דף 1 מתוך 7
הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 14:24
על ידי 7even
לא חשבתי שיהיה פוסט כזה אבל הנה אנחנו כאן שוב.
פאק, 2 נצחונות מפיינל פור יורוליג.
רק קצת יותר משנה אחרי שסל של אנגולה צימק ל 60-63, 18 שניות לסיום רבע גמר היורוקאפ מול טורק, וכמעט חיסל את העסק.
הרבה פציעות בהפועל. בלייקני בספק גדול.
זה הזמן לשרוט, לנשוך, להילחם.
ניצחון במשחק הזה וכל הלחץ על הספרדים.
נקווה לשיפוט פחות מנוראי. לא בקשה כזו קשה.
קדימה

Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 14:26
על ידי redead
צריך למצוא דרך להכניס את אודיאסי לעיניינים, אנחנו לגמרי צרכים אותו, בעיקר בהגנה.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 14:34
על ידי Brilliant
אם מצבת הפצועים נשארת כמו שהיא וגם בלייקני לא משחק - מי עוד נרשם? האם נראה דקות מפתיעות של בר?
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 14:34
על ידי רדנקו
אפשר להתחיל לתכנן את העונה הבאה
אולי זה יעבוד גם הפעם

Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 14:35
על ידי רדנקו
בלייקני בחוץ לפי השמועות. וגם מלקולם.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 18:05
על ידי מילפורד
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 18:11
על ידי Nati
מילפורד כתב:
אבל צנצי לפני המשחק הבית הראשון אמר בזלזול שבקושי יגיעו 100 אוהדים.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 22:12
על ידי KingAlpaca
לא נותנים לנשום
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 22:30
על ידי Niro
אין עדכון על בלייקני? אני בחרדות
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 06 מאי 2026, 22:58
על ידי Xavi
ריאל בית"ר ריאל דרבי ב96 שעות
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 00:31
על ידי KingAlpaca
Xavi כתב: ↑06 מאי 2026, 22:58
ריאל בית"ר ריאל דרבי ב96 שעות
חולני
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 06:58
על ידי ארז שדה
Brilliant כתב: ↑06 מאי 2026, 14:34
אם מצבת הפצועים נשארת כמו שהיא וגם בלייקני לא משחק - מי עוד נרשם? האם נראה דקות מפתיעות של בר?
בשביל זה צריך להגיד לאיטודיס ביוונית:
תשתפיס את בריס טימוריס דחילקיס רביס
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 08:19
על ידי קפטן ג'ק
בלייקני שחקן מפתח, ועדיין אפשר לנצח אותם גם אם לא ישחק.
בשביל זה צריך המון המון אגרסיביות, לשלוט בריבאונד, ומשחק התקפי מצוין של הגבוהים.
יאללה, תביאו את זה !!
ותודה לעופר על שהגענו עד הלום. למרות שהקבוצה משחקת לפרקים בסגנון זוועתי, עדיין כיף שיש את המשחקים האלו וכיף להתחרות ברמה כזו.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 09:10
על ידי רק הפועל
לי מרגיש שננצח את זה אבל נפסיד במשחק הבא , מקווה שטועה ייאלה הפועל
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 11:18
על ידי אדום ותיק
2 נצחונות מהפינל פור - אהבתי!
רק המעז מנצח.
לעלות עם רצח בעיניים.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 12:29
על ידי Niro
עד כמה וואן חובבנים שאפילו בשעת המשחק הם מצליחים לטעות?
https://www.one.co.il/Article/521946.html
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 12:34
על ידי Brilliant
רק הפועל כתב: ↑07 מאי 2026, 09:10
לי מרגיש שננצח את זה אבל נפסיד במשחק הבא , מקווה שטועה ייאלה הפועל
יש תמיד דיון על מה המשחק הכי חשוב בסדרת פליאוף של הטוב מ-5. אבל התשובה ברורה: המשחק הכי חשוב הוא המשחק הבא. תמיד. נעשה הכל בכדי לנצח הערב, ואז נקווה לטוב. אין מה לחשוב בכלל על משחק 5.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 12:36
על ידי Brilliant
ארז שדה כתב: ↑07 מאי 2026, 06:58
Brilliant כתב: ↑06 מאי 2026, 14:34
אם מצבת הפצועים נשארת כמו שהיא וגם בלייקני לא משחק - מי עוד נרשם? האם נראה דקות מפתיעות של בר?
בשביל זה צריך להגיד לאיטודיס ביוונית:
תשתפיס את בריס טימוריס דחילקיס רביס
הלוואי. אני מאמין שהוא יכניס אנרגיות טובות לקבוצה, למרות הרגלים האיטיות. במעט (מאוד) הזדמנויות שהוא קיבל ביורוליג הוא הביא בדיוק את זה.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:46
על ידי redead
אדום ותיק כתב: ↑07 מאי 2026, 11:18
2 נצחונות מהפינל פור - אהבתי!
רק המעז מנצח.
לעלות עם רצח בעיניים.
סה"כ 4 נצחונות מתואר..
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:48
על ידי Niro
אכלנו אותה
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:49
על ידי redead
כבר אמרו שאין לבלייקני קרע ככה שמאוד מוזר שפתאום אומרים שיש קרע..
בכל מקרה אני מאמין שאפשר לנצח היום.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:51
על ידי Niro
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 14:49
כבר אמרו שאין לבלייקני קרע ככה שמאוד מוזר שפתאום אומרים שיש קרע..
בכל מקרה אני מאמין שאפשר לנצח היום.
בלי ההתקפה שלו יהיה קשה מאוד, אבל בלי ההגנה שלו זה בלתי אפשרי. אין לנו אף אחד שמסוגל לשמור על הגארדים של ריאל.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:55
על ידי Brilliant
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 14:51
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 14:49
כבר אמרו שאין לבלייקני קרע ככה שמאוד מוזר שפתאום אומרים שיש קרע..
בכל מקרה אני מאמין שאפשר לנצח היום.
בלי ההתקפה שלו יהיה קשה מאוד, אבל בלי ההגנה שלו זה בלתי אפשרי. אין לנו אף אחד שמסוגל לשמור על הגארדים של ריאל.
ים מדר? גיא פלטין?
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 14:58
על ידי Niro
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 14:55
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 14:51
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 14:49
כבר אמרו שאין לבלייקני קרע ככה שמאוד מוזר שפתאום אומרים שיש קרע..
בכל מקרה אני מאמין שאפשר לנצח היום.
בלי ההתקפה שלו יהיה קשה מאוד, אבל בלי ההגנה שלו זה בלתי אפשרי. אין לנו אף אחד שמסוגל לשמור על הגארדים של ריאל.
ים מדר? גיא פלטין?
עם איטודיס? אתה רואה את זה קורה? הלוואי, זה ברמת הנס אם ננצח בלעדיו
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 15:17
על ידי covid bryant
גארובה מצבו?
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 15:29
על ידי אדום ותיק
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 14:46
אדום ותיק כתב: ↑07 מאי 2026, 11:18
2 נצחונות מהפינל פור - אהבתי!
רק המעז מנצח.
לעלות עם רצח בעיניים.
סה"כ 4 נצחונות מתואר..
לאט לאט ...
First, we take Manhattan then we took Berlin
זה משיר של לאונרד כהן
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 15:29
על ידי הוקיץ'
נורא ואיום. הכי גרוע שיש, אחרי בראיינט ואוטורו.
אין לנו אף אחד שיכול להחליף אותו. לא התקפית ולא הגנתית.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:00
על ידי redead
מה לגבי הגבוה של ריאל, גרובה שנפצע במשחק הקודם
הוא חיי ?
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:17
על ידי ארז שדה
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 16:00
מה לגבי הגבוה של ריאל, גרובה שנפצע במשחק הקודם
הוא חיי ?
לפי וואלה ספורט הוא בספק מסוים.
לא יודע מה זה אומר בדיוק
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:28
על ידי Niro
אני מקווה שליוואי רנדולף נתן שנץ טוב והולך לתת את משחק חייו היום.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:41
על ידי Brilliant
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 14:58
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 14:55
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 14:51
בלי ההתקפה שלו יהיה קשה מאוד, אבל בלי ההגנה שלו זה בלתי אפשרי. אין לנו אף אחד שמסוגל לשמור על הגארדים של ריאל.
ים מדר? גיא פלטין?
עם איטודיס? אתה רואה את זה קורה? הלוואי, זה ברמת הנס אם ננצח בלעדיו
לא ממש, אבל היו דברים מעולם (איתו). לפעמים הוא עושה איזה חילוף מפתיע משום מקום. אפשר להגיד שאפילו במשחק הקודם הוא עשה את זה עם שני המצטרפים האחרונים.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:42
על ידי Brilliant
ארז שדה כתב: ↑07 מאי 2026, 16:17
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 16:00
מה לגבי הגבוה של ריאל, גרובה שנפצע במשחק הקודם
הוא חיי ?
לפי וואלה ספורט הוא בספק מסוים.
לא יודע מה זה אומר בדיוק
מוקדם יותר כשהסתכלתי באתרים הרלוונטיים לא ראיתי אותו במצבת הפצועים.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 16:50
על ידי Red Wolf
ארז שדה כתב: ↑07 מאי 2026, 16:17
redead כתב: ↑07 מאי 2026, 16:00
מה לגבי הגבוה של ריאל, גרובה שנפצע במשחק הקודם
הוא חיי ?
לפי וואלה ספורט הוא בספק מסוים.
לא יודע מה זה אומר בדיוק
זה אומר שגם להם אין מושג
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 17:29
על ידי מילפורד
בהנחה שנרשום את כל מי שאפשר לרשום, אני באמת חושב שפלטין על קמפאסו זה מצאפ הגנתי טוב
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 17:35
על ידי Brilliant
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 17:29
בהנחה שנרשום את כל מי שאפשר לרשום, אני באמת חושב שפלטין על קמפאסו זה מצאפ הגנתי טוב
זה בטוח יהיה מפתיע מבחינת ריאל. ואם כבר בפנטזיות עסקינן - אם הוא באמת נכנס, ריאל גם לא יהיו מוכנים לשלשות שלו שהוא מכניס באחוזים גבוהים מאוד.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 18:10
על ידי פרימו לוי
הייתי מעדיף לראות את ים על קמפאסו. יכול לשמור טוב על גארדים זריזים. אוהב את פלטין אבל קמפסו יעשה ממנו קציצות
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 19:16
על ידי redead
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 17:29
בהנחה שנרשום את כל מי שאפשר לרשום, אני באמת חושב שפלטין על קמפאסו זה מצאפ הגנתי טוב
זה פתרון ל3-5 דקות כי זה בערך הזמן שיקח לו לעשות לעשות 3-4 עבירות
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 19:26
על ידי Niro
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 17:35
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 17:29
בהנחה שנרשום את כל מי שאפשר לרשום, אני באמת חושב שפלטין על קמפאסו זה מצאפ הגנתי טוב
זה בטוח יהיה מפתיע מבחינת ריאל. ואם כבר בפנטזיות עסקינן - אם הוא באמת נכנס, ריאל גם לא יהיו מוכנים לשלשות שלו שהוא מכניס באחוזים גבוהים מאוד.
אחוזים גבוהים מאוד? פלטין? השנה אאל"ט הוא מגרד מלמעלה את ה30 אחוז.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 19:46
על ידי Brilliant
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 19:26
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 17:35
מילפורד כתב: ↑07 מאי 2026, 17:29
בהנחה שנרשום את כל מי שאפשר לרשום, אני באמת חושב שפלטין על קמפאסו זה מצאפ הגנתי טוב
זה בטוח יהיה מפתיע מבחינת ריאל. ואם כבר בפנטזיות עסקינן - אם הוא באמת נכנס, ריאל גם לא יהיו מוכנים לשלשות שלו שהוא מכניס באחוזים גבוהים מאוד.
אחוזים גבוהים מאוד? פלטין? השנה אאל"ט הוא מגרד מלמעלה את ה30 אחוז.
בדקתי - השנה 33%. עדיין תחת הרושם של השנה שעברה כנראה עם 41%.
Re: הפועל מול ריאל. משחק 4. חמישי 21:00
נשלח: 07 מאי 2026, 19:48
על ידי Brilliant
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 19:46
Niro כתב: ↑07 מאי 2026, 19:26
Brilliant כתב: ↑07 מאי 2026, 17:35
זה בטוח יהיה מפתיע מבחינת ריאל. ואם כבר בפנטזיות עסקינן - אם הוא באמת נכנס, ריאל גם לא יהיו מוכנים לשלשות שלו שהוא מכניס באחוזים גבוהים מאוד.
אחוזים גבוהים מאוד? פלטין? השנה אאל"ט הוא מגרד מלמעלה את ה30 אחוז.
בדקתי - השנה 33%. עדיין תחת הרושם של השנה שעברה כנראה עם 41%.
וביורוליג הוא על 100%
