דף 22 מתוך 24

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 30 אפריל 2026, 09:29
על ידי צ'ימבויקה
המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 30 אפריל 2026, 11:23
על ידי Nati
צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 09:06
על ידי סומך
היה מעולה, משחק באמת מצוין. חוץ מהעבירה המיותרת שעשה על סף הרחבה שלנו לפני שהוחלף

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 17:00
על ידי El dudernio
אחלה אל ים....

קשר אחורי זה אולי התפקיד הכי קשה היום בכדורגל המודרני ולכן עקומת השיפור בו היא האיטית מכולם.

כמעט ואין קשרים בטופ בגיל 20-21 כמו שהוא היה כשכולם כאן חתכו.

בכלל כל מי שהיה במונדיאלטו וכו הם שחקנים טובים. העמיסו עליהם הרבה והאוירה היתה רעילה זה מאןד פגע בהם אבל רובם לא אמרו את המילה האחרונה ברמה הארצית

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 17:12
על ידי צ'ימבויקה
Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:23
צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?

קשר ישראלי אחורי מחליף בפרופיל יותר גבוה..
מודה שזו משימה לא פשוטה
עלי מוחמד למשל..

אולי נאור סבג או נדב נידם אפ מתישהו ייצא מהבית סוהר שנקרא. מכבי ת״א..

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 17:46
על ידי Red-Pride
האם כל המשמיצנים, הטנפנים, מוציאי הדיבה המרושעים שאוכלים כעת את הכובע יערכו חשבון נפש?
האם שחקן הבית הבא שיעלה לבוגרים יזכה למעט חסד, הבנה וסבלנות? או שמא גם הוא יחטוף קיתונות של רפש, משטמה ודברי בלע מהמקלדת של אותם חלאות המין האנושי?
לצערי Boys will be boys וחלאות יהיו חלאות

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 20:03
על ידי דולימנגה99
צ'ימבויקה כתב: 01 מאי 2026, 17:12
Nati כתב: 30 אפריל 2026, 11:23
צ'ימבויקה כתב:המשחק הכי טוב שלו במועדון.
נראה ששיפר אלמנטים מסוימים במשחק שלו, בדגש על מסירה ותיקול.
עם זאת, יש שם עדיין בעיית מיקום, פיזיות ומהירות.

אני לא חושב שהוא מתאים לשאיפות שלנו.
ומי כן מתאים?

קשר ישראלי אחורי מחליף בפרופיל יותר גבוה..
מודה שזו משימה לא פשוטה
עלי מוחמד למשל..

אולי נאור סבג או נדב נידם אפ מתישהו ייצא מהבית סוהר שנקרא. מכבי ת״א..
נאור סבג או נדב נידם 🤣🤣🤣🤣

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 01 מאי 2026, 20:14
על ידי ספרא טבא
נתן משחק אחד נורמלי אחרי 5 שנים בבוגרים ואנשים פה מתחילים עם נאומים של "איפה אתם עכשיו אהה"
אנחנו פה, מי שרוצה צמרת לא יכול לבנות על אל ים כקשר 3-4 בהיררכיה, תפסיקו לעשות צחוק. מקווה שההופעה הטובה הזאת לא תעלה לנו ביוקר ושלא נצטרך לראות אותו במשחקים חשובים בעתיד
והסתלבט על נידם לא מתאים, נתן עונה מצוינת, הרבה יותר מוכשר ומתאים לקבוצה גדולה. סבג מבוגר אז פחות מעניין

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 09:58
על ידי dino
בצורה שהמועדון מתנהל מאז ספרא ופרימור, המקצוענות והתאמות לסטנדרטים גבוהים שלא היתה לנו מעולם(לא בדאבל ולא בשמאבל), ביכולת הכלה של תקלות וניטרול רעשי לחץ אוהדים(או הפחתת רעשי לחץ זה יותר מדוייק)
זה קרקע פוריה לצמיחה ומיצוי פוטנציאל של שחקנים. לכן גם אל ים משתפר גם בלי לזרוק אותו בהשאלה לעירוני דימונה. לכן הם מנהלים את הפועל ולא אוהדים מהפויירום שחייבים להחליט לזרוק או להשאיר מיידית אחרי כל משחק.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 10:00
על ידי Red-Pride
מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 11:31
על ידי CouchPotato
Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 10:00 מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
אני זוכר כמה ירדו פה על ביבראס נאתכו. אשכרה חשבו שמכרנו שחקן פח במחיר מוגזם כשהוא עזב.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 11:45
על ידי dino
CouchPotato כתב: 02 מאי 2026, 11:31
Red-Pride כתב: 02 מאי 2026, 10:00 מעניין לנבור בפורום הישן למצוא מה כל ה-"גאונים" כתבו על ערן זהבי כשהוא היה בגילו של אל-ים
אני בטוח שאמצא שם פנינים לפנתיאון
אני זוכר כמה ירדו פה על ביבראס נאתכו. אשכרה חשבו שמכרנו שחקן פח במחיר מוגזם כשהוא עזב.
ספורי נראה לי היה הכי ידוע לשמצה

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 22:43
על ידי אנחנו בתהליך
נתן חצי שעה נגד הזונות בירוק מה עשים ממנו

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 02 מאי 2026, 22:47
על ידי מושקוביץ
לא הבנתי את הברך הזאת בחופשית. נראה שיותר ניסה לא לקבל מכה מהכדור מאשר לבעוט איכשהו לשער...

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:02
על ידי היחיד שנלחם
שאלוהים יסלח לי כמה שאני שונא את אל ים קנצפולסקי, ילד זין ,4 אדומים כבר בקריירה מאז שהוא אצלנו.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:02
על ידי אנחנו בתהליך
לא צריך לראות עוד דקה בהפועל
הבן זונה הזה יותר מידי פעמים הפקיר אותנו

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:03
על ידי Niro
לך מאיתנו יא דיבוק, רק תלך לא רוצה לראות את הפרצוף גולם שלו.
ילד מטומטם וחסר אחריות, בושה שמשלמים ליצור הזה משכורת ככדורגלן.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:04
על ידי אדום
יש לו סוכן גאון. שחקן להפועל כפר סבא

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:05
על ידי Spiderman
שיקרעו לו הרצועות כבר.
כמה מפגרים יש פה עשו ממנו שחקן שכחו במי מדובר.
בן של זונה

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:06
על ידי KingAlpaca
אשכול מקצועי?

באיזה מקצוע הוא?

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:12
על ידי NARKOTIKA
אפילו אני התחלתי להאמין שהוא השתנה
שלא ייראה יותר דקה
איזה ביזיון של שחקן

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:13
על ידי Niro
השתנה עלק, כנראה ראה שיש גלים מחר ורוצה לקום מוקדם. תמיד היה מפקיר ותמיד יהיה מפקיר.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:15
על ידי shaharot
shaharot כתב: 25 אפריל 2026, 22:34
KingZivos כתב: 25 אפריל 2026, 22:14
shaharot כתב: 25 אפריל 2026, 22:05

מסכים ועדיין לא רוצה לראות אותו בסגל שנה הבאה
כי אתה משלם עליו מכיסך, או כי הוא עולה למועדון מילוני דולרים?
הוא שחקן ספסל, ישראלי, לא תופס מקום של זר, כמה קשרים אחוריים מוכשרים יותר אתה כבר חושב מוכנים להגיע להפועל להיות שחקני ספסל?
אני חושב שלהביא זר חזק על העמדה שלו להרכב סבבה מעולה ברכה, אם מביאים ישראלי מוכשר יותר להרכב- גם פצצה..
אבל לספסל בתור ישראלי כרגע אין הרבה יותר מדי אופציות
אני מדגיש- לספסל.
מה הקשר אם אני משלם עליו וכמה הוא עולה
ספרא עם כסף גדול עשה לנו קפיצת מדרגה כנראה למקום 4 ואירופה
אני רוצה עונה הבאה לכוון ל1-3
ושאל ים עולה מהספסל בדרבי האחרון זה לא יקדם אותנו למטרה הזאת מצטער
שרשמתי את זה יצאו עלי פה
אם רוצים לכוון לצמרת לאל ים לא צריך להיות מקום בסגל מצטער

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:20
על ידי ספרא טבא
אפס מאופס היה נשאר וימות ככה
עוף מפה

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:22
על ידי uriazu
כל משחק איתו אותו דבר
שיעיפו אותו כבר

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:26
על ידי Kanta
בחיים לא שנאתי שחקן שלנו ככה.
מוכר אותנו כל פעם

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:27
על ידי Giovanni Giorgio
יש לי ככ הרבה זכרונות גולש ככה ומקבל אדום וזה לא פחות מהזוי בהתחשב בכמות המשחקים ששיחק

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:27
על ידי Mendelson
הייתי אופטימי לגביו והעדפתי אותו בהרכב, אבל אין ספק שהאדום הזה הוא סיבה מספיק טובה לשלוח אותו לעונת צינון בקבוצה קטנה. עדיין - לא שונא אותו, לא מתחבר לרעל, וחייבים להרגיע.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:28
על ידי דוגיס
לא מאשים אותו בחיים לא היה שחקן ובחיים גם לא יהיה. אני מאשים את האפס ששם אותו בהרכב במשחק כזה.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:28
על ידי Niro
תמונה

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:29
על ידי shaolin232
70 מטר מהשער
למה לעשות פעולה חסרת היגיון כזאת
איפה השכל לעזאזל

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:29
על ידי cholo
באמת שחשבתי שהוא התבגר והנה זה סוף סוף מתחבר, הוכיח לי ואני מקווה שלכל אחד במערכת אצלנו שהוא לא מתאים לסגל.
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:29
על ידי Red_man
תמיד הדביל הזה חוטף אדום מול ביתר. מוכן לשלם כדי שישחק שנה הבאה ביפו

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:30
על ידי cholo
דוגיס כתב: 06 מאי 2026, 20:28 לא מאשים אותו בחיים לא היה שחקן ובחיים גם לא יהיה. אני מאשים את האפס ששם אותו בהרכב במשחק כזה.
נסחפת מאוד חבר.
אל ים שחקן גרוע, אבל לקרוא לברדה אפס? איפה עפת

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:34
על ידי chimpfive
cholo כתב: 06 מאי 2026, 20:29 באמת שחשבתי שהוא התבגר והנה זה סוף סוף מתחבר, הוכיח לי ואני מקווה שלכל אחד במערכת אצלנו שהוא לא מתאים לסגל.
שלא יראה עוד דקה אצלנו על החוסר אחריות שהפגין היום.
עבירה כל כך מטומטמת ולא מחוייבת המציאות.. מכעיס
פסדר, אמרו את זה באדום הקודם נגד ביתר, הפח הזה נשאר כאן לנצח

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:39
על ידי Niro
מקווה ששלחו במחצית מישהו לוולפסון לפנות את הדברים של האפס הזה. למפקיר כזה אין מקום בחדר הלבשה שלנו

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:41
על ידי Giovanni Giorgio
לא צריך להיגרר לשפה הזאת
הוא לא שחקן טוב, המאמן הרכיב אותו וממש לא בלית ברירה
האשם הוא המאמן
אל ים אוהב את הפועל על זה עוררין, הוא פשוט לא שחקן מספיק טוב

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 20:43
על ידי dino
הוא השתפר מאוד בכדורגל, אבל כנראה שנשאר לו קבלת החלטות מטומטמת שכבר בגילו הצעיר גרמה לו לאדומים מיותרים. זה כבר הפך לטיקט שלו הגליצ׳ים החסרי אחריות שלו.
מה זה הגליץ׳ הזה? בשביל מי זה טוב? למה?
כמה משחקים הוא צריך בשביל ללמוד? כמה אירועים צריך בשביל ללמד בנאדם?
וכן, גם האשמה על ברדה. מי משאיר את הקשר האחורי, האגרסיבי היחיד שלנו שמתאים פיקס למשחק כזה? ברדה בישל את הדייסה.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 21:28
על ידי בז'רנו
אם הוא לא מקבל אדום היום אנחנו צנצחים.
לעלות אותו ליציע ויום אחרי שהליגה מסתיימת למכור,להשאיל או לזרוק.

Re: אל ים. אשכול מקצועי

נשלח: 06 מאי 2026, 21:30
על ידי Mario
לא מספיק זיינת אותנו במהלך המשחק רואים אותו בערך דקה 75 נותן חצי חיוך.
לך תזדיין יא אפס שנה הבאה אני מקווה שתירקב בספסל של הפועל פ״ת