דף 3 מתוך 9
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:28
על ידי אדוםאדום
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:28
על ידי אדוםאדום
המשחק היום ב19:30!
להיכנס מוקדם ככל הניתן לאיצטדיון!
לשתף!
תפאורה עם פלקטים!
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 13:32
על ידי dino
בקיצור הכל מוכן לאושש אותם קלאסי
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 14:02
על ידי אדוםאדום
לכל מי שמתכנן להגיע היום ברכבת הקלה מכיוון פ"ת/הסביבה/ף- מתוכננת הפגנת ענק של חרדים על כביש 4.
היתה כזו גם אתמול ובעקבותיה נעצרה הפעילות של קו R1 לכל הכיוונים (ההפגנה גלשה לדרך ז׳בוטינסקי)
ממולץ להקדים את היציאה, להתעדכן ולתכנן בהעדפה יציאה מתחנת קרית אריה בקו R2. (או R3 - מגיע רק עד אליפלט)
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 14:13
על ידי אדוםאדום
נותרו עוד כרטיסים!
משחק חשוב על מקום באירופה!!!
לשתף! להביא עוד אוהדים!
לבוא מוקדם. 19:30!

Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 14:26
על ידי Josh
בני12 כתב: ↑29 אפריל 2026, 11:13
Josh כתב: ↑29 אפריל 2026, 10:43
להוציא כרטיס נוער/אישה הפך כבר למשהו נדיר בימנו
אבל אם כבר עשיתם, למה זה מוגבל בכמות אני לעולם לא אבין את השטות הזאת
כי אנשים מבוגרים מניאקים יקנו כרטיס נוער ויכנסו איתו
אז לא עושים כרטיסים כאלו אם אי אפשר לאכוף אותם
בסוף יוצא שהראשונים משלמים בזול ונשים שקונות מאוחר משלמות ביוקר
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 14:40
על ידי RedDrifter
יאללה הפועל
Europe is waiting for us
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 15:58
על ידי ASAFABADI
בני12 כתב: ↑29 אפריל 2026, 11:45
ASAFABADI כתב: ↑29 אפריל 2026, 11:35
בחיאת איפה יש הקרנה של המשחק נגד ריאל??? אני לא יודע מה לעשות אם אין הקרנה לצערי אני ועוד הרבה יצטרכו להישאר בבית כדי להספיק לראות גם וגם
יש הקרנה שארגנה הקבוצה בדיזינגוף סנטר (היו אמורים להירשם אליה)
איך אפשר להגיע מבלומפילד לדיזנגוף בעשרים דקות..
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:00
על ידי הצבי ישראל
נפתחו עוד עשרות כרטיסים ליציע 13
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:02
על ידי ר.ש
חייבים צהובים היום למי שבסכנת הרחקה.
אחרי באר שבע יש את מכבי וביתר, וסדרי העדיפויות ברורים
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:21
על ידי Gania23
ר.ש כתב: ↑29 אפריל 2026, 16:02
חייבים צהובים היום למי שבסכנת הרחקה.
אחרי באר שבע יש את מכבי וביתר, וסדרי העדיפויות ברורים
לא נראה לי שבמועדון חושבים על הדברים האלה בפלייאוף , הלוואי שכן
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:22
על ידי וינסנט
מי שחושב שאנחנו באים למשחק ילדים טועה. חיפה חיה פצועה זה מסוכן מאוד. אם ברדה ינהל את המשחק נכון ננצח.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 16:55
על ידי טכנית לארז
ההוא מסוכן, זה שינהל נכון.
גם ככה הכל בסוף תלוי מה מורן רוצה וגם אם נבקיע הוא יכול להגיד לחבר'ה בניידת שלו לחפש פסילה.
מנתחים לי מקצועית משחקים בליגה הזאת עדיין.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 17:44
על ידי בונדר
קוקו כשיר?
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:17
על ידי Mendelson
החליפו את ברדה? כי עולים עם שני חלוצים.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:17
על ידי וינסנט
קנצפולסקי במקום פלקאו
ההתחכמות הקבועה של ברדה רק שהפעם לא בטוח שזה רע
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:17
על ידי redrony
ועם אל ים. כי למה לסיים משחק ב 11 שחקנים?
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:18
על ידי OrCohen
ברדה זה אתה? 2 חלוצים?
מבאס שאל ים החלש פותח
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:18
על ידי Mendelson
אאל״ט פלקאו גם לא פתח (מתוך בחירה) במשחק בסמי עופר, נכון?
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:18
על ידי ההוא שאמרו לו
קנצפולסקי זה wtf קצת אבל דאפה ובואטנג זה מעניין
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:19
על ידי modag
למה פלקאו על הספסל???
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:19
על ידי OrCohen
אם פלקאו היה פותח הייתי מבסוט 100/100
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:20
על ידי Red Wolf
אני עדיין חושב שזה ניהול דקות משחק לכל שחקן בלייאוף עמוס
ועדיין החלטות מתחכמות ומעצבנות כל פעם
בוא נראה איך יהיה 2 חלוצים, מעניין מאוד
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:20
על ידי dino
בלי פלקאו זה ממש הולך להיות קשה
לא מבין את ההחלטה.
דאפה לא חלוץ, הוא משחק 10
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:20
על ידי OrCohen
יכול להיות שהמערך יהיה קצת שונה ודאפה יתופקד כחלוץ שני מתוך עמדת ה10 או אגף שמאל.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:21
על ידי dino
מה שהכי נוראי פה זה החיסרון של פלקאו
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:23
על ידי redrony
זה נשמע קצת יהיר חייב לומר, מקווה שאני טועה. מקווה שלא תהיה בעיה באמצע
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:23
על ידי KingZivos
יותר מפריע לי לואיזו משמאל כרגיל
לאל ים מגיע צאנס אבל הייתי יותר שמח אם זה היה במחצית
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:23
על ידי SickleCell
אולי יקרה נס וקנצפולסקי יצליח לחבר שתי הופעות טובות ברצף. בעיקר עודד אותי שהוא נראה מהיר יותר במשחק שעבר אבל אני לא תולה המון תקוות בכך שזה לא יהיה התקף לב.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:23
על ידי קפבלנקה
עוד פעם לעלות בלי פלקאו נגדם?
לא למדנו
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:24
על ידי בני12
בונדר כתב: ↑29 אפריל 2026, 17:44
קוקו כשיר?
על הספסל
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:29
על ידי Gania23
רשמית ההרכב הכי מוזר שהיה לנו עד עכשיו
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:31
על ידי dino
KingZivos כתב: ↑29 אפריל 2026, 18:23
יותר מפריע לי לואיזו משמאל כרגיל
לאל ים מגיע צאנס אבל הייתי יותר שמח אם זה היה במחצית
תתן צאנס אם פלקאו לא כשיר, לא ככה סתם.
פלקאו הכי נחוץ במשחקים כאלו
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:33
על ידי adom4
Gania23 כתב: ↑29 אפריל 2026, 18:29
רשמית ההרכב הכי מוזר שהיה לנו עד עכשיו
ההרכב של חיפה איכשהו יותר הזוי
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:39
על ידי אוגוסטוס היל
אל ים היה לא רע לאחרונה
נקווה לטוב
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:46
על ידי אדום
קנצפולסקי? לא אוהב את הזלזול הזה בחיפה
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:46
על ידי בז'רנו
נראה לי שאל ים פותח היום כי אולי פלקאו צריך מנוחה,וחיפה עם הרכב שונה בקישור היום,אז אולי אפשר לסחוב איתו איזה מחצית
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:48
על ידי רווי
איזה טירוף לפתוח 2 חלוצים ועם אל ים. זה אפס קישור והנעת כדור.
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 18:59
על ידי gershon
בז'רנו כתב: ↑29 אפריל 2026, 18:46
נראה לי שאל ים פותח היום כי אולי פלקאו צריך מנוחה,וחיפה עם הרכב שונה בקישור היום,אז אולי אפשר לסחוב איתו איזה מחצית
שינוח נגד באר שבע
Re: מארחים את מכבי חיפה רביעי ב19:30
נשלח: 29 אפריל 2026, 19:04
על ידי בז'רנו
אם אל ים נותן היום את משחק חייו ודופק להם צמד,אולי ההצעה שלהם עליו תהיה אקטואלית?