פומפה כתב:כיף לנצח אבל זה עוד כדור שינה עד הפעם הבאה.
מול כל קבוצה שהיא טיפה מעל בינונית אנחנו נתקשה מאוד וננצח אך ורק על כשרון ויכולת אישית

Sent from my 22101320G using Tapatalk
פומפה כתב:כיף לנצח אבל זה עוד כדור שינה עד הפעם הבאה.
מול כל קבוצה שהיא טיפה מעל בינונית אנחנו נתקשה מאוד וננצח אך ורק על כשרון ויכולת אישית

אני לא חושב שדדאס מאמן מספיק טוב כן ? עדיין בדקתי וזו קבוצה שהפסידה בקושי לכוכב מהיורליג בליגה האדריאטית אז אוליי הם לא כאלה חלשים , אני נהנתי מהמשחק היום מלבד הרבע הראשון
כשהוא משחק,היריבה כמעט ולא קולעת.רדנקו כתב:זה לא יאמן כמה שברונו משחק רך.
Sent from my NE2215 using Tapatalk
בדיוק!
לזכותו של דדאס יאמר שהוא התעקש להרכיב את פוסטר כשפוסטר לא פגע, וזה החזירו לעינינים כשאתמול הגיע השיא (ולדעתי יתרום יותר בעתיד).shaolin232 כתב: ↑31 אוקטובר 2024, 10:58בדיוק!
בגלל זה התסכול על דדאס החסר מושג הזה, להגיע עם חילופים מהבית ללא קשר למתרחש במגרש זה בושה, אני מבין את ההגיון להחזיר שחקן לעניינים גם שלא הולך לו, מצד שני אם יש שחקן ביום פחות טוב (ע״ע תומר שכבר משחק שלישי לא טוב) אפשר לתת להתחיל מהספסל, למרות היותו ישראלי בכיר, תחרות בהרכב זה חשוב לכל קבוצה מקצועית בטח שיש לנו את העומק
זה לא היה נכון בכל המשחקים ובמשחק אתמול הוא לא היה דומיננטי כמעט גם בהגנה.Nati כתב:כשהוא משחק,היריבה כמעט ולא קולעת.רדנקו כתב:זה לא יאמן כמה שברונו משחק רך.
Sent from my NE2215 using Tapatalk
תבדוק כמה היריבה קלעה אתמול כשהוא שיחק.רדנקו כתב:זה לא היה נכון בכל המשחקים ובמשחק אתמול הוא לא היה דומיננטי כמעט גם בהגנה.Nati כתב:כשהוא משחק,היריבה כמעט ולא קולעת.רדנקו כתב:זה לא יאמן כמה שברונו משחק רך.
Sent from my NE2215 using Tapatalk
אבל הוא לא יכול להיות כל כך רך בהתקפה. הוא יותר ארוך ויותר אתלטי מוטלי ופשוט לא מצליח לסיים שום דבר בדרך לסל. נראה שכל שחקן הכי רך מצליח לעצור אותו.
Sent from my NE2215 using Tapatalk
לא כל סטטיסטיקה מעידה על משהו.Nati כתב:תבדוק כמה היריבה קלעה אתמול כשהוא שיחק.רדנקו כתב:זה לא היה נכון בכל המשחקים ובמשחק אתמול הוא לא היה דומיננטי כמעט גם בהגנה.Nati כתב: כשהוא משחק,היריבה כמעט ולא קולעת.
אבל הוא לא יכול להיות כל כך רך בהתקפה. הוא יותר ארוך ויותר אתלטי מוטלי ופשוט לא מצליח לסיים שום דבר בדרך לסל. נראה שכל שחקן הכי רך מצליח לעצור אותו.
Sent from my NE2215 using Tapatalk