דף 1 מתוך 5
משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 22:46
על ידי 7even
תנו בראש, הפועל.
יש עוד הרבה עבודה לפנינו.
קדימה

Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 22:59
על ידי עד המ!!ת הפועל
תנו בראש הפועל!
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 23:00
על ידי KingZivos
משחק אחד היה נפילה. אבל ברור מי הקבוצה הטובה בלי ספק ניצחון קל בסדרה
לא תהיה עוד הבלחה שלהם
יום חמישי מפרקים להם את התחת
אפשר להתחיל להתכונן לירושלים
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 23:04
על ידי adom4
כוסאמאמאמא שלהם למה זה בתשע????
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 23:24
על ידי גביזון
KingZivos כתב:משחק אחד היה נפילה. אבל ברור מי הקבוצה הטובה בלי ספק ניצחון קל בסדרה
לא תהיה עוד הבלחה שלהם
יום חמישי מפרקים להם את התחת
אפשר להתחיל להתכונן לירושלים
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 02 יוני 2026, 23:45
על ידי Brilliant
KingZivos כתב: ↑02 יוני 2026, 23:00
משחק אחד היה נפילה. אבל ברור מי הקבוצה הטובה בלי ספק ניצחון קל בסדרה
לא תהיה עוד הבלחה שלהם
יום חמישי מפרקים להם את התחת
אפשר להתחיל להתכונן לירושלים
אני לא מהאדוקים בתורת הנאחס, ואני מכבד את הבטחון בכוחנו, אבל חייב להגיד שקצת הגזמת עם ה״אפשר להתחיל להתכונן לירושלים״. לא, אי אפשר, אנחנו הפסדנו להם בבית רק לפני יומיים, ועם הכל, ואם לא נתכונן למשחק הזה במלוא הרצינות, זה יכול לקרות שוב.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 09:03
על ידי RedDrifter
כשיש לך שופטים כמו ספי שמש כלום לא בטוח
לבוא במטרה לרסק אותם אסור שיהיה משחק צמוד ולתת לשופטים סיכוי לדפוק אותנו שוב
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 09:32
על ידי nirgo
המשחק סופי ב-20:55?
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 09:39
על ידי גביזון
קדימה הפועל!!!
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 12:11
על ידי רק הפועל
לא יודע מה אתכם אני עדיין לא רגוע , ייאלה הפועל
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 12:25
על ידי רק הפועל
החשש שמה שהיה בדרבי יחזור , הקבוצה נראתה טוב אתמול ושלא נגיע זחוחים למשחק השלישי
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 12:51
על ידי Adam
מה הפועל, לא תתני לנו להמשיך עוד קצת את עונת הטרלול הזו?
צו 8 לכולם להגיע, הפעם אין שעה מוקדמת ובעייתית.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 13:39
על ידי מילפורד
הפוך, יש שעה מאוחרת ובעייתית.
מדהים שאין אמצע…
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 14:00
על ידי 7even
אסור להתחיל ב 8.
זה עלול לגרום לאנשים לרצות אשכרה להגיע.
וזה כבר נגד תקנון המנהלת.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 14:40
על ידי Adam
מילפורד כתב: ↑03 יוני 2026, 13:39
הפוך, יש שעה מאוחרת ובעייתי.
מדהים שאין אמצע…
אולי, אבל עדיין חושב ש-18:30 זה יותר בעייתי מ-21:00.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 16:26
על ידי KingAlpaca
שעה טובה.
נקווה לשידור פחות מחפיר.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 03 יוני 2026, 19:32
על ידי יהלום14אדום
KingAlpaca כתב: ↑03 יוני 2026, 16:26
שעה טובה.
נקווה לשידור פחות מחפיר.
שעה טובה למי שרואה את המשחק מחו"ל, לא למי שאמור לנסוע למשחק כשעה וחצי
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 08:28
על ידי 7even
עוד לחץ על מובילי הכדור הגנה כמו שלשום, עוד סגירה טובה לריבאונד, והכל יבוא על מקומו בשלום (בכל משחק)
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 08:45
על ידי joshsoos
אינטנסיביות וריבאונד ומשם הפער בכשרון ידבר.
מהצד השני יש את פאר ובלק
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 08:53
על ידי קפטן ג'ק
לפי שיטת "יום עסל - יום בסל" שפיתחתי במכון ויצמן אחרי מחקר מקיף וסקרי עומק בסיוע AI, מסתבר שהערב התור של היום בסל.
כי במשחק הקודם היה דבש. אז תתכוננו לערב חרא עם הרבה זריקת זין והתקפי לב המוניים - באדיבות איטודיס וקבוצת הטירלול המשוגעת והמסתכלת שלנו.
יאללה הפועל.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:05
על ידי ranjef
משחק הדחה נוסף
אין שקט הפועל!!!!!!!!!!
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:19
על ידי ארז שדה
קפטן ג'ק כתב: ↑04 יוני 2026, 08:53
לפי שיטת "יום עסל - יום בסל" שפיתחתי במכון ויצמן אחרי מחקר מקיף וסקרי עומק בסיוע AI, מסתבר שהערב התור של היום בסל.
כי במשחק הקודם היה דבש. אז תתכוננו לערב חרא עם הרבה זריקת זין והתקפי לב המוניים - באדיבות איטודיס וקבוצת הטירלול המשוגעת והמסתכלת שלנו.
יאללה הפועל.
בכדורסל ליום בסל יש 2 משמעויות

Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:33
על ידי סומך
דווקא אני צופה ניצחון די חלק, הבעיה שאת השלב הבא אנחנו לא עוברים.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:56
על ידי 7even
joshsoos כתב: ↑04 יוני 2026, 08:45
אינטנסיביות וריבאונד ומשם הפער בכשרון ידבר.
מהצד השני יש את פאר ובלק
גם אם סגן יו"ר איגוד השופטים היה ממכבי אנחנו צריכים לנצח היום
אופס, רגע...
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:56
על ידי Adom_Adom
קפטן ג'ק כתב: ↑04 יוני 2026, 08:53
לפי שיטת "יום עסל - יום בסל" שפיתחתי במכון ויצמן אחרי מחקר מקיף וסקרי עומק בסיוע AI, מסתבר שהערב התור של היום בסל.
כי במשחק הקודם היה דבש. אז תתכוננו לערב חרא עם הרבה זריקת זין והתקפי לב המוניים - באדיבות איטודיס וקבוצת הטירלול המשוגעת והמסתכלת שלנו.
יאללה הפועל.
אנחנו בפליאוף, זהו
כל משחק מלחמה
היום שיתנו הכל כמו משחק קודם, לא להכנס שוב לשאננות!!
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:56
על ידי רק הפועל
אני כועס על איטודיס , כל הקבוצות האחרות עדו סוויפ קליל ואנחנו פאקינג במשחק הדחה נגד קבוצה חלשה
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 09:57
על ידי 7even
קפטן ג'ק כתב: ↑04 יוני 2026, 08:53
לפי שיטת "יום עסל - יום בסל" שפיתחתי במכון ויצמן אחרי מחקר מקיף וסקרי עומק בסיוע AI, מסתבר שהערב התור של היום בסל.
כי במשחק הקודם היה דבש. אז תתכוננו לערב חרא עם הרבה זריקת זין והתקפי לב המוניים - באדיבות איטודיס וקבוצת הטירלול המשוגעת והמסתכלת שלנו.
יאללה הפועל.
היום נראה אם בזבזת למכון רבבת דולרים על טוקנים לחינם...
אתה בטוח קשור להפסקת החשמל ולניתוק במים אתמול ברחובות
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 10:44
על ידי רק הפועל
סומך כתב: ↑04 יוני 2026, 09:33
דווקא אני צופה ניצחון די חלק, הבעיה שאת השלב הבא אנחנו לא עוברים.
זה דיון ליום אחר אבל לצורך העניין גם להיות מודח על ידי ירושלים זה כשלון גדול מאוד
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 10:46
על ידי פנאטי בלב
פורסמו הסגלים. הפועל ללא שינוי מהמשחק הקודם; אצל ראשל״צ פירסון במקום הרכז גרנט.
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 11:45
על ידי בני12
פנאטי בלב כתב: ↑04 יוני 2026, 10:46
פורסמו הסגלים. הפועל ללא שינוי מהמשחק הקודם; אצל ראשל״צ פירסון במקום הרכז גרנט.
ברבע גמר מותר לעשות החלפה רק פעם אחת אז בכל מקרה לא יכולנו לעשות שינוי
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 12:08
על ידי קפטן ג'ק
ארז שדה כתב: ↑04 יוני 2026, 09:19
קפטן ג'ק כתב: ↑04 יוני 2026, 08:53
לפי שיטת "יום עסל - יום בסל" שפיתחתי במכון ויצמן אחרי מחקר מקיף וסקרי עומק בסיוע AI, מסתבר שהערב התור של היום בסל.
כי במשחק הקודם היה דבש. אז תתכוננו לערב חרא עם הרבה זריקת זין והתקפי לב המוניים - באדיבות איטודיס וקבוצת הטירלול המשוגעת והמסתכלת שלנו.
יאללה הפועל.
בכדורסל ליום בסל יש 2 משמעויות
אני אגיד לך בסוף המשחק לאיזו מהן התכוונתי

Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 12:19
על ידי joshsoos
7even כתב: ↑04 יוני 2026, 09:56
joshsoos כתב: ↑04 יוני 2026, 08:45
אינטנסיביות וריבאונד ומשם הפער בכשרון ידבר.
מהצד השני יש את פאר ובלק
גם אם סגן יו"ר איגוד השופטים היה ממכבי אנחנו צריכים לנצח היום
אופס, רגע...
צריכים וננצח, אבל זו הכנה לשבוע הבא שם בטח נקבל על הספתח את ספי שמש ומאירסון
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 12:53
על ידי פומפה
קודם נתעסק בלעבור את המשחק היום ואז נתעסק בלהפסיד ליונצוק בנוהל
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 18:39
על ידי בני12
בר טימור בספק למשחק
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:21
על ידי Tenacious D
נולד לי ילד אז אני לא אגיע. בחייאת ים ותומר תביאו מתנה טובה היום!
יאללה הפועל!!!!
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:30
על ידי Niro
Tenacious D כתב: ↑04 יוני 2026, 20:21
נולד לי ילד אז אני לא אגיע. בחייאת ים ותומר תביאו מתנה טובה היום!
יאללה הפועל!!!!
מברוק!
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:36
על ידי בונדר
טימור רשום, אבל לא על הפרקט כרגע. ידוע אם הוא משחק?
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:37
על ידי גביזון
Tenacious D כתב:נולד לי ילד אז אני לא אגיע. בחייאת ים ותומר תביאו מתנה טובה היום!
יאללה הפועל!!!!
מזל טוב!!!

Sent from my 22101320G using Tapatalk
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:39
על ידי בונדר
נראה שהמאבטחים מעלים את הארגון של ראשון ליציע
Re: משחק 3 מול ראשל"צ. חמישי 20:55
נשלח: 04 יוני 2026, 20:46
על ידי גביזון
בונדר כתב:טימור רשום, אבל לא על הפרקט כרגע. ידוע אם הוא משחק?
פצוע, לא בסגל
Sent from my 22101320G using Tapatalk