דף 23 מתוך 23

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:01
על ידי Red_man
עד הטכנית שלו היה מחריד דווקא שם משהו נדלק אצלו

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:10
על ידי shaharot
הוא שומר מזעזע וזה לא הולך להשתנות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:29
על ידי בונדר
shaharot כתב: 21 יוני 2026, 23:10 הוא שומר מזעזע וזה לא הולך להשתנות
אבל מלחמה, ריבאונדים ונשמה זה משהו שתמיד היה לו ומאז הפציעה היה נראה כבוי
שמח בשבילו שמשהו השתחרר שם ב5 דקות האחרונות
וגם בראשונות

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:30
על ידי תעיף ליציע
תודה תומר

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:33
על ידי Kanta
המשחק הכי משמעותי שראינו מתומר העונה והוא בכלל לא היה כזה טוב.
חייבים ממך עוד שניים כאלה סמל!!!!

Re: תומר גינת

נשלח: 21 יוני 2026, 23:36
על ידי Rak-Hapoel
הכניסה בבריסט זה בדיוק מה שהעביר אצ המסר ששטיח אנחנו לא נהיה.
לא לבריסט האפס, לא לשופטים, ולא לאף אחד שם.

עופר שלח יכול הגיד עד מחר שלא הגיעה טכנית לבריסט. הגיעה ועוד איך.
גם לסורקין משחק קודם, שלא קיבל.

Re: תומר גינת

נשלח: 22 יוני 2026, 00:24
על ידי פומפה
בכושר נוראי וברגעים שהוא על המגרש זה שחקן פחות
אבל ההאסל שלו בריבאונד בחמש דקות האחרונות ניצח לנו את המשחק!

Re: תומר גינת

נשלח: 22 יוני 2026, 01:18
על ידי ranjef
כמה לב
בדיוק בזמן
ומכות עם בריסט בכלל מבורך
תמשיך ככה נשמה

Re: תומר גינת

נשלח: 22 יוני 2026, 10:19
על ידי רק הפועל
הוא תציד נותן 100 אחוז וזה מה שכל כך אוהבים בו , שחקן נשמה של פעם מחוייב תמיד גם אם בתקופה לא טובה

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 02:21
על ידי El dudernio
אחלה תומר

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 22:48
על ידי Red_man
אליפות שניה שהוא מפסיד לנו. בהצלחה בירושלים תעשה חיים בשער הגיא

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:00
על ידי Niro
כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:01
על ידי KingAlpaca
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:00 כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
ומה שמדהים שאני רושם את זה כמעט עשור,
כל עונה,
וכלום לא משתנה.

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:07
על ידי גביזון

KingAlpaca כתב:
Niro כתב: 23 יוני 2026, 23:00 כל עוד הוא ישראלי בכיר אנחנו לא ניקח גם את גביע האיגוד
ומה שמדהים שאני רושם את זה כמעט עשור,
כל עונה,
וכלום לא משתנה.
זה לא נכון, הרבה השתנה למשל פעם תמונת הפרופיל שלך היתה באמת מלך אלפקה.

Sent from my 22101320G using Tapatalk


Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:15
על ידי Berger
היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:19
על ידי Red_man
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:32
על ידי Berger
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:19
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש
הוא לא זה שאמור להכריע את הסדרה אלא להיות ישראלי משפיע. בשני המשחקים האחרונים הוא בהחלט עשה את זה. אם היו 5 זרים תורמים היינו מנצחים 3-1 בסדרה. ויינרייט מינוס 2 היום במדד ומינוס 3 במשחק הבית הקודם

Re: תומר גינת

נשלח: 23 יוני 2026, 23:33
על ידי Red_man
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:32
Red_man כתב: 23 יוני 2026, 23:19
Berger כתב: 23 יוני 2026, 23:15 היום היה מצויין. הזרים פשוט לא נתנו תפוקה.
כן היה מצוין וכרגיל ברגע האמת במקום לקחת אחריות מצביע על סורקין. בהצלחה בירושלים שיקח איתו את מוטלי ואיש
הוא לא זה שאמור להכריע את הסדרה אלא להיות ישראלי משפיע. בשני המשחקים האחרונים הוא בהחלט עשה את זה. אם היו 5 זרים תורמים היינו מנצחים 3-1 בסדרה. ויינרייט מינוס 2 היום במדד ומינוס 3 במשחק הבית הקודם
איש חייב לעוף. זה לא סותר את זה שתומר היה מתחת לכל ביקורת עד סוף המשחק הקודם והיום שהיה טוב עד הרגע שעשה שוב טעות שעלתה לנו במשחק. ישראלי משפיע זה אחד שלוקח אחריות ברגע מכריע, הוא עמד בצבע ונפנף בידיים על סורקין במקום לצאת אליו.

Re: תומר גינת

נשלח: 24 יוני 2026, 09:54
על ידי M-26-7
היה אתמול שוט יפה של תומר נכנס בג׳ינג׳י בירידה להגנה אני חושב ומקלל את סבתא שלו

Re: תומר גינת

נשלח: 24 יוני 2026, 10:00
על ידי purvis short
תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.

Re: תומר גינת

נשלח: 24 יוני 2026, 10:23
על ידי Red_man
purvis short כתב: 24 יוני 2026, 10:00 תומר גינת לא צריך ללכת לשום מקום. איש ויינרייט צריך לעלות על מטוס ולא לחזור.
ירושלים רוצים אותו? שהפועל תדרוש בתמורה את הארפר. יגידו כן? נסכים לדון בסוגיה.
גם תומר וגם אחד צריכים לא להיות בהפועל. אוהב את תומר אבל זה לא יכול להמשיך ככה