דף 1 מתוך 1

החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 18:43
על ידי porthos
למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:04
על ידי בונדר
קודם כל זה צריך להתקיים כי זה מה שרוב המנויים ובעלי היסטורית רכישה הצביעו.
אני תמכתי בזה בלב לא שלם משתי סיבות עיקריות:
קודם כל בגלל כמויות הקהל הנמוכות שהיו בעונה הסדירה ובגביע, שפגעו בתחושת הביתיות. ההצבעה הייתה הרבה לפני הפלייאוף אבל גם כמויות הקהל בפלייאוף איכזבו אותי, אם כי אתמול הוכחנו שפוטנציאל הקהל של הפועל עוד קיים.
הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:05
על ידי Red_man
porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
כי שאלו את הקהל וזה מה שהרוב החליט?

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:10
על ידי porthos
כן, סבבה אני יודע וכמובן מקבל את זה שעשו סקר וכך הרוב החליט.
אני גם מסכים שאין טעם לבצע סקר שכזה אם אין בכוונתך (לכל הפחות) ליישם את תוצאותיו.

עם זאת, למה זה טוב?

מה זה נותן לנו?
למה בחרו בזה?
אני למשל בחרתי בלישאר ביד ושם.

אני לא רוצה להתווכח (גם אין על מה כבר) אלא רק להבין מה קיבינימט זה אמור לתת לנו, כי נראה לי שזה נותן לנו כאב ראש.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:14
על ידי porthos
בונדר כתב: 24 יוני 2026, 19:04 הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
בפליאוף התמונה השתנתה מעט בכל הנוגע לישראלים ובמקומם בקבוצה.

ז"א שאתה צופה שכמות המינויים בשנה הבאה (בלי קשר למגרש הביתי לרגע) תרד לנגיד 2000 והחזרה לדרייב אין תעודד נגיד עוד 800 איש לעשות מינוי? הבנתי נכון?

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:18
על ידי בונדר
porthos כתב: 24 יוני 2026, 19:14
בונדר כתב: 24 יוני 2026, 19:04 הסיבה השנייה מבחינתי הייתה מחשבה שזה יקטין את גובה הלהבות ואולי יחזיר אוהדים שהפסיקו לבוא, בזמן שעבר מאז אני יותר סקפטי לגבי האופציה הזאת, בעיקר בגלל שמיעוט הדקות שהישראלים שיחקו ביורוליג מאז הפציעות של גינת ומדר, הרחיקו עוד אוהדים שאני מכיר שבלעו את הצפרדעים הקודמות, אבל מבחינתם זה היה הקש ששבר את גב הגמל.
בפליאוף התמונה השתנתה מעט בכל הנוגע לישראלים ובמקומם בקבוצה.

ז"א שאתה צופה שכמות המינויים בשנה הבאה (בלי קשר למגרש הביתי לרגע) תרד לנגיד 2000 והחזרה לדרייב אין תעודד נגיד עוד 800 איש לעשות מינוי? הבנתי נכון?
האמת שלא הבנתי את השאלה שלך, לגבי הישראלים קודם כל אין ברירה בשלב הזה לתת להם יותר מקום. אבל אני אומר שה"נזק" אולי כבר נעשה ובוודאות הרחיק אוהדים מסויימים, אם זה מוצדק או לא זאת שאלה אחרת אבל אני מכיר אוהדים שזה הרחיק.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:34
על ידי רק הפועל
מהלך עלוב , אשכרה לעבור למקום קטן יותר במקום לגדול ולצמוח אבל בסדר

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:57
על ידי איש גדול
porthos כתב: 24 יוני 2026, 18:43 למה זה טוב?

*נשאל ברצינות.
זאת בהחלט שאלה טובה
אבל שאלות טובות מהסוג הזה שואלים לפני שעושים הצבעה ומודיעים שחוזרים ולא אחרי.
עכשיו כבר מאוחר מידי לשאלות כאלה

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 19:59
על ידי Ofirkko
זאת הצבעה רגשית. הרבה מהקהל הצביע לחזור לדרייב אין מתוך תפיסה שזה צעד בדרך לאחד את הקהילה. אני הצבעתי להישאר ביד אליהו כי הבנתי שזה עושה בדיוק את ההפך:
1) האולטראס לא יחזרו - לא רק שלא יחזרו המהלך הזה משכנע אותם שהסוף של ינאי קרוב, נותן להם תקווה ולכן הם רק יקצינו בעמדה שלהם. דווקא ייאוש שזאת, המציאות והיא לא תשתנה הייתה אולי משנה את המאזן (לפחות לחלק מהאנשים)
2) המהלך הזה עלול לייצר קרע חדש בין המנויים החדשים לישנים.
3) במבחן התוצאה, אם יש פיוס ברור שיש יותר אוהדים ממקומות בדרייב אין ואז נחזור לנקודת האפס שבה אחוז גדול מהקהילה לא יכול להגיע למשחקים

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:11
על ידי Red Wolf
אני שם בצד את דעתי בנושא כן או לא ומנסה לענות על השאלה

אני חושב שזה ייתן מענה על זה שגם הרבה מאוד מהאנשים שמגיעים היום ליד אליהו שונאים את זה
זה ייתן מענה למשחקים הקטנים שזה תאכלס רוב העונה בליגה הישראלית, והאולם ירגיש יותר ביתי ופחות ריק
במשחקים הגדולים זה יחזיר את הביקוש והריגוש מלהגיע למשחק וגם ימנע מסתננים של היריבות
לי לפחות זה ברור וכנראה גם להנהלה שמספר המנויים שנה הבאה יקטן ואולי אפילו יקטן משמעותית (אגב לא רק באשמתה לשם שינוי)
זה מחזיר את האמון של הקהל בהנהלה שעשתה סקר ויישמה את תוצאותיו
ונותן פה איזה שבריר סולם לאולטראס לרדת מהעץ

זה כמובן גם עושה לא מעט כאב ראש, ואולי אפילו יכול ליצור פילוג גדול יותר בין אוהדי היורוליג לאוהדי הליגה
אבל בכל מקרה זה לדעתי "מה שזה נותן"

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:13
על ידי פרימו לוי
בדיעבד זה היה נאיבי לחשוב שחזרה לדרייב אין תעזור במשהו ל״איחוי״, שזאת הסיבה שתמכתי בחזרה לדרייב אין בליגה. אז במובן הזה החזרה לדרייב אין אכן מיותרת כי זה כמובן לא הולך לעזור כלום. אבל לחזור אחורה מההצבעה יצור בעיות עוד יותר גדולות מאשר לחזור לדרייב אין, אז זה הרע במיעוטו כרגע.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:18
על ידי Rak-Hapoel
לוידע למה זה טוב...אבל האם זה טוב נדע כבר במשחק הראשון שם.
או שאולי בחידוש המנויים

בתכלס אם יחזרו המשחקים לארץ (לא שראיתי משהו בנושא...) אז אמורים להיות בגדול כמות שווה של משחקים בדרייב אין וביד אליהו

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:23
על ידי Yaffe
בהחלט טעות, מההתחלה כל הסקר הזה נעשה מהר מדי ובלי מענה על יותר מדי שאלות.
היה צריך לעצור, עם כל הרצון הטוב, ולחשוב על כל המשמעויות ולהציג לאוהדים את כל התמונה המלאה לפני שמפרסמים סקר כזה (עדיפות למנויים, משחקים גדולים וכו').
מניח שיש עוד קיץ ארוך לפנינו, מקווה שיצליחו למצוא את הפתרון האידיאלי למצב הזה

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:30
על ידי בני12
מכיוון שצחי עדיין איתנו בטוח שהמתווה הראשון יהיה דפוק ויעצבן את כולם וישנו אותו חלקית לאחר הבקורת שיקבלו

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:34
על ידי DavidSheriff9
אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:37
על ידי Red_man
DavidSheriff9 כתב: 24 יוני 2026, 20:34 אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...
מניח וגם מקווה שמי שיקבלו את זכות הראשונים הם מנויים ותיקים שהיו גם ביד אליהו ואח״כ מנויים חדשים מיד אליהו.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 20:39
על ידי בני12
DavidSheriff9 כתב: 24 יוני 2026, 20:34 אני רק מקווה שההנהלה תדע לתעדף מנויים ותיקים על פני חדשים ברכישת המנויים.
יש לי מנוי מאז ימות הדר יוסף (לרמה"ש לא נראה לי שהיה צריך מנוי? אבל אם כןמאז גם אז בוודאי היה לי..)

מאז המעבר לדרייב אין אני מחזיק בשני מנויים.
לא רוצה לחשוב בכלל על אפשרות שלא אוכל לחדש את המנוי כי אזלו המנויים או שתהיה לי תחרות מול מנוי חדש...
מבחינתי סדר העדיפויות למנויים בדרייבאין צריך להיות
- מנויים שהיו מנויים גם לדרייבאין וגם ליד אליהו
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו לפחות ל-80% מהמשחקים מול ה"קטנות" (לא כולל דרבי, ירושלים וחולון) או משרתי מילואים
- מנויים חדשים ליד אליהו שהגיעו פחות מ-80% מהמשחקים או מנויי דרייבאין ותיקים ללא מנוי ליד אליהו השנה
- קהל רחב

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 21:10
על ידי Maor
אני הצבעתי בעד הישארות במנורה, אבל חושב שאם התקבלה ההחלטה לחזור לדרייב אין חייב לקיים אותה.
זה צעד טוב לקהילה, גם אם האולטראס לא יחזרו.

אם שוב נהיה רוב הזמן סולד האוט בדרייב אין והאולטראס עדיין לא יחזרו, מאמין שיקיימו הצבעה נוספת ואז הקהל לא ירגיש מחויבות לאולטראס וירגיש יותר בנוח לחזור למנורה.

Re: החזרה לדרייב אין

נשלח: 24 יוני 2026, 21:59
על ידי ramig76
אני הצבעתי בעד לחזור לדרייב אין כדי לאחד את הקהילה. אבל אחרי שהבנתי שזה לא יעזור הייתי שמח לשנות את ההחלטה ולהישאר ביד ושם.