דף 1 מתוך 1

הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 23 מאי 2026, 16:17
על ידי האדום הצורר
כי כתבתי שהקבוצה של עופר ינאי היא מכבי באדום.

בלי אזהרה מראש, כמובן. מאחל לחברים היקרים שפועלים לייצור של עוד מכבי תל אביב בכדורסל תקציב גדול מתמיד.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 23 מאי 2026, 20:30
על ידי תתאבד כבר
אם תמשיך ככה אנחנו נחסום לך את השורת URL ולנצח תהיה תקוע בshedim.org

(הגליות? סירייסלי? אני בהלם שעוד עושים את זה)

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 23 מאי 2026, 20:43
על ידי עד המ!!ת הפועל
בושה
בושה
בושה

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 23 מאי 2026, 23:37
על ידי בני12
האדום הצורר כתב: 23 מאי 2026, 16:17 כי כתבתי שהקבוצה של עופר ינאי היא מכבי באדום.

בלי אזהרה מראש, כמובן. מאחל לחברים היקרים שפועלים לייצור של עוד מכבי תל אביב בכדורסל תקציב גדול מתמיד.
:lol: :lol: :lol:

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 24 מאי 2026, 10:35
על ידי its-sick
היו אלף סיבות לפני כן. אני לא מבין למה לא מגיע לנו שקט גם בקנסו.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 24 מאי 2026, 19:18
על ידי האדום הצורר
שוחררתי, תחת טענה של טעות טכנית. זאת הייתה טעות טכנית כמו שהמעבר ליד אליהו היה בשביל השיפוץ של הדרייב אין.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 24 מאי 2026, 19:48
על ידי רועי גווארה
מחדל טקטי
טעות טכנית לצורר

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 24 מאי 2026, 23:45
על ידי Flamengo
רועי גווארה כתב: 24 מאי 2026, 19:48 מחדל טקטי
טעות טכנית לצורר
מתבקש אדום לארז

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 25 מאי 2026, 17:14
על ידי האדום הצורר
עכשיו אני רואה ש"הטעות הטכנית" הובילה רק לביטול ההגליה מפורום הכדורגל. מפורום הכדורסל אני עדיין מושעה כי אמרתי את האמת על מכבי באדום.

טעות טכנית עלק.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 25 מאי 2026, 22:11
על ידי D&3
נשמע שההרחקה מפורום הכדורגל הייתה טעות שקרתה במהלך ההרחקה המכוונת מפורום המתנ"ס שזורקים בו לסל

מה הקווים האדומים של הפועל רגל שאם חלילה נעבור אותם נהפוך גם שם למכבי באדום?

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 25 מאי 2026, 23:23
על ידי האדום הצורר
עשרה בוסטרים של פייזר כמו שהשתוקקת כל כך לקבל ואתה הופך לצהוב. ולא, ההרחקה לא הייתה טעות, כתבתי בפורום כדורגל את הדברים.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 25 מאי 2026, 23:39
על ידי D&3
קיבלתי אבל רק בוסטר אחד, על השני ויתרתי
וזו שאלה מעניינת אם על דברי הבל על קבוצת הכדורסל הפורום הכדורגל צריך להרחיק, ומאיזה פורום אם כן

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 26 מאי 2026, 22:52
על ידי האדום הצורר
אה באמת? זה לא אתה שאמרת לי שאין לך שום בעיה לקבל בוסטר כל חצי שנה? אז אתה לא רק ביריון, אתה גם שקרן? טוב לדעת.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 27 מאי 2026, 11:21
על ידי פרימו לוי
:lol: :rofl:

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 28 מאי 2026, 13:12
על ידי עובדיה
:lol:

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 28 מאי 2026, 16:10
על ידי האדום הצורר
עובדיה כתב: 28 מאי 2026, 13:12:lol:
מה אתה רוצה טמבל? גם אתה נהנה להיות עבד?

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 28 מאי 2026, 22:54
על ידי its-sick
פלא שהוא מצליח לנשום, עם כזה חוסר תפקוד מוחי.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 29 מאי 2026, 03:44
על ידי תתאבד כבר
פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות

לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 29 מאי 2026, 09:23
על ידי D&3
האדום הצורר כתב: 26 מאי 2026, 22:52 אה באמת? זה לא אתה שאמרת לי שאין לך שום בעיה לקבל בוסטר כל חצי שנה? אז אתה לא רק ביריון, אתה גם שקרן? טוב לדעת.
לא יודע אם אמרתי את הדבר הספציפי הזה, אבל נזרום. בכל מקרה, אני חושש שמה שאתה מתאר לא עונה לקטגוריה של שקר.
אבל טוב לדעת שיכולות ההסקה שלך בדיוק כמו פעם

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 29 מאי 2026, 09:23
על ידי D&3
תתאבד כבר כתב: 29 מאי 2026, 03:44 פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות

לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
כולנו מפסידים

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 01 יוני 2026, 23:42
על ידי Pumba
האדום הצורר כתב: 25 מאי 2026, 23:23 עשרה בוסטרים של פייזר כמו שהשתוקקת כל כך לקבל ואתה הופך לצהוב. ולא, ההרחקה לא הייתה טעות, כתבתי בפורום כדורגל את הדברים.
ההודעה הזו גרמה לי להתגעגע לחרמש :(

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 01 יוני 2026, 23:50
על ידי its-sick
:rofl:

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 02 יוני 2026, 14:51
על ידי האדום הצורר
Pumba כתב: 01 יוני 2026, 23:42
האדום הצורר כתב: 25 מאי 2026, 23:23 עשרה בוסטרים של פייזר כמו שהשתוקקת כל כך לקבל ואתה הופך לצהוב. ולא, ההרחקה לא הייתה טעות, כתבתי בפורום כדורגל את הדברים.
ההודעה הזו גרמה לי להתגעגע לחרמש :(
האמת שאני חושב עליו כמעט כל יום.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 04 יוני 2026, 02:24
על ידי Gur
תתאבד כבר כתב: 29 מאי 2026, 03:44 פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות

לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 04 יוני 2026, 13:53
על ידי בני12
Gur כתב: 04 יוני 2026, 02:24
תתאבד כבר כתב: 29 מאי 2026, 03:44 פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות

לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.
הסמרטוט שחזר על ארבע לפורום אחרי שניסה להרוס אותו

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 04 יוני 2026, 15:00
על ידי Gur
בני12 כתב: 04 יוני 2026, 13:53
Gur כתב: 04 יוני 2026, 02:24
תתאבד כבר כתב: 29 מאי 2026, 03:44 פעם עוד הבנתי מי נגד מי
בלאד-שאקו
סו אלן-אנושות

לא מבין מה קורה
אני בעד המנצחים
אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.
הסמרטוט שחזר על ארבע לפורום אחרי שניסה להרוס אותו

לא מכיר, ספר

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 04 יוני 2026, 15:21
על ידי סומך
מה יש להכיר? משתמש שכל המהות שלו הייתה להעליב ולנסות לפגוע במשתמשים אחרים.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 04:03
על ידי תתאבד כבר
שיבדל"א זה העונש שלו. הלאה

זוכרים שהדבר הזה התרחש, אי אז?


Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 10:11
על ידי בונדר
תתאבד כבר כתב: 05 יוני 2026, 04:03 שיבדל"א זה העונש שלו. הלאה

זוכרים שהדבר הזה התרחש, אי אז?

ואחר כך קוראים לנו אשכנזים

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 12:40
על ידי בני12
Gur כתב: 04 יוני 2026, 15:00
בני12 כתב: 04 יוני 2026, 13:53
Gur כתב: 04 יוני 2026, 02:24

אין דבר שיותר משמח אותי מלגלות שכולם שונאים את סו אלן.
הסמרטוט שחזר על ארבע לפורום אחרי שניסה להרוס אותו

לא מכיר, ספר
בזמנו המשתמש אסף רומא הקים אתר למטרות חברתיות בשם פועלים באדום ולצידו פורום.
המטרה שלו היתה חברתית אבל היו אנשים שעשו עליו סיבוב
המשתמש סו אלן ניסה להרוס את הפורום הזה ולשכנע אנשים לנטוש לטובת הפורום החדש
(בדומה למה שקרה עם הפורום הזה, שהוקם מהנטישה של פורום אדום לוהט)
הוא קלל והשמיץ ועשה ככל שביכולתו כדי שהפורום יינטש.
פורום פועלים באדום לא התרומם וברבות הימים נסגר
המשתמש סו אלן חזר על ארבע לפורום הזה

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 14:42
על ידי teknoboy
סו אלן זה כנראה הבנאדם עם הפער הכי גדול בין האישיות האינטרנטית שלו לבין איך שהוא בעולם האמיתי מכל מי שאני מכיר

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 16:47
על ידי תתאבד כבר
יותר ממך אפילו?

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 05 יוני 2026, 17:35
על ידי teknoboy
נראה לי שהרבה הרבה יותר (אבל בתכלס צריך שמישהו שמכיר את שנינו יגיד)

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 06 יוני 2026, 00:34
על ידי Pumba
אני זוכר אותו בתור אדם יחסית נחמד מפועלים
גם את טקנו בוי אני זוכר לחיוב מפגישות מקריות סביב מחאת טביב
מעניין אם אני מכיר את סו אלן במציאות

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 06 יוני 2026, 01:48
על ידי Nati
ממה שאני זוכר.
הוא הוביל את הפרישה בגלל ההתייחסות בפורום וביציע לנאתכו.

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 06 יוני 2026, 02:21
על ידי תתאבד כבר
חבורת הרשע. שער חמש לכיוון 7, צמודים לגדר למעלה. איזה חלאות, איך הם נפלו על נאתכו. חבורת ספק עבריינים שאף אחד משום מה לא דיבר איתם (והאולטראס לא התביישו מאף אחד כבר אז). מעניין אם עוד באים למגרשים.

וגם לי טקנו זכור לטובה מהמפגש היחיד והקצר עמו (החמאתי לו על תרגום תוכניות בנשיונל ג'אוגרפיק, זה שבה את לבו)

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 06 יוני 2026, 20:17
על ידי joshsoos
teknoboy כתב: 05 יוני 2026, 14:42 סו אלן זה כנראה הבנאדם עם הפער הכי גדול בין האישיות האינטרנטית שלו לבין איך שהוא בעולם האמיתי מכל מי שאני מכיר
מתקשה לראות איך הצחנה הזו, שהתעלל כאן במשתמשים והביא לעזיבת לא מעט מהם, הוא איזה דובי חמודי מחוץ למסך

Re: הוגליתי לקנסו דחוף לנצח

נשלח: 06 יוני 2026, 23:31
על ידי teknoboy
joshsoos כתב: 06 יוני 2026, 20:17
teknoboy כתב: 05 יוני 2026, 14:42 סו אלן זה כנראה הבנאדם עם הפער הכי גדול בין האישיות האינטרנטית שלו לבין איך שהוא בעולם האמיתי מכל מי שאני מכיר
מתקשה לראות איך הצחנה הזו, שהתעלל כאן במשתמשים והביא לעזיבת לא מעט מהם, הוא איזה דובי חמודי מחוץ למסך
לא הייתי אומר דובי חמודי, אבל כן שונה מאוד מהפרסונה שלו פה וברשתות אחרות