לא נראה לי שהבנתי מה הכוונה בחלק של הסוגריים בכותרת האשכול, אבל בהנחה שהכוונה לתקשורת/שידורים וכו',
אז רציתי להעלות נקדוה שמעצבנת אותי מאוד:
נכון, זה משהו קטן. אפילו קטנוני. אבל זה מביא את הג'ננה. התמונות הן מצרפת-סנגל אבל ראיתי את התופעות האלה בעוד משחקים (לא יודע אם מאותו האיצטדיון).
בכמה נקודות בקו האורך של המגרש הקרוב לתמונה של המצלמה הראשית, אובייקטים כמו קונסטרוקציית מעקות ביציע + אנשים שעומדים -
פשוט מסתירים שטח של המגרש מהשידור שמועבר דרך המצלמה הראשית. עכשיו, נכון שזה משהו קטן וזה, אבל זה מחרפן!!!!


מפאקינג
13.6.2018 יודעים איפה יערך מונדיאל 2026. מאות אם לא אלפי אנשים עובדים (או אמורים לעבוד) בין השאר בדיוק על הדברים האלה בין אם בפיפא או בחב'
HBS.
להמון אנשים שעוסקים בזה יש המון ניסיון בדברים האלו.
אתם לא מתכוננים מראש כדי להימנע מדברים כאלו?? לא עושים תכנונים הנדסיים/סימולציות עם מצלמות מראש כדי לבדוק בין השאר בדיוק דברים מהסוג הזה??
מה זה החובבנות הזו?
ונניח שזה בא לכם בהפתעה. אז למה לא לתקן תוך כדי???
עצבים סססאמק.