דף 1 מתוך 1
בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 19:10
על ידי רועי גווארה
מחזור ראשון:
11 ביוני 2026 22:00 מקסיקו- דרום אפריקה אצטדיון האצטקה, מקסיקו סיטי
12 ביוני 2026 5:00 קוריאה הדרומית-צ'כיה אצטדיון אקרון, ספופן
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 21:55
על ידי KingAlpaca
תגידו, הקטע הזה עם ארבל זאת בדיחה?
מה זה הדבר הזה?
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 21:59
על ידי dino
זה הולך להיות ככה בכל המשחקים שמביאים זמרים שישירו את ההמנון? מקווה שלא
לא שילמתי כדי לשמוע זמר.
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 22:02
על ידי dino
יש לנו בדרום אפריקה מישהו מעניין שאפשר לדוג להפועל?
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:04
על ידי תתאבד כבר
איזה גול מטומטם. חרא על כל המהלך סבבה
עלאק איזה דביל מאבד כדור והשוער מקבל בין הרגליים, נו באמת
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:06
על ידי KingAlpaca
מכמיר לב ארבל
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:07
על ידי D&3
חוץ מדראפ הלמלמים זה בית של נבחרות חביבות בהחלט
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:18
על ידי D&3
איזו יציאה מזעזעת מהמחצית של דראפ
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:50
על ידי Red_man
וואו איזה אדום רך.
באיזה שפה השופט מנסה לדבר שם? מה זה החרא הזה שהוא מסביר מה הוא מחליט?
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 11 יוני 2026, 23:54
על ידי תתאבד כבר
על מה היה האדום השני בכלל?
האדום הראשון לא היה ולא נברא
האדום השני לא הבנתי מה הראו שם בוואר
שואה לכל החרא הזה ומה הם יוצאים להפסקות מים. תרוצו יא שרמוטות
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 00:15
על ידי רווי
מה זה האדומים האלה?
מה זה הואר החרא הזה?
מה זה ההסבר של השופט ברמקול של האיצטדיון? ומה המצלמה המעפאנה ששמו לו על הראש?
ומה זה הארבל הזה?
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 00:17
על ידי RedDrifter
איזה חוסר פאסון של שכטר
ההשפרצה בפומבי הזאת חוקית? לא פלא שאנחנו לא עולים למונדיאל
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 00:21
על ידי Xavi
רווי כתב: ↑12 יוני 2026, 00:15
מה זה האדומים האלה?
מה זה הואר החרא הזה?
מה זה ההסבר של השופט ברמקול של האיצטדיון? ומה המצלמה המעפאנה ששמו לו על הראש?
ומה זה הארבל הזה?
מונדיאל אמריקאי קיבלנו
ועם ההפסקות שתייה כדי לדפוק לך עוד קצת פרסומות
מרגיש כמו סופרבול אחד גדול
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 02:24
על ידי KingAlpaca
די, נו.
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 04:48
על ידי KingAlpaca
יאללה, עכשיו למשחק יותר כיפי.
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 04:51
על ידי KingAlpaca
סעמק, הוא לא פותח עם יאן קולר
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 06:29
על ידי KingAlpaca
עוד שחקן עבר/פרשן ישראלי נולד!
מליקסון: המאמן הצ'כי סגר את המשחק, מה זה סגר? נעל וזרק את המפתח.
7 שניות אח"כ גול לקוריאה.
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 06:52
על ידי RedDrifter
איזה שוער יש לדרום קוריאנים
אסף צור יכול ללמוד ממנו דבר או שניים
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 07:45
על ידי dino
KingAlpaca כתב: ↑12 יוני 2026, 04:51
סעמק, הוא לא פותח עם יאן קולר
וגם לא עם פטריק ברגר וקארל פובורסקי
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 12:27
על ידי Mendelson
RedDrifter כתב: ↑12 יוני 2026, 06:52
איזה שוער יש לדרום קוריאנים
אסף צור יכול ללמוד ממנו דבר או שניים
המשחק רגל שלו מטורף. ובדיוק בגלל זה הבילד אפ שלהם מדהים, הם משחקים עם הכדור כמעט על הקו של השער, הרבה בתוך תיבת החמש. ויוצאים מזה קדימה מהר.
Re: בית א' - מקסיקו, דרא"פ, דרק"ו, צ'כיה
נשלח: 12 יוני 2026, 14:52
על ידי Niro
ראיתי באיחור, יורם ארבל בגילו ובמצבו לא צריך לשדר כדורגל.
השילוב של הטמטום והפסקנות שלו פשוט הורס גולים, בדיוק כמו בגול של לואיזו נגד חיפה שהוא החליט בביטחון שהיה נבדל.