד ודובר על זה מההתחלה הוא רק כדי לוודא שבאמת המעבר הוא זמני .
אתם חייבים להסכים ולהודות בפני עצמכם שהוא כנראה לא תכנן מעולם להגדיל את הדרייב אין .