כשאתה כותב "פי האוהדים הגדולים המומחים לניהול קבוצת כדורגל ושיווקה לעולם" - זה ציניות.
הסרט הזה כמו שאמרתי עד היום מוצג. אי אפשר להגיד שהוא לא מביא כלום לגמרי אם הוא הפנים שלך, גם להתקרב לרוכש עדיף מכלום - בתקווה שמתישהו נפגע.
היו לידים מאוד חזקים שראו את הסרט הזה לפני כמה שנים, אבל כיום הוא כבר לא רלוונטי.
בכל מקרה זאת דוגמה אחת של מה אפשר לעשות עם הכסף ולא הייתי נתפס אליה.
מבחינתי שישימו מיליון ש"ח על מומחי שיווק יוקרה כדי שיישבו על הלינקדאין והטוויטר של כל האוליגרכים בעולם.
יש המון מה לעשות, אבל דבר ראשון צריך להחליט שרוצים לעשות משהו אקטיבי למען המטרה.