דף 27 מתוך 28

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 27 מאי 2026, 01:34
על ידי Giovanni Giorgio
משחק מפוזר ולא תכליתי, יושב על משבצת זר ולכן צריך לשחרר, אם היה ישראלי לסגל זה נהדר

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 31 מאי 2026, 07:03
על ידי Rak-Hapoel
שאנדה חתום לשנתיים.
אי אפשר פשוט סתם ככה לשחרר. צריך למצוא לו קבוצה שתרכוש אותו, ושהוא גם יסכים לעבור אליה עם שכר ה 300 אלף יורו שלו.
אגב, הקבוצה הקודמת שלו מחזיקה באחוזים ממכירה עתידית.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 17:51
על ידי RedDrifter
שאנדה והפועל עם ראיון שמשדר לאוהדים ״כאן להישאר״

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 17:55
על ידי קפבלנקה
במועדון ערים לרחשים ויותר חשוב ערים למספרים, אבל יודעים שהוא כנראה לא יילך לשום מקום ולכן משחררים את הפיס הזה.

לא אוהב את זה שהוא נשאר אבל זה מה שיש כרגע ועם זה ננצח, בוא נקווה שהוא יהיה יותר כשיר ואחרי הסתגלות בעונה הבאה כדי להביא דו מספרי גולים ובישולים.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:04
על ידי ונרקומן
טוב, אז שאנדה פה לעוד עונה..
יכול לחיות עם זה. לי נראה שהוא במיינדסט הנכון מינואר ובאמת מוכוון רגשית. הכישרון כבר שם.
זה עלול להתפוצץ..

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:07
על ידי אדום
זה אומר שהשחקן קט רגל החביב הזה נשאר עוד עונה?
מעניין איך מתכוונים לאפס אותו בקיץ

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:07
על ידי טכנית לארז
בהצלחה לשאנדה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:19
על ידי מוצרלה
שהוא בפוקוס ולא פצוע הוא כוכב כדורגל

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:20
על ידי רדפוקס
אדום כתב: 03 יוני 2026, 18:07 זה אומר שהשחקן קט רגל החביב הזה נשאר עוד עונה?
מעניין איך מתכוונים לאפס אותו בקיץ
בהנחה שאין לנו תקציב לממן לו השתלת אונה אין דרך כזאת.
הבן אדם בן 29, הוא לא הולך להשתנות.
שחקן חלש מאוד שיושב על חוזה גדול מאוד לעוד עונה וזאת בעיה קשה (בואטנג כנ"ל).

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 18:39
על ידי צ'ימבויקה
אני לא חושב שבחצי השני של השנה הוא היה ככ רע
אנשים קוראים לזה בכל מיני שמות ואפשר להבין למה אבל הוא לא שחקן שמחפש מהלכים מסובכים ולרוב הוא עושה פעולות נקיות ונכונות ..
זה עדיף על שחקנים עם יותר כשרון ותשוקה שהולכים עם ראש בקיר כמו למשל אדון בוסקילה.

העניין הוא שאם בשנה שעברה אפשר היה לשחק בצורה הזו כי היה לידך שחקן שעשה את הכל לבד ברמת בניית ההתקפה ומשיכת שחקנים..
עכשיו זה לא המצב..

וכן אני שוב אזכיר את לויזו כי בעיניי התלות ההתקפית שלנו בו הייתה משהו חולני לגמרי.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 19:17
על ידי הוקיץ'
טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 19:19
על ידי רדפוקס
הוקיץ' כתב: 03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
לא רק זה, אלא גם שם עוד יותר משקל על החשיבות של להביא לפה חלוץ עם מספרים מוכחים במקום בואטנג.
משאנדה זה ברור שאם נקבל 5 שערים ו-5 בישולים זאת עונה חריגה לטובה, מישהו צריך לתת מספרים בקבוצה הזאת וזה לא יכול להיות רק טוריאל והמחליף של לויזו.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 19:21
על ידי איתן
הוקיץ' כתב: 03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותם

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 19:37
על ידי קפבלנקה
איתן כתב: 03 יוני 2026, 19:21
הוקיץ' כתב: 03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותם
להוציא סרטון כזה, זה להגיד לאוהדים: "הוא נשאר".

החלטה מוזרה. לא רואה מה הם רואים שכל כך שווה להוציא סרטון כזה בתחילת יוני.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 19:39
על ידי RedDrifter
קפבלנקה כתב: 03 יוני 2026, 19:37
איתן כתב: 03 יוני 2026, 19:21
הוקיץ' כתב: 03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
לא הוחלט עדיין לדעתי. מניח שאם ימצאו מישהו שיעדיפו על שאנדה או בואטנג אז לא ישאירו אותם
להוציא סרטון כזה, זה להגיד לאוהדים: "הוא נשאר".

החלטה מוזרה. לא רואה מה הם רואים שכל כך שווה להוציא סרטון כזה בתחילת יוני.
אני גם מנסה להבין את הכיוון של הקבוצה עם הראיון כי הרי היה לנו פה גם מקורב (וגם ממה שאני מכיר דרך מקורבים אחרים) שהפועל כן בשוק לעוד זר שובר שיוויון בנוסף ללויזו, אני גם שמעתי שהפרופיל שהם מחפשים זה כנף שמאל

מאד מוזר ולא מובן

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 20:07
על ידי אדום
רדפוקס כתב: 03 יוני 2026, 18:20
אדום כתב: 03 יוני 2026, 18:07 זה אומר שהשחקן קט רגל החביב הזה נשאר עוד עונה?
מעניין איך מתכוונים לאפס אותו בקיץ
בהנחה שאין לנו תקציב לממן לו השתלת אונה אין דרך כזאת.
הבן אדם בן 29, הוא לא הולך להשתנות.
שחקן חלש מאוד שיושב על חוזה גדול מאוד לעוד עונה וזאת בעיה קשה (בואטנג כנ"ל).
תמוה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 20:12
על ידי dino
אם הוא שומר על יציבות ביכולת הוא תותח

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 21:08
על ידי Dubi Dubkin
לא היו מוציאים סרטון כזה אם לא היה נשאר
לדעתי, טעות גדולה
לא שחקן של מספרים
מה שראינו השנה זה מה שנקבל שנה הבאה
וזה לא מספיק אם רוצים לעשות קפיצת מדרגה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 21:09
על ידי אוגוסטוס היל
זה לא טעות גדולה
אני גם הייתי מביא לשם זרתותח אבל הוא וגם בוסקילה בגרף שיפור ויש לפחות 3-4 עמדות יותר דחופות

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 21:40
על ידי D&3
לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 21:45
על ידי רדפוקס
D&3 כתב: 03 יוני 2026, 21:40 לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
מה זה עוזר לי שהוא יודע לעבור שחקן בדריבל אם ב-19 פעמים מתוך 20 הוא יעשה עם זה משהו מפגר?

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 03 יוני 2026, 22:13
על ידי אונישנקו
אם צריך לבחור אחד מבין שאנדה ובואטנג שצריך להישאר, אני בוחר בקלילות בשאנדה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 06:51
על ידי תא מרבוטא
D&3 כתב: 03 יוני 2026, 21:40 לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
ספציפית בואטנג זו לא אבדה גדולה. זה לא כמו קרייב שלפעמים גמגם בתפקיד שלו. בואטנג לא עמד בציפיות מהתפקיד שלו

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 08:03
על ידי Rak-Hapoel
הבעיה עם שאנדה זה לא הלעבור שחקן שכולנו יודעים שהוא ממש טוב בזה.
זה מה הוא עושה אחרי שהוא עבר את השחקן....

בראשון מעולה, בשני חלש מאד מאד.

חייב חייב לעבוד על קבלת החלטות ליד הרחבה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 08:34
על ידי joshsoos
שיעבוד על זה בקבוצה אחרת

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 08:46
על ידי amorphis
תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 09:21
על ידי דוגיס
amorphis כתב: 04 יוני 2026, 08:46 תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת
כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 09:30
על ידי modag
סומך על הצוות המקצועי שהם יודעים מה הם עושים, הם הרוויחו את זה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 09:43
על ידי טכנית לארז
פתח בסך הכל ב-10 משחקים העונה. גם את זה צריך להגיד כשמדברים על 1 ו-1 (שזה מעט מאוד).
עבר פציעה והתחיל את העונה עם אדום ואר בריינה.
הייתי שמח אם היו מביאים מישהו מוכח עם מספרים במקומו (נניח מוקאירו שנתן עונה טובה בפוילן), אבל לא חושב שזה מופרך להשאיר אותו.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 09:50
על ידי dino
דוגיס כתב: 04 יוני 2026, 09:21
amorphis כתב: 04 יוני 2026, 08:46 תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת
כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקות
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו

כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 09:56
על ידי RedDrifter
אני מאלה שרוצים שהוא ילך נטו בגלל שלדעתי יש לו קצת בעיית אופי אבל אלה שמעליי צריכים להבין ששאנדה נתן הרבה יותר מהמספרים האלה. למעשה, זה נתון די משקר

להלך הפעולות של שאנדה מאז ינואר
- בישול בדרבי לאלטמן
- מסירת מפתח ללויזו שבישל לבואטנג גול מול קטמון
- הוצאת דפלקשיין מכוון מהשוער של נתניה שהביא לשער של קורין
- שם את בואטנג ב 1 על 1 מול השוער של מכבי במהלך ענק שלא השכיל להבקיע
- שם את דאפה ב1 על 1 מול השוער של באר שבע ולא השכיל להבקיע
- הרים את הכדור שהוביל לגול של אלקוקין נגד טבריה
- שער ענק מול מכבי חיפה

מזכיר שהוא שיחק רק 1,000 דקות העונה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 10:04
על ידי Adom_Adom
RedDrifter כתב: 04 יוני 2026, 09:56 אני מאלה שרוצים שהוא ילך נטו בגלל שלדעתי יש לו קצת בעיית אופי אבל אלה שמעליי צריכים להבין ששאנדה נתן הרבה יותר מהמספרים האלה. למעשה, זה נתון די משקר

להלך הפעולות של שאנדה מאז ינואר
- בישול בדרבי לאלטמן
- מסירת מפתח ללויזו שבישל לבואטנג גול מול קטמון
- הוצאת דפלקשיין מכוון מהשוער של נתניה שהביא לשער של קורין
- שם את בואטנג ב 1 על 1 מול השוער של מכבי במהלך ענק שלא השכיל להבקיע
- שם את דאפה ב1 על 1 מול השוער של באר שבע ולא השכיל להבקיע
- הרים את הכדור שהוביל לגול של אלקוקין נגד טבריה
- שער ענק מול מכבי חיפה

מזכיר שהוא שיחק רק 1,000 דקות העונה
וזה לא בעייתי מספר הדקות שלו העונה? הוא שחקן פציע ובעייתי מבחינת הבנת המשחק
אולי בגלל הכישרון והחיבור לקהל יש סיכוי קלוש מאוד שבגיל 29 פתאום יתפוצץ אוו אפילו יעשה עונה של מעל 5 ו5
החליטו להשאיר אותו למרות עונה לא טובה וזה בסדר... חייב להביא שחקנים בכירים לחלק הקדמי
לפחות 2 אחד במקום לויזו וחלוץ ששם שערים

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 10:08
על ידי RedDrifter
רגע, אני רק שאלה. איך קבעת שהוא שחקן פציע? הייתה לו פציעה רצינית אחת שהשביתה אותו להמון זמן. מאז הוא לא נפצע.
פה מדובר על חוסר מזל נקודתי ולא משהו שחוזר על עצמו

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 10:14
על ידי לירון האדום
זה שיש לו כדורגל זה ברור, אבל זה נראה שהוא בא לבלות, להנות מהחיים, לעשות צחוקים ופחות לשחק כדורגל..
מקווה שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:38
על ידי רדפוקס
dino כתב: 04 יוני 2026, 09:50
דוגיס כתב: 04 יוני 2026, 09:21
amorphis כתב: 04 יוני 2026, 08:46 תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת
כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקות
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו

כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.
וארלה לא נתן עונה טובה במכבי אבל הוא יותר כישרוני משאנדה, יותר צעיר, יותר פיזי, יותר מהיר, יותר חכם ויותר תכליתי.
קאלו בכלל שיחק חלקים גדולים מהעונה בבית״ר כחלוץ והוא לא שחקן קו קלאסי.
אבל למה ללכת רחוק? רוי קורין עם פחות דקות משאנדה כבש 4 שערים יותר בליגה ועוד 2 בגביע.
מור בוסקילה עם פחות מ-400 דקות העונה תרם גם כן בדיוק כמו שאנדה שער ובישול.

אבל בסדר בינואר שתרצו לזרוק אותו תזכרו שאין מציאות (אלא אם רוצים שוב פעם להביא שחקן שנפלט מהקבוצה שלו בחוזה לעונה וחצי ולהתקע שוב).

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:45
על ידי הוקיץ'
dino כתב: 04 יוני 2026, 09:50
דוגיס כתב: 04 יוני 2026, 09:21
amorphis כתב: 04 יוני 2026, 08:46 תצביעו לשאנדה על שער העונה באתר של המנהלת
כן תצביעו אולי איזה קבוצה תראה את הגול ותיקח אותו. כנף שמאל עם שער ובישול בעונה שלמה זה גרוע, סתם שתבינו זה פחות ממלקין אתה יכול לעלות שחקן מהנוער שיעשה יותר מספרים בדקות שקיבל. לצערי עם מספרים כאלה אתה לא יכול לבזבז מקום של זר שהשוק הישראלי כזה דל. אם היה בן 21 הייתי אומר כן יש לו דריבל יש לו כדורגל אולי זה יתפוצץ אבל הבחור לא יודע לתת מספרים וגם שנה הבאה הוא לא יתן אז סתם חבל.
לא הייתי נכנס לפינה של סטטיסטיקה איתו, כי הבנאדם עשה 1001 דקות מול קשרי כנף מובילים בגדולות שעשו 2000-2400 דקות
הליו וארלה למשל, מעל 1900 דקות עם 2-3 בשערים/בישולים
והכי מפתיע- יחס דריבלים(שזה הטיקט של הליו) מוצלח יותר נמוך משאנדה
קאלו זה כנף או קרנף? כי מעל 2000 דקות ופחות מחצי כדורי רוחב מול שאנדה עם 1001 דק וכו וכו וכו

כמובן שאפשר למצוא קשר כנף אחר, אבל זה לא פה איזשהו שובר שיווין לחפש לשאנדה מחליף וגם על הדרך לשלם את החוזה שלו כי אנחנו לא האברום בורג הזה מבני יהודה. היו לו גם משחקים טובים, יחד עם פה ושם הקבלת החלטות הידועה לשמצה.
קודם כל, זה קצת מצחיק להשוות רק לקיצוניים שמאליים ולא לקיצוניים ימניים. במקרה נפלנו על עונה שבה הרבה קבוצות נפלו עם קיצוניים שמאליים, זה לא בדיוק טיעון לטובתו. זה לא שמדובר בעמדה שבה יותר קשה למצוא שחקנים לעומת קיצוני ימני.
אבל סבבה, זורם איתך, בוא נשווה לקיצוניים שמאליים בשאר הקבוצות:
שאנדה סילבה - שער/בישול כל 502 דקות.
הליו וארלה - שער/בישול כל 396 דקות.
אמיר גנאח - שער/בישול כל 239 דקות.
סמואל קאלו - שער/בישול כל 199 דקות.
קנג'י חורה - שער/בישול כל 161 דקות.

גם ההשוואה הזאת, מול שחקנים לא מאוד מבריקים, מוציאה את סילבה באור די מביך.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:49
על ידי RedDrifter
לירון האדום כתב: 04 יוני 2026, 10:14 זה שיש לו כדורגל זה ברור, אבל זה נראה שהוא בא לבלות, להנות מהחיים, לעשות צחוקים ופחות לשחק כדורגל..
מקווה שיביא את היכולות שלו לידי ביטוי העונה.
אני חושב שאתה קצת מגזים עם הביקורת הזאת

לדעתי הוא באמת נתן כמה משחקים טובים שם על הקו אבל לא תמיד התחבר לו (למרות הרשימה שפרסמתי)

יכול להבין למה הפועל נותנים לו עוד שנה להוכיח

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:49
על ידי הוקיץ'
D&3 כתב: 03 יוני 2026, 21:40 לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
בעיני זה בדיוק הפוך.
אם יש לי את טוריאל ולואיזו שאני יכול לסמוך עליהם לתפוקה התקפית יציבה, אני יכול במובן מסוים לקחת הימור מחושב על סילבה ולקוות שיפתיע אותי.
כשאין את לואיזו זה רק נהיה מסוכן יותר להשאיר את סילבה.

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:51
על ידי RedDrifter
הוקיץ' כתב: 04 יוני 2026, 11:49
D&3 כתב: 03 יוני 2026, 21:40 לפני שהסתמן שלואיזו עוזב אותנו, הייתי לגמרי בטוח שהוא לא צריך להמשיך איתנו
אבל לאבד בקיץ אחד את שני השחקנים היחידים אצלנו שיודעים לעבוד שחקן בדריבל זה קשוח, וגם לעשות מיני מהפכה בסגל (אם בואטנג עוזב זה 3 זרים, פתאום טוריאל עוזב וזה עזיבה של כל החלק הקדמי) זה מסוכן
בעיני זה בדיוק הפוך.
אם יש לי את טוריאל ולואיזו שאני יכול לסמוך עליהם לתפוקה התקפית יציבה, אני יכול במובן מסוים לקחת הימור מחושב על סילבה ולקוות שיפתיע אותי.
כשאין את לואיזו זה רק נהיה מסוכן יותר להשאיר את סילבה.
דלפ רציני

לדעתי צריכים לקחת בעירבון את טוריאל העונה - לא חושב שהוא יצליח לשחזר את המספרים שלו מהעונה שהייתה

Re: שאנדה סילבה

נשלח: 04 יוני 2026, 11:53
על ידי סבסטיאן סימרוטיץ
הוקיץ' כתב: 03 יוני 2026, 19:17 טעות לדעתי. זה לא שהוא כזה גרוע כמו שפשוט יש לו אפס תכלס במשחק. אם מגיעים לסוף הקיץ ורואים שלא מצליחים למצוא מישהו טוב יותר, אז אני יכול לקבל שמשאירים אותו (בהנחה שהוא רוצה לחכות כמובן), אבל להחליט על זה בתחילת הקיץ? טעות בעיני.
שם עוד יותר משקל על הנעלם שהוא המחליף של לואיזו.
אני בכלל לא בטוח שהוא ימשיך. צריך להבין שהסגל שיתחיל את המשחקים באירופה לא יהיה הסגל שנראה פה בדצמבר. זרים טובים מביאים בסוף הקיץ, הזדמנויות נפתחות. אם הוא ירשים באירופה אולי יישאר, אבל אם אני צריך להמר לפחות אחד מהזרים חוץ מלואיזו יוחלף אחרי ההדחה, וחושב שזה יהיה הוא או קרייב.