דף 21 מתוך 21

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 12:09
על ידי shaar7_12
אני לא מחסידיו וחושב שהוא לא יכול להיות שחקן פותח בפועל אבל היום היה פשוט אדיר בהגנה וגם פעולות התקפיות משמעותיות כולל מסירה למיציץ , התגנבויות בצבע ופוסט אף. תן לנו עוד שני כאלה בבקשה !!!!

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 12:13
על ידי Rak-Hapoel
רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 12:18
על ידי shaar7_12
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 12:29
על ידי רואה שחורות
גם שם את השלשה השניה שהפכה אחרי שהיה נראה שאנחנו בדרך לקריסה בתחילת הרבע הרביעי.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 22 יוני 2026, 12:34
על ידי Rak-Hapoel
shaar7_12 כתב: 22 יוני 2026, 12:18
Rak-Hapoel כתב: 22 יוני 2026, 12:13 רק אני או שהוא זורק קצר מלא שלשות?

מה שכן השלשה שהגדילה את ההפרש מהפינה בערך 6 דקות לסיום היתה אחת המרגשות שלו.
את מי הןא ניער שם?
חןשב שהוא נתקל בלונדברג שם .
בדקתי.
קלארק.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 12:37
על ידי Money
לא מבין את הקרדיט הבלתי נגמר שהוא מקבל.
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 18:09
על ידי Niro
Money כתב: 23 יוני 2026, 12:37 לא מבין את הקרדיט הבלתי נגמר שהוא מקבל.
הוא זר חמישי בקבוצות כמו רעננה ונתניה
אין לך שום דבר במקומו, והוא היה ענק במשחק 3.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 20:02
על ידי Rak-Hapoel
יצליח לחבר 2 משחקים מצויינים לראשונה מזה זמן?

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 21:01
על ידי KingAlpaca
Rak-Hapoel כתב: 23 יוני 2026, 20:02 יצליח לחבר 2 משחקים מצויינים לראשונה מזה זמן?
זה קורה רוב הזמן...

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 22:57
על ידי lior777
חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:08
על ידי feigenbaum99
שחקן כל כך מוגבל התקפית... לא יכול לראות אותו זורק שלשות..

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:10
על ידי Nsumbo
lior777 כתב: 23 יוני 2026, 22:57 חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
אמיתי צחק עם שחקני מכבי בסיום?

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:14
על ידי lior777
Nsumbo כתב: 23 יוני 2026, 23:10
lior777 כתב: 23 יוני 2026, 22:57 חזר לעצמו היום הסמרטוט רצפה הזה, כמה מפתיע.. ועוד צוחק עם שחקני מכבי בסיום המשחק כאילו הפסדנו משחק אימון. לא ראיתי דבר כזה בחיים. אחד האפסים הכי גדולים בתולדות המועדון.
אמיתי צחק עם שחקני מכבי בסיום?
כן…

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:21
על ידי Red_man
ביי

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:27
על ידי Mario
כל פעם שהוא מקבל את הכדור לשלוש אתה יודע שזה 100% בחוץ.
מה זה הדבר הזה….

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:37
על ידי Niro
החיוכים שלו עם שחקני מכבי אחרי המשחק זה גועל נפש. גלו גאי של הזין שלי.
זה שיש לנו תקציב על סף הבלתי מוגבל במונחים ישראליים והגולם הזה הוא זר משמעותי אצלנו זו בושה וחרפה לכל הצוות המקצועי. מי הוא בכלל? מחייך כל הדרך אל הבנק.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:38
על ידי Adom_Adom
לא מבין באיזה עולם הוא שווה 1.2 מיליון יורו לא מבין

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:41
על ידי יהלום14אדום
Adom_Adom כתב: 23 יוני 2026, 23:38 לא מבין באיזה עולם הוא שווה 1.2 מיליון יורו לא מבין
לא שווה גם חצי מזה

Re: איש ויינרייט

נשלח: 23 יוני 2026, 23:42
על ידי Adom_Adom
יש לו משחקים שהוא עושה הגנה ממש טובה וקצת נותן תפוקה התקפית אבל רוב המשחקים הוא מזעזע התקפית והגנתית פעם ככה פעם ככה
לא חושב שהיה נכון להמשיך איתנו

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 00:21
על ידי RedDrifter
יאללה איש ווינריט תעלה כבר על המטוס
יאללה איש ווינריט ונשיר בקול איזה פלופ גדול

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 00:25
על ידי ranjef
בריסט טוב ממנו.
עם זר נורמלי במקומו אנחנו מנצחים את זה.
מדהים שהוא מצליח לעבור מתחת לרדאר.
אנגולה תרם יותר ממנו וקיבל 4 טון קללות.
עם איש בחמישייה לא ניקח אליפות בחיים.
שחקן שלא מסוגל לעשות סל ל-2, וגם ל-3 הוא לא איזה מציאה גדולה

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 00:25
על ידי KingAlpaca
מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 00:27
על ידי Niro
KingAlpaca כתב: 24 יוני 2026, 00:25 מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
למה לעומת? הקיץ רק התחיל ויש לי מספיק מרמור על שניהם.

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 00:59
על ידי ranjef
KingAlpaca כתב:מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
ואסה לא היה יציב בסדרה ואיכזב גם.
אבל את הניצחון היחיד פה הוא ניצח לבד.
בלעדיו אפילו את זה אין.
ועוד הבדל קטן: על ואסה חצי אירופה נלחמה ותילחם.
את איש גם מכבי ראשון לא לוקחת כזר

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 01:03
על ידי KingAlpaca
מש"ל

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 01:07
על ידי פומפה
הרמת הגנה שלך עליו היא באמת הזויה. לא אתפלא אם אתם קרובי משפחה.
אחד הזרים החלשים שנחתו פה בטח ובטח אם מסתכלים ביחס לשכר שמקבל.
לך לך לך ויפה שעה אחת קודם

Re: איש ויינרייט

נשלח: 24 יוני 2026, 01:20
על ידי Red_man
KingAlpaca כתב: 24 יוני 2026, 00:25 מדהים כמה בוז ואש הוא מושך לעומת מישיש.
הקהל הכי מייאש בעולם.
הייתי שמח להחליף את שנים. אבל זאת הפועל ועופר ינאי מנהל פה את ההצגה אז נקבל בעונה הבאה את איש 4 פותח ואת וואסה כגארד מוביל.