דף 1 מתוך 1

בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 12 יוני 2026, 19:17
על ידי רועי גווארה
על פניו, אחד הבתים הפתוחים והמעניינים

מחזור 1:
12 ביוני 2026 22:00 קנדה בוסניה והרצגובינה בימו פילד, טורונטו

13 ביוני 2026 22:00 קטר שווייץ אצטדיון ליווייס, סנטה קלרה

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 12 יוני 2026, 22:25
על ידי D&3
באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 12 יוני 2026, 22:28
על ידי תתאבד כבר
D&3 כתב: 12 יוני 2026, 22:25 באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
אתם על זה שזה לא רק בישראל כן?

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 12 יוני 2026, 22:32
על ידי D&3
תתאבד כבר כתב: 12 יוני 2026, 22:28
D&3 כתב: 12 יוני 2026, 22:25 באיזה שנה אנחנו ששתי הנבחרות משחקות 4-4-2

והפסקת הפרסומת הזו בהפסקת שתייה זה אחת ההמצאות המחרידות
אתם על זה שזה לא רק בישראל כן?
לא טענתי אחרת, במיוחד שאני לא צופה כרגע מישראל

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 12 יוני 2026, 23:22
על ידי Red_man
השוער הקנדי חתיכת הזוי והבוסני עם משחק רגל יותר גרוע משל צור

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 13 יוני 2026, 21:51
על ידי nirgo
קאטר-שוויץ
אדום עולה

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 13 יוני 2026, 21:59
על ידי רווי
4-0

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 13 יוני 2026, 22:24
על ידי בני12
איך לא היה נבדל בנגיחה שלפני הפנדל?

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 13 יוני 2026, 22:33
על ידי D&3
שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 08:08
על ידי Mendelson
D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 09:34
על ידי Jonatan192
שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 09:53
על ידי תתאבד כבר
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08
D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 13:42
על ידי Mendelson
תתאבד כבר כתב: 14 יוני 2026, 09:53
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08
D&3 כתב: 13 יוני 2026, 22:33 שאלה מסקרנת, מאיזו ישבת מגיע הכי הרבה סחלה בעקבות הגדלת המונדיאל ולמה אסיה קיבלה כל כך הרבה מקומות

כמו כן, האחראים להפסקת השתייה פרסומת צריכים להיסקל
באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 13:43
על ידי Mendelson
Jonatan192 כתב: 14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.

מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 14:25
על ידי Jonatan192
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 13:43
Jonatan192 כתב: 14 יוני 2026, 09:34 שוויץ היו מתסכלים ביותר אתמול, משמעותית יותר טובים מקטאר אבל אין תכלס, לא מצילחים להבקיע שער שלא מפנדל, לא מפתיע שקטאר גנבו אותם עם שער מאוחר.
גם השוער של קטאר, אבו נאדה הזה, היה ממש מעולה. נתן שם הצלות יפות מאוד.

מפתיע שהשווי שלו הוא רק 400K בטרנספרמרקט. אלא אם המשחק הזה היה מדגם לא מייצג של היכולת שלו.
מניח שאחרי הופעה כזאת השווי יעלה, במיוחד אם ישמשיך ככה

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 14 יוני 2026, 15:40
על ידי תתאבד כבר
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 13:42
תתאבד כבר כתב: 14 יוני 2026, 09:53
Mendelson כתב: 14 יוני 2026, 08:08

באופן די הזוי הוסיפו לאירופה רק +3, בזמן שלאסיה הוסיפו +3.5, ואפריקה +4. בנוסף ל- +1.5 לדרום אמריקה ו- +2.5 למרכז אמריקה והקאריביים. וככה הגעת למצב שמדינה כמו קוראסאו (עם כמות אוכלוסייה כמו של העיר בתים בערך) נכנסת למונדיאל, או נבחרת כף ורדה, או עיראק. מזעזע. וכל זה בזמן שנבחרות כמו איטליה, פולין, דנמרק, אוקראינה, סרביה, ווילס, הונגריה, יוון ואחרות לא העפילו למונדיאל.
טוב, את דנמרק קצת יותר קשה לשחד מאשר את האיטי וכאפ וורדה. ובסוף הן כולן שוות קול יחיד בהצבעות שם בפיפא.

אם הבנתי נכון מההודעה שלך, זה לא שנבחרות קטנות מהדרום הגלובלי נכנסו על חשבון נבחרות אירופאיות מוכרות. אם ככה, מה הבאסה בדיוק? הרי אם לא היו מוסיפים לכל יבשת, ממילא איטליה לא היתה נכנסת. אז עכשיו קיבלנו נבחרות אזוטריות - וואלה מגניב לדעתי.
אני חושב שהיה צריך להוסיף תקנים לכל אזור באופן דיפרנציאלי לפי הדירוג של הקבוצות שלו. היה צריך להוסיף יותר תקנים לאירופאיות, ואז לדרום אמריקה, ורק אחר כך לאפריקה. לא היה צריך להוסיף תקנים למרכז אמריקה ולקריביים, או לאוקינאה. הסיכוי שתקבל נבחרות איכותיות הוא גדול יותר, והאיכות של המשחקים במונדיאל הייתה עולה. במקום זה שלב הבתים הוא לא ברמה מאוד גבוהה, בלא מעט משחקים.
מבין. נשמע הגיוני סה״כ.
אני כן נהנה מהאיזוטוריות, אבל אני גם פחות אוהד כדורגל הקלאסי, בשבילי לראות את הנבחרות המומצאות האלה זה יותר "מרגש" מעוד משחק שלב בתים בין נבחרות חזקות. מה קרה, שיזדיינו (ספציפית לאיטלקים ימ"ש).

Re: בית ב' - קנדה, בוס"ו, קטאר, שוויץ

נשלח: 16 יוני 2026, 12:23
על ידי D&3
בהמשך לסוגיית היבשות, עד כה זו אסיה שמככבת בתור היבשת שעוד לא הפסיקה משחק אחד בטורניר
בכך שהימרתי שזו היבשת הגרועה ביותר, זה מתסווף לעוד הימור נהדר שלי. לזכותי יאמר שאריות היבשת של ירדן, עיראק, ואוזבקיסטן עדיין לא עלו על הדשא, והנתון החביב הזה הולך להיגמר ככל הנראה כבר הלילה