דף 1 מתוך 1

שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 13:55
על ידי ונרקומן
שלום לכולם.
לא יודע אם תקחו את זה ברצינות, אבל באמת צריך את עזרתכם.
חבר קרוב ולא חשוב שמות, הכניס את אשתו להריון בדרבי צ׳יקו.
כן כן, אחרי הדרבי התרגשות מטורפת, חוואו שוואו ובום היריון. מאומת ודי וודאי מבחינת החישוב של הזמנים שזה קרה אחרי הדרבי.

התינוקת תיוולד בעוד כמה חודשים. הבקשה שלי ליצורים פה בפורום כי לחבר אין פה יוזר-
תעזרו למצוא שם לתינוקת שקשור למה שקרה בדרבי. (מדגיש שוב - בת)

אם זה היה בן זה היה צ׳יקו, אבל וואלה זו בת ויש פה פלונטר. :bang:
הם חשבו על אלכס (שזה סוג של שאנדה), עומרי שזה קצת מוזר לבת, פרנצ׳סקה שזה חלק מהשם של צ׳יקו ועוד אבל לא התחברו כרגע.

כל רעיון יצירתי יתקבל בברכה, אין תשובות לא נכונות :rofl:
יאללה הפועל :hammersickle:

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 14:06
על ידי בונדר
המחלה
אדריאנה

ועכשיו ברצינות אני מקווה שהם לא יעשו דבר כזה, מילא אם זה היה בן והיו קוראים לו עומרי. חבל לדפוק את הילדה, גם ככה זה לא קל להיוולד למשפחה אדומה.

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 14:18
על ידי מילפורד
זה מזכיר לי שהבת שלי נולדה במהלך "צוק איתן" ומאחר ולבן הבכור שלי קוראים איתן התלוצצנו עם המיילדת שנקרה לילדה צוק כדי שביחד הם יהיו צוק איתן.
המיילדת כמעט התעלפה עד שהרגעתי אותה שזה בצחוק.

סיפור נוסף , כשנולד הבן הבכור שלי , הלכנו לבנק ואמרנו לפקידה שאנחנו רוצים לפתוח חיסכון על שמו שנפקיד אליו פעם בחודש שיהיה זמין לילד בגיל 18 , היא ישר אמרה לנו "שבו רגע" וסיפרה לנו על לקוחה שהיתה לה פעם , שעשתה משהו כזה וכשהילד הגיע לגיל 18 באה לבנק והתחננה שלא יתנו לו כסף כי הילד נהיה עבריין נורקמן והיא יודעת שהוא יבזבז את כל הכסף על סמים.
אמרנו לפקידה , "תודה, לא רוצים לשמוע יותר" ופתחנו את החיסכון על שמנו כך שתהיה לנו שליטה עליו בעתיד.
איך זה קשור לעניינו , תאר לך הם יקראו לילדה על שם דרבי צ'יקו , ורחמנא ליצלן הילדה תגדל להיות אוהדת מכבי? איזה סטירה לפרצוף של כל המוערבים בנושא זה יהיה?

באופן כללי , בהינתן שקראו לי על שם סבא שלי ז"ל , אני לא ממליץ לקרוא לילדים על שם אנשים/אירועים , שיבחרו שם שמוצא חן בעיניהם בלי שיש לו סנטימנטים כלשהם , שהילדה לא תצטרך לסחוב את הנטל הזה לכל חייה.

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 14:47
על ידי dino
עומצ׳יקה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 15:19
על ידי בונדר
אפשר גם לקרוא לה נגיחה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 15:25
על ידי teknoboy
פאלש, דרדל'ה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 17:49
על ידי ארז שדה
צ'יקיטיטה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 18:14
על ידי רווי
מואיזה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 18:23
על ידי ארז שדה
אודם

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 18:58
על ידי בני12
ארז שדה כתב: 28 יוני 2026, 18:23 אודם
זה מבטח אותם מהסיפור של מילפורד שהיא תגדל להיות אוהדת מכבי

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 19:19
על ידי its-sick
ארז שדה כתב: 28 יוני 2026, 17:49 צ'יקיטיטה
שזה משמעותו ילדונת. יותר פשוט צ'יקה, כלומר ילדה.

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 20:31
על ידי בני12
עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 20:48
על ידי Brilliant
מילפורד כתב: 28 יוני 2026, 14:18 זה מזכיר לי שהבת שלי נולדה במהלך "צוק איתן" ומאחר ולבן הבכור שלי קוראים איתן התלוצצנו עם המיילדת שנקרה לילדה צוק כדי שביחד הם יהיו צוק איתן.
המיילדת כמעט התעלפה עד שהרגעתי אותה שזה בצחוק.

סיפור נוסף , כשנולד הבן הבכור שלי , הלכנו לבנק ואמרנו לפקידה שאנחנו רוצים לפתוח חיסכון על שמו שנפקיד אליו פעם בחודש שיהיה זמין לילד בגיל 18 , היא ישר אמרה לנו "שבו רגע" וסיפרה לנו על לקוחה שהיתה לה פעם , שעשתה משהו כזה וכשהילד הגיע לגיל 18 באה לבנק והתחננה שלא יתנו לו כסף כי הילד נהיה עבריין נורקמן והיא יודעת שהוא יבזבז את כל הכסף על סמים.
אמרנו לפקידה , "תודה, לא רוצים לשמוע יותר" ופתחנו את החיסכון על שמנו כך שתהיה לנו שליטה עליו בעתיד.
איך זה קשור לעניינו , תאר לך הם יקראו לילדה על שם דרבי צ'יקו , ורחמנא ליצלן הילדה תגדל להיות אוהדת מכבי? איזה סטירה לפרצוף של כל המוערבים בנושא זה יהיה?

באופן כללי , בהינתן שקראו לי על שם סבא שלי ז"ל , אני לא ממליץ לקרוא לילדים על שם אנשים/אירועים , שיבחרו שם שמוצא חן בעיניהם בלי שיש לו סנטימנטים כלשהם , שהילדה לא תצטרך לסחוב את הנטל הזה לכל חייה.
אם הילדה גדלה להיות אוהדת מכבי, אז הם נכשלו בהורות, וכל השאר לא חשוב יותר.

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 20:56
על ידי dino
בני12 כתב: 28 יוני 2026, 20:31 עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)
יפה

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 21:04
על ידי תתאבד כבר
dino כתב: 28 יוני 2026, 20:56
בני12 כתב: 28 יוני 2026, 20:31 עינב (עמרי נתן בראש)
אבישג (אלבס בעט - יופי של גול)
יפה
יש פה נסיון להיכנס לנישה של האיש שעל שמו קרוי הפורום

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 21:16
על ידי D&3
בהשארת הראשי תיבות ואם הם רוסים, אתל
אדומה תל אביב

Re: שם לתינוקת שנוצרה בדרבי

נשלח: 28 יוני 2026, 22:56
על ידי ונרקומן
תרגישו חופשי להמשיך להציע שמות
ראשי תיבות זה כיוון מעניין.