דף 1 מתוך 12

התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 11:40
על ידי למה זה טוב
אפשר כבר שיהיה מישהו במועדון שמבין אחך מתנהלים עם מנויים וכרטיסים במועדון ספורט?
תוך פחות מחודש קיבלנו 3 דוגמאות לאיך לא עושים את זה נכון:
1. הודעת סמס (מעניין למה לא פוסטים רשמיים שרשתות החברתיות) שמבשרת לכל מי שעשה רק מנוי ליגה שיש לו ימים ספורים בלבד לממש את הקדימות שהובטחה להם ברכישת מנויי יורוקאפ. כל זה כשנרשם בתקנון המנויים שהקדימות תבוא לידי ביטוי כשיחזרו המשחקים לארץ, לא על בסיס החלטה של "אנליסטים" של המועדון שיש 50 אחוז שהמשחקים יחזרו בקרוב (משפט של עופר, לא שלי).

2. המשחק הקודם בדרייב אין בוא היתה הגבלת קהל של פיקוד העורף ל2000 איש. שמועות שהגיעו עם ביסוס לעובדה שחולקו לספונסרים כמות כרטיסים נכבדת למשחק בזמן שרוב המנויים שלה קבוצה ישבו בבית. ברור שצריך להביא כרטיסים לספונסרים אבל שאדם כמו דורון אוסידון ינכח במשחק ויקבל עוד ערימת כרטיסים למשחק בזמן שכל כך הרבה מנויים יושבים בבית?
עורך כי נזכרתי: עופר דרש בטוויטר לאחר המשחק הבהרות ובקשת סליחה של פיקוד העורף בנוגע לעובדה שלמכבי הורשה להכניס 4000 אוהדים בזמן שלהפועל לא. כמה ימים אחרי זה כשמישהו שאל למה זה קרה ותייג אותו הוא ענה שהמועדון הגיש את הבקשה בצורה לא נכונה ושזה טופל. בקיצור זלזול גם באוהדים וגם בגורמים בפיקוד העורף.

3. המשחק הנוכחי שיערך היום בערב. משום מקום המועדון מוציא הודעה שכל מנוי שלא מושך את הכרטיס שלו מאתר לאן בעצם יאבד את מקומו בשבת בצהריים והמועדון רשאי למכור/לחלק את הכרטיס למי שהוא רוצה ובכמה שהוא רוצה.
ברגע שאדם קונה מנוי, כל עוד הוא לא עשה משהו לא בסדר, המקום שלו באולם צריך להיות מובטח. רוצים לעשות רווח? תייצרו מנגנון ריסייל כמו שהיה, מה זה פשוט לקחת את הכרטיס? מלכתחילה הייתם צריכים פשוט לשלוח לכל אחד כרטיס ומשם שכל אחד יחליט מה הוא עושה עם הכרטיס שלו. מה עם אנשים שלא ידעו או לא הצליחו למשוך את הכרטיס מלאן כמו שנרשם באשכול המשחק? יגיעו בערב ויגלו שהכרטיס שלהם לא קיים בכלל?

אז כן, המקרה הראשון הושתק אחרי טענות רבות של אוהדים ובנתיים לא קרה כלום.
אז כן, במקרה השני לא יודו כי אי אפשר להוכיח כמות חלוקה לכל ספונסר כי זו חלוק. וזה לא נרשם בשום מקום.
אז כן, במקרה השלישי המועדון חזר בעצמו לאחר טענות אוהדים.
אפשר גם להוסיף את מכירת הכרטיסים למשחק האימון נגד ירושלים שכמובן באופן מפתיע סודר לאחר טענות האוהדים.


זה מעייף וכרגע פשוט מרגיש שפשוט מנסים להתיש את האוהדים עד שנתרגל למצב שאנחנו פשוט כלי כלכלי ואם אפשר לעשות עוד כסף על חשבון מי שמכניס פחות כסף אז יידרסו כל זכות.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 11:42
על ידי מילפורד
זאת אולי הסוגייה (התחיל במחירים) שגרמה לפיצוץ בין העמותה לבין עופר.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 12:18
על ידי למה זה טוב
מילפורד כתב: 09 נובמבר 2024, 11:42 זאת אולי הסוגייה (התחיל במחירים) שגרמה לפיצוץ בין העמותה לבין עופר.
מילא מחירים, אנחנו כבר בשלב החוסר הגינות

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 13:58
על ידי למה זה טוב
והנה כבר עולות טענות של מנויים שלא מצליחים למשוך את הכרטיס ומקבלים הודעה שהוא כבר נרכש.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 14:20
על ידי Matan
אחרי זה לא מבינים למה העמותה רוצה אחריות כל מכירת כרטיסים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 14:58
על ידי רדנקו
Matan כתב:אחרי זה לא מבינים למה העמותה רוצה אחריות כל מכירת כרטיסים.
מבינים מצוין. ולי לא נראה שזה קשור לזה.

Sent from my NE2215 using Tapatalk


Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 15:12
על ידי Matan
רדנקו כתב: 09 נובמבר 2024, 14:58
Matan כתב:אחרי זה לא מבינים למה העמותה רוצה אחריות כל מכירת כרטיסים.
מבינים מצוין. ולי לא נראה שזה קשור לזה.

Sent from my NE2215 using Tapatalk
אז למה זה נראה לך קשור?
ודבר שני, אתה לא חושב שהעמותה הייתה מנהלת את זה יותר טוב?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 15:23
על ידי למה זה טוב
הייתי רוצה שלעמותה יהיה תפקיד במועדון אבל באמת שזה לא רלוונטי כרגע לעניין.
מי שאחראי על זה כרגע לא עושה את עבודתו. מי אחראי? לא יודע, אולי צחי המנכ"ל או אמסלם שאלוהים יודע מה הקשר שלו לניהול קשרי קהילה.
כבר חודשים שמבצעים על גבי האוהדים צעדים מסריחים ואנחנו חיים בלופ של
החלטה הזויה עד לא חוקית -> תלונות אוהדים -> חזרה מההחלטה.
בהתחלה זה היה לגטימי ואפשרי לטעות. אפילו העובדה שחזרו בהם נתן הרגשה טובה.
אבל כשזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש זה כבר לא לעניין ולא איכפת לי בכלל אם זו העמותה/עופר ולא חושב שזה רלוונטי כרגע.
העמותה לא צריכה להיות במועדון כדי שהמועדון יידע לא לדרוס זכויות של אוהדים שלו, די פשוט ובסיסי.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 15:46
על ידי Matan
למה זה טוב כתב: 09 נובמבר 2024, 15:23 הייתי רוצה שלעמותה יהיה תפקיד במועדון אבל באמת שזה לא רלוונטי כרגע לעניין.
מי שאחראי על זה כרגע לא עושה את עבודתו. מי אחראי? לא יודע, אולי צחי המנכ"ל או אמסלם שאלוהים יודע מה הקשר שלו לניהול קשרי קהילה.
כבר חודשים שמבצעים על גבי האוהדים צעדים מסריחים ואנחנו חיים בלופ של
החלטה הזויה עד לא חוקית -> תלונות אוהדים -> חזרה מההחלטה.
בהתחלה זה היה לגטימי ואפשרי לטעות. אפילו העובדה שחזרו בהם נתן הרגשה טובה.
אבל כשזה חוזר על עצמו כל פעם מחדש זה כבר לא לעניין ולא איכפת לי בכלל אם זו העמותה/עופר ולא חושב שזה רלוונטי כרגע.
העמותה לא צריכה להיות במועדון כדי שהמועדון יידע לא לדרוס זכויות של אוהדים שלו, די פשוט ובסיסי.
זה בדיוק העניין, מנהל קשרי הקהילה צריך להיות מחובר וקשור לקהילה, אמסלם הוא ממש לא כזה.
בסוף כל האנשים שבאו מהקהילה כבר לא בעלי תפקיד במועדון.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 09 נובמבר 2024, 18:05
על ידי למה זה טוב
טוב כמובן שאי אפשר להשיג את אנשי המועדון, עופר שומר שבת אז אין באמת מענה
אנשי העמותה שכבר לא רלוונטית במועדון כאמור מנסים לסייע לאנשים שנתקעו. הצליחו למצוא לינק בלאן שמאפשר רכישה בחינם אבל כמובן שעכשיו יש את בעיית הכיסאות הבודדים שלא מאפשרת לאדם יחיד לרכוש כרטיס אחד.

נחכה לתגובה של עופר "לא ידעתי, יטופל". בדיוק כמו שקרה עד כה.

אגב נזכרתי שאנחנו עדיין מחכים להבהרות ובקשת סליחה מםיקוד העורף על כך שלהפועל לא אושרה החרגה שבוע שעבר בעוד שלמכבי כן. כמה ימים אחרי זה הסתבר מתגובה של עופר לאחד הציוצים שהמועדון לא הגיש את הבקשה בצורה טובה ושזה טופל בעבור המשחק היום.

ואני חשבתי שרצינו לסיים העמותה בשביל מקצוענות.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 10:01
על ידי למה זה טוב
יום רביעי היום, בשבת משחק.
נצא מנקודת הנחה שמשישי בצהריים כבר אין מכירה כי שבת.
עדיין לא יצאה אפילו הודעה לגבי שעה ותאריך בהם נצטרך לסגור כל אחד שעה מזמנו כדי להילחם על כרטיסים באתר לאן. שוב ייתנו הודעה של כמה שעות לפני?
בנוסף, עוד לא פרסמו מה יהיה המתווה הפעם. אגב, הניסוי מהפעם קודמת צלח?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 10:29
על ידי ארז שדה
למה זה טוב כתב: 13 נובמבר 2024, 10:01 יום רביעי היום, בשבת משחק.
נצא מנקודת הנחה שמשישי בצהריים כבר אין מכירה כי שבת.
עדיין לא יצאה אפילו הודעה לגבי שעה ותאריך בהם נצטרך לסגור כל אחד שעה מזמנו כדי להילחם על כרטיסים באתר לאן. שוב ייתנו הודעה של כמה שעות לפני?
בנוסף, עוד לא פרסמו מה יהיה המתווה הפעם. אגב, הניסוי מהפעם קודמת צלח?
אני מניח שתהיה הודעה בקרוב

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 10:46
על ידי אורי
תמונה

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 11:19
על ידי ארז שדה
אני בהלם אנחנו חיים בחלם

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 14:05
על ידי בני12
ארז שדה כתב: 13 נובמבר 2024, 11:19 אני בהלם אנחנו חיים בחלם
חולון הם אלה שצריכים לבקש את ההחרגה מפיקוד העורף.

אם זאת, היה אפשר למכור לפי 2000 ומכסימום לעשות מכירה נוספת אם ירחיבו ל-4000 (אבל גם על זה היו מקטרים)

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 18:45
על ידי למה זה טוב
מזל שחולון פה כדי לעדכן

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 13 נובמבר 2024, 21:00
על ידי יורם

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 14 נובמבר 2024, 20:57
על ידי למה זה טוב
מכירת כרטיסים מחר ב11 בשיטת כל הקודם זוכה. 90 אחוז מנויים, עשרה אחוז להחלטת ההנהלה.
מבאס ששולחים אותנו שוב למלחמה באתר לאן ולא הגרלה כמו בפעמים הקודמות בחולון.
ננוחם בהסקת המסקנות מהפיילוט המזעזע והפסקת מתן האפשרות לרוכשי זכאות.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 14 נובמבר 2024, 21:00
על ידי ארז שדה
למה זה טוב כתב: 14 נובמבר 2024, 20:57 מכירת כרטיסים מחר ב11 בשיטת כל הקודם זוכה. 90 אחוז מנויים, עשרה אחוז להחלטת ההנהלה.
מבאס ששולחים אותנו שוב למלחמה באתר לאן ולא הגרלה כמו בפעמים הקודמות בחולון.
ננוחם בהסקת המסקנות מהפיילוט המזעזע והפסקת מתן האפשרות לרוכשי זכאות.
מה עם חברי עמותה שאין להם מנוי?
הם חלק מה10 %?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 14 נובמבר 2024, 21:01
על ידי אונישנקו
חברי עמותה לא זכאים לרכוש.
להבדיל מכל השנים שעברו.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 14 נובמבר 2024, 21:04
על ידי ארז שדה
אונישנקו כתב: 14 נובמבר 2024, 21:01 חברי עמותה לא זכאים לרכוש.
להבדיל מכל השנים שעברו.
מבאס מאוד

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 14 נובמבר 2024, 22:00
על ידי למה זה טוב
ארז שדה כתב: 14 נובמבר 2024, 21:00
למה זה טוב כתב: 14 נובמבר 2024, 20:57 מכירת כרטיסים מחר ב11 בשיטת כל הקודם זוכה. 90 אחוז מנויים, עשרה אחוז להחלטת ההנהלה.
מבאס ששולחים אותנו שוב למלחמה באתר לאן ולא הגרלה כמו בפעמים הקודמות בחולון.
ננוחם בהסקת המסקנות מהפיילוט המזעזע והפסקת מתן האפשרות לרוכשי זכאות.
מה עם חברי עמותה שאין להם מנוי?
הם חלק מה10 %?
עשרה אחוז חלוקה למקורבים/ספונסרים/חיילים/משפחות שכולות

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 21 נובמבר 2024, 14:24
על ידי למה זה טוב
יושבי יציע 2
מישהו מכם קיבל הזמנה לישיבה שתיערך היום במשרדי הקבוצה לגבי המעבר?
מקבל הודעות שאנשים מוזמנים כדי לקבל עדכון ו"לשאול" אותם מה יירצו שיהיו התנאים שלהם.
כלומר להיות קבוצת מיקוד להתייעצות איפה יישבו ובאילו תנאים (הוספה במחיר אם וכאשר).

על פי מה נקבעו האנשים שייקחו חלק?
למה זה נעשה מבלי להודיע על התהליך?
האם ההחלטה שתתקבל בקבוצת המיקוד הזאת תהיה כוללת או תינתן זכות בחירה לאנשים?
איך יעבוד כל עניין הזכאים שבאים דרך מנויים? על פי מה ייבחר המיקום שלהם?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 10:48
על ידי למה זה טוב
הודעה שהועברה בקבוצות:
"""
יד אליהו - איך זה ייראה
אמש נערך מפגש בין הנהלת המועדון למנויים משער 2 מתוך מטרה להציג את תכנית המעבר, ולשמוע את דעת האוהדים.
וזה מתווה המעבר, כפי שהסתמן אתמול:
- מנויי יציע 1 - יציע האולטראס - יועברו לאולם 5-6 ביד אליהו, שיהיה יציע עמידה, ללא מקומות מסומנים.
- מנויי יציע 4 - המקומות השמורים - יועברו לאולם 8-9 ביד אליהו.
עד כאן - החלק הפשוט, ומעכשיו - הקטע המורכב יותר:
- מנויי יציע 2 - שכיום הוא יציע עמידה לא שמור - יועברו ליציעים 1-4 ביד אליהו. אלא ש-8 השורות המרכזיות הראשונות לא יוקצו להם, אלא ישמשו למנויי פרימיום - מנויי יהלום מהדרייב-אין (השורות מעל הפרקט), מנויי יציע 3 למטה מהדרייב-אין, משפחות שחקנים וגם יוצעו למכירה במחיר גבוה.
מנויי יציע 2 הנוכחיים ימוקמו בשורות העליונות של יציעים 2-3 ומצידי מושבי הפרימיום - ביציעים 1 ו-4. מכיוון שמנויי יציע 2 בדרייב-אין נוהגים להתמקם במקומות קבועים, ב"חבורות" של אוהדים, ייעשה ניסיון לשלב מנויים בגושים, כך שיוכלו לשמור על החברותא שלהם. הובטח שאנשי המועדון ו'לאן' יצרו קשר עם המנויים כדי לשבץ אותם יחדיו.
בסך הכל, תחושת המשתתפים היתה שההנהלה קשובה לאוהדים, ומנסה לייצר פתרונות שישביעו את רצונם.
"""

בנוסף יש דיבור על עלייה של עשרה אחוז במחירי המנויים בעונה הבאה.

ניראה שלממש זכאות לילדים של מנויים יהיה לא פשוט ואנשים ייאלצו "לוותר" על מנויים במקומות המיועדים להם ולעבור לגלריה כדי להתאחד עם הזכאים דרכם.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 12:07
על ידי פנאטי בלב
למה זה טוב כתב: 22 נובמבר 2024, 10:48 הודעה שהועברה בקבוצות:
"""
יד אליהו - איך זה ייראה
אמש נערך מפגש בין הנהלת המועדון למנויים משער 2 מתוך מטרה להציג את תכנית המעבר, ולשמוע את דעת האוהדים.
וזה מתווה המעבר, כפי שהסתמן אתמול:
- מנויי יציע 1 - יציע האולטראס - יועברו לאולם 5-6 ביד אליהו, שיהיה יציע עמידה, ללא מקומות מסומנים.
- מנויי יציע 4 - המקומות השמורים - יועברו לאולם 8-9 ביד אליהו.
עד כאן - החלק הפשוט, ומעכשיו - הקטע המורכב יותר:
- מנויי יציע 2 - שכיום הוא יציע עמידה לא שמור - יועברו ליציעים 1-4 ביד אליהו. אלא ש-8 השורות המרכזיות הראשונות לא יוקצו להם, אלא ישמשו למנויי פרימיום - מנויי יהלום מהדרייב-אין (השורות מעל הפרקט), מנויי יציע 3 למטה מהדרייב-אין, משפחות שחקנים וגם יוצעו למכירה במחיר גבוה.
מנויי יציע 2 הנוכחיים ימוקמו בשורות העליונות של יציעים 2-3 ומצידי מושבי הפרימיום - ביציעים 1 ו-4. מכיוון שמנויי יציע 2 בדרייב-אין נוהגים להתמקם במקומות קבועים, ב"חבורות" של אוהדים, ייעשה ניסיון לשלב מנויים בגושים, כך שיוכלו לשמור על החברותא שלהם. הובטח שאנשי המועדון ו'לאן' יצרו קשר עם המנויים כדי לשבץ אותם יחדיו.
בסך הכל, תחושת המשתתפים היתה שההנהלה קשובה לאוהדים, ומנסה לייצר פתרונות שישביעו את רצונם.
"""

בנוסף יש דיבור על עלייה של עשרה אחוז במחירי המנויים בעונה הבאה.

ניראה שלממש זכאות לילדים של מנויים יהיה לא פשוט ואנשים ייאלצו "לוותר" על מנויים במקומות המיועדים להם ולעבור לגלריה כדי להתאחד עם הזכאים דרכם.
על פי הניסוח הזה, לא לגמרי ברור האופי של האיזור אליו עוברים מנויי יציע 2 הנוכחי. האם המקומות מסומנים? (עושה רושם שכן). האם יאפשרו עמידה? (גונב לאוזני דרך מישהו שלקח חלק ב״קבוצת המיקוד״ שמקומות העמידה ביד אליהו מוגבלים ליציעים שמאחורי הסל, וביתר היציעים הצופים מחוייבים לשבת ע״י סדרנים).

בכל מקרה- הכריזו עכשיו ברשתות על מפגש זום במוצ״ש

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 14:47
על ידי בני12
פנאטי בלב כתב: 22 נובמבר 2024, 12:07
למה זה טוב כתב: 22 נובמבר 2024, 10:48 הודעה שהועברה בקבוצות:
"""
יד אליהו - איך זה ייראה
אמש נערך מפגש בין הנהלת המועדון למנויים משער 2 מתוך מטרה להציג את תכנית המעבר, ולשמוע את דעת האוהדים.
וזה מתווה המעבר, כפי שהסתמן אתמול:
- מנויי יציע 1 - יציע האולטראס - יועברו לאולם 5-6 ביד אליהו, שיהיה יציע עמידה, ללא מקומות מסומנים.
- מנויי יציע 4 - המקומות השמורים - יועברו לאולם 8-9 ביד אליהו.
עד כאן - החלק הפשוט, ומעכשיו - הקטע המורכב יותר:
- מנויי יציע 2 - שכיום הוא יציע עמידה לא שמור - יועברו ליציעים 1-4 ביד אליהו. אלא ש-8 השורות המרכזיות הראשונות לא יוקצו להם, אלא ישמשו למנויי פרימיום - מנויי יהלום מהדרייב-אין (השורות מעל הפרקט), מנויי יציע 3 למטה מהדרייב-אין, משפחות שחקנים וגם יוצעו למכירה במחיר גבוה.
מנויי יציע 2 הנוכחיים ימוקמו בשורות העליונות של יציעים 2-3 ומצידי מושבי הפרימיום - ביציעים 1 ו-4. מכיוון שמנויי יציע 2 בדרייב-אין נוהגים להתמקם במקומות קבועים, ב"חבורות" של אוהדים, ייעשה ניסיון לשלב מנויים בגושים, כך שיוכלו לשמור על החברותא שלהם. הובטח שאנשי המועדון ו'לאן' יצרו קשר עם המנויים כדי לשבץ אותם יחדיו.
בסך הכל, תחושת המשתתפים היתה שההנהלה קשובה לאוהדים, ומנסה לייצר פתרונות שישביעו את רצונם.
"""

בנוסף יש דיבור על עלייה של עשרה אחוז במחירי המנויים בעונה הבאה.

ניראה שלממש זכאות לילדים של מנויים יהיה לא פשוט ואנשים ייאלצו "לוותר" על מנויים במקומות המיועדים להם ולעבור לגלריה כדי להתאחד עם הזכאים דרכם.
על פי הניסוח הזה, לא לגמרי ברור האופי של האיזור אליו עוברים מנויי יציע 2 הנוכחי. האם המקומות מסומנים? (עושה רושם שכן). האם יאפשרו עמידה? (גונב לאוזני דרך מישהו שלקח חלק ב״קבוצת המיקוד״ שמקומות העמידה ביד אליהו מוגבלים ליציעים שמאחורי הסל, וביתר היציעים הצופים מחוייבים לשבת ע״י סדרנים).

בכל מקרה- הכריזו עכשיו ברשתות על מפגש זום במוצ״ש
כתבו ששער 2 יהיה מסומן + עמידה

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 14:51
על ידי הפועל
אני הבנתי שביד אליהו סדרנים מאד מקפידים על ישיבה, מה שאומר שבפועל שער 2 יהפוך ליציעה ישיבה מסומן.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 14:53
על ידי בני12
הפועל כתב: 22 נובמבר 2024, 14:51 אני הבנתי שביד אליהו סדרנים מאד מקפידים על ישיבה, מה שאומר שבפועל שער 2 יהפוך ליציעה ישיבה מסומן.
הסדרנים הם לא של הקבוצה?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 14:57
על ידי רדנקו
בני12 כתב:
הפועל כתב: 22 נובמבר 2024, 14:51 אני הבנתי שביד אליהו סדרנים מאד מקפידים על ישיבה, מה שאומר שבפועל שער 2 יהפוך ליציעה ישיבה מסומן.
הסדרנים הם לא של הקבוצה?
בדיוק

Sent from my NE2215 using Tapatalk


Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 14:58
על ידי למה זה טוב
אלוהים יודע איך יהיה ניתן לעשות יציע עמידה כשבתוכו יש יציע פרימיום

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 19:07
על ידי בני12
למה זה טוב כתב: 22 נובמבר 2024, 14:58 אלוהים יודע איך יהיה ניתן לעשות יציע עמידה כשבתוכו יש יציע פרימיום
כי הפרימיום הוא לפני העמידה ולא מאחוריו

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 22 נובמבר 2024, 21:54
על ידי למה זה טוב
בני12 כתב: 22 נובמבר 2024, 19:07
למה זה טוב כתב: 22 נובמבר 2024, 14:58 אלוהים יודע איך יהיה ניתן לעשות יציע עמידה כשבתוכו יש יציע פרימיום
כי הפרימיום הוא לפני העמידה ולא מאחוריו
הפרימיום כרגע אמור להיות 8 שורות ראשונות באמצע יציע עמידה. כלומר מצדדיו יהיו אנשים עומדים, לא רק מאחוריו.
אדם שיושב שורה 8 בפרמיום בפינה למשל יהיה חייב לקום בהתקפות כדי לראות את הפינה של המגרש וזה ישפיע בהתאם על כל המשך השורה שלו, וזה לא יקרה רק בשורה העליונה של הפרימיום.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 18:54
על ידי בני12
שלחו לינק לזום?

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 19:13
על ידי אוהד כורסא
למה בתור חבר עמותה אני לא מקבל מייל על זה?
אני חייב להיות עוקב בטוויטר? איזה זלזול. מביש.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 19:31
על ידי מילפורד
כי העמותה מודרה לחלוטין מכל העסק.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 19:45
על ידי מילפורד

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 20:19
על ידי למה זה טוב
אוהד כורסא כתב: 23 נובמבר 2024, 19:13 למה בתור חבר עמותה אני לא מקבל מייל על זה?
אני חייב להיות עוקב בטוויטר? איזה זלזול. מביש.
הקשר בין העמותה למועדון כרגע הוא על הנייר בלבד אז אין מה לבוא בטענות.
המועדון עדיין שולח מיילים מהכתובת contact@hapoeluta.org
נכון ל15 בנובמבר לפחות כשהודיעו על איטודיס, כניראה שזו הודעה פחות חשובה מבחינתם ואין צורך לשלוח עליה מייל.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 20:23
על ידי הפועל
בני12 כתב: 22 נובמבר 2024, 14:53
הפועל כתב: 22 נובמבר 2024, 14:51 אני הבנתי שביד אליהו סדרנים מאד מקפידים על ישיבה, מה שאומר שבפועל שער 2 יהפוך ליציעה ישיבה מסומן.
הסדרנים הם לא של הקבוצה?
ממה שהבנתי הסיפור הוא שהנהלת ההיכל לא מוכנה בעיקרון שאנשים יעמדו. אומרים שזה מוביל להרס כיסאות, והם לא מוכנים לזה. ולכן יציעי העמידה כ"כ מוגבלים.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 23 נובמבר 2024, 22:18
על ידי למה זה טוב
קיצר אנשי יציע 2 שרגילים ליציע עמידה לא מסומן בו אנשים מגיעים מוקדם כדי לתפוס מקום עכשיו ייצטרכו להתרגל למקומות מסומנים וכאשר יירצו לעמוד ייצטרכו להתמודד עם האנשים סביבם שלא יהיו מעוניינים לעמוד.
די זריקת זין של ההנהלה ועוד עחדן פלדה שהצעבר הוא לא הרעה בתנאים.
אנשים שהיו רגילים להיות תלויים בעצמם ולתפוס מקום קרוב לפרקט למשל ייצטרכו לקוות שלאן ייצרו איתם קשר ראשונים בכדי לקבל מקום טוב כמו שהם היו רגילים.
שלא לדבר על היציע פלטינום הזה שאמור להתקיים בתוך היציע הזה.

בנוסף ראוי להזכיר את ההבטחה של עופר להורדה במחיר המנוי. בנתיים נשארים אותו דבר + דובר על העלאה של עשרה אחוז בשנה הבאה
https://m.one.co.il/mobile/Article/468451.html

יהיה כיף.

Re: התנהלות סביב מנויים וכרטיסים

נשלח: 24 נובמבר 2024, 00:37
על ידי א.ב
הפועל כתב: 23 נובמבר 2024, 20:23
בני12 כתב: 22 נובמבר 2024, 14:53
הפועל כתב: 22 נובמבר 2024, 14:51 אני הבנתי שביד אליהו סדרנים מאד מקפידים על ישיבה, מה שאומר שבפועל שער 2 יהפוך ליציעה ישיבה מסומן.
הסדרנים הם לא של הקבוצה?
ממה שהבנתי הסיפור הוא שהנהלת ההיכל לא מוכנה בעיקרון שאנשים יעמדו. אומרים שזה מוביל להרס כיסאות, והם לא מוכנים לזה. ולכן יציעי העמידה כ"כ מוגבלים.
בהופעות של עומר אדם כולם יןשבים?