דף 23 מתוך 28
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 26 אפריל 2026, 23:17
על ידי הלך המומנטום
שחקן נחמד אבל בעמדה שלו צריכים לראות מספרים, אין מה לעשות, בטח כשאתה תופס מקום של זר.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 07:16
על ידי CouchPotato
הלך המומנטום כתב: ↑26 אפריל 2026, 23:17
שחקן נחמד אבל בעמדה שלו צריכים לראות מספרים, אין מה לעשות, בטח כשאתה תופס מקום של זר.
אולי שווה לנסות אותו בעמדה אחרת כל עוד הוא כאן.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 10:59
על ידי אדום ותיק
הבעיה של הפועל שהסגל הישראלי לא מספיק איכותי\בוסרי ולכן כל מיכסת הזרים מנוצלת במלואה.
עיקר הבעיה בקישור ובחלק הקידמי.
החלפת זרים, אחרי שנדע מה מביאים ברמת החיזוק הישראלי.
שאנדה משחק על אותה משבצת של מור בוסקילה. בינתיים, לא רואה מבוסקילה משהו שיתן לו עדיפות ברורה על שאנדה.
לצערי הוא חטף אדום ויגרע לפחות מהמשחק עם חיפה, אבל הוא חזר מ"פגרת המלחמה" בכושר טוב מאד וחד מאד (למרות שלא הבקיע).
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 14:23
על ידי amorphis
אני מבין שלייבה הצדיק שרץ כמו טיל לוואר לראות איזה אצבע בדיוק סילבה הניף לאוהדי פתח תקווה שנהמו לעברו, ' אבל שכח" לציין בדוח את הקריאות הגזעניות לשחקן שחום עור של הקבוצה המסריחה הזו שבעיר שלה בדיוק רצחו כמה ימים לפני שחום עור אחר , ילד טוב מבני עקיבא כי העיר לערסים מסריחים שחיפשו לריב.
קריאות גזעניות דורשות ענישה משמעותית לפי התקנון החדש של פיפא ואני מצפה שיענישו את הקבוצה שלהם בחומרה בהתאם על התקרית הזו.
עם זה שהוא לא אמור לאבד עשתונות, חיבוק לסילבה שהיה צריך לעבור את החרא הזה . לבן אדם יש נשמה אחושרמוטה והוא לוקח דברים ללב לטוב ולרע. בין אם ישאר פה או לא , הוא שחקן מצויין וגם אחראי לאחד הרגעים הכי שמחים שראיתי מהפועל ומגיע לו כבוד ותמיכה .
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 15:35
על ידי הלך המומנטום
CouchPotato כתב: ↑27 אפריל 2026, 07:16
הלך המומנטום כתב: ↑26 אפריל 2026, 23:17
שחקן נחמד אבל בעמדה שלו צריכים לראות מספרים, אין מה לעשות, בטח כשאתה תופס מקום של זר.
אולי שווה לנסות אותו בעמדה אחרת כל עוד הוא כאן.
המקום היחיד שהייתי בוחן אותו זה מתחת לחלוץ ולשלוח את סתיו/לואיזו שמאלה:
יש לו דריבל טוב על שטח קטן ויכולת להוציא מסירות לא רעות, הוא גם יודע לשחרר בעיטות בעוצמה.
אבל שוב, עד סוף העונה, לעונה הבאה הייתי מחפש מישהו יותר מתאים
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 15:50
על ידי CouchPotato
הלך המומנטום כתב: ↑27 אפריל 2026, 15:35
CouchPotato כתב: ↑27 אפריל 2026, 07:16
הלך המומנטום כתב: ↑26 אפריל 2026, 23:17
שחקן נחמד אבל בעמדה שלו צריכים לראות מספרים, אין מה לעשות, בטח כשאתה תופס מקום של זר.
אולי שווה לנסות אותו בעמדה אחרת כל עוד הוא כאן.
המקום היחיד שהייתי בוחן אותו זה מתחת לחלוץ ולשלוח את סתיו/לואיזו שמאלה:
יש לו דריבל טוב על שטח קטן ויכולת להוציא מסירות לא רעות, הוא גם יודע לשחרר בעיטות בעוצמה.
אבל שוב, עד סוף העונה, לעונה הבאה הייתי מחפש מישהו יותר מתאים
אני חד משמעית חושב שהוא הרבה יותר מתאים כ10 מאשר שחקן קו.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 19:01
על ידי אדום ותיק
העמדה שהכי חסרה לנו זה פליי מייקר.
למקין היחיד שעונה על הפרופיל, אבל הוא לא מספיק למשימות הגנה שפליי מייקר צריך לעשות היום.
לא יודע אם סילבה יכול להיות פליי מייקר. הוא יותא מידי אוהב את הכדור ולא מוכן למסור אותו.. אבל בהיבטים אחרים של פליימייקר יש לו את מה שצריך.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 27 אפריל 2026, 20:26
על ידי CouchPotato
אדום ותיק כתב: ↑27 אפריל 2026, 19:01
העמדה שהכי חסרה לנו זה פליי מייקר.
למקין היחיד שעונה על הפרופיל, אבל הוא לא מספיק למשימות הגנה שפליי מייקר צריך לעשות היום.
לא יודע אם סילבה יכול להיות פליי מייקר. הוא יותא מידי אוהב את הכדור ולא מוכן למסור אותו.. אבל בהיבטים אחרים של פליימייקר יש לו את מה שצריך.
דווקא ללמקין יש אחלה יכולת הגנתית בשביל שחקן קדמי. אני לא בטוח שהוא יצירתי מספיק.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 06:45
על ידי פושעי מרינוביץ לדין
חבל שיעזוב בסוף העונה כי כשהוא רוצה,הוא שחקן שהוא בטופ שלוש הטובים בארץ, חבל ששכל זה לא הדבר הכי חזק אצלו...
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 07:29
על ידי 7even
לא סגור לכמה זמן שאנדה חתום אבל זה מרגיש שהוא שחקן שצריך זמן התאקלמות ארוך בכל מקום אליו יגיע.
הוא שחקן עם ראש לא תמיד במקום...שמצד אחד מתסכל אותך ומצד שני עוד יביא הרבה רגעים יפים.
לוידע, לא הייתי מוותר עליו. יש לי הרגשה שנפספס רגעים יפים איתו אם ישוחרר.
אני אוהב שחקנים שלוקחים דברים ללב גם אם לפעמים הם עושים שטויות. זה לכל הפחות מראה שאכפת להם.
זה ספורט. בספורט יש אמוציות. כולנו רבנו במגרש בתור ילדים (עד היום למעשה לא?).
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 09:46
על ידי אדום ותיק
CouchPotato כתב: ↑27 אפריל 2026, 20:26
אדום ותיק כתב: ↑27 אפריל 2026, 19:01
העמדה שהכי חסרה לנו זה פליי מייקר.
למקין היחיד שעונה על הפרופיל, אבל הוא לא מספיק למשימות הגנה שפליי מייקר צריך לעשות היום.
לא יודע אם סילבה יכול להיות פליי מייקר. הוא יותא מידי אוהב את הכדור ולא מוכן למסור אותו.. אבל בהיבטים אחרים של פליימייקר יש לו את מה שצריך.
דווקא ללמקין יש אחלה יכולת הגנתית בשביל שחקן קדמי. אני לא בטוח שהוא יצירתי מספיק.
נכון, ולכן הוא יכול להתפתח לסוג של קשר 50:50 עם יכולת התקפית משופרת, שאנחנו כל כך חסרים!
הוא צריך להוסיף מסת שריר ולעבוד על האתלטיות שלו כדי להצליח בתפקיד הזה.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 10:58
על ידי CouchPotato
אדום ותיק כתב: ↑28 אפריל 2026, 09:46
CouchPotato כתב: ↑27 אפריל 2026, 20:26
אדום ותיק כתב: ↑27 אפריל 2026, 19:01
העמדה שהכי חסרה לנו זה פליי מייקר.
למקין היחיד שעונה על הפרופיל, אבל הוא לא מספיק למשימות הגנה שפליי מייקר צריך לעשות היום.
לא יודע אם סילבה יכול להיות פליי מייקר. הוא יותא מידי אוהב את הכדור ולא מוכן למסור אותו.. אבל בהיבטים אחרים של פליימייקר יש לו את מה שצריך.
דווקא ללמקין יש אחלה יכולת הגנתית בשביל שחקן קדמי. אני לא בטוח שהוא יצירתי מספיק.
נכון, ולכן הוא יכול להתפתח לסוג של קשר 50:50 עם יכולת התקפית משופרת, שאנחנו כל כך חסרים!
הוא צריך להוסיף מסת שריר ולעבוד על האתלטיות שלו כדי להצליח בתפקיד הזה.
הוא כבר מאוד השתפר בתחום הזה. גם הדריבל שלו לא רע בכלל. הוא יכול להיות אחלה 8.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 12:44
על ידי לירון האדום
לא ישחק גם מול ב"ש - אדום ישיר שני העונה = 2 משחקים בחוץ
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 14:13
על ידי כרובית
שחקן עושה אצבע משולשת לקהל יריב (שזה לא בסדר בפני עצמו) עומד לדין
שחקן שבועט בשחקן אחר בלי כדור וללא קשר למשחק, לא עומד לדין
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 14:52
על ידי RedDrifter
כרובית כתב: ↑28 אפריל 2026, 14:13
שחקן עושה אצבע משולשת לקהל יריב (שזה לא בסדר בפני עצמו) עומד לדין
שחקן שבועט בשחקן אחר בלי כדור וללא קשר למשחק, לא עומד לדין
מה ההקשר של השני? על איזה מקרה מדובר? (אני שואל כי אני באמת לא יודע)
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 28 אפריל 2026, 15:10
על ידי כרובית
RedDrifter כתב: ↑28 אפריל 2026, 14:52
כרובית כתב: ↑28 אפריל 2026, 14:13
שחקן עושה אצבע משולשת לקהל יריב (שזה לא בסדר בפני עצמו) עומד לדין
שחקן שבועט בשחקן אחר בלי כדור וללא קשר למשחק, לא עומד לדין
מה ההקשר של השני? על איזה מקרה מדובר? (אני שואל כי אני באמת לא יודע)
אושר דוידה בדורון ליידנר...
בכל מקרה, נראה לי סילבה בעצם לא עמד לדין אלא בגלל שזה אדום ישיר שני שלו אז באופן אוטומטי הוא מורחק אבל לא משנה את העובדה שדוידה היה חייב לעמוד לדין
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 07:56
על ידי RedDrifter
אם להפועל ת״א היה כבר הרכב שרץ לאליפות לא בטוח בכלל שהוא לא היה נשאר עונה הבאה
הוא שחקן חכם, יודע לעשות את המסירות, יודע לרוץ קדימה ויודע גם ללחוץ כשצריך
היה לו חוסר מזל מטורף העונה עם הפציעה וההתחלה הלא כל כך טובה (אבל זה מובן כי הוא בקושי שיחק לפני גם ככה) אם הוא היה מספק טיפה יותר מספרים והיה אולי יודע לבעוט מרחוק, כנראה שהוא היה ה-שחקן שאנחנו צריכים. לדעתי הוא גם לא מקבל מספיק הזדמנויות, תן לו לרוץ משחק שלם פעם אחת ברדה.
לצערי, כנראה נצטרך להיפרד ממנו בשנה הבאה. מבחינתי לפחות זה לא בלב שלם כי יש לו כדורגל באמת טוב, הוא קצת שטוניק עם הרבה חוסר מזל.
במקומו חייב להגיע מישהו טכני ומהיר כי זה מה שעובד בליגה הזאת בעיקר
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:19
על ידי Xavi
הוא שחקן מצוין והתסכול שלו מוצדק.
אתמול היה הכי טוב על המגרש ויצא במחצית.
הוא לא אשם שברדה לא מבין כדורגל
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:27
על ידי D&3
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:19
הוא שחקן מצוין והתסכול שלו מוצדק.
אתמול היה הכי טוב על המגרש ויצא במחצית.
הוא לא אשם שברדה לא מבין כדורגל
אנחנו מדברים על אותה מחצית שאחריה שיחקנו ב10 שחקנים הרבה הרבה יותר טוב מהקבוצה אולי הכי טובה בליגה, כן? ושהשחקן שהחליף את שאנדה היה מצוין, ולואיזו שהחליף אותו בעמדה הגיע ממנה למצב של 100%, סחט פנדל וצהוב שני שלא נשרק וגם שם בישל מצב של 100%, ועוד צהוב שני שלא נשרק?
יש פה לא מעט כוכבים בפורום, אבל רמות כאלה של תעופה עצמית זה חריג אפילו פה, ועוד על באמת כלום
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:29
על ידי רדפוקס
שאנדה היה הכי טוב במחצית? מה הוא עשה בדיוק?
שחקן חלש מאוד שאסור שישאר פה בעונה הבאה.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:30
על ידי Xavi
D&3 כתב: ↑07 מאי 2026, 11:27
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:19
הוא שחקן מצוין והתסכול שלו מוצדק.
אתמול היה הכי טוב על המגרש ויצא במחצית.
הוא לא אשם שברדה לא מבין כדורגל
אנחנו מדברים על אותה מחצית שאחריה שיחקנו ב10 שחקנים הרבה הרבה יותר טוב מהקבוצה אולי הכי טובה בליגה, כן? ושהשחקן שהחליף את שאנדה היה מצוין, ולואיזו שהחליף אותו בעמדה הגיע ממנה למצב של 100%, סחט פנדל וצהוב שני שלא נשרק וגם שם בישל מצב של 100%, ועוד צהוב שני שלא נשרק?
יש פה לא מעט כוכבים בפורום, אבל רמות כאלה של תעופה עצמית זה חריג אפילו פה, ועוד על באמת כלום
איך בדיוק זה שהוא לא שיחק משליך על מה שקרה אחרי? יש לך כדור בדולח להגיד מה היה קורה אם הוא לא היה יוצא?
כי לפי ההיגיון הזה אני יכול לטעון שהוא היה מסיים עם שלושער. בוא תפריך את זה
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:32
על ידי לירון האדום
אין שום סיבה שסילבה ימשיך לקבל דק', הבנו מי השחקן, הוא לא מתאים, לא מביא מספרים לא כלום.
רק התלהבות מול הקהל וזהו.
בזמן הזה צריך לתת לבוסקילה קורין ואח' להראות מה הם שווים
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:34
על ידי Xavi
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:29
שאנדה היה הכי טוב במחצית? מה הוא עשה בדיוק?
שחקן חלש מאוד שאסור שישאר פה בעונה הבאה.
עובדות בלבד- ב365 קיבל את הציון 7.2 (הגבוה ביותר בקבוצה)
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:35
על ידי רדפוקס
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:34
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:29
שאנדה היה הכי טוב במחצית? מה הוא עשה בדיוק?
שחקן חלש מאוד שאסור שישאר פה בעונה הבאה.
עובדות בלבד- ב365 קיבל את הציון 7.2 (הגבוה ביותר בקבוצה)
וואו, לתת לו חוזה לכל החיים.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:38
על ידי Xavi
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:35
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:34
רדפוקס כתב: ↑07 מאי 2026, 11:29
שאנדה היה הכי טוב במחצית? מה הוא עשה בדיוק?
שחקן חלש מאוד שאסור שישאר פה בעונה הבאה.
עובדות בלבד- ב365 קיבל את הציון 7.2 (הגבוה ביותר בקבוצה)
וואו, לתת לו חוזה לכל החיים.
זאת התשובה שלך? אני מבין שסתמתי לך את הפה מהר מאוד
3 מסירות מפתח במחצית, יותר מכל השאר ביחד
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:45
על ידי D&3
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:30
D&3 כתב: ↑07 מאי 2026, 11:27
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:19
הוא שחקן מצוין והתסכול שלו מוצדק.
אתמול היה הכי טוב על המגרש ויצא במחצית.
הוא לא אשם שברדה לא מבין כדורגל
אנחנו מדברים על אותה מחצית שאחריה שיחקנו ב10 שחקנים הרבה הרבה יותר טוב מהקבוצה אולי הכי טובה בליגה, כן? ושהשחקן שהחליף את שאנדה היה מצוין, ולואיזו שהחליף אותו בעמדה הגיע ממנה למצב של 100%, סחט פנדל וצהוב שני שלא נשרק וגם שם בישל מצב של 100%, ועוד צהוב שני שלא נשרק?
יש פה לא מעט כוכבים בפורום, אבל רמות כאלה של תעופה עצמית זה חריג אפילו פה, ועוד על באמת כלום
איך בדיוק זה שהוא לא שיחק משליך על מה שקרה אחרי? יש לך כדור בדולח להגיד מה היה קורה אם הוא לא היה יוצא?
כי לפי ההיגיון הזה אני יכול לטעון שהוא היה מסיים עם שלושער. בוא תפריך את זה
טוב לדעת שאתה חושב שכל ביקורת על הצבה כזו או חילוף כזה דורשת כדור בדולח כדי שהיא תהיה רלוונטית. נשמע לי שאתה צריך להפסיק להגיב כל פעם על החלטות כאלה ואחרות כי הן אף פעם לא ניתנות להפרכה.
אני אגיד את זה בפשטות, אם אתה כל כך רוצה להראות כמה ברדה גרוע וכמה אתה גאון כדורגל, להתלונן על חילוף במחצית שאחריו שיחקנו מחצית באמת הירואית זו לא הדרך.
זה לא הופך את החילוף לסיבה ששיחקנו טוב, זה פשוט הופך את התלונה הספציפית הזו על החילוף הספציפי הזה למעט משונה.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:51
על ידי L.S
שאנדה שחקן מצוין שהגיע לעונה הזו מאוחר מדיי.
מחצית ראשונה היה הכי טוב על המגרש ובפרט לאחר האדום של אל ים.
ממש לקח על עצמו את המשחק, הניע כדור מצוין, שחרר אותנו מלחץ ונתן כמה מסירות יפות מאוד שאחת מהן גם יכלה וצריכה להסתיים בשער.
במחצית אני חשבתי שהוא צריך להשאר וסתיו צריך לצאת, לאחר שראיתי את המחצית השניה חשבתי אחרת.
זה עדיין לא מוריד מזה ששאנדה שחקן טוב.
אם הייתי משאיר אותו לעונה הבאה זה כבר דיון אחר לגמרי
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 11:58
על ידי D&3
אין לנו פריבילגיה להשאיר אותו.
זה לא הקיץ האחרון שהייתה לנו את הפריבילגיה להביא סוללת זרים חדשה לגמרי, בקיץ הזה הדרך היחידה להתחזק (ולא להעמיק את הסגל) זה או להביא ישראלי, שההיצע נמוך עד כדי לא קיים, או להחליף את אחד הזרים בזר טוב יותר (בתקווה). מבין 8 הזרים שיש לנו, הוא כנראה שני רק לבואטנג (שלהגנתו יאמר שלהגיע באמצע שנה זה קשה) בסיכוי למצוא שחקן על חשבונם שישפר אותנו. זה נכון ליכולת אבל גם לחוזה.
זה נכון אגב אם מסתכלים נטו על התרומה של כל אחד מהזרים, בואטנג ושאנדה הרבה הרבה הרבה מתחת לששת הזרים האחרים.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 12:00
על ידי Xavi
D&3 כתב: ↑07 מאי 2026, 11:45
Xavi כתב: ↑07 מאי 2026, 11:30
D&3 כתב: ↑07 מאי 2026, 11:27
אנחנו מדברים על אותה מחצית שאחריה שיחקנו ב10 שחקנים הרבה הרבה יותר טוב מהקבוצה אולי הכי טובה בליגה, כן? ושהשחקן שהחליף את שאנדה היה מצוין, ולואיזו שהחליף אותו בעמדה הגיע ממנה למצב של 100%, סחט פנדל וצהוב שני שלא נשרק וגם שם בישל מצב של 100%, ועוד צהוב שני שלא נשרק?
יש פה לא מעט כוכבים בפורום, אבל רמות כאלה של תעופה עצמית זה חריג אפילו פה, ועוד על באמת כלום
איך בדיוק זה שהוא לא שיחק משליך על מה שקרה אחרי? יש לך כדור בדולח להגיד מה היה קורה אם הוא לא היה יוצא?
כי לפי ההיגיון הזה אני יכול לטעון שהוא היה מסיים עם שלושער. בוא תפריך את זה
טוב לדעת שאתה חושב שכל ביקורת על הצבה כזו או חילוף כזה דורשת כדור בדולח כדי שהיא תהיה רלוונטית. נשמע לי שאתה צריך להפסיק להגיב כל פעם על החלטות כאלה ואחרות כי הן אף פעם לא ניתנות להפרכה.
אני אגיד את זה בפשטות, אם אתה כל כך רוצה להראות כמה ברדה גרוע וכמה אתה גאון כדורגל, להתלונן על חילוף במחצית שאחריו שיחקנו מחצית באמת הירואית זו לא הדרך.
זה לא הופך את החילוף לסיבה ששיחקנו טוב, זה פשוט הופך את התלונה הספציפית הזו על החילוף הספציפי הזה למעט משונה.
בוא תתרכז רגע ותבין מה אתה אומר
אתה אומר שההוצאה שלו שיפרה את המשחק (מחצית הירואית! לא פחות) מבלי להיכנס למה בדיוק השתפר במחצית השניה. ועדיין הפסדת ועדיין לא הצלחת לשים שער כן?
אני למשל טוען שההכנסה של אלקוקין שיפרה משמעותית את האמצע אבל זה היה טעות להוציא אותו. כל אחד מבין לויזו טוריאל ובואטנג היה עדיף. להגיד לוזיו הגיע למצב.. הוא קשר התקפי, זה מה שהוא אמור לעשות, וכן הוא הגיע למצב והחמיץ אותו.
אז או שתיגע בדברים ספציפיים ומקצועיים שלדעתך הופכים את ההחלטה של ברדה לנכונה או שתשחרר ממני
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 12:03
על ידי D&3
אם אתה רוצה שאשחרר ממך אתה פשוט יכול להפסיק להגיב, הטכנולוגיה קיימת
אני אפילו ממליץ לך לעשות את זה כי אתה בבירור לא קורא את מה שאני כותב, אז חבל על הזמן שלך
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 12:25
על ידי בן לוז
שורה תחתונה, מהמון סיבות, הוא לא מתאים אם השאיפות שלנו זה התמודדות על התואר בשנים הבאות
לא סתם הוא היה אופציה ג׳ לדיארה ומוקאריו, ועל הכיוון הזה צריך ללכת בקיץ (שחקן קו מהיר דריבליסט ועם מספרים)
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 07 מאי 2026, 13:34
על ידי כרובית
הוא לא זר לכדורגל והוא נראה כמו שחקן באמת לגיטימי אבל לא הייתי משאירה שנה הבאה
בנתיים אין לו שום ערך מוסף
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 09 מאי 2026, 21:38
על ידי amorphis
חסר על במגרש
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 10 מאי 2026, 00:39
על ידי כרובית
היה מעורב במכות אחר כך
היה נראה מצוין
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 10 מאי 2026, 00:42
על ידי Mario
כרובית כתב: ↑10 מאי 2026, 00:39
היה מעורב במכות אחר כך
היה נראה מצוין

Re: שאנדה סילבה
נשלח: 12 מאי 2026, 23:12
על ידי רדפוקס
הכל קורה לו בטעות, שחקן שכונתי.
מקווה שימצאו קבוצה שתקח את חוזה העתק שלו.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 12 מאי 2026, 23:58
על ידי Niro
לא זוכר שראיתי ממנו פעם אחת תנועה כמו של בוסקילה בגול. זה לא יכול לעבוד כשכל החלק הקדמי שלנו רוצה את הכדור לרגל ולא לשטח.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 13 מאי 2026, 01:12
על ידי Money
חמוד
לשחרר
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 13 מאי 2026, 01:12
על ידי אנחנו בתהליך
שחקן טוב בלי תאכלס.
Re: שאנדה סילבה
נשלח: 13 מאי 2026, 01:33
על ידי רדפוקס
Niro כתב: ↑12 מאי 2026, 23:58
לא זוכר שראיתי ממנו פעם אחת תנועה כמו של בוסקילה בגול. זה לא יכול לעבוד כשכל החלק הקדמי שלנו רוצה את הכדור לרגל ולא לשטח.
וגם אם הוא עושה תנועה הוא בוודאות מתחיל לנסות איזה דריבל, מסתבך עם הכדור והשחקן שלידו ומאבד.