את מי לאהוד במונדיאל הזה?
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 788 לייקים
לא רק שהאווירה בארה"ב נראית די גרועה, גם הנבחרות אפורות, עם הרבה כוכבים מזדקנים ומאוסים.
אני בכלל לא יודע את מי לעודד.
הולנד ואנגליה המאכזבות התמידיות הן אופציה מסוימת אם כי לא מלהיבה.
גרמניה וברזיל לא באות בחשבון מבחינתי. גם צרפת וארגנטינה ופורטוגל לא עושות לי את זה בשום צורה.
איך הגענו למצב שהכל כזה מעאפן?
את מי אתם אוהדים ולמה?
אני בכלל לא יודע את מי לעודד.
הולנד ואנגליה המאכזבות התמידיות הן אופציה מסוימת אם כי לא מלהיבה.
גרמניה וברזיל לא באות בחשבון מבחינתי. גם צרפת וארגנטינה ופורטוגל לא עושות לי את זה בשום צורה.
איך הגענו למצב שהכל כזה מעאפן?
את מי אתם אוהדים ולמה?
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
- RedDrifter
- הצטרף: 20 יולי 2025, 15:08
- מיקום: אוסישקין
- קיבל.ה 931 לייקים
ברזיל
אוהבים את ישראל מאוד וגם יש להם שם באמת אחלה של אנשים
אוהבים את ישראל מאוד וגם יש להם שם באמת אחלה של אנשים
אף לא צעד לאחור 
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
אני לא יכול לאהוד צהוב
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
יפה ששתי הנבחרות הראשונות שהועלו פה הן השתיים הדוחות ביותר
- מילפורד
- הצטרף: 26 נובמבר 2020, 21:19
- קיבל.ה 3922 לייקים
אצלי באופן אישי, אנגליה, כחלק מההזדהות המשפחתית.
באופן דומה , מכל הקבוצות בחו"ל אחרי הפועל ארסנל היא הקבוצה הבאה שמועדפת עלי.
אבל תמיד גם היתה לי חיבה להולנד.
באופן דומה , מכל הקבוצות בחו"ל אחרי הפועל ארסנל היא הקבוצה הבאה שמועדפת עלי.
אבל תמיד גם היתה לי חיבה להולנד.
- רועי גווארה
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
- מיקום: שורה 9 וחצי
- קיבל.ה 580 לייקים
ירדן
הכי קרובים אלינו גאוגרפית ותרבותית
הכי קרובים אלינו גאוגרפית ותרבותית
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
-
Jonatan192
- הצטרף: 05 ספטמבר 2024, 14:55
- קיבל.ה 91 לייקים
מעבר להפועל אני אוהד יונייטד, אז לא אתנגד לזה שאנגליה או פורטוגל יזכו
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
ישראלי טוב אוהד את הולנד ואז גם את אנגליה
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
- קפטן ג'ק
- הצטרף: 27 נובמבר 2020, 09:02
- קיבל.ה 788 לייקים
בקיצור אין את מי לאהוד. אין כמעט שחקנים שאפשר להתחבר אליהם.
אנסה לקצת לעודד את אנגליה, הולנד או ברזיל, מהנימוק שהן לא זכו המון זמן (הולנד אף פעם לא זכתה), ואם יזכו אז זה ישמח את התושבים שם ממש.
שזה נימוק שבסה"כ עושה שכל, כי אם מדינה אחרת תזכה אז התושבים שם בטח לא ישמחו בכלל.
אנסה לקצת לעודד את אנגליה, הולנד או ברזיל, מהנימוק שהן לא זכו המון זמן (הולנד אף פעם לא זכתה), ואם יזכו אז זה ישמח את התושבים שם ממש.
שזה נימוק שבסה"כ עושה שכל, כי אם מדינה אחרת תזכה אז התושבים שם בטח לא ישמחו בכלל.
תקרת שכר, יא חביבי ! רק תקרת שכר (בכדורסל וגם בכדורגל) !
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
קורסאו, כאפ וורדה וברזיל
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
-
אנחנו בתהליך
- הצטרף: 25 ינואר 2024, 13:05
- קיבל.ה 846 לייקים
ארגנטינה
נטו בגלל שזה המונדיאל האחרון לשחקן הכי גדול אי פעם ששיחק במשחק הזה.
נטו בגלל שזה המונדיאל האחרון לשחקן הכי גדול אי פעם ששיחק במשחק הזה.
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
רק ברזיל
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
למרות שממש קשה עם הצהוב (איך נגיד קונים חולצה?)
- Brilliant
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 01:09
- קיבל.ה 467 לייקים
סנגל. תיקון על השוד שנעשה להם באליפות אפריקה. וגם הגיע הזמן שנבחרת מאפריקה השחורה תעבור את רבע הגמר.
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכהארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:20היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
יש להם בדגל גם לבן וכחול, הלבן נחשב אלגנטי ומודרני.בונדר כתב: ↑13 יוני 2026, 19:24מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכהארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:20היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מעניין אם אפשר להשיג חולצת רטרו לבנה אבל כנראה שאין לה ביקוש כי היא מזוהה עם המראקנסרו של שנת 50.
- בונדר
- הצטרף: 05 דצמבר 2020, 23:37
- קיבל.ה 441 לייקים
כן אבל הלבן ממש זניח ביחס לשלושת הצבעים האחריםארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:33יש להם בדגל גם לבן וכחול, הלבן נחשב אלגנטי ומודרני.בונדר כתב: ↑13 יוני 2026, 19:24מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכהארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:20
היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
מעניין אם אפשר להשיג חולצת רטרו לבנה אבל כנראה שאין לה ביקוש כי היא מזוהה עם המראקנסרו של שנת 50.
אז הוא לא למד שום לקח, ואין לו שכל גם להצטער.
מחדל טקטי
מחדל טקטי
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
איטליה משחקים בכחולבונדר כתב: ↑13 יוני 2026, 19:24מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכהארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:20היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
אגב גם אנחנו שמשחקים בתכלת
- teknoboy
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 14:16
- קיבל.ה 2069 לייקים
אאל"ט גם במקרה של איטליה זה הצבע של בית המלוכה (שהיה להם פעם)
הלב אדום השם הפועל
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
very class, fantastic
הַחַיִּ֤ים וְהַמָּ֙וֶת֙ נָתַ֣תִּי לְפָנֶ֔יךָ, הַבְּרָכָ֖ה וְהַקְּלָלָ֑ה - וּבָֽחַרְתָּ֙ בַּחַיִּ֔ים
* המציג אינו רופא
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
- הפועל
- הצטרף: 14 נובמבר 2020, 10:09
- מיקום: מהורהר על גדות הירקון
- קיבל.ה 2190 לייקים
- יצירת קשר:
ציון סוזוקי עד המוות
נעשינו לנטל, אנו וזיכרונותינו, ובסופו של דבר נמכרנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
היינו של ההסתדרות, אבל עכשיו כבר לא
איש אחד, מוישה, בא וקנה אותנו
-
ארז שדה
- הצטרף: 05 פברואר 2023, 09:58
- קיבל.ה 1585 לייקים
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
שלום בית קדימה שכנים (יאללה לפתוח שרשור על המשחק בלגיה מצרים לא הבנתי)
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- סומך
- הצטרף: 13 נובמבר 2020, 20:24
- קיבל.ה 1937 לייקים
יפן משחקים בכחול למרות שהדגל לבן אדוםבונדר כתב: ↑13 יוני 2026, 19:24מוזר שהם שיחקו עם צבע שונה מצבעי הדגל, מי עושים את זה חוץ מהולנד? גם בהולנד הכתום הוא הצבע של בית המלוכהארז שדה כתב: ↑13 יוני 2026, 19:20היום גיליתי שמי שאשם בכך שברזיל משחקת בצהוב הוא גיג'ה האורוגוואי שכבש את שער הניצחון במראקאנה במונדיאל 50 שהעניק את הגביע לאורוגוואי.
ברזיל שיחקה אז בלבן מלא+ צווארון כחול אחרי המונדיאל חיפשו אשמים בתבוסה והחליטו להחליף את מדי הנבחרת במדים שמתאימים לצבעי הדגל: צהוב,ירוק,כחול ולבן. עיתון ספורט גדול ערך תחרות על עיצוב המדים החדשים ובחור צעיר בן 19 זכה ומאז הם לובשים חולצה צהובה,צווארון ירוק,מכנסיים כחולים וגרביים לבנות.
פיצוחי שווארמה
הבורסה הבורסה
הבורסה הבורסה
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
את מי לאהוד במונדיאל הזה? אפשר את אמבפה.
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
-
Xavi
- הצטרף: 28 נובמבר 2020, 21:10
- קיבל.ה 2082 לייקים
הדירוג שלי
ברזיל
פורטוגל
אורוגוואי
ארגנטינה
שכל השאר ימותו
ברזיל
פורטוגל
אורוגוואי
ארגנטינה
שכל השאר ימותו
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
רציתי להיות הייטר של המונדיאל הזה, אבל בנתיים הוא אחלה בחלה
אולי יש לי מדגם לא מייצג כי לא ראיתי המון, אבל ממה שראיתי המשחקים נהדרים, הכוכבים הגיעו, השיפוט נהדר, הקבוצות דרג ז' מתגלות כלא פראייריות, רק שימשיך
אולי יש לי מדגם לא מייצג כי לא ראיתי המון, אבל ממה שראיתי המשחקים נהדרים, הכוכבים הגיעו, השיפוט נהדר, הקבוצות דרג ז' מתגלות כלא פראייריות, רק שימשיך
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
האמריקאים מוכשרים בלגרום לאחרים לעשות להם את העבודה.
העצמי נגד פרגוואי, ועכשיו האוסטרלי המסכן הזה שלא הגיע לו החמצן למוח
העצמי נגד פרגוואי, ועכשיו האוסטרלי המסכן הזה שלא הגיע לו החמצן למוח
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- תתאבד כבר
- הצטרף: 30 נובמבר 2020, 22:56
- קיבל.ה 170 לייקים
השופט נפצע. בחיים לא ראיתי דבר כזה
אנשי הפועל תל אביב כדורסל, הציון שלכם הוא 0. תשתפרו בבקשה - ת.כ, ערב המשחק נגד הפ' ב"ש
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
כל העוולות אחת הן, והמחשבה שלא כך, היא מקור כל העוולות.
וחוץ מזה, לשם מה נתכנסנו? יאללה הפועל!
- רועי גווארה
- הצטרף: 13 דצמבר 2020, 10:00
- מיקום: שורה 9 וחצי
- קיבל.ה 580 לייקים
האמריקאים בעיקר מוכשרים בליפול לדשא, למשוך בחולצות ובמכנסיים ולהתגרות ביריבים...
אוהד הפועל אינו זקוק לשום אישור ולשום המלצה בכל מה שקשור לקבוצה שלו. הרי איננו חולקים על כך שהיא מעצבנת, כל מה שאנחנו מבקשים הוא שיסבירו לנו איך, איך הקבוצה המרגיזה הזאת בכל זאת כל כך שגיבה (ע. מוהר)
-
D&3
- הצטרף: 24 יוני 2021, 15:49
- קיבל.ה 1793 לייקים
מהמנבחרות היותר טובות עד כהרועי גווארה כתב: ↑20 יוני 2026, 00:01האמריקאים בעיקר מוכשרים בליפול לדשא, למשוך בחולצות ובמכנסיים ולהתגרות ביריבים...
הלוק רוני קובן סטייל של פוצ'טינו זה בונוס
