דף 1 מתוך 2
יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 16:18
על ידי וינסנט
מכבד את הבן אדם אבל הוא אומר שטויות כל השידור ובגולים הוא מדבר כאילו זה קרן. סיוט לראות משחק כשהוא משדר אותנו.
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 16:21
על ידי uriazu
לא הבנתי את הקטע שלו בפנדל, שהיה ברור בקטע משוגע
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 16:36
על ידי אסון למכבי
וינסנט כתב: ↑13 פברואר 2026, 16:18
מכבד את הבן אדם אבל הוא אומר שטויות כל השידור ובגולים הוא מדבר כאילו זה קרן. סיוט לראות משחק כשהוא משדר אותנו.
אחי הבנאדם בן 800 אחרי התמודדות עם המחלה. למה אתה מצפה? מדי פעם מכבדים אותו במשחק גדול
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 16:55
על ידי Adam
אגדה, ועדיין עדיף על הרבה שדרים אחרים.
רק בריאות ואריכות ימים.
אה ועלו לו עוד כמה נקודות כאשר שמעתי שהוא אוהד הפועל פ"ת, קבוצה חביבה בהחלט.
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 18:20
על ידי dino
עדיין מהשדרים הבודדים האמיתיים
אתם לא מבינים בשדרים
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 18:24
על ידי היחיד שנלחם
אדם חביב מאד, מאחל לכל בן אדם בגיל 83 להיות צלול כמוהו ועוד אחרי מחלה קשה, מעביר שידור בנועם וישטה כל המשחק מצידי.
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 18:39
על ידי ונרקומן
קצת עצבן, אבל זה נזכרתי שזה בן אדם שמתבגר ומעט מאבד מחדותו וכמה הוא פסקול ילדותי.
בטח לא אדם ששווה הייט.
Re: יורם ארבל
נשלח: 13 פברואר 2026, 19:03
על ידי יהלום14אדום
לא שמעתי אותו היום, והשידןר שלו מסיבות מובנות הוא לא מה שהיה בעבר, אבל הרוויח את הכבוד להחליט מתי הוא מסיים
Re: יורם ארבל
נשלח: 14 פברואר 2026, 09:32
על ידי Mario
שיהיה בריא, עדיף מהאחרים אבל על קוקו אמר שמהרגע שהגיע עושה הרבה טעויות. הזוי קצת אבל שיהיה בריא.
Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 22:18
על ידי Mario
ראיתי עכשיו את התקציר כי כמובן שהייתי במגרש
לשמוע את יורם ארבל מאחל לו רק בריאות אבל איזה שטויות מזל שזה היה קצר

Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 22:25
על ידי amorphis
נזכר בימים שגימי טורק היה מקריין אותנו ורציתי להעיף לו אחת מרוב השנאה שלו לקבוצה.
אחלה ארבל, בן 83 הרוויח את המקום שלו
לגמרי חי איתו בשלום לעומת מי שהיה. בכלל מי שרוצה קריינות טובה שיישב ב7 עם האווירה הזו פומו של החיים שלא הגעתי הערב
Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 22:56
על ידי InFlames
שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 22:59
על ידי דל פיירו
ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 22:59
על ידי Red Wolf
כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד
Re: יורם ארבל
נשלח: 29 אפריל 2026, 23:49
על ידי Mario
Red Wolf כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:59
כולם פה רגישים
בן אדם מעל גיל 80 שהלך לו הקול לא צריך לשדר
זאת העבודה מה לעשות, לשדר לא רואים אותו רק שומעים
אז הקול אחרי המחלה גרוע, אני מוכן לקבל אבל שדר סנילי ועיוור זה כבר בעיה רצינית
היופי הוא, שהוא ככה כבר 25 שנה אז לא ברור לי למה החזירו אותו מהפנסיה ואז עוד אסור להתלונן
כי הרי כל פעם שהוא משדר מתלוננים
תקציר של אחד המשחקים הכי גדולים שלנו בעשור וחצי האחרונים וזה מרגיש כמו הלוויה של האוגר מחמד של הילד

Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 00:38
על ידי בעל(ת) האוב
InFlames כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:56
שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
זה לא היה איווניר?
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 01:02
על ידי יהלום14אדום
InFlames כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:56
שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
לא שמעתי את השידור אבל שגיא כהן מפרשן בערוצי ספורט 5. זה בטוח לא היה הוא
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 01:31
על ידי בעל(ת) האוב
בעיני יש פה איזושהי החמצה של נקודה.
קודם כל לעניין הקול - אני מניח שזה חלק מהשלכות של מצב רפואי שהיה נתון בו.
אפשר להתווכח אם זה מוריד מהאיכות של השידור, והאם ראוי שלא ישדר בשל כך. אבל כאן נכנס לדעתי מרכיב משמעותי נוסף:
בשידור משחק יש גם אלמנט בידורי. זה סוג של שואו. זה גם אפילו יצירת אמנות במידה מסוימת. זה תיאטרלי לפעמים (כמובן אפשר לעשות את זה טוב ואפשר פחות).
ובהקשר הזה של ארבל, בוודאי גם בעקבות אותו מצב רפואי, זה דומה לכמה סיטואציות מהעולמות של קולנוע/טלוויזיה ומוזיקה, למשל.
נניח התוכנית "מסיבת גג עם בני אמדורסקי" מאוקטובר 93, כשלושה חודשים לפני מותו וכשהיה ידוע מצבו. היו שם לא מעט שירים יפים - בני אמדורסקי היה מעורב בהרבה שירים יפים בקריירה שלו - אבל העיקר היה ההקשר של הנסיבות והמחוות האנושיות שזה הוליד ("אני גיטרה" למשל). יש בזה משהו מרגש. זה בוודאי מסמך היסטורי ואנושי חשוב מהבחינות האלה. במידה מסוימת זה נכון גם אולי להשתתפות של ארט גרפונקל בנשף רוק של אביב גפן.
זה קצת כמו מלחמת הכוכבים - הכוח מתעורר. או ההופעה של קארן אלן בסוף של אינדיאנה ג'ונס החמישי, והדיאלוג עם הריסון פורד שבו הם משחזרים ועושים הומאז' לדיאלוג ביניהם משודדי התיבה האבודה. זה מרגש באיזשהו מקום. גם אם הסרט בכללו לא היה מי יודע מה (עכ"פ הוא היה יותר טוב מהרביעי, אבל לא חשוב).
מה שאני מנסה להגיד זה, שבסיטואציות מסוימות (ולא רק באומנות) אתה לא בא בשביל הוירטואוזיות של הביצוע וכל היכולות והמקצועיות וכל זה, אלא בשביל אותו רגע אנושי.
באיזשהו מקום אתה בעצם בא לפגוש חבר.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:10
על ידי CouchPotato
דל פיירו כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:59
ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:14
על ידי סומך
האמת שגם אני הייתי בטוח שהיה נבדל ברגע הראשון
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:16
על ידי OrCohen
ממש היה חסר לי התלהבות בגולים.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:17
על ידי הצבי ישראל
CouchPotato כתב: ↑30 אפריל 2026, 09:10
דל פיירו כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:59
ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
אבל הוא היה בטוח שהיה נבדל.
תגיד "אני חושב שיש נבדל..." "צריך לבדוק שלא היה נבדל..." אל תכריז באופן נחרץ.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:24
על ידי דל פיירו
CouchPotato כתב: ↑30 אפריל 2026, 09:10
דל פיירו כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:59
ראיתי עכשיו את התקציר וזה היה מכאיב לאוזניים לשמוע אותו מכריז נבדל בלי שהקוון מרים דגל ובלי שיש לו מושג. רמה נמוכה
גם אני הייתי בטוח שיש נבדל. ובניגוד לשדרנים אחרים: הוא לא התעקש על הטעות שלו ברגע שהוא ראה את ההילוך החוזר.
זה לגמרי לגיטימי לשדר לומר שיש נבדל או עבירה אם זה מה שהוא רואה באותו הרגע, כל עוד הוא מסוגל לשנות את דעתו אם ההילוך החוזר מראה אחרת. לא רמה נמוכה ולא נעליים.
שיראה קצת התלהבות בגול, שיגיד ״אבל לדעתי היה פה נבדל״. הבן אדם אמר נבדל בכזה ביטחון כאילו הכדור יצא לחוץ. מזל שהייתי במגרש ליהנות מהגול
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:39
על ידי RedArmy555
לגמרי
קודם כל שיהיה בריא
אבל הוא דפק לי את הגול הראשון 100/100
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:42
על ידי InFlames
בעל(ת) האוב כתב: ↑30 אפריל 2026, 00:38
InFlames כתב: ↑29 אפריל 2026, 22:56
שומע את התקציר, הבן אדם מתבאס להיות שם די זה לא עסק ככה ושגיא כהן האהבל הזה איתו עוד איזה עונש למי ששמע את זה 90 דק
זה לא היה איווניר?
כן טעות שלי הבנתי כשנענשתי לשמוע אותו אחר כך בליגתאלופות
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 09:52
על ידי Niro
תגידו נדפק לכם המוח? חבל שהוא לא היה כזה חד באבחנות שלו במשחק השרוכים האהבל הזה.
שיזדיין.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 10:56
על ידי לירון האדום
כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 10:58
על ידי טכנית לארז
רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:03
על ידי Nati
לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:09
על ידי Hapolo
זה שידור של כדורת מה שהיה אתמול לא של כדורגל הוא הגיע למצב שאני אשכרה מעדיף את שפיגלר עליו
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:15
על ידי לירון האדום
Nati כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:03
לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 11:17
על ידי adom4
לירון האדום כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:15
Nati כתב: ↑30 אפריל 2026, 11:03
לירון האדום כתב:כבודו במקומו מונח והוא אכן יזכר כאחד השדרים הגדולים בכדורגל (עם כתם על משחק בית שאן שבו הוא שתק כמו דג),
אבל בן אדם צריך לדעת גם מתי לפרוש ואם הוא לא פורש, צריך גם לדעת מתי להגיד לו, תודה אבל לא.
הוא לא צריך לשדר משחקים, בטח לא משחקים גדולים, אם ממש מתעקשים שיחבור לג'ימי טורק וישדר את סכנין נגד ריינה
כן
כי האחרים ממש טובים.
נראה לי מתגעגעים לחביב ושייע/ג׳ימי
שייע וג'ימי הם פרשנים ולא שדרים, אין לי בעיה עם איווניר.
מוטי חביב לפחות משדר בהתלהבות כלשהי, ארבל אתמול לפחות ממה ששמעתי בתקציר נשמע כאילו הוא משדר הלוויה
היה נוראי אתמול אבל בשאר המשחקים ששידר אותנו העונה סך הכל היה בסדר, אסור גם לשכוח שהוא התאושש מסרטן בגרון
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 21:58
על ידי dino
אפשר גם לתת יותר כבוד והכלה לאנשים כמוהו, בתקופה שהוא נמצא. מוכן לקבל אותו ככה.
חוץ מזה, אנחנו בתקופה שכמעט ולא נותרו שדרים אמיתיים, אני מתקשה למצוא שדר אמיתי, עם קול, קלאסה. יורם ארבל על הילוך 2 עדיין עדיף על הרוב.
תוך 5-6 שנים ai הולך לשדר את כל המשחקים במסגרת המגמה המדאיגה.
Re: יורם ארבל
נשלח: 30 אפריל 2026, 22:05
על ידי בני12
טכנית לארז כתב: ↑30 אפריל 2026, 10:58
רדו ממנו.
יש לו מקום של כבוד לשדר כל עוד הוא רוצה.
והוא לא בצד של אף אחד, שזה כבר מספיק כדי להגיד שהוא עדיף על שפיגלר, שכנר או וואטבר.
עקרונית הוא בצד של הפועל פתח תקווה
Re: יורם ארבל
נשלח: 01 מאי 2026, 13:30
על ידי ראצ'וניצה
עם כל הכבוד (רק כבוד כאדם, לא כשדרן שמשחק השרוכים לא ישכח לעולם) צריך לדעת מתי להגיד ביי ותודה
Re: יורם ארבל
נשלח: 02 מאי 2026, 10:04
על ידי dino
מה שנקרא שילך לפיליפינית ולדעיכה שלו לבדו ולא יטריד את האוהד המצוי מהרחוב שמאוד חשוב לו שרמת השידור תשאר גבוהה עם שאר שדרני צרלטון. שלא יפריע לנו עם הקפה והרגליים על הספה הנייבעך.
האנושות כל כך ניפלאה.
Re: יורם ארבל
נשלח: 02 מאי 2026, 10:09
על ידי Red-Pride
היה צריך להתפגר כבר אז לפני 28 שנה באותו ערב מקולל
Re: יורם ארבל
נשלח: 02 מאי 2026, 10:17
על ידי Nati
אדיוט
Re: יורם ארבל
נשלח: 02 מאי 2026, 11:46
על ידי תא מרבוטא
שדרן מצוין שידע לא להגזים בהתלהבות סטייל יעקובי ושפיגלר, ולא לקריין נתונים מיותרים כמו וייץ, ולא להשמע יותר עקום מהחיקוי שלו סטייל חביב
פלוס הומור, פלוס קול רדיופני בזמנו.
ואחרי כל זה
1. משחק השרוכים
2. הוא טועה לאחרונה בשידור יותר מדיי
Re: יורם ארבל
נשלח: 03 מאי 2026, 15:58
על ידי אסון למכבי
אדם נאלח ושדרן שלא יודע מתי די