האדום הצורר כתב: ↑26 מאי 2026, 22:52
אה באמת? זה לא אתה שאמרת לי שאין לך שום בעיה לקבל בוסטר כל חצי שנה? אז אתה לא רק ביריון, אתה גם שקרן? טוב לדעת.
לא יודע אם אמרתי את הדבר הספציפי הזה, אבל נזרום. בכל מקרה, אני חושש שמה שאתה מתאר לא עונה לקטגוריה של שקר.
אבל טוב לדעת שיכולות ההסקה שלך בדיוק כמו פעם
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 29 מאי 2026, 09:23
על ידי D&3
תתאבד כבר כתב: ↑29 מאי 2026, 03:44
פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות
לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
כולנו מפסידים
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 01 יוני 2026, 23:42
על ידי Pumba
האדום הצורר כתב: ↑25 מאי 2026, 23:23
עשרה בוסטרים של פייזר כמו שהשתוקקת כל כך לקבל ואתה הופך לצהוב. ולא, ההרחקה לא הייתה טעות, כתבתי בפורום כדורגל את הדברים.
האדום הצורר כתב: ↑25 מאי 2026, 23:23
עשרה בוסטרים של פייזר כמו שהשתוקקת כל כך לקבל ואתה הופך לצהוב. ולא, ההרחקה לא הייתה טעות, כתבתי בפורום כדורגל את הדברים.
ההודעה הזו גרמה לי להתגעגע לחרמש
האמת שאני חושב עליו כמעט כל יום.
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 04 יוני 2026, 02:24
על ידי Gur
תתאבד כבר כתב: ↑29 מאי 2026, 03:44
פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות
לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.
אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.
הסמרטוט שחזר על ארבע לפורום אחרי שניסה להרוס אותו
לא מכיר, ספר
בזמנו המשתמש אסף רומא הקים אתר למטרות חברתיות בשם פועלים באדום ולצידו פורום.
המטרה שלו היתה חברתית אבל היו אנשים שעשו עליו סיבוב
המשתמש סו אלן ניסה להרוס את הפורום הזה ולשכנע אנשים לנטוש לטובת הפורום החדש
(בדומה למה שקרה עם הפורום הזה, שהוקם מהנטישה של פורום אדום לוהט)
הוא קלל והשמיץ ועשה ככל שביכולתו כדי שהפורום יינטש.
פורום פועלים באדום לא התרומם וברבות הימים נסגר
המשתמש סו אלן חזר על ארבע לפורום הזה
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 05 יוני 2026, 14:42
על ידי teknoboy
סו אלן זה כנראה הבנאדם עם הפער הכי גדול בין האישיות האינטרנטית שלו לבין איך שהוא בעולם האמיתי מכל מי שאני מכיר
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 05 יוני 2026, 16:47
על ידי תתאבד כבר
יותר ממך אפילו?
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 05 יוני 2026, 17:35
על ידי teknoboy
נראה לי שהרבה הרבה יותר (אבל בתכלס צריך שמישהו שמכיר את שנינו יגיד)
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 06 יוני 2026, 00:34
על ידי Pumba
אני זוכר אותו בתור אדם יחסית נחמד מפועלים
גם את טקנו בוי אני זוכר לחיוב מפגישות מקריות סביב מחאת טביב
מעניין אם אני מכיר את סו אלן במציאות
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 06 יוני 2026, 01:48
על ידי Nati
ממה שאני זוכר.
הוא הוביל את הפרישה בגלל ההתייחסות בפורום וביציע לנאתכו.
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 06 יוני 2026, 02:21
על ידי תתאבד כבר
חבורת הרשע. שער חמש לכיוון 7, צמודים לגדר למעלה. איזה חלאות, איך הם נפלו על נאתכו. חבורת ספק עבריינים שאף אחד משום מה לא דיבר איתם (והאולטראס לא התביישו מאף אחד כבר אז). מעניין אם עוד באים למגרשים.
וגם לי טקנו זכור לטובה מהמפגש היחיד והקצר עמו (החמאתי לו על תרגום תוכניות בנשיונל ג'אוגרפיק, זה שבה את לבו)
Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח
נשלח: 06 יוני 2026, 20:17
על ידי joshsoos
teknoboy כתב: ↑05 יוני 2026, 14:42
סו אלן זה כנראה הבנאדם עם הפער הכי גדול בין האישיות האינטרנטית שלו לבין איך שהוא בעולם האמיתי מכל מי שאני מכיר
מתקשה לראות איך הצחנה הזו, שהתעלל כאן במשתמשים והביא לעזיבת לא מעט מהם, הוא איזה דובי חמודי מחוץ למסך