דף 1 מתוך 1

ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 05:29
על ידי KingAlpaca
יום של כוכבים עם צמדים.

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 05:41
על ידי KingAlpaca
כבר לא צמד...

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 06:51
על ידי תתאבד כבר
קידנפ לקראת המשחק של השכנים

Alles österreich

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 06:56
על ידי KingAlpaca
לא קידנפ, אנשלוס

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 07:29
על ידי תתאבד כבר
באמת אנשלוס, הבחור בקושי הזיז את היד.

כמו כן המוזיקה האוריינטלית בהפסקת מים (שואה לי אם אני אתחיל להגיד רבע).. זה רק עכשיו?

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 08:16
על ידי תתאבד כבר
המחצית השניה ממשיכה להוכיח את עצמה כמחצית המוצלחת במונדיאל הזה עד כה

Re: ארגנטינה

נשלח: 17 יוני 2026, 08:35
על ידי תתאבד כבר
מתי הואר יתאבד כבר? יש דרך חזרה מהניג'וס הזה?
הם איזה שעתיים על האם היה או לא היה יד או וואטבר (אני בשידור בטורקית, תודה @KingAlpaca ) על איזה משהו מינורי שפעם היה נגמר בהחלטה ויאללה סלאמאת.

בני זונות פסלו.

אני לא לבד בזה נכון? וואר זה חרא

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:10
על ידי תתאבד כבר
א. שואה לוואר, איזה טרחנות. איזה עייפות.
ב. פעם ראשונה שאני קולט שהכרוז אומר ביציע בזמן ההמונים "מי שיכול, מתבקש לעמוד". I'd you're able
ג. מה הקטע לשיר את ההמנונים לפני כל משחק? זה תמיד היה ככה
ד. זין עליהם כיף שהחטיאו את הפנדל אללה חדש
ה. מוות גם לתוספות זמן המוגזמות האלה. 7 דקות מחצית ראשונה. כמובן שזה נגזר מהבזבוז זמן על הפנדל בהתחלה. וואלה יופי שתי דקות ארגנטינה מעבירים פסים באמצע אבל העיקר שאין טעם יותר לבזבז זמן.


מנסים לשלוט בכאוס ועל הדרך מזיינים את המשחק

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:11
על ידי בונדר
אני שמח על כל החטאה של פנדל מזלזל (לא בהפועל)

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:27
על ידי רועי גווארה
העידוד הכי טוב עד עכשיו בטורניר?

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:29
על ידי בונדר
רועי גווארה כתב: 22 יוני 2026, 20:27 העידוד הכי טוב עד עכשיו בטורניר?
אהבתי את הבוז להפסקת הפרסומות

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:40
על ידי תתאבד כבר
ככה מבקיעים גול יא אללה
איזה בן אדם

הוא ייגמר מתישהו?

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:42
על ידי Terry
עד שהמונדיאל הזה יגמר הוא יהפוך לשחקן הראשון בעולם שמבשל לעצמו.

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 20:51
על ידי nirgo
קייפ ורדה עשויה לפגוש את ארגנטינה בשלב הבא

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 22:00
על ידי תתאבד כבר
Terry כתב: 22 יוני 2026, 20:42 עד שהמונדיאל הזה יגמר הוא יהפוך לשחקן הראשון בעולם שמבשל לעצמו.
קרה.

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 22:05
על ידי RedDrifter
איזה שחקן

משתיק את אוהדי רונאלדו כל פעם מחדש

Re: ארגנטינה

נשלח: 22 יוני 2026, 23:01
על ידי Terry
תתאבד כבר כתב: 22 יוני 2026, 22:00
Terry כתב: 22 יוני 2026, 20:42 עד שהמונדיאל הזה יגמר הוא יהפוך לשחקן הראשון בעולם שמבשל לעצמו.
קרה.
לא אפשרי מבחינת ההגדרה של בישול כ"מסירה האחרונה לפני בעיטה לשער".